Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 דקות, korola כתב:

והינה בתי החולים מפסיקים לשתוק , 

 

כלל בתי החולים בירושלים לא מקבלים חולי קורונה וחשודים לקורונה !!!!  מה זה אומר??

אני לתומי חשבתי שאנחנו רחוקים מסף הקיבולת של בתי החולים , מסתבר שבשקט בשקט בתי החולים בירושלים קרסו כבר..

 

 

אתה יכול להחזיר את האת למחסן. אין עוד צורך לחפור קברי אחים.

 

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר בתגובה:

 

"הדסה ממשיכה לקבל חולי קורונה וחולים רגילים. הבוקר, עקב עומס נקודתי בחדר המיון בהדסה עין כרם, שיצר צוואר בקבוק בטיפול בחולים - הנהלת הדסה עין כרם ביקשה ממד״א לווסת חולים הזקוקים לאשפוז לבית החולים הדסה הר הצופים. לאחר התייצבות המיון הודיע מנהל הדסה עין כרם למד״א כי ניתן להמשיך ולפנות חולים להדסה עין כרם.המיון בבית החולים ממשיך לקבל חולים כרגיל"

פורסם (נערך)

ברור , מיד אחרי ההודעה , הנהלת הדסה קיבלה טלפון דחוף והסבירו להם שאם הם לא פותחים את השער.

הם יוחלפו במפקד מפיקוד העורף שיקח פיקוד על בית החולים  (זה מה שקיים בפרוטוקול במידה ויש קריסה של בתי חולים ). 

 

לא משנה שגם בהודעה שלהם יש חוצפה קטנה...  אם יש עומס נקודתי אז מתמודדים.

לא מודעים למד"א לא להפנות חולים כלל לכל בתי החולים בירושלים.

 

מה מד"א ירושלים אמורים לעשות ? להתחיל לנסוע לתל אביב???

התשובה היא לא...

פיקוד העורף מגיע, פורס בית חולים שדה בחנייה של בית החולים וחובשיים צבאיים מקבלים חולים ומתחילים לבצע סלקציה.

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 10 דקות, gadik6 כתב:

אתה יכול להחזיר את האת למחסן. אין עוד צורך לחפור קברי אחים.

 

אוף! אי אפשר לעשות כיף במדינה הזאת. 

  • מצחיק 1
פורסם (נערך)

בנתיים אפשר להיזכר בפרופ' עידית מטות, ראיון ששודר שהיו רק 15,000 חולים,

היא יצאה נגד משרד הבריאות , טענה שסגר זאת גישה תבוסתנית , 

הצהירה "תנו לנו לעבוד" , צחקה.. 100 מונשמים .. זה משהו שבית חולים אחד יכול לטפל. 

סוף סוף יש מישהו שם שיעשה את מה שטרנספורטר רוצה שיעשו ... ואנחנו נראה מה קורה שטומנים את הראש בחול. 

הולך להיות כיף.. לא לאבד תקווה 

 

https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2020_q3/Article-56977e349fb8371026.htm

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)

בקיצור הביאו את מכחישי קורונה לטאטא את הוירוס מתחת לשטיח. באמת חסר רק את יורם לס בשלישיה ויש לנו נבחרת מנצחת. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 37 דקות, korola כתב:

והינה בתי החולים מפסיקים לשתוק , 

 

כלל בתי החולים בירושלים לא מקבלים חולי קורונה וחשודים לקורונה !!!!  מה זה אומר??

אני לתומי חשבתי שאנחנו רחוקים מסף הקיבולת של בתי החולים , מסתבר שבשקט בשקט בתי החולים בירושלים קרסו כבר..

 

https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2020_q3/Article-c9300cea84f8371026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

 

 

תשמ'ע, מי שעובד הכי קשה הם אנשי יחסי הציבור/פרסום של בתי החולים ומשרד הבריאות.

 

לפחות פעם או פעמים בשבוע יוצאת הודעה או כתבת תחקיר של גורמים מהמערכת בסגנון " אנחנו קורסים", "אלפים ימותו" והאחיות עובדות 18 שעות ביממה ללא הפסקה אחת.

