Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 שעה, halperin96 כתב:

אני שומע את השירים שלו,לא רואה סרטונים שלו מתעלס עם קטינות,למה זה אמור לעניין אותי?

 

במובן הלוגי אתה צודק.

אבל ספיציפית במקרה של אייל, מאז הפרשה, אני פשוט לא מסוגל לשמוע אותו.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, snoop90 כתב:

במובן הלוגי אתה צודק.

אבל ספיציפית במקרה של אייל, מאז הפרשה, אני פשוט לא מסוגל לשמוע אותו.

בתור אחד שצורך את כל החדשות שלו מהפורום,כנראה פספסתי ואני לא מכיר לעומק.

 

אני מאמין בהפרדה,בלי קשר לזמרים.

בן אדם חרא אבל בעל מקצוע מעולה,לא חסרים כאלה.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 שעות, itaysamurai כתב:

אריק אינשטיין היה קצר רואי ברמה שהגבילה אותו מאוד והפכה את ההופעה עבורו לעניין בעייתי, מביך, מוגבל.

מוזר, מעולם לא שמעתי על זה. מה שכן שמעתי/קראתי, וזה מראיונות מתועדים, זה פחד במה מהסוג המשתק. כן כן, דווקא אנשים שכל מהותם היא ביצוע - עלולים לסבול מפחד במה / התקפי חרדה / עד פגיעה גופנית ממשית. הוא התמודד עם זה כל חייו למרבה האירוניה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, snoop90 כתב:

במובן הלוגי אתה צודק.

אבל ספיציפית במקרה של אייל, מאז הפרשה, אני פשוט לא מסוגל לשמוע אותו.

 

דיי מספיק עם הביזיון הזה באמת.

הוא לא הורשע בשום דבר. אל תהיה אורלי וגיא תעשה לנו טובה

לפני 8 שעות, farkash7 כתב:


תשמע. אריק לא יצא יותר מדי מהבית שלו איזה 30 שנה. הוא הפסיק להופיע מסיבותיו שלו. לא יודע מה היה קורה אם הוא היה מחליט להופיע פתאום, כנראה שהוא היה ממלא את המרקנה. כן אני יודע שזה בברזיל היו מוציאים מטוסים.

 

עכשיו אני לא בא להתווכח על עניין הכשרון, מי פרפורמר יותר טוב או מי תרם יותר לצוות שלו, אני מדבר על קונצנזוס. מבחינת קונצנזוס סביב איל גולן אין קונצנזוס ולא יהיה לעולם. היה סביבו קונצנזוס אדיר!, מכיר אנשים שלא מסוגלים לשמוע מוזיקה מזרחית והיו שמים אותו באוטו, בבית בשישי בבוקר וכו, אבל הוא הרס אותו במו ידיו (או איבר אחר). פה הוא נופל. 

 

סביב אריק איינשטיין יש קונצנזוס רחב, הייתי אומר מוחלט. 

זה הכל.

 

 

אין זמר אחד במדינת ישראל

ש 3 עשורים היה זמר השנה

אתה לא באמת יכול להשוות אותם

עם כל הכבוד לאריק איינשטיין כבודו במקומו מונח...אבל בוא רגע נפסיק להתבלבל....אייל גולן יכול למכור 20  פעם את מה שאריק אינשטיין יכול.

אנחנו לא בשנות ה 50, הקהל היום השתנה, ילדים בני 8 שומעים נועה קירל, וגם צעירים בני 25, המיינסטרים הזה מדבר לכולם.

אייל גולן מדבר לכל הגילאים, כמו איתי לוי, כמו מושיקו מור ועוד ועוד ועוד

 

רק בשביל שתבין

בעשור האחרון אייל  גולן היה הזמר הכי  מושמע

בחתונות של כל המגזרים מכל הסוגים עדיין מנגנים שירים שלו מ 1996

עזוב.

 

ולהתחיל לדבר על שמועות מטופשות שהוציאו עליו רק בגלל שיכלו להגיד משהו על אייל גולן, זה בכלל תת רמה.

אם זה היה הראל סקעת אף אחד לא היה מדבר

אף אחד שמדבר על מה ש"היה" לא יודע כלום ושום דבר

אני זוכר ששנתיים אחרי שכולם שכחו מזה היו נכנסים לי אנשים למשרד ואומרים "בלי אייל גולן", ומתוך סקרנות שאלתי  למה והתחילו לקשקש שטויות ופשוט הייתי עוצר אותם ואומר להם להשאיר את השטויות מחוץ למשרד.

