Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, יבגניפ כתב:

טרנספורטר אתה מסוגל להבין שיש אנשים שנהנים מדברים שונים, כן?

חד משמעית, לא.

אני גם בכלל לא בטוח שזה קשור לפרנסה שלו. הוא פשוט חי בסרט שהוא מהווה סטנדרט כלשהו להתנהגות אנושית בשלל תחומים כפי שכבר נוכחנו לדעת, וכל מי שלא הולך בקו הזה, הוא במקרה הרע "זוג ביטוח לאומי" ובמקרה הטוב "לא מעניין". מעיק.

  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 19 דקות, korola כתב:

רק דוגמא למה מצפה לנו.. חשבתי שגמזו יגיע ויביא איתו את האג'נדה שמשחררים הכל.

הרי הוא הביא את מטות שטענה שסתם נכנסו לפאניקה.

ואז... דווקא שפתאום מדברים על הגדלה מ-10 מתפלללים לקצת יותר .. הוא קופץ "זה לא הזמן להגדלת התקהליות בתוך מבנים".

WTF  ???   

כנראה ברגע שמפילים על אדם את האחריות, והוא חייב לשמוע את כל היועצים.. אז הוא מתחיל לשקשק...  

 

 

 

 

image.thumb.png.8e36778ee02e6f8970c39c5133b8c393.png

 

ברגע שיש להם accountability הטון משתנה. קח את יורם לס, שים את התחת שלו בחזית ותראה איך המנגינה שלו משתנה. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

בדיוק כצפוי: אתמול, יום ב', חזרנו למספר הבדיקות הרגיל (26,000) וגם למספר המאומתים הרגיל (2001). המחזור הרגיל של אמצע וסוף השבוע.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 שעות, Blaz00r כתב:

חחח
להגיד על חתונה של פחות מאלף איש "זוג של ביטוח לאומי" ושהיא בהכרח פחות שמחה, ועוד ממישהו שהוא בתחום, איזה חי בסרט

 

כל מה שלא יושב בדיוק בשטאנץ שלו זה ביטוח לאומי.

 

לפני 40 דקות, ChemGuy85 כתב:

או אנשים שיש להם את האפשרות, אבל זה פשוט לא מעניין אותם. 

 

אליבא דטרנספורטר אין חיה כזו.

 

לפני 33 דקות, korola כתב:

רק דוגמא למה מצפה לנו.. חשבתי שגמזו יגיע ויביא איתו את האג'נדה שמשחררים הכל.

הרי הוא הביא את מטות שטענה שסתם נכנסו לפאניקה.

ואז... דווקא שפתאום מדברים על הגדלה מ-10 מתפלללים לקצת יותר .. הוא קופץ "זה לא הזמן להגדלת התקהליות בתוך מבנים".

WTF  ???   

כנראה ברגע שמפילים על אדם את האחריות, והוא חייב לשמוע את כל היועצים.. אז הוא מתחיל לשקשק...  

 

 

 

 

image.thumb.png.8e36778ee02e6f8970c39c5133b8c393.png

 

זוכר מה כתבתי לפני כמה חודשים כבר על accountibility? קיבלת הדגמה בלייב.

 

לפני 13 דקות, Blaz00r כתב:

חד משמעית, לא.

אני גם בכלל לא בטוח שזה קשור לפרנסה שלו. הוא פשוט חי בסרט שהוא מהווה סטנדרט כלשהו להתנהגות אנושית בשלל תחומים כפי שכבר נוכחנו לדעת, וכל מי שלא הולך בקו הזה, הוא במקרה הרע "זוג ביטוח לאומי" ובמקרה הטוב "לא מעניין". מעיק.

