Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 שעות, pl7410 כתב:

הוא והמילייה שלו באמת חיים חיים מאוד שונים ונהנים מדברים אחרים לגמרי מהרבה כאן - בין אם זה ההייטקיסט, הרופא עובד המדינה, בעל המפעל, הסטודנט מדמח התפרן או רואה החשבון האינטרוורט - זה קהל שבשבילו כל מה שאנחנו לא אוהבים - ערסים (בבקשה לא לסקול אותי) ומוזיקה חזקה עד אור הבוקר - הוא בדיוק מה שהוא אוהב.

נאאא, זה לא העניין, אלא די הפוך.

רובנו מבינים שיש אנשים שיכולים להנות באירוע ענקי של 1000 בני אדם, שנשמך עשר שעות.

אבל אנחנו גם יכולים להבין שיש אנשים שיהנו הרבה יותר באירוע מצומצם של שעתיים - שלוש. ואצלו זו הופך ל"ביטוח לאומי" ובטחון בזה. 

קרא את המשפט הזה:

ציטוט

זה שאתה לא מתחבר לזה או אין לך את  הכמות מוזמנים הזאת זה עניין של שלך, אבל אל תבוא לשכנע אותי שיש מישהו שמאחל לעצמו שיהיה לו אירוע קטן ויגמר ב 23:00 

זה בדיוק זה.

אף אחד לא אומר לו "בטוח אנשים מעדיפים אירועים קטנים על האירועים שלך". הוא אומר "בטוח מי שיכול (יש לו כסף ומספיק מוזמנים) מעדיף את האירועים שלי".

אף אחד לא מנסה להוכיח לו שהאירועים שהוא מדבר עליהם לא מהנים. הוא מנסה להוכיח שמי שלא עושה אירוע כזה כנראה פשוט או חסר חברים או חסר אמצעים. אבל לא יכול להיות שמישהו פשוט לא יהנה לשמוע את "הזמרים המובילים במדינה" צורחים לו באוזן ב2 בלילה. ולא יכול להיות שיש אנשים שמבחינתם כל אירוע החתונה זה סימון וי בלחץ המשפחה, או בן או בת הזוג, והיו מעדיפים להתחתן בחצר האחורית של ההורים. לא.

 

סגנון החיים של כל אחד מהמגיבים כאן לא באמת כזה משנה או רלוונטי לכלום. זה עדיין משעשע לראות כל כמה תגובות איך יש אנשים שבאופן קבוע לא מצליחים לראות שלבני אדם שונים בעולם יש העדפות שונות. 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, pl7410 כתב:

אתם כבר מזמן לא מדברים על מתווה פיצויים או איזו עבודה צריך להציל - נטו על זה שאירועים כאלה זה חרא


מי אמר שאירועים כאלו ספציפית זה חרא? אולי אמרו את זה על חתונות באופן כללי.
טרנספורטר אמר את זה על כל אירוע של פחות מ-1000 איש שהוא לא צריך להוציא בו את התותחים הכבדים ממחסן הציוד.
בסדר אני מבין כשאתה איש מקצוע ויושב אצלך ציוד ששווה מאות אלפי שקלים במחסן ואתה נהנה מהעבודה שלך אתה רוצה אירועים שיצריכו הפקה.

אירוע של 500 איש עם עמדת דיג'יי סטנדרטית זה שיעמום תחת בשביל טרנספורטר זה ברור לי וכנראה מכאן מגיעה הגישה שלו.
הוא אולי משליך את ההנאה שלו מהפקת האירועים האלה עם כל מה שמתלווה אליה ולתוצאות של העבודה שלו על כמה האירוע היה שמח ולא חרא, אבל אני לא פסיכולוג...


יש פסיכולוגים בקהל ניתן להם לנתח את טרנספורטר. אחרי 918 עמודים לא צריך כתמי דיו של רורשאך. אולי אפשר להסתפק בצורת החיתוך של הוואגיו

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 1
  • מעניין 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אכן יבגני צודק, הבעיה של טרנספורטר היא הנחרצות בכל נושא וחוסר יכולת לראות ולהבין שיש צד שני.