הסיפורים האלה לא שומעים מסיפורים על 5G , חיסונים וצ'יפים וניסויים בבני אדם.

חבל שבתקשורת לא מראים את הזמרים שמופיעים מול 100-300 חיילים בלי הקפדה על שום הנחיה

 

 

לפני 6 שעות, ChemGuy85 כתב:

בנוגע למגבלות: 

 

מסעדות נפתחו

חוף ים לא נסגר

חדרי כושר יפתחו ביום ראשון

בתי ספר של הקיץ ימשיכו לפעול 

 

 

עשיתי לך את זה יותר מסודר:

 

כל שסגורים בזמן הסגר:

קניונים

 

לפני 12 שעות, EliC25 כתב:

אם בזה נמדדת הצלחה, הוא בהחלט הזמר הכי טוב במדינה.

אבל אם מדברים על שמיעה, קול, וכהנה  וכהנה, זה נתון לפרשנות לפי טעם וריח. אל תשכח שלפניו היה פה את זוהר ארגוב שהיה פעיל מחצית מהזמן שגולן פעיל, ועד היום נחשב למלך הבלתי מעורער של המוזיקה המזרחית, וכנראה ישאר כזה לעוד הרבה עשורים שיבואו.

אני לא מוריד מהצלחתו של גולן, מדובר בזמר שכל ישראלי מכיר מגיל 0, אני אישית גדלתי על השירים שלו בשנות ה90 כשעוד היה לו שיער, ולרגע לא אמרתי במה הוא כן אשם או לא אשם. אני כן יכול להגיד שבאופן אישי אני סולד מיחסו לנשים על פי דברים שהוא אמר בעצמו, לא שמועות ולא האשמות שווא, אלא במילים שלו.

אנחנו כבר סוטים מהנושא של הקורונה אז בוא נחזור - ראיתם איך עלינו ל8 אחוזים חיוביים? תענוג!

 

אני מנחש שלא שמעת את אייל שר לייב בחיים  (בטברנה, בבית, בחצר, מקומות שאין מיקסר של 200,000 שיכול לתקן קול)

הקול שלו מושלם

הוא יושב בחצר עם רמקולים של 1000 שקל ומיקרופון של 2500 שקל ושר מושלם

אחפש אם יש לי סרטונים כאלה.

שלא לדבר על זה שהוא שר בסולמות מאוד גבוהים וזה כמעט בלתי אפשרי להגיע לשם.

אני רוצה לראות עוד זמר שמסוגל לעשות את זה. אנשים לא מבינים שהרבה זמרים היום, גם כשמופיעים לייב, עוברים ציוד דיגיטלי שמתקן להם את הקול. תן להם לשיר בבית  ותראה איך הם מזייפים.

 

אתה לא יודע כלום ושום דבר על היחס שלו לנשים, וגם אני לא

אנשים שמסתובבים איתי ערב ערב לא יודעים מה אני עושה ולא עושה כשאני לבד עם בחורה

 

מצחיק שכשאומרים בתקשורת משהו על הקורונה כולם ישר אומרים "אל תאמינו לכל שטות שהם מדברים"

אבל כשמפיצים שטויות על בנאדם שנחקר במשך כמה שנים ויצא זכאי, ועדיין יש אנשים בודדים שממשיכים להגיד שהוא לא בסדר  אי אפשר לשתוק לזה

אז הנה פורסם דבר יפה שהוא עשה. זה לא מובן מאליו בכלל. תאמין לי שהוא לא צריך את הכתבה הזאת כדי להצליח בחיים

גם אם לא ישמיעו אותו יותר לעולם, הוא עשה מספיק כסף כדי שהנינים שלו יוכלו לחיות בלי לעבוד.

 

תנסו קצת לשים בצד שטויות שקראתם ונשללו בבית משפט, ולראות את הטוב שבבנאדם (ויש בו) 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 42 דקות, Transporter כתב:

אחפש אם יש לי סרטונים כאלה

בתור איש סאונד מקצועי זה די משעשע שאתה מנסה להעביר לי חווית שמיעה של רמקולים ומיקרופונים דרך סרטון בטלפון

לפני 44 דקות, Transporter כתב:

ויצא זכאי

גם או גיי סימפסון יצא זכאי

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, EliC25 כתב:

בתור איש סאונד מקצועי זה די משעשע שאתה מנסה להעביר לי חווית שמיעה של רמקולים ומיקרופונים דרך סרטון בטלפון

 

אין בסאונד מושג כזה "חוויית שמיעה של רמקולים ומיקרופונים"

מי שמזייף שומעים את זה בקלות בטלפון וגם בהודעה בוואטסאפ

מאוד פשוט לשים לב שבנאדם יוצא מהסולם. זה נשמע עיוות לא טבעי.

