Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

הרבה אנשים שמים פחות מהעלות.

מי שלא לוקח את זה בחשבון, סופו להישאר עם מינוס בסוף הערב.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

וזה אכן בסדר לשים 250 או 300 או 380. אני לא בחרתי כמה בעל האירוע שופך על האירוע, וזה לא מתפקידי (או מתפקיד אף אחד מהנוכחים) לממן אותו, זו בחירה שלו.

אבחר לשים כמה שנראה לי לנכון, בהתאם לדרגת קרבה אישית לאותו אדם. (חבר קרוב יקבל יותר מחבר בתקשורת רופפת, שניהם יקבלו יותר ממכר במשרד שדיברתי איתו פעם בעשור)

לא רוצה שאבוא? אל תזמין אותי. להזמין אותי זו בחירה שלך, גם במקרה הקיצוני והמופרך שאחליט לא לתת אגורה (אני לא חושב שבאמת יש אדם כזה, אבל למען הדוגמה)

אם אתה מזמין אותי בשביל המתנה, כנראה שאנחנו במערכת יחסים כזו שאכן תקבל ממני מתנה מעאפנה למדי.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

אף אחד לא אמר  לשים את העלות

העלות = ממוצע של כל ההוצאות, זה הרבה מעבר ל 300

אבל אין שום קשר

יש  עניין של לכבד את הבנאדם שהזמין אותך. אתה לא חייב ללכת אם אין לך כסף 

 

ברגע שהגעת לאירוע ושמת 300 אתה דופק את בעל האירוע

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 4
פורסם
Just now, Transporter כתב:

יש  עניין של לכבד את הבנאדם שהזמין אותך. אתה לא חייב ללכת אם אין לך כסף 

 

ולא רק שאתה שוב מפספס בקילומטרים, אתה גם מבצע את ההיקש הכי אידיוטי שרק ניתן.

גם אם ביכולתי לתת 2000 ש"ח מתנה, זה לא מחייב שאני רוצה או צריך לתת 2000 ש"ח מתנה. 

לכבד אדם שהזמין אותך זה להיענות להזמנה שלו ולשמוח בשמחתו. המתנה היא עניין אחר לחלוטין, אישי בין כל אדם לבעל השמחה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

רגע רגע- איך עדיין לא עלה נושא הפינקס(מי הביא למי וכמה)?
גם לכם יש כזה? 🤣

לדעתי ללכת לאירוע טוב עם הפקה\מוזיקה טובה ואוכל מצויין עם הרבה בשר זה שווה את ה400+ שקל לאדם, וכמובן עד הבוקר :-).

אבל מי שמיתקמצן לי על האוכל אני זוכר לו את זה חח.

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 35 דקות, garicho כתב:

תעודה על תרומה בשמך לקק"ל (מקרה אמיתי. וכואב)

כמו The Human Fund

[סיינפלד, עונה 9 פרק 10]

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, Pika007 כתב:

 

ולא רק שאתה שוב מפספס בקילומטרים, אתה גם מבצע את ההיקש הכי אידיוטי שרק ניתן.

גם אם ביכולתי לתת 2000 ש"ח מתנה, זה לא מחייב שאני רוצה או צריך לתת 2000 ש"ח מתנה. 

לכבד אדם שהזמין אותך זה להיענות להזמנה שלו ולשמוח בשמחתו. המתנה היא עניין אחר לחלוטין, אישי בין כל אדם לבעל השמחה.

 

ממש לא

אתה כנראה  לא מבין שבעל האירוע מקבל 300 שקל ואומר "עדיף שלא היה בא"

מעדיף שלא יספרו את המנה שלך ולא תבוא

מאשר שתשלח 300 שקל ותחייב אותי על מנה

 

קשה לי להאמין שאנשים שמים היום סכומים סביב 300 שח, הרבה יותר יפה ומכבד להגיד באלגנטיות שלא תוכל להגיע

 

בכל מקרה סתם חפירה מיותרת ולא קרובה למציאות

באירועים האלה שיש המון צעירים מדובר באנשים דיי  מגובשים

קבוצות של צעירים שמסתובבים באירועים באופן קבוע ויודעים כמה נהוג לשים

כמה שתשים זה מה שתקבל כשתתחתן זה מאוד פשוט

 

מי שעשה אירוע ויקבל 200-350 שקל זה בנאדם שהמוזמנים שלו פחות מכבדים אותו

לא אתפלא אם הלכו מוקדם גם, כי הם באו להחתים כרטיס לא לשמח

 

לפני 32 דקות, itaysamurai כתב:

הרבה אנשים שמים פחות מהעלות.

מי שלא לוקח את זה בחשבון, סופו להישאר עם מינוס בסוף הערב.