 

היי, לפי דיווחים שונים זה מאפיין שמשותף לו ולביבי

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Transporter כתב:

 

עוד משהו שאין לך מושג בו ואתה מנסה בכוח

לך לישון קמת מוקדם

 

די, זה פשוט היסטרי. -אתה- אומר את זה על מישהו אחר? וואו. תחזור וקרא קצת את ההודעות שלך מכמה מאות העמודים האחרונים. כל הודעה שניה שלך מכילה שטויות בקצב, מיליון ורבע איש מעמידים אותך על הטעויות- אבל שזה קורה אתה פשוט מתעלם וחוזר חלילה.

האמת שזה מרתק. אני לא מצליח שלא להגיב פה, כי מעולם בשנות חיי לא ראיתי אדם שבאופן גורף ומוחלט אין לו טיפת ביקורת עצמית. 

 

לפני 3 שעות, Transporter כתב:

עובדתית האירועים האלה יותר שמחים ויותר כלכליים

 

יותר שמחים מבחינת הכיס שלך אולי, קצת דבילי לנסות להגיד "עובדתית יותר שמח". כנראה שגם באירועים הקטנים וגם בגדולים יש פיזור לפה ולשם.

 

נ.ב- שאתה תוקף משהו, תנסה לתקוף משהו שאמרתי, לא משהו שבכלל לא טענתי. זה מוציא אותך די מגוחך.

עריכה אחרונה על ידי Pika007
פורסם
לפני 23 דקות, garicho כתב:

בגלל זה אני יותר ויותר מעריך את תנגל השוודי. גם accauntability וגם עומד מאחורי המילים שלו. 

 

מאוד מוקדם לקבוע שיש לו accountability.

את הכסף סופרים במדרגות.

אם כשיסתיים הסיפור, ואם שוודיה יצאה בשן ועין, ואם הוא יקח אחריות ויתפטר, ניתן יהיה לומר שיש לו accountability.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

וחזרה למציאות- נרקם הסכם עם המפלגות החרדיות שלקראת החגים אלפים של אברכים שצפויים להגיע לכאן כמו בכל שנה, בעיקר מארה"ב, יהיו פטורים מעריכת בדיקות.

אני תוהה אם מישהו שם בממשלה בכלל שם לב מה גרם להתפרצות פה מתכתחילה. מחכה שזה יתפוס קצת טראקשן בכלי התקשורת, אני תוהה אם תהיה תגובה ציבורית לעניין.

פורסם
לפני 2 שעות, יבגניפ כתב:

טרנספורטר אתה מסוגל להבין שיש אנשים שנהנים מדברים שונים, כן?

כלומר אין קורלציה מוחלטת בין כסף בחשבון בנק למספר חברים לרצון לשמוע "זמרים מובילים" ב-2 בלילה.

בעצם אני יודע את התשובה. 

אתה ממש אופטימי.

יש לי מכרים שטרנספורטר לידם הוא מקרה קשה של ביטוח לאומי ועדיין הם לא עושים כאלה הצגות.

לפני 2 שעות, יבגניפ כתב:

אין פה מה "להבין". בוא. זו הפרנסה שלך וחתונה גדולה מכניסה לך יותר. נהדר. אם הייתי אתה - הייתי גם מתלהב מזה יותר. אבל זה מה שזה.

אז אם אני עובד בסוכנות של פורשה כל מי שלא קונה פורשה הוא עני ביטוח לאומי?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 48 דקות, garicho כתב:

בגלל זה אני יותר ויותר מעריך את תנגל השוודי. גם accauntability וגם עומד מאחורי המילים שלו. 

והוא היחיד שהיה קונססטנטי לאורך כל הדרך ולא נסחף לפופליזם והיסטריה, כמו סגרים ומסכות חובה. הוא מגלם את ההבדל בין מקצוען שמקבל החלטות מודעות לאדם שנקלע לסיטואציה לא ברורה ומצא את עצמו עם סמכות להחליט ומדינה שלמה מחכה להוראות שלו ואין לו מושג מה לעשות.

מצד שני האווירה שיצרה התקשורת שמה את כל הדרג הבירוקרטי על המוקד, כשכל קשיש שמת מתסביכים הוא באחריותך, ומדווחים עליו בחדשות כאילו פעוט נשכח ברכב, קל לומר תשבו בבית ואל תעשו כלום, כי אף אחד לא יבוא בטענות על כל תוצאה שתהיה אם תעשה את זה.

