Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שניכם טועים. אם לא מדובר במישהו קרוב אז השעה שלי היא סוף החופה. אבל לא זה העניין.

 

השאלה היא האם לבעל השמחה יש הצדקה לשלם את סכומי העתק שאני מניח שטרנספורטר גובה תמורת שירותיו (וקרוב לודאי בצדק, הוא משקיע צוות גדול וציוד יקר) בגלל 50 חוגגים (ואם להיות ציני, קרוב לודאי שאלה הצעירים, שנותנים צ'קים צנועים). כמובן שאני מדבר על אנשים מן היישוב, לא על אלה שבשבילם סוגרים גם את המרחב האווירי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

@Transporter זוכר פרסמת פה לפני אי אלו שנים מוזיקה שלך בסאונד קלאוד?

עוד קיים?

או שבלבלתי אותך עם מישהו אחר?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

 

השאלה היא האם לבעל השמחה יש הצדקה לשלם את סכומי העתק שאני מניח שטרנספורטר גובה תמורת שירותיו (וקרוב לודאי בצדק, הוא משקיע צוות גדול וציוד יקר) בגלל 50 חוגגים (ואם להיות ציני, קרוב לודאי שאלה הצעירים, שנותנים צ'קים צנועים).

למה זאת השאלה?

את מי זה מעניין בכלל. בעיה של החתן והכיס שלו.

מבחינתי שישלם סכומי עתק כדי שטרנספורטר ינגן לשלושה אנשים וחתול. זה בכלל לא רלוונטי.

 

 

 

  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, sperial כתב:

שניכם טועים. אם לא מדובר במישהו קרוב אז השעה שלי היא סוף החופה. אבל לא זה העניין.

 

השאלה היא האם לבעל השמחה יש הצדקה לשלם את סכומי העתק שאני מניח שטרנספורטר גובה תמורת שירותיו (וקרוב לודאי בצדק, הוא משקיע צוות גדול וציוד יקר) בגלל 50 חוגגים (ואם להיות ציני, קרוב לודאי שאלה הצעירים, שנותנים צ'קים צנועים). כמובן שאני מדבר על אנשים מן היישוב, לא על אלה שבשבילם סוגרים גם את המרחב האווירי.


מבחינת הצדקה אם אני מבין נכון מה זה בשילך הצדקה גם לקבלת פנים ולחופה לא הייתה שום הצדקה.
בסוף בסוף אתה כנראה נשאר ביד עם מה שההורים+סבא וסבתא נתנו לך. כל השאר הלך על כיסוי הוצאות האירוע. אז פשוט תבקש מהם את הכסף וסגור את זה ברבנות עם סופר דרינק, תקבל את אותו סכום כספי.
האנשים היחידים שמבחינתם יש הצדקה לאירוע הזה מבחינה כלכלית הם בעלי האולמות, הדיג'יי, הצלם, טרנספורטר, ההוא של המגנטים, הבר וכו'.

אנשים לא עושים את זה כי הם חושבים שאחרי האפטר הם יקבלו עוד צ'ק. אנשים עושים את זה כי זה מה שעושה להם טוב. לא מעניין אותם כמה שחר מרוויח וכמה הם מפסידים. זה הדפקה שלהם, אפטר פארטי פסיכי.
לא הייתי עושה את זה בחיים, אפילו קבלת פנים לא עשיתי. אם היית נוכח בחתונה שלי יש מצב שהיית מתלונן שזה הי קצר מדי, אבל בקצה הסקאלה יש גם אנשים שזה עושה להם את זה.

טרנספורטר חי על קצה הסקאלה. יש יתרון וחיסרון כשאתה בנישה. היתרון אין לך הרבה מתחרים. החסרון שאתה צריך למצוא מספיק לקוחות. הוא טוען שיש לו, זה אומר שהוא במצב אופטימלי, בשוק נישה עם זרם לקוחות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 2 שעות, David32 כתב:

אגב סלואורייד, אני יודע שזאת הייתה בדיחה, אבל דגים לסושי חייבים לעבור הקפאה מהירה כדי להרוג כול מיני פרזיטים אחרת המוזמנים שלך יחזרו הביתה עם חבר חדש .

 

פרק אלמותי של Futurama

 

לפני 29 דקות, David32 כתב:

מבחינתי שישלם סכומי עתק כדי שטרנספורטר ינגן לשלושה אנשים וחתול.

 

מכיר את הבדיחה על השב"כניק שהמבחן האחרון שלו לפני הכניסה לשירות הייתה להרוג 3 ערבים וחתול?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

הצדקה - מכמה בחינות:

 

1. כלכלית - האם מבחינתו ההוצאה הזו היא משהו בלתי מורגש, מכה קלה בכנף או שתכניס אותו לחובות ארוכי טווח. יש ללא מעט זוגות נטיה להשקיע בערב הזה מאמץ לא פרופורציוני. או שהוא חושב שהזמנת 1000 אורחים תעזור לו בקשירת או שמירת קשרים חברתיים או עסקיים לעתיד.

 

2. האם הוא חושב מה באמת ייזכר מהחתונה שלו. אם אתה שואל אותי - 99% מהאורחים שוכחים את הארוע בין 24 שעות לשבועיים אחרי שמתקיים. בינינו, גם בעלי השמחה שוכחים אותו די מהר, ואם בסעיף 1 זו האופציה השלישית - היחיד שזוכר הוא הבנק. בשרשורי בחירת הרכב אנחנו כל הזמן דנים בהשלכות ארוכות הטווח של נטילת הלוואות לרכישת רכב. כאן מדובר ברעיון דומה, אולי אפילו בסכומים יותר גדולים.

