Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא כתבתי שמושלמים. אבל ההורים שלי חיו יחד 61 שנה, אני מתקרב ל-31, ועוד הרבה מאד זוגות שחיים יחד הרבה עשורים, עד כמה שאני רואה באושר. בחוגי המשפחה שאתם אני בקשר קרוב אני יכול לחשוב על שני זוגות שהתגרשו מבין עשרות, (הרב פחות מ-30%), גם הם אחרי כ-20 שנות נישואין. דרך אגב, לשני הזוגות האלה פרק ב' מצויין (בצד שאני מכיר, לא בצד האחר)

 

ו-לא. לא הכל מושלם. אם זה מה שמצטייר לך אז אולי אני מפלטר קצת ואולי אתה מפלטר קצת. וכנראה שלמרות האישיות הפסימית שלי אני רואה גם דברים חיוביים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, יבגניפ כתב:

לא יודע אם בדרך כלל, אבל בהחלט יתכן.

 

אם מישהו היה אומר "נישואים שלי ידעו עליות ומורדות, אבל כאשר מסתכלים על התמונה הגדולה חיי נישואים עשו לי יותר טוב מרע" הייתי קונה את זה. באמת. ברגע שבן אדם אומר "נישואים שלי מדהימים ומושלמים" זה אחד שאוטוטו קובע תור ברבנות או שהוא התייאש ולמד לחיות בנישואים מתים. 

 

ציטוט

ומה עשית עם זה?

 

כלום. לא טעם שלי. נניח והיא הייתה טעם שלי לא הייתי נכנס לזוגיות עם גרושה + ילד. גרושה ללא ילדים כן, אבל גרושה עם ילד כנראה שלא.  

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 53 דקות, יבגניפ כתב:

אני מת על רמת חוסר מודעות העצמית של חלק מהמגיבים כאן, ועל הדתמית שחלקם בנו לעצמם והם משקפים אותה פה כאילו היא המציאות הכי אובייקטיבית שיש.

זה תכלס מה שהופך את הפורום הזה לפנינה אמיתית. 

זה שהפורום פנינה - מסכים לגמרי. מחזה משעשע.

בניית הדמות היא חלק מהפלטפורמה - השריד האחרון של אנונימיות באינטרנט

שמאפשר לדמיין לעצמך פרסונה מסוימת.

 

כל אחד כותב בעצם ערבוב של מה הוא עשה ומה הוא היה רוצה להיות, בו זמנית. אוסף שאיפות, אם תרצה.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

@ChemGuy85תגיד לי רגע, יש משהו בחיים האלה שאפשר לומר שהוא מושלם ואין לו שום היבט שלילי, גן אם מינורי? ברור שלא. אז הגיוני שמי שנהנה מלהיות נשוי סובל מדי פעם אבל האופי הכללי של התחושות שלו הוא חיובי. הוא יגיד שטוב לו בחיים.

אף אחד נורמלי לא מתגרש בגלל אי הסכמות מינוריות כמו שלא מתפטרים בגלל שפעם אחת הבוס עשה לך פרצוף שביקשת לקחת חופש.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 6 דקות, ChemGuy85 כתב:

תשמע, אם מישהו היה אומר "נישואים שלי ידעו עליות ומורדות, אבל כאשר מסתכלים על התמונה הגדולה חיי נישואים עשו לי יותר טוב מרע" הייתי קונה את זה. באמת. ברגע שבן אדם אומר "נישואים שלי מדהימים ומושלמים" זה אחד שאוטוטו קובע תור ברבנות.  

 

כי אנשים לא מדברים ככה. רובם מעדיפים לא לכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ.

פורסם

כשיש הורים בורגנים פחות או יותר, אז אפשר להפיל עליהם את רוב ההוצאות, ולצאת מהחתונה עם 50-60 בכיס..ופלוס כל מיני מגבות ומתנות הזויות..

 

אגב, חבר נתן לי מתנה לחתונה חבילת ויאגרה וסרט מדידה.

לא ביצעתי את הניסוי כי אני פוחד מתרופות..

 

 

 

 

  • מצחיק 1

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא צריך להפיל עליהם כלום, זה משלם את עצמו ברוב המקרים. אולם לוקח 300 - 250 שקל למנה, אנשים מביאים בממוצע יותר מזה בחתונה.