לצורך העניין בחתונה שלי היו בסביבות ה300 אנשים, האירוע הסתיים בסביבות השעה 2 כשאני ואשתי סימנו לדיג'יי שיתחיל לחתוך כי אנחנו כבר בקושי מסוגלים לעמוד על הרגליים (כנראה לא חיות מסיבה כמו החבר'ה של טרנספורטר...) האירוע הסתיים עם 30-40 אנשים ברחבה שמייצגים את החברים הקרובים והמשפחה הקרובה ומבחינתנו זה היה מושלם.

גם אצל החברים הקרובים שלי ושל אשתי שכבר התחתנו ברוב האירועים החתן והכלה סימנו לדיג'יי בשלב כזה או אחר להתחיל 'לקפל' (ושוב לרוב זה היה בין 00:30 עד 02:30)... חלקם היו אירועים יותר גדולים וחלקם יותר קטנים משלי ואף אחד מהם לא עם זמר "מהמובילים במדינה".. איך אמר לי חבר שהיה בחתונה כמו שטרנספורטר מתאר (בשנה שעברה) וואלה נשארתי עד 2 כדי לשמוע הופעה ששילמתי עליה לא מעט כסף, בשורה התחתונה אם לא היו תוקעים את הזמר בשעה כזו אלא בשעה 12 דקה אחרי שהיה יורד מהבמה כבר לא הייתי שם.

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, BloodFist כתב:

אכן יבגני צודק, הבעיה של טרנספורטר היא הנחרצות בכל נושא וחוסר יכולת לראות ולהבין שיש צד שני.

יש אנשים שזו הדרך שלהם להביע דעה ולבסס אותה.

 

זה נהיה מצחיק כבר כמה אתם מגוננים על הבחירות שעשיתם בחיים בפני חוזר אקראי בפורום.

 

אני מקווה שאצליח לדלג על האירוע המיותר הזה,גם 50 איש וגם 500 מעורר בי חלחלה באותה מידה.

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אני לא חושב שהייתי מגדיר את זה כלגונן, אלא יותר לנסות להסביר שיש עוד אופציות וכולן טובות.

אבל אותו אדם שמנסים להסביר לו שוב שוב לא מבין :)

לגבי האירוע, אני יכול להגיד לך שזה אחד הערבים הכי כיפיים שהיו לי בחיים (שמעתי את זה מעוד כמה אנשים...)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 10 שעות, Transporter כתב:

בוא נגיד שאני מאחל לך שב 4 5 בבוקר תהיה לך כמות כזאת של אנשים בחתונה

יש אנשים שיעדיפו שתאחל להם ציפורן חודרנית ולא את השיט הזה. 

  • מצחיק 3

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני מכיר את הסגנון הזה ואין מה לעשות....

כל מי שלא עושה כמוהם לא "יודע" להנות.

 

אין איך לשנות את זה,להתעלם וזהו.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 19 דקות, halperin96 כתב:

אני מקווה שאצליח לדלג על האירוע המיותר הזה,גם 50 איש וגם 500 מעורר בי חלחלה באותה מידה.

זאת לא החלטה שלך, אלא של המשפחות.

אנחנו רצינו לעשות אירוע 20 איש במסעדה ומצאנו את עצמנו באולם עם 250 מוזמנים. 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 1 דקה, SlowRide כתב:

זאת לא החלטה שלך, אלא של המשפחות.

אנחנו רצינו לעשות אירוע 20 איש במסעדה ומצאנו את עצמנו באולם עם 250 מוזמנים. 

 

 

זו לחלוטין החלטה שלי.

לא רוצה לעשות אירוע ולבזבז על זה זמן וכסף,וההורים שלי יהיו חזקים וישרדו.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

זו יכולה להיות החלטה של האשה, שמגיל 4 מפנטזת על השמלה הלבנה. ובכל מקרה, ההחלטה זוגית, ולכל זוג גישה שונה.