 

יש גם כאלה

הם לא מתחרטים על האירוע כי זאת חוויה לכל החיים

 

יש צלמים שמפריע להם שאני מחשיך לגמרי את כל האולם

החתן והכלה אומרים להם: האווירה פה בערב הרבה יותר חשוב לי מוידאו שהנכדים שלי אולי יראו 10 דקות ממנו

 

זאת חוויה שאין לה תחליף

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

  

לפני 11 דקות, Transporter כתב:

 

ממש לא

אתה כנראה  לא מבין שבעל האירוע מקבל 300 שקל ואומר "עדיף שלא היה בא"

מעדיף שלא יספרו את המנה שלך ולא תבוא

מאשר שתשלח 300 שקל ותחייב אותי על מנה

קשה לי להאמין שאנשים שמים היום סכומים סביב 300 שח, הרבה יותר יפה ומכבד להגיד באלגנטיות שלא תוכל להגיע

 

אז הרי שמדובר בזבל של בנאדם אם זו הגישה שלו. (נ.ב- בעולם האמיתי למרבית האנשים אין בעיה עם מתנה של 300 ש"ח, לאדם שמגיע לבד זה לא נחשב "לא מכובד" ולא שום דבר בסגנון.)

אתה יכול לחפש "מחשבון מתנת חתונה" ולראות מה הסכומים שנורמיז מחוץ לקוביה המצומצמת שלך מביאים פחות או יותר, הם באופן כללי די קולעים.

 

לפני 12 דקות, Transporter כתב:

מי שעשה אירוע ויקבל 200-350 שקל זה בנאדם שהמוזמנים שלו פחות מכבדים אותו

לא אתפלא אם הלכו מוקדם גם, כי הם באו להחתים כרטיס לא לשמח

 

כי הרי ידוע שכבוד ושמחה נמדדים בכסף.

 

הדבר היחיד שאני מסכים איתך לגביו זה "בקבוצות מגובשות כמה ששמת זה מה שתקבל"

זה בסדר גמור, ובעיקרון שני הצדדים יודעים היטב מה הקרבה שלהם אחד לשני.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 21 דקות, Transporter כתב:

 

ממש לא

אתה כנראה  לא מבין שבעל האירוע מקבל 300 שקל ואומר "עדיף שלא היה בא"

מעדיף שלא יספרו את המנה שלך ולא תבוא

מאשר שתשלח 300 שקל ותחייב אותי על מנה

 

אם זה המצב צריך שכל התעשייה המגעילה הזאת תעבור מספר שנים של פשיטות רגל כדי שאנשים יתאפסו קצת. בעל אירוע שאומר "עדיף שלא היה בא" על מתנה של 300 שקל הוא זבל של בן אדם שרק חיפש פראיירים שיסבסדו לו את הערב. 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3
פורסם

כל כך הרבה אמרות מקוממות עדיף שלא אגיב.

 

רק אומר שבחתונות אף פעם אין "רווח".

ואם היום קיבלת 800 אז מחר תשים 800 חזרה.

היחידים שמרוויחים פה זה בעלי המקצוע (שלהם יש אינטרס לנפח כמות מוזמנים ופי'צפקעס ולצייר את זה כסטנדרט - כי הם מרוויחים מזה יותר כסף)ובעל אולם האירועים.

ל השאר מעבירים את אותם סכומים ביניהם, והאחרונים גוזרים קופון.

 

הרווח היחידי שיש זה מהחברים של האחים של החתן והכלה. הרי אלו בחיים לא יזמינו את החתן והכלה כשהם יתחתנו.

ומה שמקבלים מאמא ואבא והמשפחה, יקבלו גם בלי אירוע.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3
פורסם
לפני 26 דקות, Transporter כתב:

 

ממש לא

אתה כנראה  לא מבין שבעל האירוע מקבל 300 שקל ואומר "עדיף שלא היה בא"

מעדיף שלא יספרו את המנה שלך ולא תבוא

מאשר שתשלח 300 שקל ותחייב אותי על מנה

 

קשה לי להאמין שאנשים שמים היום סכומים סביב 300 שח, הרבה יותר יפה ומכבד להגיד באלגנטיות שלא תוכל להגיע

 

 

שמע אתה חי בסרט..   אתה יודע שלא כולם רווקים נכון ?

אתה זוכר שאחרי שמתחתנים מגיעים ילדים?

ואתה זוכר שלפעמים לחתונות מגיעים גם משפחות.. 

 

עכשיו נראה לך שבעל אירוע מזמין את משפחות שלמות  .. נניח זוג הורים ו 3 ילדים . ומצפה שהם ישלמו 500 ש"ח למנה?

זה מה שאתה משדר ללקוחות שלך ? תעשו אירוע ענק.. זה בסדר האורחים יכסו? 

חשבתי שהלקוחות שלך הם מיליונרים? כאלה שעושים אירוע על מנת להוכיח שיש להם כסף לפזר...