ההפרש מכסה גם את החליפה, שמלת כלה, די ג'יי לצלם סטילס. חוץ מזה מה עוד צריך לחתונה קונבנציונלית? כלום. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 37 דקות, sperial כתב:

לא כתבתי שמושלמי. אבל ההורים שלי חיו יחד 61 שנה, אני מתקרב ל-31, ועוד הרבה מאד זוגות שחיים יחד הרבה עשורים, עד כמה שאני רואה באושר. בחוגי המשפחה אני יכול לחשוב על שני זוגות שהתגרשו, גם הם אחרי כ-20 שנות נישואין.

 

ו-לא. לא הכל מושלם. אבל בהחלט אפשר להגיע לאיכות טובה מאד.

אתה מבין אבל שדוגמאות בכל הוכחה הן קישוט, כן? אתה מבין שהן לא העיקר? 

 

אני באמת מצטער אבל כמעט בכל נושא בעולם שאתה מגיב בו, אתה מגיב לפי שבלונה מאוד קבועה של "הנה. זה מה שאני \ המשפחה שלי עושה \ עושים. ככה צריך.". 

 

זה לא עובד ככה.

 

האושר שאתה חווה (וזה אתה. זה לא מעיד על אישתך או על ההורים שלך או שלה או על הילדים שלך. אפילו גם לא 100% עליך, אלא על מה שאתה רוצה להחצין), או כמה אתה חושב שאתה ואישתך מסתדרים זה לא קונטרה לסטטיסטיקה על גירושין. ההחלטות שאתה מקבל הן לא דרך סלולה לגן העדן ולחיים מוצלחים. וכבר אינספור פעמים העירו לך בקונטקסט שונה על זה. אתה לא יכול כל הזמן, בכל דיון, סביב כל נושא, להניח כאילו דוגמאות מהחיים האישיים שלך הן סממן או הוכחה למשהו. 

 

צ'מגיא, עם כל הכיף שבלרדת עליו, לא צריך להיות נשוי כדי לקרוא מספרים, או כדי להבין שהם כנראה מציגים תמונה קצת יותר אובייקטיבית של המציאות מתאורים סובייקטיבים של סובייקט אחד של איך הוא תופס את החיים שלו. ולצורך העניין, מבחינת כל מה שכולנו יודעים על העולם מסביב, יש סיכוי לא רע שההורים שלך לא היו מאושרים ולא התגרשו כי זה לא היה מקובל, או שאישתך או הילדים שלך כרגע בוכים בפורום מקביל אחר על תקשורת פגומה עם אבי המשפחה, ואתה אפילו לא מודע לזה.

 

 

 

 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 12 דקות, אליה כתב:

כשיש הורים בורגנים פחות או יותר, אז אפשר להפיל עליהם את רוב ההוצאות, ולצאת מהחתונה עם 50-60 בכיס..ופלוס כל מיני מגבות ומתנות הזויות..


אתה צריך את טרנספורטר כמידל מן כדי לגבות את המתנה לחתונה מההורים?

 

פשוט תגיד לאבא אמא שיתנו את המתנה, על האירוע ויתרת

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

תאמין לי שהייתי מעדיף, אבל הגברת רצתה חתונה. וגם ההורים. אז זרמתי.. וגם יצאו תמונות טובות עם חיפושית תכולה כרכב חתונה(הומאז' למכוניות היוקרה שהוזכרו פה).

 

 

 

 

 

 

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

אנלוגית מיקרו מאקרו יפה..

 

ברמת המיקרו  :

וירוס הקורונה נכנס לגוף , עושה את מה שהוא יודע לעשות... אבל את הנזק המשמעותי דווקא  מערכת החיסון של האדם עושה,
סערת ציטוקינים - שמנסה לחסל את הוירוס - למנוע ממנו להתרבות בגוף .. היא דווקא עושה נזק גדול יותר מאשר הוירוס עצמו.

 

ברמת המאקרו: 

נכון . יש חולי קורונה, יש מתים מהקורונה ... אפשר לדבר על מדינות , במדינה יש אנשים שנדבקים מקורונה , חולים ומתים ממנה.