 

ההפך, ככל שהסיגנל עובר דרך מעבד סאונד יותר מקצועי ככה היו פחות עיוותים

אייל גולן התברך בקול טבעי נדיר. שמעתי אותו עשרות פעמים באירועים של חברים שלו שנשאר בסוף ושר, 

עם כל הכבוד לאריק איינשטיין, שלמה ארצי כל החברה האלה, אף אחד מהם לא מסוגל להגיע לשיר שיר כמו ברצלונה נגיד בלי לקרוע לעצמו את מיתרי הקול.

יכולות ווקאליות מדהימות

 

קח דוגמא

מההופעות בסלון שלו עם ציוד חובבני לגמרי

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

 

אין בסאונד מושג כזה "חוויית שמיעה של רמקולים ומיקרופונים"

 

 

ההפך, ככל שהסיגנל עובר דרך מעבד סאונד יותר מקצועי ככה היו פחות עיוותים

 

מה.

ודאבל מה. (כאילו, במיוחד השני, בחייאת בנאדם. תערוך או תמחק את השטות הזו שהתפלקה לך לפני שאחד מהכבדים בתחום יפול עליך עם אנציקלופדיה מלאה, ובצדק)

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, Pika007 כתב:

 

מה.

ודאבל מה. (כאילו, במיוחד השני, בחייאת בנאדם. תערוך או תמחק את השטות הזו שהתפלקה לך לפני שאחד מהכבדים בתחום יפול עליך עם אנציקלופדיה מלאה, ובצדק)

 

לא צריך להיות בתחום בשביל לדעת שזיוף אתה יכול לשמוע גם  ביוטיוב וגם בטלפון

אתה חושב שצריך מערכת של אמפי קיסריה בשביל לשמוע זמר מזייף אז זה בדיוק ההפך

עם הציוד שיש שם אפשר לתקן. אבל כשזמר שר בבית אתה שומע באמת מה היכולות שלו בלי מחשב ובלי תיקונים.

 

ורק אל תאיים שתתן למישהו מהתחום (שכנראה גדל איתי) לשפוט אותי

קמת מפחיד היום

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

זיוף אתה תשמע או לא תשמע בהתאם לכמה ההקלטה מחורבנת וכמה הדודה שברקע צועקת. אני חושב שלזה התכוון אלי.

אבל זה לא מה שמציק לי, השטות הזו של "ההפך, ככל שהסיגנל עובר דרך מעבד סאונד יותר מקצועי ככה היו פחות עיוותים"

לא. אלא אם אתה מפעיל פונקציה בפוסט פרוססינג שזה ספציפית מה שהיא אמורה לעשות, ציוד כמה שיותר איכותי ישמיע לך את מה שהוקלט במציאות ביתר דיוק. עיוותים, זיופים והכל, עם כמה שפחות רעשי רקע שלא נכחו בהקלטה המקורית.

עריכה אחרונה על ידי Pika007
פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, Pika007 כתב:

זיוף אתה תשמע או לא תשמע בהתאם לכמה ההקלטה מחורבנת וכמה הדודה שברקע צועקת. אני חושב שלזה התכוון אלי.

אבל זה לא מה שמציק לי, השטות הזו של "ההפך, ככל שהסיגנל עובר דרך מעבד סאונד יותר מקצועי ככה היו פחות עיוותים"

לא. אלא אם אתה מפעיל פונקציה בפוסט פרוססינג שזה ספציפית מה שהיא אמורה לעשות, ציוד כמה שיותר איכותי ישמיע לך את מה שהוקלט במציאות ביתר דיוק. עיוותים, זיופים והכל, עם כמה שפחות רעשי רקע שלא נכחו בהקלטה המקורית.

