Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אליה, האמת, ההגדרה לא שלי במקרה הזה. אם אני מבין נכון, מדובר באנשים שבניכוי החובות יש להם הון של מיליון דולר לפחות.

אבל המספר האבוסלוטי שלהם באמת לא מעניין. 

העניין הוא שדי ברור שטרנספורטר עובד עם נישה. והיא קיימת. כמו שקיימת הנישה של אנשים שמתניידים ב911 או פרארי, ונישה של יבואנים שדוגאים לייבא כאלו, ונישה של כמה עשרות ישראלים שקנו רדיקל או רכבי מסלול אחרים במאות אלפי שקלים. 

ל״אנשים מהישוב״ כל זה כמובן יקר מדי.

אבל זה לא מכוון אליהם. והם לא הצרכנים של זה מלכתחילה.

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

האמת מסקרן אותי האם לפי ההגדרה של גלובס וכאלו, דודה שלי למשל, ששווי הבית פלוס נכסים שיש לה, מגיע ללא ספק למיליון דולר, האם היא נחשבת מליונרית..[emoji40]



'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
לפני 24 דקות, יבגניפ כתב:

אליה, האמת, ההגדרה לא שלי במקרה הזה. אם אני מבין נכון, מדובר באנשים שבניכוי החובות יש להם הון של מיליון דולר לפחות.

אבל המספר האבוסלוטי שלהם באמת לא מעניין. 

העניין הוא שדי ברור שטרנספורטר עובד עם נישה. והיא קיימת. כמו שקיימת הנישה של אנשים שמתניידים ב911 או פרארי, ונישה של יבואנים שדוגאים לייבא כאלו, ונישה של כמה עשרות ישראלים שקנו רדיקל או רכבי מסלול אחרים במאות אלפי שקלים. 

ל״אנשים מהישוב״ כל זה כמובן יקר מדי.

אבל זה לא מכוון אליהם. והם לא הצרכנים של זה מלכתחילה.

 

אין שום בעיה עם הנישה הזאת, וברור שהיא קיימת, ואין לי שום ספק שהוא היה צריך לעבוד קשה בשביל להגיע אליה (תכלס זה החלום הרטוב של כל בעל עסק שאפתני - להגיע לנישת הtop tier ולמצב את עצמך כאחד הטובים בה). הבעיה היא כשמחליטים שכל מה שלא נכנס תחת הקטגוריה של הנישה הזאת חסר זכות קיום וביטוח לאומי (וההפך מהצד השני).

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 26 דקות, Blaz00r כתב:

אין שום בעיה עם הנישה הזאת, וברור שהיא קיימת, ואין לי שום ספק שהוא היה צריך לעבוד קשה בשביל להגיע אליה (תכלס זה החלום הרטוב של כל בעל עסק שאפתני - להגיע לנישת הtop tier ולמצב את עצמך כאחד הטובים בה). הבעיה היא כשמחליטים שכל מה שלא נכנס תחת הקטגוריה של הנישה הזאת חסר זכות קיום וביטוח לאומי (וההפך מהצד השני).

 

לפעמים מגלים שאם אתה רוצה רק טופ טייר אתה נשאר נישה.

 

החברה שאני עובד בה נחשבת (דיי By Far) לעילית בתחום, מוכרזים כמונופול ברוב האיחוד האירופי וארה"ב, למרות שכמעט כל הטופ טייר בתחום הם לא לקוחות רק שלנו, הם לקוחות שלנו ושל עוד 1-2-3 מתחרים.

ועדיין התרחבו וקנו חברות ומרימים מוצרים פשוטים וזולים יותר בשביל לפנות גם לטיירים הנמוכים יותר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני כשעה, Blaz00r כתב:

אין שום בעיה עם הנישה הזאת, וברור שהיא קיימת, ואין לי שום ספק שהוא היה צריך לעבוד קשה בשביל להגיע אליה (תכלס זה החלום הרטוב של כל בעל עסק שאפתני - להגיע לנישת הtop tier ולמצב את עצמך כאחד הטובים בה). הבעיה היא כשמחליטים שכל מה שלא נכנס תחת הקטגוריה של הנישה הזאת חסר זכות קיום וביטוח לאומי (וההפך מהצד השני).

בוודאי.

אני לא מסכים עם הגישה שלו.

וגם לא עם זו של ספריאל.

שניהם באופן די עקבי לא מצליחים לראות שום דבר מחוץ לנישה הקטנה שהם חיים בה.

וזה די משעשע לראות אותם מתווכחים.