אבל דווקא מערכות המדינה שמנסות להתמודד ולהקטין את תפוצת הנגיף, גורמות למשבר כלכלי (סערת ציטוקינים),  ודווקא המשבר הכללי הוא זה שיגרום למדינות לקרוס. 

 

 

ואז נעלה לרמה גלובלית

תעקבו אחרי לבנון....  מעניין מה קורה למדינה שקורסת ויש לה נשק?

האם היא תנסה לגבות תשלום כופר ממדינות עשירות שסביבה?  

 

פורסם

אם המדינות סביבה עשירות סביר מאוד להניח שיש להם יותר נשק, יותר חזק, ויותר מתקדם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 שעה, korola כתב:

אנלוגית מיקרו מאקרו יפה..

 

ברמת המיקרו  :

וירוס הקורונה נכנס לגוף , עושה את מה שהוא יודע לעשות... אבל את הנזק המשמעותי דווקא  מערכת החיסון של האדם עושה,

אכן, אנלוגיה מוצלחת. יפה.

אגב, אני לא אתפלא אם במקרה של וירוסים, ברוב המקרים זאת תהיה המערכת החיסונית שמבצעת את הנזק על ידי תגובת-יתר,

זאת כל הגאונות בווירוס - קטע קוד שגורם להפרעה בתהליך קיים של הגוף, להבדיל מבקטריה עצומה שמייצרת באופן אקטיבי רעלנים.

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 2 שעות, יבגניפ כתב:

אתה מבין אבל שדוגמאות בכל הוכחה הן קישוט, כן? אתה מבין שהן לא העיקר? 

 

אני באמת מצטער אבל כמעט בכל נושא בעולם שאתה מגיב בו, אתה מגיב לפי שבלונה מאוד קבועה של "הנה. זה מה שאני \ המשפחה שלי עושה \ עושים. ככה צריך.". 

 

זה לא עובד ככה.

 

האושר שאתה חווה (וזה אתה. זה לא מעיד על אישתך או על ההורים שלך או שלה או על הילדים שלך. אפילו גם לא 100% עליך, אלא על מה שאתה רוצה להחצין), או כמה אתה חושב שאתה ואישתך מסתדרים זה לא קונטרה לסטטיסטיקה על גירושין. ההחלטות שאתה מקבל הן לא דרך סלולה לגן העדן ולחיים מוצלחים. וכבר אינספור פעמים העירו לך בקונטקסט שונה על זה. אתה לא יכול כל הזמן, בכל דיון, סביב כל נושא, להניח כאילו דוגמאות מהחיים האישיים שלך הן סממן או הוכחה למשהו. 

 

צ'מגיא, עם כל הכיף שבלרדת עליו, לא צריך להיות נשוי כדי לקרוא מספרים, או כדי להבין שהם כנראה מציגים תמונה קצת יותר אובייקטיבית של המציאות מתאורים סובייקטיבים של סובייקט אחד של איך הוא תופס את החיים שלו. ולצורך העניין, מבחינת כל מה שכולנו יודעים על העולם מסביב, יש סיכוי לא רע שההורים שלך לא היו מאושרים ולא התגרשו כי זה לא היה מקובל, או שאישתך או הילדים שלך כרגע בוכים בפורום מקביל אחר על תקשורת פגומה עם אבי המשפחה, ואתה אפילו לא מודע לזה.

 

 

 

 

יבגני

ההתמדה שלך באמת ראויה להערצה. אתה מסביר בעברית מצויינת, ואני מניח שזו לא שפת האם שלך (תקן אותי אם טעיתי), אבל נראה שאתה נופל על  אזניים ערלות.

כפי שקראנו בפוסטים קודמים בעבר, האיש משוכנע שחייו הם המודל הנכון והיחיד לחיים על פני כדור הארץ, וכל צורת חיים אחרת אינה קבילה/נכונה.

לטובת הקוראים בפורום אני מקווה שלא תכלה את מאגרי האנרגיה על האיש הזה.

בשורות טובות

 

סלע

פורסם
לפני 5 שעות, sperial כתב:

 

ו-לא. לא הכל מושלם. אם זה מה שמצטייר לך אז אולי אני מפלטר קצת ואולי אתה מפלטר קצת. וכנראה שלמרות האישיות הפסימית שלי אני רואה גם דברים חיוביים.

אתה מתעלם מהסטטיסטיקה.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...