Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

* אופניים מוגבלים למהירות של 32 קמ"ש

* קורקינטים מוגבלים ל-25 קמ"ש 

ההגבלה הזאת קיימת בארץ ובאירופה.

 

אוף כמגאי אתה זה שאמור לצעוק שבגלל הקורונה אנשים יעברו לאופניים/טוסטוסים/קורקינטים כי הם לא יצתרכו שני רכבים בבית / לא ירצו לעלות לתח"צ/וואטאבר

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

אין לי שום בעיה עם הכלים האלה. הבעיה שלי היא עם אנשים שמשתמשים בכלים האלה מעבר למעטפת המגבלות שלהם סטייל בואו נפתח את המהירות ל-50 קמ"ש ונזגזג בין מכוניות ועושים קקי על חוקי התנועה ואנשים אחרים במרחב העירוני ללא שום accountability. בישראל אנשים שמתנהגים ככה הם הכלל ולא המיעוט. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 33 דקות, ChemGuy85 כתב:

*למעט מנהטן.

* אופניים מוגבלים למהירות של 32 קמ"ש

* קורקינטים מוגבלים ל-25 קמ"ש 

 

 

 

*כולל מנהטן נכון לעכשיו (למיטב הבנתי- אופניים וכל דבר חוץ מקורקינטים)

*אופניים מורשים לנסוע עד 25MPH שהם 40 קמ"ש

*קורקינטים בתצורה של שאומי וכדומה שחייבים התנעה בדחיפה (kickscooters) עד 25 קמ"ש

*כל כלי חשמלי אחר (קורקינט ללא אסיסט, חדנוע, סגוויי ומה שלא תרצה) מורשה עד 32 קמ"ש

 

במידה ובישראל יחלו התקנות האלו אתה תשמע ממני 0 תלונות.

 

 

  

לפני 2 שעות, יבגניפ כתב:

במעבר חד, @Pika007, מעבר לזה שהתעסקות בהתחמקויות ובלימת חירום שמורה לחבר הפורום שעזב והזכרתי כבר אתמול, אפשר לתרץ הכל תמיד. "המדינה" זה מושג שלדעתי אין בו הרבה תוכן. יש חברה. בקצה אחד שלה תמצא ראש ממשלה שמקמבן סיגרים. בקצה השני תמצא רוכבי קורקינטים בתל אביב, שגילו שאפשר לא לעצור אף פעם באדום, לדלג בין מדרכה לכביש, לאיים על הולכי רגל, לעבור סנטימטר לידם.

מה ההבדל? אני לא מוצא.

 

ואני קורא בקבוצות של "רוכבים מודעים", שמדברים על תשתיות וחולמים על אמסטרדם. הבעיה היא שרובם ככולם חושבים שהמטרה מקדשת את האמצעים (כלומר אם אין להם רכב אז כל השאר לא משנה) ושהפירוש של המילה "תשתית" הוא "קטע כביש שמאפשר לרכב בלי הצורך להאט או לעצור אף פעם". ואין כזה ולא יהיה כזה. וגם בשבילי אופניים שיש היום, הרוכב הממוצע לא טורח לעצור או להאט שצריך. וזה לא ישתנה לא משנה כמה קילומטרים של שבילים יסללו. כי זה (קומבינה!!11), זה *הקסם* של הרכיבה בעייני הרוב. ולמען הסר ספק, אין לי בעיה עם מי שרוכב לאט על מדרכה ומתאים את עצמו לקצב של הולכי הרגל. כרגיל, העולם לא שחור ולבן.

 

קודם כל, אתה צודק. "המדינה" זה מושג בעייתי, אם לחדד זו אמורה להיות אחריות של משרד התחבורה ומשרד התשתיות (שסורס מעבר לכל הכרה ואין לו משמעות אמיתית כיום). הם אחראים להכתיב מדיניות ולדאוג לה בשטח. החלטתם שאפשר? דאגו לתשתיות או להעביר את הנושא לרשויות המקומיות. החלטתם שאסור? ספקו הסבר מניח דעת, ותאכפו.

