Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נתון "מעניין" - ישראל מקום 23 בעולם מבחינת מספר נדבקים למיליון איש (מעל ל-6 אלף). פי 2 ויותר נדבקים (פר מיליון) מאשר בגרמניה, צרפת ושוויץ למשל.

 

מצד שני, מקום 67 מבחינת מספר מתים (מקורונה) פר מיליון. פי 2 פחות מתים מאשר בגרמניה ופי 9 פחות מאשר בצרפת (או בארה"ב).

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם

אחד הגורמים אבל כנראה שלא היחיד - גם במדינות בהן האוכלוסיה צעירה יחסית (איראן, אירלנד, מקסיקו) רואים כמות מתים גבוהה יותר (ביחס לגודל האוכלוסיה).

 

 

פורסם
לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

Win-Win, לשחר יהיה איפה לפרוק, לך יהיה לקרוא את זה, ו @פבל יקבל תשלום על זה

 

מעניין אם אפשר לשייך "נדפק השכל" לתסמיני הקורונה באופן ספציפי, או שזה רק תסמין כללי של התקופה.

  • מעניין 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
לפני 25 דקות, פבל כתב:

 

מעניין אם אפשר לשייך "נדפק השכל" לתסמיני הקורונה באופן ספציפי, או שזה רק תסמין כללי של התקופה.

להיות בקארספורום במקום לעשות דברים מועילים עם החיים שלי זה תסמין או תופעת לוואי?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

עזבו שטויות, @ChemGuy85 מה המצב בטינדר? אנשים אשכרה נפגשים בזמנים כאלה? שוקל לחזור אחרי כמעט שנה הפסקה ואין לי מושג אם הדבר הזה באמת עובד בתקופה כזאת (כלומר אנשים זרים לחלוטין נפגשים אחד עם השני. *לאו דווקא למין!!!).

פורסם (נערך)

רגע רגע, אבל זרקת משהו שאתה משתמש/השתמשת בטינדר בתקופה האחרונה, לא?

 

לפני 4 דקות, יבגניפ כתב:

מצאת את מי לשאול...

 

😂

אני פחות רוצה חוות דעת על האפליקציה עצמה (הצלחה/כשלון וכל השיט של שימוש בימים רגילים), אלא על הלך הרוח הכללי בצל הקורונה (התייחסות כלשהי לקורונה? אנשים בשיחות מביעים חשש? האינטרקציה השתנתה במשהו או נשארה אותו דבר? וכו'). כל החברים שלי בזוגיות ואין לי את מי לשאול. זה מעניין. אבל מניח שאצטרך לגלות לבד.

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
פורסם
לפני 15 דקות, Blaz00r כתב:

רגע רגע, אבל זרקת משהו שאתה משתמש/השתמשת בטינדר בתקופה האחרונה, לא?

 

 

😂

אני פחות רוצה חוות דעת על האפליקציה עצמה (הצלחה/כשלון וכל השיט של שימוש בימים רגילים), אלא על הלך הרוח הכללי בצל הקורונה (התייחסות כלשהי לקורונה? אנשים בשיחות מביעים חשש? האינטרקציה השתנתה במשהו או נשארה אותו דבר? וכו'). כל החברים שלי בזוגיות ואין לי את מי לשאול. זה מעניין. אבל מניח שאצטרך לגלות לבד.


אני מקבל יותר לייקים מאשר בתקופה לפני הקורונה, אבל אין לי כוונה לשלם להם כסף אז האפליקציה הזאת היא סתם שעשוע להעביר זמן מת בעבודה.

פורסם
לפני 24 דקות, Blaz00r כתב:

עזבו שטויות, @ChemGuy85 מה המצב בטינדר? אנשים אשכרה נפגשים בזמנים כאלה? שוקל לחזור אחרי כמעט שנה הפסקה ואין לי מושג אם הדבר הזה באמת עובד בתקופה כזאת (כלומר אנשים זרים לחלוטין נפגשים אחד עם השני. *לאו דווקא למין!!!).

בטח עובד.

תופתע לשמוע אבל דווקא בשבועות שהיה סגר ועצמאות הייתה הכי הרבה פעילות,כשממש אסור ממש רוצים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 7 שעות, BloodFist כתב:


למען האמת גם הוא לא מעניין... (אולי אותך הוא מעניין כי הוא חבר שלך)


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אותך לא

עובדה שהוא הופיע בכל החדשות היום

לפני 5 שעות, halperin96 כתב:

יש חניה?

או שאני לא מוזמן

 

יש לך בגי חניון ענק חינם לכמה שעות

לפני 5 שעות, korola כתב:

 

אם נחזור לזה... אז אני לא מבין למה רכב חדש בלי תו תושב חנה בחוץ , והרכב הישן עם תו תושב חנה בחנייה התת קרקעית.

אבל לא נחזור לזה.. כי זה פטרן שחוזר על עצמו ... חוסר יכולת לתכנן ולחשוב קדימה

 

כי היה בא לה לבדוק אם הפקח עירני ?

או אולי כי  היו אנשים בחניה?

לא זוכר מה התשובה 

לפני 44 דקות, ChemGuy85 כתב:

אני לא אדם מתאים לשאול אותו על טינדר, אבל אם התיאוריה החברתית שלי נכונה רמת הייחום שם צריכה להיות מטורפת.

 

שילכו למלונות קורונה יש שם הכל

×
×
  • תוכן חדש...