Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 42 דקות, EliC25 כתב:

 

ידידה שלי כבר מסוף יוני כמו שאמרתי, עוד בבידוד.. עכשיו העבירו אותה למלונית, לא ברור למה.

 

אולי החברה מהמלונית ביקשו שירעננו קצת את החברה.

 

ועכשיו ברצינות , איך זה הולך ? הם יכולים להכריח מישהו לעבור למלונית ? 

או שהם רק מציעים והמשפחה זורקת את החולה מהבית ?

פורסם

לא יכולים להכריח.
אח שלי הלך לשם מרצון. הגיע. גילה ששמו אותו עם אדם זר בחדר.
יום אחרי זה הפך עולמות כדי שיחזירו אותו לבית וכך היה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

יכול להיות.

אמא שלה מורה לנהיגה והדביקה את כולם בגלל תלמידה שלה.

כנראה שהאמא 'החלימה' ורצתה לחזור לעבודה.

 

פורסם
לפני 33 דקות, EliC25 כתב:

ספר לי למה?

כי אתה אוכל קקה 4 שנים ואז אתה מגלה שחלית בתסמונת האשה המוכה ונרשם לתואר שני.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, David32 כתב:

נרשמת לתואר שני הלפרין? 

בתהליכים,

יש לי עוד לראות שאני מתקבל לאן שאני רוצה ולהתאים את הפרויקט גמר לכיוון החדש.

 

אבל בסבירות גבוהה זה יקרה,

הראשון אכזב אותי  ואני מרגיש דיי חסר יכולות נדרשות.

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 41 דקות, halperin96 כתב:

כי אתה אוכל קקה 4 שנים ואז אתה מגלה שחלית בתסמונת האשה המוכה ונרשם לתואר שני.

אני מתחיל תואר שני באוקטובר הקרוב..

את הקקה כבר אכלתי, אבל את החרא האמיתי אני הולך לאכול ב6 שנים הקרובות.

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, EliC25 כתב:

אני מתחיל תואר שני באוקטובר הקרוב..

את הקקה כבר אכלתי, אבל את החרא האמיתי אני הולך לאכול ב6 שנים הקרובות.

6 שנים זה בגזרה של הגדולים.

האם הכינוי שלך ישתנה ל DrEliC25?

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

אלי אתה פסיכולוג לא (בוגר פסיכולוגיה)?
טוב במקרה שלך עם הקקה בא התיאבון.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 8 דקות, farkash7 כתב:

אלי אתה פסיכולוג לא (בוגר פסיכולוגיה)?
טוב במקרה שלך עם הקקה בא התיאבון.

אתה רואה איזה שטויות אני כותב פה,

צריך לשים אותי מאחורי מחשב ולמנוע ממני גישה לבני אנוש 😂

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, farkash7 כתב:

אלי אתה פסיכולוג לא (בוגר פסיכולוגיה)?

עוד 3 חודשים תוכל לקרוא לי כמעט פסיכולוג מתמחה, או פרקטיקן, מה שבא לך.

6 שנים זה בגלל ששנתיים זה פרקטיקום ולימודים ועוד 4 שנים התמחות בשכר, מסלול ארוך, לא ממשיך לדוקטורט, כמה חרא בן אנוש יכול לאכול?

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • מצחיק 1
פורסם (נערך)

בהחלט זוועה של מסלול...מזל שיש מלא חולי נפש (רובם פה אני חושב).

האמת שגם אני חטאתי והתחלתי תואר שני. אצלנו זה בכאילו, אתה נרשם לפתוחה ומתחיל תואר שני כדי שתוכל להגיד שאתה לומד תואר שני, טוב לרזומה.
למה אני מספר את זה? מה שמצחיק שבזכות הקורונה אולי באמת יהיה לי תואר שני.
במקום לגשת למבחן של הקורס החובה היחיד בתואר טסתי לפני שנה לקוסטה ריקה (יותר חשוב מה לעשות).
בקורונה היה לי קצת זמן, בדקתי אם אני יכול לגשת למבחן, ולשמחתי יכולתי כי המועד ב של הסימסטר העוקב בוטל, ולא רק זה, ההרצאות של הקורס הועברו בזום, ולא רק זה, המבחן היה מבחן בית.

