Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אקח אותך עם החבר הכי טוב שלך. מהילדות, אתם מכירים שניםםם נשים אותכם בחדר אחד כל יום למשך כמה שעות, ואז לישון, ובבוקר תפרדו לדרכיכם.

כנראה שתסתדרו.

 

ואז אני אבוא ואכניס מטלות, והכנסות, וחשבונות, והלוואות, והחלטות משותפות שאחד קיבל שמשפיעות על השני.

בסופו של יום אני אכניס 2 זעטוטים, שדורשים גם עוד מטלות, וגם 100% מהזמן תשומת לב של אחד מכם.

 

באחד מהימים האלו או אתה או החבר שלך תתפוצצו.

 

עכשיו תוסיף אופי של אישה (לא כשהיא רווקה ונחמדה, אלא כשהיא נשואה ולא מתאמצת יותר) לסיפור.

תוסיף קורונה בידוד להישאר בבית וכו'

תוסיף חיתוך בהכנסות של אחד מבני הזוג או שניהם.

 

ומה קיבלת ? 

תשלום של 311 שקלים "אגרת גירושין".

מסקנה: גם שאתה מתחתן וגם שאתה מתגרש, הם שם. שותפים.

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, farkash7 כתב:


מי אמר שאירועים כאלו ספציפית זה חרא? אולי אמרו את זה על חתונות באופן כללי.
טרנספורטר אמר את זה על כל אירוע של פחות מ-1000 איש שהוא לא צריך להוציא בו את התותחים הכבדים ממחסן הציוד.
בסדר אני מבין כשאתה איש מקצוע ויושב אצלך ציוד ששווה מאות אלפי שקלים במחסן ואתה נהנה מהעבודה שלך אתה רוצה אירועים שיצריכו הפקה.

אירוע של 500 איש עם עמדת דיג'יי סטנדרטית זה שיעמום תחת בשביל טרנספורטר זה ברור לי וכנראה מכאן מגיעה הגישה שלו.
הוא אולי משליך את ההנאה שלו מהפקת האירועים האלה עם כל מה שמתלווה אליה ולתוצאות של העבודה שלו על כמה האירוע היה שמח ולא חרא, אבל אני לא פסיכולוג...


יש פסיכולוגים בקהל ניתן להם לנתח את טרנספורטר. אחרי 918 עמודים לא צריך כתמי דיו של רורשאך. אולי אפשר להסתפק בצורת החיתוך של הוואגיו

 

קודם כל הציוד שלי כבר לפני שנים עבר את ההגדרה של מאות אלפי

באירועי חוץ שאני עובד דורשים מפרט של  מותגי על, אחרת אתה לא יכול לעבוד

בגלל זה מעט מאוד אנשים בארץ מתחרים על זה

דבר שני

זאת נישה מאוד ברורה של קהל

הרבה קהל צעיר -> רוצים מסיבה -> משקיעים בדיג'יי -> משקיעים בתוספות -> יש המון מוזמנים -> יש יותר תקציב

מאוד פשוט

יש הבדל עצום בין 500 איש שיש ביניהם 400 מבוגרים ו 100 צעירים

לבין 500 איש שיש 350 צעירים ו 150 מבוגרים

גם מאוד תלוי מי הקהל. אני מכוון לקהל מאוד ספציפי

אתה חייב להבין שמאירוע כמו שאני  מכוון אליו יוצאים לי 10-15 אירועים חוזרים, כי אנשים באמת באים ומקבלים חוויה בלתי רגילה

זה לא "עוד אירוע שהיה סבבה"

אני בעצמי בא לאירועים האלה בתור אורח גם כשאני לא מחוייב להיות שם

לפני 12 שעות, BloodFist כתב:

בדוק טרנספורטר היה יכול לארגן לי לצאת מתוך דבר כזה בתוך החופה תוך כדי שאייל גולן שר לנו


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

ממש לא

אלה אירועים של אנשים שאין להם שקל על התחת וחיים בשנת 2005

באירועים שלי לא מביאים צדפה ולא טימטום אחר בסגנון.

יש בר קינוחים מפואר כמו שילדים אוהבים

עיצובי צמחיה מושקעים בשביל המשפחה

וזמרים לילדים ולמשפחה. סטפן, מושיקו מור, עומר אדם וכו' לילדים

המשפחה בד"כ מביאים את אייל או ליאור נרקיס או עופר לוי תלוי בקהל..

 

הצדפה הזאת עולה שקל וחצי ולא תראה את זה באירוע מושקע. זה בושות לבעל האירוע

 

ככה נראה אירוע מושקע:

בר 15 מטר של פירות, סושי פירות

שקדי עגל בכניסה

(כבד אווז על השולחנות זה בייסיק באירועים כאלה)

ערמונים האש לכל מי שיוצא מהאולם

חומרי גלם איכותיים בעיקר

 

לא אסאדו, לא צדפה, לא שטויות.