 

מיש נהנה מכסף שאינו דרוש למטרות אחרות - שינהל אותו להנאתו. אבל בזבוז כספים שחיוניים למטרות אחרות, במיוחד בתקופה הנוכחית של חוסר יציבות כלכלית, הוא בעיה קשה לזוגות רבים בתחילת דרכם.

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בשורה התחתונה יש אנשים שיש להם כסף לשטויות האלה וזה מה שהם רוצים. שיהיה להם בכיף ולבריאות.

מי שאין לו וחי כאילו יש לו יהיה בבעיה כמו בשאר דברים בחיים, זה לא שייך לחתונות.

  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 2 שעות, itaysamurai כתב:

אתה מבין שאתה מנסה לצייר לקוחות שהם יעני אניני טעם ומשקיענים ובסוף זה מצטמצם לשופוני ו"אני אעשה יותר גדול מחבר שלי"?

בגלל זה כולם פה עפים על התיאורים שלך.

לי לפחות ברור שכל אירוע מעל 100-120 אלף הוא נטו למטרת ניפוח אגו של הזוג.

אירוע של 100-150 אלף היו עושים נגדים אצלי ביחידה שהכניסו בחודש טוב 8-8.5 נטו.

והאשה לא הייתה מנכלית של אלביט....

אירועים יקרים עוברים בקלות את ה200-250 אלף.

 

כל זוג חושב שיזכרו את החתונה שלו קוראים לעצמם "חתונת השנה" ובפועל הם כולם עם אותה המוזיקה,אותו האוכל ואותו העיצוב.

וכן,אתם כולכם מנגנים את אותו זבל מייסטרימי(לא שזה רע,אבל זה רחוק שנות אור ממיוחד).

 

זו תעשיה מנופחת שלגמרי יצאה מפרופורציות...

ואולי המשבר הזה בא לה בטוב ואנשים יראו שאפשר להתחתן גם בקטן והעולם לא יקרוס לתוך עצמו.

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מכיר את הבדיחה על השב"כניק שהמבחן האחרון שלו לפני הכניסה לשירות הייתה להרוג 3 ערבים וחתול?

 

 

לפני 10 דקות, Nemesis כתב:

ובחזרה לנושא השפעת הקלה
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001337664

יצא לי לראות והחלטתי לא לשלוח ולחכות לעוד ממצאים בנושא.

בסך הכול נראה לי שגם אם אתה צעיר בריא וחתיך עדיף לא לחטוף קורונה. גם אם זה "רק" עייפות מוגברת במשך חודש-חודשיים או חדר בלב שקצת נפגע ועכשיו "אתה רץ 2-3 קילומטר במקום 10".

 

אני לא חושש למות מהקורונה או משהו, אבל לא רוצה שמצבי יהיה יותר גרוע סתם כי הלכתי למסעדה/אירוע/לא הקפדתי על ההוראות.

 

  

לפני 4 דקות, halperin96 כתב:

ואולי המשבר הזה בא לה בטוב ואנשים יראו שאפשר להתחתן גם בקטן והעולם לא יקרוס לתוך עצמו.

יש לי זוג חברים שרצה להתחתן לפני הקורונה, עשה סבבים של אולמות וגנים באיזור. הרוב שלחו אותם לחפש כי המספרים שלהם נמוכים מדי. החתן היה מתוסכל מזה ממש [כי מה ההגיון להביא אקסטרא אנשים רק כדי שיתנו לך לעשות אירוע...].

עריכה אחרונה על ידי David32
  • אהבתי 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 30 דקות, sperial כתב:

הצדקה - מכמה בחינות:

 

1. כלכלית - האם מבחינתו ההוצאה הזו היא משהו בלתי מורגש, מכה קלה בכנף או שתכניס אותו לחובות ארוכי טווח. יש ללא מעט זוגות נטיה להשקיע בערב הזה מאמץ לא פרופורציוני. או שהוא חושב שהזמנת 1000 אורחים תעזור לו בקשירת או שמירת קשרים חברתיים או עסקיים לעתיד.

 

2. האם הוא חושב מה באמת ייזכר מהחתונה שלו. אם אתה שואל אותי - 99% מהאורחים שוכחים את הארוע בין 24 שעות לשבועיים אחרי שמתקיים. בינינו, גם בעלי השמחה שוכחים אותו די מהר, ואם בסעיף 1 זו האופציה השלישית - היחיד שזוכר הוא הבנק. בשרשורי בחירת הרכב אנחנו כל הזמן דנים בהשלכות ארוכות הטווח של נטילת הלוואות לרכישת רכב. כאן מדובר ברעיון דומה, אולי אפילו בסכומים יותר גדולים.

 

מיש נהנה מכסף שאינו דרוש למטרות אחרות - שינהל אותו להנאתו. אבל בזבוז כספים שחיוניים למטרות אחרות, במיוחד בתקופה הנוכחית של חוסר יציבות כלכלית, הוא בעיה קשה לזוגות רבים בתחילת דרכם.

 

 

ספריאל, מי שקונה פרארי או 911 חדשה, לא בא לקארספורום לקבל עצות איך לקחת הלוואה לרכב.

יש בארץ למעלה מ-100,000 מליונרים.

טרנספורטר מדבר על נישה שבהחלט קיימת. לא ילדים להורים ממעמד הביניים.

 

  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מה ההגדרה שלך למליונרים לצורך העניין?
הון נזיל או שווי נכסים?



'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם (נערך)

לא מבין למה אתם הולכים סחור-סחור אנשים שעושים אירועים של 100-200 אלף שקל לא נמצאים בכלל על הראדר של טרנספורטר. לקוחות של טרנספורטר הם ה-1% באוכלוסיה שמחפשים אירוע סופר פרימיום ומוכנים לשלם עליו. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...