 

פורסם
לפני 57 דקות, Pika007 כתב:

וחזרה למציאות- נרקם הסכם עם המפלגות החרדיות שלקראת החגים אלפים של אברכים שצפויים להגיע לכאן כמו בכל שנה, בעיקר מארה"ב, יהיו פטורים מעריכת בדיקות.

אני תוהה אם מישהו שם בממשלה בכלל שם לב מה גרם להתפרצות פה מתכתחילה. מחכה שזה יתפוס קצת טראקשן בכלי התקשורת, אני תוהה אם תהיה תגובה ציבורית לעניין.

 

בשלב הזה אפשר כבר להבין שאין גורם אחד שגרם למחלה פה.

אומנם סגרו את הגבולות מסין, אבל עדיין חילצו אנשים מכל מיני מקומות הזויים בעולם. 

הקוים לאירופה היו פתוחים למרות שכבר היה ברור שהמחלה מתפרצת שם.

היום כבר ידוע שבמקביל לבעלים של הפיראט האדום , שאולי התגלה עם תסמינים , כנראה חזרו מאותם יעדים עוד חולים ללא תסמינים שהפיצו את המחלה.

 

בכלל.. מספיקה רק שרשרת אחת רצינית על מנת להוביל להדבקה המונית , ולכן לא ניתן להגיד שאם היו סוגרים את הגבולות עם ארה"ב אז לא הייתה קורונה כלל בארץ.

אפילו אם היו סוגרים לחלוטין את נתב"ג .. אז נכנסו לעזה ולרשות הפלסטינאית חולים דרך המעברים היבשתיים והיה כבר מגיע חולה למגע עם האוכלוסייה בארץ. 

 

האמת אני יותר חושש מהדבקות קהילה בארץ מאשר ביבוא המחלה מחול... זה הרבה יותר קטלני 

 

פורסם
לפני כשעה, khalil כתב:

והוא היחיד שהיה קונססטנטי לאורך כל הדרך ולא נסחף לפופליזם והיסטריה, כמו סגרים ומסכות חובה. הוא מגלם את ההבדל בין מקצוען שמקבל החלטות מודעות לאדם שנקלע לסיטואציה לא ברורה ומצא את עצמו עם סמכות להחליט ומדינה שלמה מחכה להוראות שלו ואין לו מושג מה לעשות.

מצד שני האווירה שיצרה התקשורת שמה את כל הדרג הבירוקרטי על המוקד, כשכל קשיש שמת מתסביכים הוא באחריותך, ומדווחים עליו בחדשות כאילו פעוט נשכח ברכב, קל לומר תשבו בבית ואל תעשו כלום, כי אף אחד לא יבוא בטענות על כל תוצאה שתהיה אם תעשה את זה.

 

 

כי הוא לא מפחד להגיד את האמת מערכת חיסונית מנצחת מגפות, לא סגר מעשה אדם. ברירה טבעית.

 

Retrato de Charles Darwin ( Hacia 1878) | Charles darwin, Selección  natural, Teoría de darwin

 

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

כי הוא לא מפחד להגיד את האמת מערכת חיסונית מנצחת מגפות, לא סגר מעשה אדם. ברירה טבעית.

 

לא היא לא, לפחות בחלק גדול מהמקרים.

המערכת החיסונית לא ניצחה פוליו, ולא אדמת, ולא חצבת, ולא SARS ולא MERS ולא עוד מיליון ורבע וירוסים.

 

וסגר בוודאי שמנצח מגפות, רק צריך סגר מספיק ארוך ומספיק הדוק, וירוס ללא יכולת לעבור בין בני אדם לא שורד, אחרי שסיים לעבור בין בני אותו בית, כל הקורבנות שלו הבריאו או מתו.

Virus no more.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...