Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 דקות, pl7410 כתב:

אני אישית הייתי משלם על גישה לתת פורום שכזה. או בלוג. או סתם הסטורי של שחר.

 

Win-Win, לשחר יהיה איפה לפרוק, לך יהיה לקרוא את זה, ו @פבל יקבל תשלום על זה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 54 דקות, Transporter כתב:

 

אתה מוזמן מתי שאתה רוצה גם לקפה

רק שים מסכה

יש חניה?

או שאני לא מוזמן

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

סוף סוף מישהו מפרסם משהו מהסקר הסרולוגי  שהתחיל לפני חודש.

אז כצפוי מדובר במספרים נמוכים מאוד.. כנראה מתחת לסף הסטיסטיקה ולכן רושמים 1%. 

 460 נדבקים על 1% עלול להוביל ל 46,000 אם כל האוכלוסייה תדבק , אבל במצב שניתן לטפל בהם.

כי אם זה יצא משליטה אז אחוז התמותה תהיה גבוהה יותר

 

מי קונה?

 

 

image.thumb.png.ff7fe7b7a6feefdae5691bba56004868.png

  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, halperin96 כתב:

יש חניה?

או שאני לא מוזמן

 

יש חניה כחול לבן... שכחת  את הדוח שהחברה קיבלה עם הרכב החדש ?

 

אם נחזור לזה... אז אני לא מבין למה רכב חדש בלי תו תושב חנה בחוץ , והרכב הישן עם תו תושב חנה בחנייה התת קרקעית.

אבל לא נחזור לזה.. כי זה פטרן שחוזר על עצמו ... חוסר יכולת לתכנן ולחשוב קדימה

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני כשעה, pl7410 כתב:

כן אבל בלי הצוות התומך זה פחות כיף

שחר תודה על ההזמנה, צריך לחשוב לעומק

 

תלוי כמה תשלמו, אולי חלק מהצוות יהיה מוכן להשלים הכנסה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

אם מוותרים לי על בידוד בכניסה לארץ אני בא לקפה ומשלם ומשאיר טיפ שמן.

 

ומבטיחים שתיהיה לי דרך לחזור בספטמבר להולנד

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 15 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

תלוי כמה תשלמו, אולי חלק מהצוות יהיה מוכן להשלים הכנסה

 

רק אם זה בשחור... אף אחד לא רוצה שזה יפגע לו במענקים או בדמי חל"ת

  • מעניין 1
פורסם

מה שבא למי שיהיה מוכן לקחת חלק, אותי הם לא יכולים להרשות לעצמם, אני עולה יותר מהוואגיו

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
ציטוט

In a multistate telephone survey of symptomatic adults who had a positive outpatient test result for SARS-CoV-2 infection, 35% had not returned to their usual state of health when interviewed 2–3 weeks after testing. Among persons aged 18–34 years with no chronic medical conditions, one in five had not returned to their usual state of health.

[https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/69/wr/mm6930e1.htm]

 

 

 

ציטוט

Among the 274 symptomatic outpatients, the median number of symptoms was seven of 17 listed in the interview tool (IQR = 5–10), with fatigue (71%), cough (61%), and headache (61%) those most commonly reported (Figure). Among respondents who reported fever and chills on the day of testing, these resolved in 97% and 96% of respondents, respectively. Symptoms least likely to have resolved included cough (not resolved in 43% [71 of 166]) and fatigue (not resolved in 35% [68 of 192]); among 90 who reported shortness of breath at the time of testing, this symptom had not resolved in 26 (29%). The median interval to symptom resolution among those who reported individual symptoms at the time of testing but not at the time of the interview ranged from 4 to 8 days from the test date, with the longest intervals reported for loss of smell (median = 8 days; IQR = 5–10.5 days) and loss of taste (median = 8 days; IQR = 4–10 days). Among respondents who reported returning to their usual state of health, 34% (59 of 175) still reported one or more of the 17 queried COVID-related symptoms at the time of the interview.

 

 

פשוט באסה החרא הזה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

טרנספורטר רוצה שאנשים ירקדו עם זה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 53 דקות, Pika007 כתב:

BUT DID THEY DIE?

 

49h3qf.jpg

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...