Screenshot_20200729-232643_Gallery.jpg

לפני 11 שעות, ChemGuy85 כתב:

ואז לפתוח אותו בגיל 43,לראות את הצילומים של המרצדס ולהזכר שיש לך בחניה סקודה ראפיד...ברוך הבא למשבר אמצע החיים

 

אחפש איזה סרטון של אירוע שעשיתי בקיץ שעבר

אחד העובדים יצא וצילם את החניה

אולי 40 רכבים ברצף

כולם מרצדס, מזראטי, אסטון מרטין, פורש

כל כך הרבה שאף אחד שעבר שם לא יכל להתעלם מזה

 

לא תמיד המרצדס זה  מהשכרה 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 1 שעה, Transporter כתב:

המשפחה בד"כ מביאים את אייל או ליאור נרקיס או עופר לוי תלוי בקהל..


זה לא אותו קהל? 

 

אתה כותב את הדברים שלך ואני מבין עד כמה החיים יכולים להיות שונים במדינה. עד כמה אני לא מכיר בכלל את סוג האוכלוסיה שאתה מדבר עליה (ותכלס, טוב שכך).

פורסם
לפני 8 דקות, garicho כתב:


זה לא אותו קהל? 

 

אתה כותב את הדברים שלך ואני מבין עד כמה החיים יכולים להיות שונים במדינה. עד כמה אני לא מכיר בכלל את סוג האוכלוסיה שאתה מדבר עליה (ותכלס, טוב שכך).

 

לא אותו קהל...יש זמרים שיותר מדברים לצעירים ויש זמרים שיותר למבוגרים

 

פורסם
Just now, Blaz00r כתב:

מי זה "מושיקו מור"?

 

אחד הזמרים המפתיעים של השנה האחרונה

חתום אצל ליאור...הולך להתפוצץ אחרי שהכל יחזור

ילדים מתים עליו

 

פורסם
Just now, Blaz00r כתב:

אההה אני מכיר את השיר שלו "מספרים". רמה גבוהה.

 

בשנתיים האחרונות נכנסו זמרים חדשים

עדן חסון, מרגי, מושיקו מור,איתי לוי זינק

רוב  הותיקים קצת זזו מהפרונט

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, Transporter כתב:

ממש לא

אלה אירועים של אנשים שאין להם שקל על התחת וחיים בשנת 2005

באירועים שלי לא מביאים צדפה ולא טימטום אחר בסגנון.

יש בר קינוחים מפואר כמו שילדים אוהבים

עיצובי צמחיה מושקעים בשביל המשפחה

וזמרים לילדים ולמשפחה. סטפן, מושיקו מור, עומר אדם וכו' לילדים

המשפחה בד"כ מביאים את אייל או ליאור נרקיס או עופר לוי תלוי בקהל..

 

הצדפה הזאת עולה שקל וחצי ולא תראה את זה באירוע מושקע. זה בושות לבעל האירוע

 

ככה נראה אירוע מושקע:

בר 15 מטר של פירות, סושי פירות

שקדי עגל בכניסה

(כבד אווז על השולחנות זה בייסיק באירועים כאלה)

ערמונים האש לכל מי שיוצא מהאולם

חומרי גלם איכותיים בעיקר

 

לא אסאדו, לא צדפה, לא שטויות.

Screenshot_20200729-232643_Gallery.jpg

לפני 21 שעות, ChemGuy85 כתב:

ואז לפתוח אותו בגיל 43,לראות את הצילומים של המרצדס ולהזכר שיש לך בחניה סקודה ראפיד...ברוך הבא למשבר אמצע החיים

 

אחפש איזה סרטון של אירוע שעשיתי בקיץ שעבר

אחד העובדים יצא וצילם את החניה

אולי 40 רכבים ברצף

כולם מרצדס, מזראטי, אסטון מרטין, פורש

כל כך הרבה שאף אחד שעבר שם לא יכל להתעלם מזה

 

לא תמיד המרצדס זה  מהשכרה

אצלנו הרכב של החתן והכלה היה הרכב הכי זול בכל החניה של האירוע. 

שמע, שינית לי את הפרספקטיבה על החיים עם ההודעה הזו. עד עכשיו חייתי בשקר. אני הולך להיפטר מאישתי ומהילד, מנתק קשר עם כל החברים שנוסעים במכוניות ליסינג, מוכר את הדירה ואת כל הדברים הבינוניים שיש לי. מתחיל מחדש את החיים כמו שצריך ביבוא כלה ממזרח אירופה הדגם הכי מאובזר! אחרי זה מתכנן את חתונת המילניום על נושאת מטוסים פרטית. למה נושאת מטוסים? כי מי שאין לו מטוס פרטי או לפחות הליקופטר שילך לביטוח לאומי, לא רוצה אנשים כאלה באירוע שלי. נעשה בר סושי על כל מסלול ההמראה, נביא שף לכל אורח שגם ידוג את הדג על המקום לפי בחירה, הכלה תנחת מהירח עם הטיל של אילון מאסק ואני אכנס לחופה על ג'ט-פאק תוך כדי שצוללת גרעינית ששטה סביב האוניה יורה זיקוקי טורפדו וקונפטי משטרות של 200 דולר. אחרי זה האוניה תשוט ליפן כדי לאכול וואגיו אמיתי ועד שעוגנים בנמל כל האורחים חייבים לרקוד, מי שמפסיק לרקוד ולעשות שמח הצוות זורק אותו לכרישים. 

