Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, David32 כתב:

חשבתי שילד אפשר לעשות גם בבית...

 

יש כאלה שהמון חרדי זועם זה מה שמדליק אותם

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 23 דקות, halperin96 כתב:

אני מגיע לחתונות של חברים רק כשאני ממש חייב ונשאר שם שעתיים גג-חופה אוכל והביתה.

פעם אחרונה הייתה לפני שנה וחצי,הפעם שלפניה שנתיים לפני(2017 ו2019 בהתאמה)

לחברים של המשפחה לא הלכתי ב7 שנים האחרונות, ההורים והאחים הולכים ואין באמת צורך בהרכב מלא.

מיותר אפילו לציין שהנוכחות שלי בבריתות ובר מצוות לא קיימת.

 

בסדר, אבל אני מדבר על הארוע שלך ואיך אתה\זוגתך\המשפחות ינהלו אותו, לא ארוע של אחרים. ומה שאני אומר הוא שלמרות שיכול להיות שכל העסק זניח מבחינתך, אין מה לעשות- אתה לא חי בוואקום וצריך להתפשר על דברים שבטוח ירגיזו אותך (אני יודע כי בזמני, הם הרגיזו אותי).

 

לפני 27 דקות, halperin96 כתב:

ומי שרוצה לפנטז על אירוע שתלך למישהו אחר,אנחנו לא באיראן יש לכולם בחירה חופשית

 

סביר להניח ש"האחת" תהיה בראש שלך, וגם היא לא תהיה בקטע של חתונה מופלצת מהתחת. אבל כן, אולי יהיה לה ג'וק שתצטרך לבלוע, ובטווח הארוך, זה יהיה peanuts בהשוואה לחיים שתבנו יחדיו. אז תתפשר ו(בהנחה שהבחורה "ראויה"), אתה תקבל פי חמש ממנה כי היא תעריך שיצאת מגדרך. ככה לפחות זה היה (ועדיין קיים) אצלי. וכן, זה גם כולל את המשפחות, למרות שכביכול אין להן say. כמובן, האמנות שבעניין היא לדעת כמה לשחרר וכמה להתעקש, וזה קשה- מאד קשה. אבל לומדים.

 

לפני 32 דקות, halperin96 כתב:

בכל זוגיות יש קווים אדומים שאחד מבני הזוג לא מוכן להתפשר עליהם.

 

זה ברור מאליו, ושוב- אם מצאת את האחת, הקונפליקטים האלו יהיו מינימליים, בטח בדברים כמו לתכנן חתונה.

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 30 דקות, SlowRide כתב:

אירועים כאלה בסופו של דבר משלמים על עצמם ועם טיפה מזל תצאו ברווח קטן מהמתנות, כל עוד אתם עושים את זה בצורה מחושבת ולא מזמינים הליקופטר שיורה זיקוקים בצורת לבבות, רקדניות בטן שמפריחות יונים ומכניסים את החתן והכלה בהאמר לימוזינה לתוך החופה עם קונפטי חוטים

החיים שלך לא יהיו אותו דבר עד שתראה ילדת בת מצווש יוצאת מתוך צדפה.

אצלי זה בפירוש מתחלק ל"עד אותו רגע" ו"מאותו רגע".

  • מצחיק 3

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)

אותי הגרפים מדליקים..

למרות שהשינויים בקריטריונים של מי זכאי לבדיקה , חזרנו די מהר ל 2060 מאובחנים חדשים ביום (כבר יומיים ברציפות). 

מבחינת מספר הבדיקות , הקריטריונים עזרו לכמה ימים (לא בדקו אנשים ללא תסמינים), אבל כנראה שתוך כמה ימים חלק מאלו שלא נבדקו

פיתחו תסמינים, ואז קיבלנו בעיכוב את הבדיקה שלהם. 

השאלה האם לא סתם הפסדנו כמה ימים שהיה אפשר לאבחן אותם קודם ובנתיים המגעים שלהם הסתובבו חופשי 

 

 

 

image.thumb.png.7f82d33b39149284c76be8cdc03f9397.png

 

image.png.6e531e8ed61cc92403f86a5f57ddef00.png

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 1 דקה, itaysamurai כתב:

החיים שלך לא יהיו אותו דבר עד שתראה ילדת בת מצווש יוצאת מתוך צדפה.

אצלי זה בפירוש מתחלק ל"עד אותו רגע" ו"מאותו רגע".

איך לא צילמת את זה כדי שכולנו נוכל להנות מכל הטוב הזה?

פורסם
לפני 45 דקות, sperial כתב:

 אני מניח שכאשר יחשבו על ילד ילכו לרבנות ויסתפקו במניין, אולי רק יחתמו אצל עורך דין. הטקס הזה פשוט לא מעניין אותם.

 

לפני 35 דקות, David32 כתב:

חשבתי שילד אפשר לעשות גם בבית...

 

 

חשיבה בריאה. אבל כדאי שהיחסים בין ההורים יהיו מוסדרים רשמית.המחוייבות גדולה מדי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 דקות, BloodFist כתב:

איך לא צילמת את זה כדי שכולנו נוכל להנות מכל הטוב הזה?

אתה צוחק, נכון?!?

 

זה סרטון ויראלי ותיק:

 

  • מצחיק 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 29 דקות, BloodFist כתב:

איך לא צילמת את זה כדי שכולנו נוכל להנות מכל הטוב הזה?

 

אני גם ככה נמצא במקום שגורם לי לרצות להקיא(גיאוגרפית/נפשית/בחיים רק תבחרו...)

