Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 37 דקות, ChemGuy85 כתב:

בקיצור הביאו את מכחישי קורונה לטאטא את הוירוס מתחת לשטיח. באמת חסר רק את יורם לס בשלישיה ויש לנו נבחרת מנצחת. 

 

שכחת את רוטשטיין גם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 35 דקות, David32 כתב:

די קורולה, רכבת ההרים הרגשית הזאת לא טובה לאף אחד, אבל בגילך זה כבר מסוכן. מקווה שאתה לא מעשן או משהו.

 

מעשן לא ... אבל יש כרס בירה (או אנטריקוט) קטנה. 

ואני לא כל כך קשיש... זה שאני כבר 10 שנים בפנסיה לא אומר שהגעתי לגיל הפנסייה. 

 

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

שכחת את רוטשטיין גם

 

הוא עסוק בהדסה .. יש מלא פעילות ומלא הכנסות, סוף סוף הוא יכול להיות רגוע. 

עכשיו הם מפצים על אובדן ההכנסות מהגל הראשון. 

 

ועכשיו מפרסמים שהדסה העבירו חולים לבתי חולים אחרים על מנת לפנות מקום לחולים אחרים. 

שיחליטו כבר.. עמוסים או לא עמוסים?

 

image.thumb.png.ce3a65c1c89a40eb1acf3be09e18193e.png

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 20 דקות, korola כתב:

 

מעשן לא ... אבל יש כרס בירה (או אנטריקוט) קטנה. 

ואני לא כל כך קשיש... זה שאני כבר 10 שנים בפנסיה לא אומר שהגעתי לגיל הפנסייה. 

חזרו חדרי הכושר הגיע הזמן להיפטר ממנה!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 4 דקות, halperin96 כתב:

חזרו חדרי הכושר הגיע הזמן להיפטר ממנה!

 

אתה צעיר ממני ב-20 שנה ... לא??   חדרי הכושר לא ממש בטוחים לקורונה. 

חוץ מזה .. אוגרים שומן לתקופת החורף.. ככה אפשר יהיה לישון יותר. 

פורסם
לפני 12 דקות, korola כתב:

 

אתה צעיר ממני ב-20 שנה ... לא??   חדרי הכושר לא ממש בטוחים לקורונה. 

אני הולך ב6-6:30 בבוקר,והוא מלא באנשים שמבוגרים ממך ב20-30 שנה(בהנחה ואתה בן 45).

לפני 12 דקות, korola כתב:

חוץ מזה .. אוגרים שומן לתקופת החורף.. ככה אפשר יהיה לישון יותר. 

הלוואי לישון...יש כל כך הרבה דברים בחורף הקרוב 😕

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

הלוואי לישון...יש כל כך הרבה דברים בחורף הקרוב 😕

עוד לא הפנמת שהתוכניות שלך לא בטוחות כנגד הקורונה?

  • מצחיק 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 2 דקות, David32 כתב:

עוד לא הפנמת שהתוכניות שלך לא בטוחות כנגד הקורונה?

 

הבטיחו סמסטר חורף והעמסתי אותו בכל טוב.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני כשעה, halperin96 כתב:

 

הבטיחו סמסטר חורף והעמסתי אותו בכל טוב.

 

 

איזה קורסים לקחת?  אולי ניזכר במשהו טוב מהתקופה ההיא...

למיטב זיכרוני .. יולי 2000 .... בדיוק לפני 20 שנה, סגרתי את התואר הראשון בטכניון 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 53 דקות, korola כתב:

 

איזה קורסים לקחת?  אולי ניזכר במשהו טוב מהתקופה ההיא...

למיטב זיכרוני .. יולי 2000 .... בדיוק לפני 20 שנה, סגרתי את התואר הראשון בטכניון 

התחלת אותו לפני שנולדתי 😂

  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

כל הזמן מדברים על החורף, מפחדים שנצטרך לטפל בשפעת במקביל לקורונה.