 

אני רואה שני בנים שלי. אחד תכנן חתונה של כ-250 אורחים, כרגע על הולד וממתין שהכנסת תחוקק את אופציית הביטול, חושב על ארוע מצומצם במסעדה או בחצר. האחר לא מדבר על חתונה, אני מניח שכאשר יחשבו על ילד ילכו לרבנות ויסתפקו במניין, אולי רק יחתמו אצל עורך דין. הטקס הזה פשוט לא מעניין אותם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 דקות, halperin96 כתב:

 

זו לחלוטין החלטה שלי.

לא רוצה לעשות אירוע ולבזבז על זה זמן וכסף,וההורים שלי יהיו חזקים וישרדו.

 

גם אני חשבתי כמוך בגילך. אח"כ הבנתי שיש פשרות בחיים, שאתה צריך לקבל.

 

בסודי סודות? אתה עושה את הפשרות האלה, ואח"כ, בטווח הארוך- מרוויח מהן בגדול. אבל זה נסיון שבא עם השנים (אני לא מתכוון להתנשא, אם זה נראה כך; לא סתם קוראים לזה "נסיון חיים". אתה צריך לחיות בשביל לקבל אותו).

 

ולגבי טרנספורטר- הוא פשוט לא מבין שיש אנשים שחולים על אייל גולן, ויש כאלה שאוהבים את Talk Talk. כמעט באופן גורף, אלה לא יהיו אותם אנשים.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 3
פורסם
לפני 19 דקות, halperin96 כתב:

אני מכיר את הסגנון הזה ואין מה לעשות....

כל מי שלא עושה כמוהם לא "יודע" להנות.

 

אין איך לשנות את זה,להתעלם וזהו.

ברור.

זה לא ממקום רע גם, ומימלא אין איך לשכנע אחרת.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
Just now, yohai71 כתב:

גם אני חשבתי כמוך בגילך. אח"כ הבנתי שיש פשרות בחיים, שאתה צריך לקבל.

 

אני מגיע לחתונות של חברים רק כשאני ממש חייב ונשאר שם שעתיים גג-חופה אוכל והביתה.

פעם אחרונה הייתה לפני שנה וחצי,הפעם שלפניה שנתיים לפני(2017 ו2019 בהתאמה)

לחברים של המשפחה לא הלכתי ב7 שנים האחרונות, ההורים והאחים הולכים ואין באמת צורך בהרכב מלא.

מיותר אפילו לציין שהנוכחות שלי בבריתות ובר מצוות לא קיימת.

 

ומי שרוצה לפנטז על אירוע שתלך למישהו אחר,אנחנו לא באיראן יש לכולם בחירה חופשית :)

לפני 7 דקות, sperial כתב:

זו יכולה להיות החלטה של האשה, שמגיל 4 מפנטזת על השמלה הלבנה. ובכל מקרה, ההחלטה זוגית, ולכל זוג גישה שונה.

 

ובכל זוגיות יש קווים אדומים שאחד מבני הזוג לא מוכן להתפשר עליהם.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 8 דקות, sperial כתב:

אני מניח שכאשר יחשבו על ילד ילכו לרבנות

חשבתי שילד אפשר לעשות גם בבית...

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתם לא רוצים לפתוח את החיים המשותפים שלכם עם אנטי מצד המשפחה, שלך או שלה. חתונה קונבנציונלית זה גם טוב כי בתהליך התכנון המשפחות מכירות בניהן.

אירועים כאלה בסופו של דבר משלמים על עצמם ועם טיפה מזל תצאו ברווח קטן מהמתנות, כל עוד אתם עושים את זה בצורה מחושבת ולא מזמינים הליקופטר שיורה זיקוקים בצורת לבבות, רקדניות בטן שמפריחות יונים ומכניסים את החתן והכלה בהאמר לימוזינה לתוך החופה עם קונפטי חוטים.

 

  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...