מה שחסר לי זה החרא הזה 🤣

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

בדוק טרנספורטר היה יכול לארגן לי לצאת מתוך דבר כזה בתוך החופה תוך כדי שאייל גולן שר לנו


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • מצחיק 1
פורסם

 

לפני 13 שעות, borsood כתב:

מכל המחלות רק אבעבועות שחורות הוכחדה לפי ההגדרה הזו. (ולכן כתבתי כמעט). הפוליו עוד חוגג כולל התפרצות בארץ באמצע שנות השמונים.

גם ההכחדה של האבעבועות לקחה כ 15 שנים, ואחרי כמאתיים שנה של חיסון למחלה (לא יודע מה הייתה רמת חיסון העדר כשהתחיל מבצע מיגור המחלה)

ללמוד מאבעבועות שחורות לקורונה זה רעיון לא מוצלח.

 

מכיוון שנראה שאיבדת את הדיון, אני אזכיר, @ChemGuy85 טען שהמערכת החיסונית מנצחת מגיפות.

אני הזכרתי שהמגיפות היחידות שנוצחו לא נוצחו ע"י מערכות חיסוניות, אלא חיסונים.

 

אגב בשביל לנצח מגיפה לא צריך להכחיד את המחלה לגמרי, אלא להוריד אותה מרמת מגיפה.

אפילו חצבת (עם ההתפרצות של מתנגדי החיסונים בשנים האחרונות בישראל) לא ברמת מגיפה.

משמע היא הייתה מגיפה, היום היא לא מגיפה => נוצחה המגיפה.

 

לפני 9 שעות, pl7410 כתב:

קונפטי אגזוזים

 

נשמע כואב למדי

 

לפני 9 שעות, pl7410 כתב:

זהו, רק רציתי לחלוק את ההרגשה שבזמן האחרון אתם עושים עוול לשחר שסהכ מעלה פוסטים מנומקים היטב שמסבירים בדיוק מי הקהל, מה הוא רוצה ומה הוא נותן להם.

 

שחר + מנומקים היטב זה שני קווים מקבילים, הכי הרבה זה שהוא שופך הרבה מילים במקלדת בלי איזה רעיון קוהרנטי מאחוריהן, ולפעמים בלי חיבור הגיוני בין המשפטים.

וגם זו לא הבעיה, אלא הבעיה היא שמבחינתו כל מה שהוא לא אוהב או שלא קיים, או שזה מסכנים שלא יודעים אחרת, או שהם היו רוצים אבל אין להם כסף.

או במילים אחרות, כל מי שלא נהנה בדיוק כמוהו - טועה, לא יודע להנות, ביטוח לאומי ושות'.

 

לפני כשעה, David32 כתב:

חשבתי שילד אפשר לעשות גם בבית...

 

אפשר אבל זה לא יוצא אותו דבר

 

לפני כשעה, SlowRide כתב:

רקדניות בטן שמפריחות יונים

 

מפריחות יונים מאיפה?

 

לפני 30 דקות, itaysamurai כתב:

החיים שלך לא יהיו אותו דבר עד שתראה ילדת בת מצווש יוצאת מתוך צדפה.

אצלי זה בפירוש מתחלק ל"עד אותו רגע" ו"מאותו רגע".

 

למיטב ידיעתי מצדפות יוצאים דברים אחרים לא? דברים שיותר מזכירים נזלת במרקם שלהם

 

oysters.jpg?sfvrsn=abb1e20f_4

 

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

אתם מזכירים לי משהו שפעם היה באופנה בפורום, ואיכשהו השתתק: שכירת רכב יוקרה לחתונה. כאילו שמי מהאורחים מתרשם מזה. הזוג הצעיר בכלל לא זוכר את זה כי הראש במקום אחר, אפילו בלי אלכוהול.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה בשביל הצילומים לאלבום, לא בשביל האורחים.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 3 דקות, SlowRide כתב:

זה בשביל הצילומים לאלבום, לא בשביל האורחים.

ואז לפתוח אותו בגיל 43,לראות את הצילומים של המרצדס ולהזכר שיש לך בחניה סקודה ראפיד...ברוך הבא למשבר אמצע החיים

  • מצחיק 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בגלל זה הצטלמנו ברכב שלי ולא של אוויס...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 55 דקות, sperial כתב:

חשיבה בריאה. אבל כדאי שהיחסים בין ההורים יהיו מוסדרים רשמית.המחוייבות גדולה מדי.


כל עוד האבא הצהיר שזה הילד שלו בית המשפט ידאג לתפוס אותו בביצים אם צריך.

הלפרין מגפות יש פעם במאה שנה. אם אתה רוצה חתונה קטנה כמו שאתה מתאר יש לך בערך שבועיים למצוא כלה ולסגור את העניין לפני שטרנספורטר Is Unleashed... אחרת שכח מזה, לא יקרה.
 

אם היית חושב קדימה וצופה פני עתיד היית דואג לעשות תינוק מראש כדי שהלידה תהיה בקורונה ושבדיוק במקרה אתה מסונדל בבית בבידוד, אז היית יכול להימנע גם מכל עניין הלידה ולהמשיך בקו המחשבה שתינוקות מגיעים עם חסידה.

 

טרנספורטר Is Unleashed... פאק זה חתיכת שם טוב לסידרה בנטפליקס, או שאולי עדיף "Weddings King", ספינאוף לTiger King.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 2
  • מעניין 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...