Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

אני לא מכיר בנאדם שיש לו 300 חברים

 

 

ופה היה צריך לעצור המשפט. מספר האנשים על הפלנטה שבאמת יש להם 300 חברים הוא אפסי, כמעט לא קיים.

מה כן יש? 300 "חברי" פייסבוק, 300 "וואלה הוא נכנס לי לשדה הראיה פעם, חבר שלי זה", 300 "אה, זה חבר של חבר של דודה של החברה הכי טובה של מיריל'ה מהבנק"

זו פחות או יותר תמונת המראה של חתונות ענק למיניהן. שמח? לא פוסל, סה"כ זו מסיבה, אפשר להינות גם אם אין לך עשירית השמץ מי לעזאזל עומד מולך.

נורמה? קצת פחות. אולי אצל שופוניסטים של צפון ת"א.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3
פורסם

עשרות ומאות אלפי שקלים שניתנים לזוג על מנת שיהיה עם מה להתחיל את החיים המשותפים, הולך לעסקנים תפאורה אוכל ובידור לאורחים לערב אחד.

 

בסופו של יום הזוג נשאר נטו עם הכסף מההורים שהיו מקבלים אם היו עושים אירוע או לאו. וחבל.

אני בכלל לא מדבר על זוגות שנכנסים למינוס והלוואות לצורך מימון האירוע זה בכלל מכה.

 

האמת, דווקא אני בעד הצמצום המתבקש בתחום הזה בלי קשר לקורונה.

 

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

אני, אישית, מתעב אירועים ואם אני מתישהו אתחתן השאיפה תהיה לקיים אירוע קטן *פרימיום* למשפחה וחברים קרובים. 

 

Having said that אין לי בעיה עם אנשים שיש להם ממון ובוחרים לקיים חתונה המונית מפוארת. הבעיה היא שישראלים תקועים בתחת של השני ופותחים עיניים אחד על השני ואף לא רוצה להרגיש "אין לו כסף" אז הם שורפים כספי מתנות ונוטלים הלוואות בשביל לתדלק את התעשייה המגעילה הזאת שמתייקרת עוד קצת כל שנה. 

 

אני זוכר שפעם לפני 5-6 שנים היה מקובל לתת 150 - 200 שקל מתנה בחתונה של קולגה. היום כמה זה כבר? 300? 350? 

 

בנוגע להנאה מאירועים הייתי בחתונות סופר יקרות והייתי בחתונות עממיות ורמת ההנאה שלי הייתה דומה. 

 

החתונה שאני זוכר הכי טוב הייתה חתונה עממית שהגישו בה סושי פ-צ-צ-ה כי החבר של החתן היה סושי שף במסעדה ממש טובה והוא פתח דוכן באירוע והגיש סושי מדהים. אני חושב שאכלתי איזה 10 רולים באותו ערב.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

אני אהבתי את הקביעה של טרנספורטר שהחבר'ה של האירועים של 1000 איש הם אלו שיודעים לחגוג והחתונות שלהם הכי כיפיות

  • אחראי פורום
פורסם

החתונות הכי שמחות שהייתי בהן היו הקטנות יותר.

כל מה שמעל 500 איש הרגיש לי כמו ביקור בשוק רמלה-לוד.

  • רעיון טוב! 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 6 שעות, pl7410 כתב:

 

הלוואי שהייתי אתה

 

החיים הטובים באמת זה ללכת לישון ב11 טלקום ברבע ל6.

 

לפני 5 שעות, Pika007 כתב:

 

ופה היה צריך לעצור המשפט. מספר האנשים על הפלנטה שבאמת יש להם 300 חברים הוא אפסי, כמעט לא קיים.

מה כן יש? 300 "חברי" פייסבוק, 300 "וואלה הוא נכנס לי לשדה הראיה פעם, חבר שלי זה", 300 "אה, זה חבר של חבר של דודה של החברה הכי טובה של מיריל'ה מהבנק"

זו פחות או יותר תמונת המראה של חתונות ענק למיניהן. שמח? לא פוסל, סה"כ זו מסיבה, אפשר להינות גם אם אין לך עשירית השמץ מי לעזאזל עומד מולך.

נורמה? קצת פחות. אולי אצל שופוניסטים של צפון ת"א.

 

חברים טובים יש בודדים,במעגל המצומצם יש 50 איש.

במעגל היותר רחב עוד 100 נניח.

אתה תמיד יכול להזמין את כל הפלוגה מהצבא,זה ייתן לך נפח של עוד כמה עשרות למרות שעם רובם לא דיברת שנים.

 

אני אישית לא הולך לחתונה של מישהו שלא הייתי בקשר איתו.

פעם אחרונה 03.2019 :)

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
ציטוט

כל מה שמעל 500 איש הרגיש לי כמו ביקור בשוק רמלה-לוד.

ככה זה נראה לרוב. כולל לכל מאות החברים שבבוקר אחר כך מספרים אחד לשני איך כבר מתו בלילה שתגיע ההסעה ותקח אותם בחזרה הביתה. ולא שזה משנה, סתם השמוש במושגים מצחיק. אני מבין לגמרי את הרצון שכל בעל אולם או מי שעובד מסביב להרוויח מהאירוע הכי עצום שאפשר. אבל להציג את זה כ"הכי שמח" ו"הכי כיף"?!  

