Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, יבגניפ כתב:

שמע, זה שני אנשים שהגיעו היישר מהשטח. אני לא יודע מה ברבש היה עושה, אבל הם לפחות לא משדרים פניקה שעוד רגע כולם מתים.

 

 

זאת בדיוק הבעיה.

 

איך אפשר להתנהל ככה בלי פאניקה, בלי גרפים יפים של אקסל ובלי תחזיות שכולם הולכים למות?

עריכה אחרונה על ידי gadik6
  • מצחיק 1

פורסם

אפשר, 

במקום גרפים יפים של אקסל ותחזיות .... עוברים ישר לתמונות של מחלקות קורונה מלאות.

ופרסום מספרים אמיתים של מספר המתים ביום..  

 

זה הגרף אחורה של מספר המתים היומי בישראל , לא תחזית ולא כלום .. 

 

 

image.thumb.png.178fc82e00ed8d2119dac4bda75d64bf.png

פורסם

ההפחדות עבדו על הציבור ב"גל" הראשון.

עכשו אנשיםנלא מפחדים והפאניקה שהם מנסים לזרוע לכל היותר משעשעת את הציבור.

 

החליפו בדמויות אחרות,שינו קצת את התפאורה ומקווים שתהיה השפעה על דעת הציבור.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

האם חוסר הסגר בשוודיה תרם לתוצאות הטובות (או לפחות הרבה פחות גרועות ממה שכל האנליסטים צפו) של החברות בשוודיה?

 

https://www.ft.com/content/f7be28a0-ba3c-49d2-ab0c-09c932f32901

 

ועוד כתבה מעניינת על שוודיה - מדוע יש שם ירידה כל כך דרסטית במתים ומאושפזים בטיפול נמרץ בשבועות האחרונים. מי שראיינו לכתבה נזהר מאוד לדבר על חיסון עדר, אבל...

 

https://www.thelocal.se/20200724/why-are-swedens-coronavirus-figure-falling-so-sharply

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 14 שעות, פבל כתב:

מעניין אם אפשר לשייך "נדפק השכל" לתסמיני הקורונה באופן ספציפי, או שזה רק תסמין כללי של התקופה.

 

ידוע שיש לקורונה השפעות נוירולוגיות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

מדהים איך המספרים יורדים במהירות והתקשורת משתפת פעולה.

לא ראיתי שום התייחסות לזה, אני באמת לא יודע מה באמת קורה שם.

 

יש 2 אפשרויות:

1) באמת ההדבקות ירדו חזק - אבל אני לא זוכר צעד דרסטי שעשו בשבועיים האחרונים שיצדיק את זה (לא חושב שסגירת האירועים גרמה לזה).

2) השינוי הוא רק במערך הבקרה והבדיקות ובפועל אין באמת שינוי בשטח.

 

אם 2 זה  הנכון .. אז אנחנו בעצם בצלילה לצורך צבירת מהירות , ברגע שנגיע לנקודה מסויימת ונמשוך למעלה אז הזינוק כלפי מעלה יהיה מטורף. 

נניח שהחליטו באמת לבדוק רק את מי שיש לו תסמינים, אז במקום לבדוק 30,000 בודקים רק 10,000.

מה קרה?

פספסו 1000 חולים ללא תסמינים , אם ה 1000 חולים האלה לא הדביקו אף אחד אז אין בעיה,

אבל אם הם הדביקו אנשים, אז בגלל שלא בדקו את ה-1000 האלה , לא יכניסו את ההדבקות שלהם לבידוד.

ופה הדרך להעלאת ה R0 מאוד קצרה.. 

 

 

image.png.2b7141ca04c195fc61d9ce4f908a6ee8.png

עריכה אחרונה על ידי korola
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם (נערך)

הדבר היחיד שהגרף הזה מראה הוא ירידה במספר הבדיקות שנערכות, שאין שום קשר בינו לבין קצב ההדבקה. אחוז המאומתים לא יורד ואפילו עולה (אם לא מדובר ברעש, את זה נדע בעוד כמה ימים).

 

(כמובן שהנתון לגבי היום לא משמעותי, מכיוון שהיום עוד לא הסתיים.)

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
פורסם

הירידה הרגילה של סופ"ש. מחר ומחרתיים נחזור למספריםמשל אמצע השבוע -גם במספר הבדיקות וגם במספר האובחנים.

 

יתכן שהירידה החדה במספר בדיקות ההחלמה (הן לא הופסקו לגמרי, עדיין נדרשות בקבוצות מסויימות) תוביל לכך שלא נחזור מהר ל-30,000 בדיקות ביום, אבל לא אמורה להשפיע על מספר המאובחנים. להפך, יבוצעו יוצר בדיקות לחשודים חדשים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

איבדו שליטה והחליטו לטאטא את הוירוס מתחת לשטיח China style. כפי שאמר נשיא בלארוס: "אתם רואים קורונה? גם אני לא". 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

איבדו שליטה והחליטו לטאטא את הוירוס מתחת לשטיח China style. כפי שאמר נשיא בלארוס: "אתם רואים קורונה? גם אני לא". 

 

אולי אולי, בסופו של דבר, זאת הייתה הדרך הנכונה יותר (כנראה בלתי אפשרי בעולם של רשתות תקשורת ורשתות חברתיות כה נרחבות, אבל עדיין).

פורסם

והינה בתי החולים מפסיקים לשתוק , 

 

כלל בתי החולים בירושלים לא מקבלים חולי קורונה וחשודים לקורונה !!!!  מה זה אומר??

אני לתומי חשבתי שאנחנו רחוקים מסף הקיבולת של בתי החולים , מסתבר שבשקט בשקט בתי החולים בירושלים קרסו כבר..

 

 

https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2020_q3/Article-c9300cea84f8371026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

 

 

image.thumb.png.f9e8db4a93186c60253e4eace67517b0.png

image.thumb.png.4787f04c9e912f3b7272fc40be327942.png

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 דקות, יבגניפ כתב:

לרפא את הוירוס בוודקה

רגע, מה? חשבתי שוודקה מרפאת הכל.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 7 דקות, יבגניפ כתב:

הוא גם אמר שאפשר לרפא את הוירוס בוודקה, עבודה בנהיגה בטרקטור וביקור בסאונה.

גאון.

 

כן הוא תותח. סיפק לי הרבה בידור בחודשים האחרונים. 

×
×
  • תוכן חדש...