מפה לשם עברתי את הקורס בהצלחה ונרשמתי כבר לעוד שניים... מזל שיש קורונה.

ליברפול בדיוק מניפים גביע אנשים לכו לראות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 4

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני כשעה, halperin96 כתב:

ולהתאים את הפרויקט גמר לכיוון החדש.

מה היה הכיוון הקודם?

 

"אבולה, קווים לדמותה של המגפה הכלל עולמית האחרונה של האנושות...זהוא, לא תהיה עוד אחת"?

  • מצחיק 1

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

כתבתי כאן לפני כמה שבועות  

שמעבר לעובדה שהוא הזמר הכי טוב ומוצלח שנולד במדינת ישראל

הוא בנאדם זהב. אז ישר התחילו לקשקש כאן על כל מיני שמועות שהיו בעבר ודברים טיפשיים שאין להם שום קשר למי שהוא באמת.

אז בניגוד לזמרים סוג ז' שמנסים לקבל רייטינג עם פוסטים מזלזלים שהם כותבים על המחאות של העצמאים,

יש אותו, שכבר מזמן לא חייב להוכיח שום דבר לאף אחד וכל פעם מחדש מוכיח כמה הוא מלך.

אל תתנו לאנשים קטנים חסרי רייטינג לעבוד עליכם. את הסיפורים האלה לא יראו לכם בכל המהדורות חדשות:

 

 

בתאריך 21.7.2020 בשעה 10:49, garicho כתב:

בנוסף, ברגע שמגלים התפרצות במקום מסויים מחסנים באופן מהיר את האזור כי החיסון כבר מוכן (כך לדוגמא פועלות תוכניות לחיסוני חירום נגד מחלות עם חיסונים קיימים שלא ניתנים בשגרה - לדוגמא אבולה שהחיסון שלה הומצא ממש לפני כמה שנים, אבעבועות שחורות וכ"ו).

 

 

ומה תעשה עם כל הטמבלים שחושבים שחיסון זה שבב?

בתאריך 21.7.2020 בשעה 14:17, farkash7 כתב:

זה בסדר גם הוא מעולם לא עשה ונראה לי שהם די איבדו את הצפון בנושא הזה, לא ממש מצליחים לבצע חקירות וסגירות מעגל.

 

הם לא מצליחים שום דבר

מחר אביא לכם תמונות מבית מלון , אנשים אחד על השני בכל  מקום

כל אחד עושה מה שבא לו

כאילו הקבט יכול לדבר עם בנאדם שתפס לו שתי חניות נכים ושם עליו זין

 

הלאה מסעדות

זה שמגיש לך את האוכל ומכין לך אותו בכלל לא עם מסכה

היא בכלל לא עליו \ לידו \ בכיוון

 

איפה התחקירנים של חדשות 12?

איפה השמן שכל הזמן הולך לעסקים לבדוק שהכל בסדר? או שבגלל שהביאו לו מחליף הוא הפסיק לעשות את זה?

איפה הסתומה הזאת מהועדת קורונה שהעיפו אותה וטענה שהיא בעד עסקים ואז סיפרה שהיא הייתה באירוע ומאוד מסוכן מה שקורה שם ? בבית מלון היא לא הייתה ? במסעדות של אוכל מהיר גם לא?

אין שום הנחיות כל אחד עושה מה שנראה לו לנכון

 

נראה שהכל יצא משליטה ולא יודעים מה לעשות

שימו לב שכבר לא רואים סרטונים על "שוטרים שעצרו בכוח בנאדם בגלל מסכה"

זה פשוט נעלם, בדיוק כמו שבמאי יוני זה לא היה, זה נעצר בשבוע האחרון

אז אין חקיקה ואין אכיפה

 

מרוב שהכל שם שרוף ואין את מה להציל כבר..לא מצליחים למצוא פרוייקטור שיקח את התפקיד הזה ויהיה שעיר לעזאזל

אפילו הפודל ברבאבא סירב, מעדיף להשאר בתפקיד מגיש חדשות

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...