כמו רוב התחומים, מדינת ישראל במעין מצב של "אמצע לא ברור", ולכן יש פה מערב פרוע. למען היסר ספק- אני לא בעד אותו מערב פרוע, ולא בעד פורעי החוק עם האופניים המקומבנים באיילון.

שהחבר'ה ב "רוכבים מודעים" יתעוררו, "תשתית" פירושה פיזור סביר של שבילי אופניים ו/או איזורים בהם נסיעה מותרת בחלק מספיק גדול של העיר, בעיקר בין איזורי המגורים לאיזורי העבודה/צרכנות/בילוי וכדומה (ובעקיפין כתוצאה מכך, חיבור בין איזורי המגורים השונים)

גם בעיר מתוכננת כראוי יהיה צורך לרדת לכביש פה ושם ולנסוע קילומטר עד הכניסה לשביל האופניים הבא, יהיה צורך לעמוד באדום, יהיה צורך לתת להולכי רגל זכות קדימה במעבר חציה.

ה "אידיאל" מבחינתי הוא שרוכבים לא יצטרכו בשום מצב לנסוע על מדרכה ולסכן הולכי רגל, אבל לא יצטרכו לנסוע קילומטרים שלמים על כביש שהנהגים בו לא רואים אותם ממטר. ברגע שהמקטעים שהם כן נוסעים על כביש יהיו קצרים יותר, כנראה שגם הנהגים יחטפו הרבה פחות קריז.

 

 

 

אני רוצה לציין בנפרד מהכל- הבעייתיות בישראל והסכנות כתוצאה מכך הן לא סיבה לזלזל/לשים פס על חוקי התנועה, אני לא עושה את זה בעצמי ולא תומך בזה בשום מצב.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Pika007
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

פרוייקטור הקורונה רוני גמזו ינצח את הקורונה ?

 

לדעתי אם תהייה שוב פעם עלייה גדולה במספר החולים לא תהייה ברירה אלא שוב פעם הטלת סגר נושם או סגר כללי או הגבלות חדשות.

 

https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2020_q3/Article-6ec77760af59371027.htm

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם

בדיוק ראיינו פרופ' אחר כלשהו בפנל של חדשות ערוץ 12 שגם אמר שסגר זה לא מה שיעלים את המחלה.

בשלב הזה, כנראה שיהיה גם חיסון למחלה עוד אפילו לפני שיהיה תקציב למדינת ישראל.

אז זה כולה למשוך עוד חודש חודשיים שלושה ארבעה..

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

כל אחד יכול לגעת
להשתעל
לנשום
לקחת ולהחזיר

ככה נראים בתי מלון בישראל אחרי שהשמן אישר שהכל בטוח שםb2fc5771178f473ca516f53359ea96c9.jpg

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

הדיון על כמה כסף בממוצע מביאים לחתונה נפתר בצורה פשוטה מאוד- לפי האתר "כמה כסף", לחבר קרוב שבאים אליו לבד, כשאתם שכירים והמקום הוא גן/אולם ארועים האתר ממליץ על 400 ש"ח. להגדרה של סטודנט במקום שכיר 350. טרנספורטר, המדגם שלך מאוד לא מייצג.
אם כתוב באתר מי אני בכלל
עורך האתר בטח מפיק על
תארגן לי את את הטלפון שלו נשמע קצת טיפים אולי נצליח בתחום יום אחד

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם
400 שקל עבור קולגה. 350 שקל אם אני סטודנט. תודה אבל לא תודה אני אסתדר מצויין עם האוכל בבית.
אם חבר יביא לי 400 שקל אני בועט אותו עם הצק מהאולם
אצלנו לא מתביישים להביך קמצנים
לא זוכר מתי ב 10 שנים האחרונות שמתי סכום כזה
כשאני לא יכול להגיע כי אני בעבודה אני שולח 500-700
זה כבוד לבנאדם
מי שלא חשןב לי אני פשוט לא הולך ולא נותן..שלא יבןא אלי גם

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם
לפני 2 דקות, Pika007 כתב:

הקאתי קצת בפה.