 

אבל אני ממש חושב שכולם יופתעו..  השפעת פחות מדבקת מקורונה, אבל יש להם את אותו צורת הדבקה.

בחורף רגיל אנשים שחולים בשפעת ממשיכים להתנהג כרגיל, הם יוצאים חופשי , נוסעים בתחבורה ציבורית,

הולכים לעבודה, עומדים בתור בסופר.  הילדים הולכים לביתי הספר ונדבקים ומדבקים.

מה הולך להשתנות החורף הזה?  ילדים חולי שפעת לא יגיעו לבתי הספר,

מבוגרים שחולים בשפעת לא יצאו לעבודה, לא ילכו לסופר. 

בנוסף - אם נהיה במוד קורונה, אז הלימודים יהיו בקפסולות, מיליון מובטלים לא עובדים.

בקיצור.. יש מצב לא רע ש R0 של השפעת בחורף הזה יהיה פחות מ -1 .. כלומר לא יהיו התפרצויות של שפעת.

אולי פה ושם , אבל יש מצב שהחורף לא יהיו הרבה חולי שפעת ולא יהיו הרבה סיבוכי שפעת. 

תוסיפו את העבודה שכנראה הרבה יותר יתחסנו נגד שפעת (40 אחוז במקום 20% ) ..  

בקיצור לדעתי החורף לא יהיו חולי שפעת במקביל לקורונה, לפחות לא בהיקף של חורף רגיל.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם

האוכלוסיות שפגיעות משפעת הן אותן אוכלוסיות פחות או יותר שפגיעות מקורונה.

השילוב ביניהן וספירת המתים יכול להוביל לעליה ניכרת במספרים ולהכניס אותנו שוב לבתים.

 

אנשים צריכים להשאר בבית כשהם חולים,בשביל זה יש ימי מחלה-גם אם זו שפעת וגם אם קורונה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 19 דקות, korola כתב:

כל הזמן מדברים על החורף, מפחדים שנצטרך לטפל בשפעת במקביל לקורונה.

 

אבל אני ממש חושב שכולם יופתעו..  השפעת פחות מדבקת מקורונה, אבל יש להם את אותו צורת הדבקה.

בחורף רגיל אנשים שחולים בשפעת ממשיכים להתנהג כרגיל, הם יוצאים חופשי , נוסעים בתחבורה ציבורית,

הולכים לעבודה, עומדים בתור בסופר.  הילדים הולכים לביתי הספר ונדבקים ומדבקים.

מה הולך להשתנות החורף הזה?  ילדים חולי שפעת לא יגיעו לבתי הספר,

מבוגרים שחולים בשפעת לא יצאו לעבודה, לא ילכו לסופר. 

בנוסף - אם נהיה במוד קורונה, אז הלימודים יהיו בקפסולות, מיליון מובטלים לא עובדים.

בקיצור.. יש מצב לא רע ש R0 של השפעת בחורף הזה יהיה פחות מ -1 .. כלומר לא יהיו התפרצויות של שפעת.

אולי פה ושם , אבל יש מצב שהחורף לא יהיו הרבה חולי שפעת ולא יהיו הרבה סיבוכי שפעת. 

תוסיפו את העבודה שכנראה הרבה יותר יתחסנו נגד שפעת (40 אחוז במקום 20% ) ..  

בקיצור לדעתי החורף לא יהיו חולי שפעת במקביל לקורונה, לפחות לא בהיקף של חורף רגיל.

 

רואים את זה יפה מאוד באוסטרליה שנמצאת כרגע בשיא עונת החורף/שפעת שלה.

 

https://www.abc.net.au/news/2020-07-23/coronavirus-restrictions-cause-flu-cases-to-drop-australia/12480190

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תראו מה תלוי במשרד של חובב מנות הקרב!

יאללה תנו בקונספירציות

image.png.811e0833af9714b9ed7b9a52619a2332.png

  • מצחיק 4
  • מעניין 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

×
×
  • תוכן חדש...