כאלה שאומרים ל-1000 חברים שלהם.. בואו תהנו .. עלי .. אני מזמין 

שימו כמה שאתם יכולים .. זה בסדר.. יש לי עסקים שמדפיסים כסף..  

 

אני מבין שאתה אומר שאתה מכיר אנשים מולטי .. 1% מהאוכלסייה הם כאלה (וזה די הרבה).

אבל תבין .. גם מי שהוא מולטי ויש לו 500,000 לשפוך על האירוע.. 

בדר"כ אין לו 1000 חברים מולטים .. 

בדר"כ יש לו גם משפחה קרובה... לא כולם נופלים בתוך הצלחת .. יש כאלה שרק נופלים קרוב לצלחת 

  • אהבתי 1
  • מעניין 2
  • אחראי פורום
פורסם
לפני 27 דקות, Transporter כתב:

 

ממש לא

אתה כנראה  לא מבין שבעל האירוע מקבל 300 שקל ואומר "עדיף שלא היה בא"

מעדיף שלא יספרו את המנה שלך ולא תבוא

מאשר שתשלח 300 שקל ותחייב אותי על מנה

גישה גועלית שדי מסכמת את זוית הראיה שלך וכנראה של הקהל שאתה עובד איתו.

מאחר והתחתנתי (בנתיים פעם אחת), אני זוכר שהיו לא מעט מתנות שלא כיסו את עלות המנה קומפלט.

לא רק שלא התרעמתי והצטערתי על ההזמנה, ריגש אותי שאדם הגיע ונתן מה שהוא יכול.

הזמנתי אותו כי רציתי שישמח איתי וחשבתי שההזמנה תשמח אותו. ככה פשוט. על הזין שלי הכסף ותאמין לי שאז לא נהנינו מעודף מזומנים.

רוצה פרט פיקנטי? יצאנו ברווח של 50 אלף ש"ח.

  • מעניין 4
  • רעיון טוב! 4

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, itaysamurai כתב:

גישה גועלית שדי מסכמת את זוית הראיה שלך וכנראה של הקהל שאתה עובד איתו.

מאחר והתחתנתי (בנתיים פעם אחת), אני זוכר שהיו לא מעט מתנות שלא כיסו את עלות המנה קומפלט.

לא רק שלא התרעמתי והצטערתי על ההזמנה, ריגש אותי שאדם הגיע ונתן מה שהוא יכול.

הזמנתי אותו כי רציתי שישמח איתי וחשבתי שההזמנה תשמח אותו. ככה פשוט. על הזין שלי הכסף ותאמין לי שאז לא נהנינו מעודף מזומנים.

רוצה פרט פיקנטי? יצאנו ברווח של 50 אלף ש"ח.

 

יש הבדל ענק בין להגיד "היו כמה שלא כיסו"

לבין להגיד "הממוצע של המתנות היה 300" !!!

"ממוצע של המתנות" = רוב האנשים הביאו סביב 300

 

לעומת "היו כמה שהביאו 300" שזה בסדר

את הצביעות הזאת "גישה גועלית" תשאיר  לאירוע הבא שלך, לא עליי

זוגות יושבים אצלי במשרד ואומרים בלי בושה "המשפחה שלה לא הביאה כסף" ו כו'

אולי לא נעים לך לשמוע אבל אנשים זוכרים את זה ומעדיפים שמי שלא מכבד אותם לא יבוא

 

לא אמרתי שכל אחד חייב ללכת לבד ולתת 1500

אבל  יש מינימום

 

בדיוק כמו שלא תשב במסעדה ותשאיר שקל טיפ למלצר 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • משעמם 1
פורסם

גם הקטע הזה של חברים טובים שנותנים אלפיות אחד לשני, זה קצת מצחיק (מודה שגם אני שאוב לזה אבל מה לעשות)

תחשוב שכשהחבר הראשון מתחתן כולם בני 20-25-30 רווקים אלפייה שתיים שלוש - זה בקטנה.

אבל כשהחבר האחרון מתחתן, כולם כבר בני 40 עם ילדים, גנים, משכנתא, ופתאום האלפייה שתיים שלוש האלו הרבה יותר קשה לשים. במיוחד בתקופות לחוצות.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 44 דקות, Transporter כתב:

ברגע שהגעת לאירוע ושמת 300 אתה דופק את בעל האירוע

בגלל זה יש באונסר בכניסה שפותח את המעטפות ומי שמביא פחות ממשכורת מינימום חוטף בעיטה בתחת שתעיף אותו עד למדרגות של סניף ביטוח לאומי הקרוב.

 

וברצינות, המשפט הזה הוא תמצית הגועל נפש של תעשיית האירועים. מזמינים אנשים שאתה מוקיר ומכבד לשמוח אתך בשמחה שלך, לא כדי שיממנו לך אירוע גרנדיוזי. כל אחד מכיר את האורחים שלו, יודע מה מקובל מבחינתם ולפי זה מתכננים את האירוע.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...