ככה צריך לחיות, אסור להתפשר.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • מצחיק 6
  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 8 שעות, Blaz00r כתב:

מי זה "מושיקו מור"?

 

יש לו שירי דיכאון על החיים....לא משהו שהייתי מביא לחתונה

  • מעניין 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, SlowRide כתב:

אצלנו הרכב של החתן והכלה היה הרכב הכי זול בכל החניה של האירוע. 

שמע, שינית לי את הפרספקטיבה על החיים עם ההודעה הזו. עד עכשיו חייתי בשקר. אני הולך להיפטר מאישתי ומהילד, מנתק קשר עם כל החברים שנוסעים במכוניות ליסינג, מוכר את הדירה ואת כל הדברים הבינוניים שיש לי. מתחיל מחדש את החיים כמו שצריך ביבוא כלה ממזרח אירופה הדגם הכי מאובזר! אחרי זה מתכנן את חתונת המילניום על נושאת מטוסים פרטית. למה נושאת מטוסים? כי מי שאין לו מטוס פרטי או לפחות הליקופטר שילך לביטוח לאומי, לא רוצה אנשים כאלה באירוע שלי. נעשה בר סושי על כל מסלול ההמראה, נביא שף לכל אורח שגם ידוג את הדג על המקום לפי בחירה, הכלה תנחת מהירח עם הטיל של אילון מאסק ואני אכנס לחופה על ג'ט-פאק תוך כדי שצוללת גרעינית ששטה סביב האוניה יורה זיקוקי טורפדו וקונפטי משטרות של 200 דולר. אחרי זה האוניה תשוט ליפן כדי לאכול וואגיו אמיתי ועד שעוגנים בנמל כל האורחים חייבים לרקוד, מי שמפסיק לרקוד ולעשות שמח הצוות זורק אותו לכרישים. 

ככה צריך לחיות, אסור להתפשר.

 

אף אחד לא אמר שאתה צריך לעשותאת זה

יש חתונות מכל הסוגים, אני מתחבר לסוג מאוד מסוים

אני מכיר ספקים שלא יודעים להסתדר עם הקהל הזה וגם כשאני מנסה לשלב אותם בהפקות שלי הם פחות מתחברים, זכותם. יש עבודה לכולם

מה שאתה כן מפספס זה שאף אחד לא צונח ממטוס ולא יוצא מצדפה, זה שמור בדיוק לאירועים של  שקל וחצי שניסו בכוח להראות שהם השקיעו, בדיוק כמו להגיש פילה בקר סוג ז' שעלה לשף 70 שקל לקילו

זה שמפריע לך שיש אנשים שכן משקיעים, זה מה שהזוי

 

לפני 15 דקות, halperin96 כתב:

 

יש לו שירי דיכאון על החיים....לא משהו שהייתי מביא לחתונה

 

אין לו שיר דיכאון אחד אפילו

במופע עושים עיבודים לשירים שקטים ומתאימים אותם לאווירה של מופע

זה מה שהופך את המופע של אייל גולן לאחד המופעים הכי יפים שיש כאן כבר כמה שנים

כל פעם הוא מביא עיבודים חדשים לשירים שהמקור שלהם פחות התאים למופע ועושה ביצוע לייב  מפחיד

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה שהזוי זה שמי שלא משקיע באוכל כמו בחתונה של שיח סעודי הוא מקרה סעד בביטוח לאומי, אבל אלה החיים. צריך לחיות בגדול כי אם אנשים לא מדברים עליך, סימן שאתה מת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 1 דקה, SlowRide כתב:

מה שהזוי זה שמי שלא משקיע באוכל כמו בחתונה של שיח סעודי הוא מקרה סעד בביטוח לאומי, אבל אלה החיים. צריך לחיות בגדול כי אם אנשים לא מדברים עליך, סימן שאתה מת.

 

זה לא מה שאמרתי

אמרתי שאני פחות נוטה לקחת אירועים של 300 איש עם 30 צעירים כי האווירה שם פחות מסיבתית

זה שאתה בחרת להתייחס רק לעניין של האוכל זה החלטה שלך

 

לפני 1 דקה, Blaz00r כתב:


המוח שלי נשרף מהאוקסימורון

 

כשמנסים לקחת אירוע בלי תקציב ולעשות ממנו אירוע מפואר זה בד"כ יוצא מביך

או שעושים אירוע סטנדרטי לפי הכיס

או שעושים אירוע מפואר ומקפידים על כל הפרטים

אין טעם להתחפש למשהו שאתה לא

  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...