 

כנ"ל

לפני 4 דקות, Transporter כתב:

אם חבר יביא לי 400 שקל אני בועט אותו עם הצק מהאולם

מזל שפותחים מעטפות רק יומיים אחרי

לפני 4 דקות, Transporter כתב:

אצלנו לא מתביישים להביך קמצנים

הוא לא קמצן,בשבילו האירוע שלך לא שווה לו יותר מ400 שקל.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 דקות, Pika007 כתב:

הקאתי קצת בפה.

תבלע חזרה, זה חלבון וביטוח לאומי כמוך לא יכול סתם ככה לזרוק חומרים מזינים.

  • מצחיק 2
  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

ברשותכם, תהייה בעניין הנושא המקורי - מה קורה עם בתי הקולנוע? איך לא שומעים מהם אפילו חצי ציוץ? תעשייה כל כך עצומה שסגורה כבר חצי שנה בלי צפי לפתיחה או מתווה כלשהו, ולא שומעים מהם כלום? מוזר…

פורסם

אין להם מה לצעוק כי אין סרטים חדשים. ואין טעם לפתוח בשביל ישנים. אז יושבים בשקט יחסי. רוב בתי הקולנוע בעולם לא נפתחו.

פורסם
לפני 2 שעות, מרק10 כתב:

פרוייקטור הקורונה רוני גמזו ינצח את הקורונה ?

 

לדעתי אם תהייה שוב פעם עלייה גדולה במספר החולים לא תהייה ברירה אלא שוב פעם הטלת סגר נושם או סגר כללי או הגבלות חדשות.

 

https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2020_q3/Article-6ec77760af59371027.htm

 

תקפוץ בדיוק ל דקה 2:35 ... הוא בדיוק מסיים עם ההסבר שצריך להוריד את הR מתחת לאחד.

עד אותה נקודה זה נראה שהוא מתאמץ , מתאמץ ומתאמץ.

 

ואז בדיוק ב 2:35.... יש לו הרפייה.

הוא בדיוק מסיים .. ה R ירד מתחת ל-1  ואז הוא באופרייה.

הוא מסביר שאז .. בדיוק אז.. הרבה אזרחים יחזרו לחיים נורמלים, נחזור לשגרה.. 

 

כנראה שלא הסבירו לו .. שבדיוק אז.. בדיוק בנקודה הזאת .. צריך להגביר את הקצב.

צריך להמשיך לשמור על אותה רמת פעילות שהביאה את ה R למתחת ל 1.

כי אם באמת יחזרו לשגרה ..אז ה-R הזה שלו.. יעלה שוב מעל ל-1 .

 

אבל זה יפה לראות חולמים .. שרואים רק לטווח קצר. 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אני לא מבין את הדבר הזה -
כאשר התחתנתי ( לפני יותר מ 20 שנה ) חצי מהאורחים הביאו בכלל מתנות וחצי מעטפה. חלק מהמתנות שירתו אותנו שנים, חלק ממשיכים לשרת.
שמחנו על כל אורח שהגיע לשמוח איתנו. לא ניהלנו חשבונאות : מי הביא כמה, לא תייגנו אף אורח ( קמצן / נדיב ), כמובן לא הרווחנו מהאירוע ( לא ביקשנו עזרה מההורים ).
מבחינתי העולם הזה של חתונות וכסף ( במידה וטרנספורטר מייצג אותו ) הפך לדבר מגעיל שאין כדוגמתו, הכי רחוק ממה שאני רוצה להיות. אני לא חושב שאני רוצה להיות במעגל חברים כזה בו מזמינים אותי לחתונה בכוונה שאכסה את ההוצאות + תוספת.
אני לא רוצה להזמין אנשים לאירוע שלי בתקווה שכל זוג יביא 1000₪ ומי שלא - קמצן.
אני לא רוצה שאנשים ירגישו שקיבלו קנס שווה למעבר ברמזור אדום, בטח לא יפריע לי שיביאו 500₪ לזוג, גם כאשר מנה עולה 350₪ לאדם.

  • אהבתי 1
  • מעניין 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...