כל השאר פה נראה לי מבינים שיש אמצע, יש ביטוח לאומי ויש גם עשירים שיכולים לקנות מה שבא להם ולא באים לפה להתייעץ אם כדאי להם לקחת הלוואה לרכב.

 

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

 

לפעמים מגלים שאם אתה רוצה רק טופ טייר אתה נשאר נישה.

 

החברה שאני עובד בה נחשבת (דיי By Far) לעילית בתחום, מוכרזים כמונופול ברוב האיחוד האירופי וארה"ב, למרות שכמעט כל הטופ טייר בתחום הם לא לקוחות רק שלנו, הם לקוחות שלנו ושל עוד 1-2-3 מתחרים.

ועדיין התרחבו וקנו חברות ומרימים מוצרים פשוטים וזולים יותר בשביל לפנות גם לטיירים הנמוכים יותר.

 

יצא לך טרנספורטר 🤣

כן אתה צודק, הכוונה שלי היתה מהפרספקטיבה של העסק של שחר (בעל עסק - לא חברה, סמנטיקה אבל מניח שהכוונה הועברה) - אם הוא הגיע למצב שיש לו 2-3 מתחרים על אלפי אירועים של מאות אלפי שקלים בשנה (והוא לוקח נתח מכובד), הוא את שלו עשה.

פורסם (נערך)

חחחחחחח לא טרנספורטר, אלא שעם האוכל בא התיאבון, כשאתה אוכל את כל הטופ טייר של התחום אתה או זולג לתחומים קרובים או זולג למטה.

 

זה ממש לא שהמתחרים שלנו הם ביטוח לאומי

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לביטוח לאומי אין מתחרים, אם היו לו מתחרים הוא היה פושט רגל אחרי שבוע.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 2 שעות, m3x7r3m3 כתב:

חחחחחחח לא טרנספורטר, אלא שעם האוכל בא התיאבון, כשאתה אוכל את כל הטופ טייר של התחום אתה או זולג לתחומים קרובים או זולג למטה.

 

זה ממש לא שהמתחרים שלנו הם ביטוח לאומי

 

תלוי בתעשיה ובמיצוב שלך.

 

יש תעשיות בהן זה לא משנה (היי-טק), ויש תעשיות ותחומים בהם מדובר בביג נו-נו.

לדוגמא, חברה כמו פרארי לא תייצר משפחתומטית.  פאטק פיליפ לא ייצרו שעון מוזל. כי זה יפגע במיתוג.

פורסם (נערך)

חברה כמו למבורגיני לא תייצר SUV "זול". אה רגע היא ייצרה, וזה הרכב הכי נמכר שלהם ביי פאר וכנראה שזה הדבר שידאג שלמותג הזה תהיה הצדקה כלכלית בשנים הקרובות.
הימור שלך כמה זמן יקח לפרארי לרדת מהעץ ולייצר SUV למרות כל ההצהרות שלהם?

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 11 דקות, garicho כתב:

 

תלוי בתעשיה ובמיצוב שלך.

 

יש תעשיות בהן זה לא משנה (היי-טק), ויש תעשיות ותחומים בהם מדובר בביג נו-נו.

לדוגמא, חברה כמו פרארי לא תייצר משפחתומטית.  פאטק פיליפ לא ייצרו שעון מוזל. כי זה יפגע במיתוג.

 

מה אתה חושב שאסטון מרטין הולכים לעשות?

קראתי לא מזמן שהן בקשיים ואם רכב יוקרה "פנאי" זה מה שיציל אותם הם ימכרו כזה.

 

אגב פרארי משפחתומטית F12

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 30 דקות, garicho כתב:

 

תלוי בתעשיה ובמיצוב שלך.

 

יש תעשיות בהן זה לא משנה (היי-טק), ויש תעשיות ותחומים בהם מדובר בביג נו-נו.

לדוגמא, חברה כמו פרארי לא תייצר משפחתומטית.  פאטק פיליפ לא ייצרו שעון מוזל. כי זה יפגע במיתוג.

 

אולי לא מכונית אוטומטית בסגמנט C, אבל לא חסר דוגמאות שהיו גורמות לאנצו התקף לב, או שניים, או 10.

 

כמו שאנחנו לא הולכים לייצר מחר מערכת הפעלה ולהתחרות במיקרוסופט, אלא רוצים נתח משוק קרוב או מלקוחות פחות אמידים, כמובן לא עם אותם מוצרים, קרא לזה פרארי קליפורניה של השוק שלנו 😆

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...