 

ככל שאתה עובד עם ציוד יותר איכותי אתה יכול להעלים זיופים

ככל שאתה עובד על ציוד יותר שכונה בבית (נניח מיקרופון של 2000 שקל ורמקולים של 1000 שקל) אין לך שום יכולת לתקן את זה

 

אין שום קשר לאם צילמו את זה אייפון או במצלמה של ערוץ 12

אם יצא זיוף מהרמקולים אתה תשמע אותו גם אם הקליטו לך את זה לוואטסאפ נקודה

 

ובגלל זה הראתי לו סירטון מהבית של אייל, ויש לו מליון סירטונים מכל מיני חפלות עם ציוד הכי שכונה שיש

שם נמדד זמר

ובכל  המקרים יש לו יכולות בלתי נתפסות

 

כל הזמרים שציינו למעלה יכולים רק לחלום על זה

כל אחד מהם כבודו במקומו מונח, התפרסמו כל אחד בתקופתו, אבל הם רחוקים מלהתחרות באייל גולן

וזה בכלל לא משנה אם אוהבים אותו או לא. כששלמה ארצי או אריק איינשטיין יוכלו להוציא מהגרון צלילים כאלה נדבר

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 24 דקות, Transporter כתב:

 

יכולות ווקאליות מדהימות

 

 

 

 

על סמך עיוותי הפנים בשיר הוא נראה כמו מישהו שסובל מעצירות כרונית.

  • מצחיק 1

איזה כייף לי :)

פורסם
Just now, מרק10 כתב:

 

על סמך עיוותי הפנים בשיר הוא נראה כמו מישהו שסובל מעצירות כרונית.

 

לא פשוט להגיע לסולמות האלה

זה בדיוק הייחוד שלו

פורסם
לפני 22 דקות, מרק10 כתב:

 

על סמך עיוותי הפנים בשיר הוא נראה כמו מישהו שסובל מעצירות כרונית.

חיוני בשירה, במיוחד באוקטבות הגבוהות, אתה צריך לגרום לכל מיני חללים באף ובפה להדהד - או שאתה מצטרד תוך שניות. עקרונות זהים לגמרי לשירת אופרה, רק עם גוון צליל שונה (כי מדובר בז'אנר שונה...). טכניקה מאוד מאוד קשה לביצוע, זה לא במקרה שזמרים גברים עם קול גבוה הם נדירים ומעטים.

 

(רק לא לדבר על קורונה...)

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 33 דקות, Transporter כתב:

 

ככל שאתה עובד עם ציוד יותר איכותי אתה יכול להעלים זיופים

ככל שאתה עובד על ציוד יותר שכונה בבית (נניח מיקרופון של 2000 שקל ורמקולים של 1000 שקל) אין לך שום יכולת לתקן את זה

 

אין שום קשר לאם צילמו את זה אייפון או במצלמה של ערוץ 12

אם יצא זיוף מהרמקולים אתה תשמע אותו גם אם הקליטו לך את זה לוואטסאפ נקודה

 

א'- זה לא קשור לאיכות, זה קשור לפונקציות. להעלים זיופים (כלומר, לתקן אותם לסולם) זה משהו שאני יכול לעשות על הפלאפון שלי בצורה שתשכנע אותך מאוד, למרות שבתור ציוד סאונד אין לאף אחד שום ספק שמדובר בציוד מחורבן ביותר. (עם המיקרופון המובנה, לא פחות)

תפריד בין "איכות" ל "פונקציונליות", אלו שני דברים שונים לחלוטין, ובתור מי שעוסק בזה- אתה אמור לדעת את זה מתוך שינה.

 

כוונת המשורר היא שמיקרופונים של סלולר בסביבה רועשת מקליטים בצורה די מחורבנת. זיופים קטנים יוכלו להיעלם קצת ברעשי רקע אחרים בהקלטה, ואם אתה רוצה להדגים למישהו קול מרשים- זו בהחלט לא האופציה הטובה ביותר.

אף אחד לא אמר שהוא אכן זייף, לא מעניינות אותי היכולות הווקאליות של אייל גולן, ואתה יכול להפסיק לחרטש על מה הוא מסוגל לעשות ואחרים לא- אריק איינשטיין הוא לא אייל גולן (ולהיפך), אייל גולן הוא לא אביב גפן, ואביב גפן הוא לא זאב נחמה. לכל אחד מהם יש קול שונה שמתאים לדברים שונים בטווח שונה.

 

 

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, Transporter כתב:

הוא לא הורשע בשום דבר.

אז?

האם זה אומר שלא קורה שום דבר או שלא הצליחו להוכיח שקרה משהו?

אז אתה בוחר לחשוב שלא הורשה = לא קרה כלום.

אני בוחר לחשוב שלא הורשה = לא הוכיחו.

מותר לי?

עריכה אחרונה על ידי snoop90
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...