 

כול זה קשקוש במיוחד בעניין 18 שעות עבודה של אחות. בחייאת ראבאק לאחיות ולרופאים יש חדרי מנוחה שבהם הם יישנים כמה שעות טובות.

השבוע ביקרתי בתה"ש במחלקה פנימית קרוב משפחה בדיוק בשעת החלפת משמרות בשעה 3 או 4 הגיעו אחיות רעננות ואלא שהלכו הבייתה לא נראו לאחר 18 שעות עבודה ללא הפסקה.

 

האחיות יוצאות להפסקות של 30-40 דקות בחדר האוכל ואוי למי שיעיז להפריע להם ומשאירות את עובדת הניקיון בדלפק על זה מישהו מדבר ?

 

תחזיקו חזק אני עומד ליפול !

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

@מרק10משמרות של 18 שעות חריגות, אבל קיימות. רצפים של עבודה 8/8 שעות ממש לא, ןאם תביא בחשבון שאם אח/ות מסיימ/ת משמרת ב-23:00 וחוזרת למשמרת ב-07:00 היא ישנה, במקרה הטוב, 5 שעות. כיוון שהרצפים האלה שגרתיים זו פגיעה בבריאות

 

לגבי הרופאים, אכן יש חדרי מנוחה. הבעיה היא שהשימוש בהם מצומצם וגם אם יש איזו הפוגה היא קצרה, שינה רצופה של יותר משעה היא החריג. 

 

כרגע בגלל הבידודים העומסים גדלים משמעותית. עקרונית אחות במשרה מלאה אמורה לעבוד לסרוגין 4-5 משמרות בשבוע, חלקן משמרות לילה. כנראה שמעשית הן נאלצות לתת הרבה יותר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, ChemGuy85 כתב:

חם! חם! חם! 

 

ביטלו ימי מחלה אוטומטיים למי שנמצא בבידוד. תענוג.  

 

https://www.ynet.co.il/article/S1gTGN2gw 

 

מוסיפים עוד מסמר לארון... תכינו את האתים.

עכשיו כמות האנשים שמתעלמת מחיפוש האם הם היו במגע עם חולה מאומת תגדל.. כי מי רוצה להיות בבידוד שזה על חשבון ימי החופש שלו. 

 

 

וזה ממש חשוב, כי הולכים להחזיר את ענף התרבות לפעולה..  כי חשוב שיהיו הצגות והופעות.

כולם הבינו שחייבים דחוף דחוף להדביק עוד אנשים לפני החורף.

 

 

image.png.0132e4fd5bc696eabe277424f3c9a613.png

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, ChemGuy85 כתב:

חם! חם! חם! 

 

ביטלו ימי מחלה אוטומטיים למי שנמצא בבידוד. תענוג.  

 

https://www.ynet.co.il/article/S1gTGN2gw 

 

אל תחגוג עדיין. בג״ץ סה״כ החליט שזה צריך להיות מעוגן בחקיקה, ונתן לממשלה ארכה עד 30 בספטמבר לעשות זאת. עד אז (וכנראה גם אחר כך, כשהממשלה תעביר חוק) - ימי מחלה לכולם, על הבית.

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
פורסם

די קורולה, רכבת ההרים הרגשית הזאת לא טובה לאף אחד, אבל בגילך זה כבר מסוכן. מקווה שאתה לא מעשן או משהו.

  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 8 דקות, korola כתב:

וזה ממש חשוב, כי הולכים להחזיר את ענף התרבות לפעולה..  כי חשוב שיהיו הצגות והופעות.

כולם הבינו שחייבים דחוף דחוף להדביק עוד אנשים לפני החורף.

 

image.png.0132e4fd5bc696eabe277424f3c9a613.png

 

חכה חכה מה תקבל...טרנספורטר עדיין לא התעורר משנת הלילה/בוקר.

איזה כייף לי :)

פורסם

המדינה צריכה לממן את ימי המחלה, אין שום סיבה שזה יחול על המעסיק.

החלטתם על בידוד? תשלמו חמודים.

 

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

×
×
  • תוכן חדש...