 

שוב כרגיל יש כאן בלבול מקסים בין נישה או סקטור מסוים, לבין מה שעושים כולם. כי אף פעם אין אמצע. זה או חגיגות עד אור הבוקר או ביטוח לאומי. ואז מתפספסת לה הפואנטה: במדינה של 9-10 מיליון אזרחים, הממוצע זה לא החתונות של טרנספורטר ולממוצע אין חצר לארגן אירוע בבית למאות אנשים.

בסביבה הקרובה אלי יש 4 זוגות שמחכים עד שתהייה חזרה לשגרה. אף אחד לא מאלו שיביאו פרנסה לטרנספורטר, למרות שחלקם די מבוססים. אף אחד מהם לא יעשה אירוע בחצר, כי אין חצר. ואף אחד מהם לא יפר את ההנחיות. השאלה האמיתית שצריך לשאול היא כמובן כמה אירועים עם מאות משתתפים נמנעים כרגע, בזכות ההגבלות. אבל זו לא שאלה שכנראה ישאל את עצמו מי שבטוח שמימלא כל עם ישראל פשוט עבר להתחתן בחצר של הוילה שיש לכולם בצהלה.

לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

אני, אישית, מתעב אירועים ואם אני מתישהו אתחתן השאיפה תהיה לקיים אירוע קטן *פרימיום* למשפחה וחברים קרובים.

אין מצב שאתה לא מזמין אותנו.

אנחנו כמו משפחה פה.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • מצחיק 4
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

חחח
להגיד על חתונה של פחות מאלף איש "זוג של ביטוח לאומי" ושהיא בהכרח פחות שמחה, ועוד ממישהו שהוא בתחום, איזה חי בסרט

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אנחנו רצינו לעשות חתונה מצומצמת, אבל כשמזרחי מתחתן עם אשכנזיה זה יוצא 100 איש מהמשפחה הקרובה שלי ו20 איש וכלב מהצד שלה.

מצומצם זה לא

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, Pika007 כתב:

 

ופה היה צריך לעצור המשפט. מספר האנשים על הפלנטה שבאמת יש להם 300 חברים הוא אפסי, כמעט לא קיים.

מה כן יש? 300 "חברי" פייסבוק, 300 "וואלה הוא נכנס לי לשדה הראיה פעם, חבר שלי זה", 300 "אה, זה חבר של חבר של דודה של החברה הכי טובה של מיריל'ה מהבנק"

זו פחות או יותר תמונת המראה של חתונות ענק למיניהן. שמח? לא פוסל, סה"כ זו מסיבה, אפשר להינות גם אם אין לך עשירית השמץ מי לעזאזל עומד מולך.

נורמה? קצת פחות. אולי אצל שופוניסטים של צפון ת"א.

 

זה בכלל לא מעניין מאיפה הוא מביא את האנשים האלה

בשורה התחתונה יש אירועים שנשארים מאות של אנשים עד לפנות בוקר

לא מעניין אותי לחקור מאיפה הם הגיעו, עובדתית האירועים האלה יותר שמחים ויותר כלכליים, מי שבאמת אוהב מה שהוא עושה רוצה להיות שם

מי שבא רק להחתים כרטיס מתרחק מאירועים כאלה

דווקא בצפון ת"א האולמות לא מכניסים יותר מ 250-400 איש, זה יותר נפוץ אצל אנשים מהמושבים, מהשכונות שכולם מכירים את כולם, שיש 12 דודים מכל  צד

לא למשפחה מצהלה שיש בכל בית 2 אחים 

עוד משהו שאין לך מושג בו ואתה מנסה בכוח

לך לישון קמת מוקדם

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

טוב, אצלנו זה להפך (ייקה עם מרוקאית).

 

בחתונה שלי היו כ-350 מוזמנים, מחציתם המשפחה המרוקאית של אשתי ועוד כמה עשרות מהעבודה שלה.

 

חלפו השנים, הדורות התחלפו, במסיבות בר המצווה מספר המוזמנים הצטמצם בהדרגה, אצל השלישי כבר בקושי 120. לא "מחוייבים" לבני דודים דרגה 2-3. זה הדדי, כם אנחנו כבר כמעט לא מוזמנים לארועים של הדורות הבאים.

 

אני כבר לא מדבר על נוהל ההסתלקות המוקדמת מחתונות של מי שאינם בני משפחה או חברים קרובים במיוחד. בימי ספירת השולחנות אולי אפילו חסכנו להם מנות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
Just now, sperial כתב:

טוב, אצלנו זה להפך. 

 

בחתונה שלי היו כ-350 מוזמנים, מחציתם המשפחה המרוקאית של אשתי ועוד כמה עשרות מהעבודה שלה.

 

חלפו השנים, הדורות התחלפו, במסיבות בר המצווה מספר המוזמנים הצטמצם בהדרגה, אצל השלישי כבר בקושי 120. לא "מחוייבים" לבני דודים דרגה 2-3. זה הדדי, כם אנחנו כבר כמעט לא מוזמנים לארועים של הדורות הבאים.

 

זה בדיוק העניין

אני פחות מכוון לקהלים כאלה מהסיבות שאמרתי

בר מצוות אני  לוקח רק אם מדובר בהפקת ענק. יש היום אנשים שעושים בר מצוות בחצי מליון \ מליון שח

אירוע שלא מבייש חתונה מפוארת

אין לי סיבה לבזבז יום עבודה על בר מצווה סטנדרטית שגם ככה אין שם כסף 

×
×
  • תוכן חדש...