Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

סורי אם העלו את זה כבר אבל:
הנחיה חדשה- נדבקת בקורונה - תשאר בבידוד עשרה ימים ותצא בעצמך ללא בדיקה חוזרת (בתנאי שאין תסמינים, באישור רופא, ללא בדיקת קורונה חוזרת).
אני רוצה להבין, אם אין לך תסמינים אתה לא מדביק לאחר עשרה ימים? נשמע תמוה.


Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

Miata ND2

 

פורסם (נערך)

אכן. זה 10 ימים אחרי הבדיקה, כלומר כנראה לפחות 14 יום אחרי ההדבקה. מתברר כי הנגיף מדבק בערך 8-9 ימים אחרי הופעת התסמינים, אחרי כן עדיין אפשר למצוא RNA נגיפי 0זה מה שבודקים בבדיקת המטוש) אולם לא חלקיקי וירוס מדבקים. 

 

בכל מקרה - יש קריטריונים שונים לשלושה סוגי חולים: חולים ללא תסמינים כלל, חולים עם תסמינים שניתן להצביע על מועד הופעת וחולים עם תסמינים שאינם יכולים להצביע על מועד תחילתם (התסמנים יכולים להיות הדרגתים ומבלבלים). לכל אחד מהם כללים שונים (זה נכון גם לגבי החזרה לאחור בחירות האפידמיולוגיות). 

 

בכל מקרה - כדי לשחרר חולה מהבידוד נדרש אישור רופא, והקופות משאירות את ההחלטה רק לרופאים במוקדי הקורונה, שמכירים את המחלה ואת הכללים. הבעיה היא שבימים הקרובים הם יהיו עמוסים מעל הראש (לא לשכוח, כל יום יש גם 2,000 מאובחנים חדשים שמצריכים תשומת לב), מה שיעכב שחרור חלק מהחולים מבידוד.

 

גם חלוקת ערכות המעקב לחולים משתנה, ולא כל חולה יקבל ערכה. עוד תוצאה של קצב ההתפשטות המהיר של הנגיף שמציף את המערכת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בשורות נהדרות לאחי.
תסמינים הופיעו לו ביום שישי לפני כמעט שבועיים. שהה בבידוד מאז. היה לו רק קצת חום עולה יורד וקצת כאבי ראש ביום שישי ושבת של לפני שבועיים לאחר מכן כלום, בריא כמו שור.
אתמול עבר בדיקה נוספת. היום קיבל תשובה שהיא חיובית. הוא כבר התחיל להריץ תסריטים בראש שהוא נשאר נעול חודש בחדר. עכשיו יש לו תקווה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אם התשובה חיובית כנראה צריך להמתין לפחות עוד שבוע. בינתיים לא ראיתי מה עושים עם מי שבדיקת ההחלמה שלו חזרה חיובית, למרות שיתכן מאד שזה המצב שתארתי לפני כמה דקות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הנוהל החדש סותר את הנוהל הישן.
בנוהל החדש אין שום חובה של בדיקה... מי שכתב את הנוהל החדש מודע לזה שהתשחררו לא מעט אנשים עם בדיקה "חיובית", כנראה שכמו שתיארת בהודעה הקודמת שלך הבדיקה חיובית אבל אין לזה משמעות.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

יש כאן איזו לקונה, אני מניח שהיא תסגר הלילה או מחר. אני עוקב אחר ההנחיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שמעתי על מישהי ששהתה חודש בבידוד עד שהיו לה שתי בדיקות שליליות רצופות. חודש!
לא שמעתי על מחלה שמדבקת במשך חודש. זה צריך להסגר לכאן או לכאן.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

ועוד איך שיש. על איידס שמעת? היא מדבקת שנים.

 

על הקורונה אנחנו לומדים תוך כדי תנועה, והסיפור של הפסקת הדבקה אחרי 10 ימים נודע לפני מספר שבועות. כמובן שרשויות שונות מאמצות המלצות חדשות בקצב שונה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נורא פשוט ,

קצת העלייה במאובחנים לא חד מספיק,.. ככה לא נגיע למספרים מפחידים.

הפתרון, לשחרר חולים מוקדם יותר. 

עכשיו נוכל לבדוק האם בעוד שבועיים תהיה קפיצה בקצב ההדבקה.

 

אני לא מבין .. רוצים לעשות ניסוי , אין בעיה .. יש מספיק חיילים חולים.

שחררו כמה מהם חזרה למחלקה אחרי 10 ימים ותבדקו האם הם מדביקים את החברים שלהם 

  • מעניין 1
פורסם

אם יש מקום שיש בו כוח אדם בהיקף כשזה שאפשר לבודד 50% ממנו ועדיין לא להרגיש כלום זה צה''ל.

אין שום סיבה להוציא שם מבידוד לפני הזמן.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

לא צריך לעשות ניסויים. ברדיו הים התראיינה מנהלת מחלקת קורונה בברזילי. היא טענה שידוע שכמעט כל החולים מדבקים רק עד 5 ימים מיום ההדבקה (שיכול להיות יום יומיים אחרי החשיפה). הימים הנוספים הם מרווח בטחון.

הבעיה בבדיקות הנוכחיות היא שאי אפשר להבדיר ביון רצפי RNA של וירוס תקין שרק מחכה להכנס לתא ולחולל את המחלה, לבין שברי RNA שהמערכת החיסונית זימברה להם את הצורה.

בכל מקרה נוהל "שתי תוצאות שליליות" שהשאיר לפעמים "חולים" ליותר מחודש בבידוד מבוטל. הבדיקות ויותר חשוב נוטלי הבדיקות יופנו עכשיו לאלו שיותר צריכים אותם.

 

  • רעיון טוב! 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 35 דקות, borsood כתב:

לא צריך לעשות ניסויים. ברדיו הים התראיינה מנהלת מחלקת קורונה בברזילי. היא טענה שידוע שכמעט כל החולים מדבקים רק עד 5 ימים מיום ההדבקה (שיכול להיות יום יומיים אחרי החשיפה). הימים הנוספים הם מרווח בטחון.

הבעיה בבדיקות הנוכחיות היא שאי אפשר להבדיר ביון רצפי RNA של וירוס תקין שרק מחכה להכנס לתא ולחולל את המחלה, לבין שברי RNA שהמערכת החיסונית זימברה להם את הצורה.

בכל מקרה נוהל "שתי תוצאות שליליות" שהשאיר לפעמים "חולים" ליותר מחודש בבידוד מבוטל. הבדיקות ויותר חשוב נוטלי הבדיקות יופנו עכשיו לאלו שיותר צריכים אותם.

 

 

טוב לדעת.

זה מסביר למה לפעמים יושבים 10 חברה על שולחן ביחד, אחרי יום חבר מתגלה כחולה קורונה חיובי (כנראה עברו מעל 5 ימים מההדבקה).

ואף אחד מהחברים לא נדבק ... 

פורסם (נערך)

אם הוא התגלה כחיובי יום אחרי הישיבה קרוב לודאי שהיה מדבק. אבל אם החברים אסימפטומטיים סיכוי גבוה שלא יבדקו. יכולים להיות שליליים גם אם נבדקו מוקדם מדי, התבחין הופך חיובי רק 3-5 ימיםמאחרי ההדבקה, וגם אז רק 70% מהנדבקים יהיו חיוביים.

 

מעבר לכך, חולים אסימפטומטיים מדבקים פחות.

 

ואולי קרה הלא יאומן, והחברים, ובמיוחד החתול, עטו מסיכה.

 

@borsood תיקון קטן: החולה מדביק החל ב-3 ימים לפני הופעת התסמינים עד 5-8 ימים אחרי הופעתם. את סיפור רצפי ה-RNA הלא צדבקים כבר הזכרתי כאן יותר מפעם, וכם את העובדה שה-CDC אימף את כללי ההחלמה האלה כבר לפני שבועיים לפחות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 שעות, halperin96 כתב:

 

לא ממליץ להתחיל תואר.

 

ספר לי למה?

לפני 2 שעות, farkash7 כתב:

שמעתי על מישהי ששהתה חודש בבידוד עד שהיו לה שתי בדיקות שליליות רצופות. חודש!
לא שמעתי על מחלה שמדבקת במשך חודש. זה צריך להסגר לכאן או לכאן.

ידידה שלי כבר מסוף יוני כמו שאמרתי, עוד בבידוד.. עכשיו העבירו אותה למלונית, לא ברור למה.

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, m3x7r3m3 כתב:

אפשר, אבל אתה מבין לאן אני חותר?

אם אלו הנתונים שיתפרסמו כל הענפים יתנגדו בגלל שהמידע לא אמין.

 

מבין לגמרי את ההשגות שלך, אבל מודלים מהסוג הזה יכולים להיות די אמינים, וכאמור, היתרון שלהם הוא שהם אפילו מספקים מדד ל-confidence שאתה יכול לתת בתוצאות שלהם. בכל מקרה, לדעתי הם עדיפים על דרך קבלת ההחלטות הנוכחית, שנראה כי היא נעה בין ״נראה לנו הגיוני ש״ לבין סגירה של הכל ואז התקפלות למי שעושה מספיק רעש.

 

ציטוט

בסופר מרקטים יש תנועה הרבה יותר גדולה מאשר בחדרי כושר או במסעדות, אז הם עלולים לככב במודל הזה מבלי שהייתה בהם הדבקה באמת.

 

נקודה טובה, אבל קל מאוד להכניס למודל אילוצים לפי גודל התנועה הכללית במוקדים (למשל, לתת יותר ״משקל״ למוקדים עם תנועה נמוכה).

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
×
×
  • תוכן חדש...