Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אוי השרשור הזה משתפר מעמוד לעמוד.

לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

האירוע הוא בשביל החתן והכלה עלויות הפקה לא אמורות לעניין את האורחים. אם אתה מזמין אותי לאירוע במטרה להשתתף בשמחת בני הזוג לא אמור לעניין אותך בכלל אם אני מביא 0 שקל או 100 שקל או 800 שקל, אבל אם אתה מזמין אותי לאירוע בשביל לסבסד אותו זה כבר סיפור אחר ועדיף שהדבר יהיה על השולחן כי יש לי דברים הרבה יותר טובים לעשות עם ה-200-300 שקל האלה מאשר לתדלק את התעשייה הדוחה והמנופחת הזאת. 

אני לא חושב שמישהו מזמין אנשים אחרים שיסבסדו לו את האירוע.

ומן הסתם הסכומים שכולנו שמים משתנים בהתאם לקרבה שלנו למי שמתחתן, וגם היכולות הכלכליות שלנו.

נראה לי שכמעט כולנו מבינים את זה. 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

רבותיי בקר טוב

אתם מתווכחים וזה הולך ומשתפר ככל שהשרשור מתרחב.

אבל,,, ויש אבל גדול.

האיש שיודע הכל, המנטור האולטימטיבי טרם אמר את דברו.

חכו בסבלנות, אולי זה עוד יגיע...

  • אהבתי 1
  • מצחיק 3

סלע

פורסם
לפני כשעה, יבגניפ כתב:

אוי השרשור הזה משתפר מעמוד לעמוד.

אני לא חושב שמישהו מזמין אנשים אחרים שיסבסדו לו את האירוע.

ומן הסתם הסכומים שכולנו שמים משתנים בהתאם לקרבה שלנו למי שמתחתן, וגם היכולות הכלכליות שלנו.

נראה לי שכמעט כולנו מבינים את זה. 

 

יבגני, כשמזמינים 300-400 אורחים כמעט בוודאות חלק גדול מהם מוזמנים בשביל להשתתף בעלויות האירוע. התעשייה הזאת התנפחה לגדלים האלה בגלל הסבסוד של האורחים כי הזוג המאושר אומר לעצמו "אירוע יעלה לנו 200 אלף שקל, אבל יביאו מתנות ובנטו נוציא 60 אלף מהכיס שלנו". אם העלויות היו נספגות ב-100% על ידי הזוגות החתונות היו הופכות להיות הרבה יותר שפויות מבחינת גודל והוצאות וגם המחירים בתעשייה היו יורדים דרסטית. 

  • אהבתי 1
פורסם

לא יודע צ'מגיא.

מי שאני מכיר שהתחתן, בחלק גדול מהמקרים היו אורחים בחתונה שהקטגוריה שלהם היא "לא נעים לא להזמין".

שמעתי את זה מאנשים שהתחתנו, או תכננו חתונה. חברים, עמיתים לעבודה. וזה גם נורא הגיוני. נגיד בתקופה שעבדתי ב-rnd של 50 אנשים, שמכירים אחד את השני ועובדים אחד עם השני. האופציה להזמין רק חלק קיימת. אבל היא בעייתית. ומעט מאוד אנשים בחרו או להזמין רק חברים או רק את הצוות המיידי שלהם. הרוב הזמינו כמעט את כל ה-50. ואני היחיד שלא הזמין אף אחד.

זה היה מאוד דומה גם כשהייתי בצבא או מקומות עבודה אחרים. וככה בדיוק זה מתנפח.

 

גם מספרית, החישובים שלך מתבססים על זה שיותר אורחים משאירים רווח יותר גדול לזוג. אני לא בטוח שזה נכון אוטומטית. הממוצע בצ'קים ששמים לעמיתים בעבודה שאני מכיר הוא בין 300 ל-400. לא יודע כמה מהעלויות פר מוזמן זה מכסה.

 

 

 

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

האירוע הוא בשביל החתן והכלה עלויות הפקה לא אמורות לעניין את האורחים. אם אתה מזמין אותי לאירוע במטרה להשתתף בשמחת בני הזוג לא אמור לעניין אותך בכלל אם אני מביא 0 שקל או 100 שקל או 800 שקל, אבל אם אתה מזמין אותי לאירוע בשביל לסבסד אותו זה כבר סיפור אחר ועדיף שהדבר יהיה על השולחן כי יש לי דברים הרבה יותר טובים לעשות עם ה-200-300 שקל האלה מאשר לתדלק את התעשייה הדוחה והמנופחת הזאת. 

 

הכל בסדר, גם כשאתה מארח אותי אצלך בבית ואומר שכל אחד יביא משהו, זה לא בעיה שלי שאתה מארח

אני יכול להביא בשר ששוכב לי במקפיא כבר כמה חודשים או לקפוץ לסופר לקנות סטייק עין ב 49.90,  אני לא באמת חייב להביא לך הכי טוב שאני יכול

יש ב AMPM יינות ב 19.90, נביא שני בקבוקים נסגור את הפינה

 

אז אצלנו זה לא עובד ככה

אני הולך לחתונה של מי שאני מכבד ואם אני מכבד אותו הוא יקבל מתנה בהתאם ולא "קח 250 שקל כי פחות מזה זה כבר לא אנושי ויותר מזה אני מרגיש מנוצל"

כשאני בכלל לא הולך לאירוע אני שולח 500-600. אם אני חושב שמגיע לו פחות, אני פשוט לא שולח כי זה בנאדם שלא אכפת לי ממנו

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, יבגניפ כתב:

ואני היחיד שלא הזמין אף אחד.

הנה ביטוח הלאומי האמיתי.

 

עריכה אחרונה על ידי David32
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 8 דקות, יבגניפ כתב:

לא יודע צ'מגיא.

מי שאני מכיר שהתחתן, בחלק גדול מהמקרים היו אורחים בחתונה שהקטגוריה שלהם היא "לא נעים לא להזמין".

שמעתי את זה מאנשים שהתחתנו, או תכננו חתונה. חברים, עמיתים לעבודה. וזה גם נורא הגיוני. נגיד בתקופה שעבדתי ב-rnd של 50 אנשים, שמכירים אחד את השני ועובדים אחד עם השני. האופציה להזמין רק חלק קיימת. אבל היא בעייתית. ומעט מאוד אנשים בחרו או להזמין רק חברים או רק את הצוות המיידי שלהם. הרוב הזמינו כמעט את כל ה-50. ואני היחיד שלא הזמין אף אחד.

זה היה מאוד דומה גם כשהייתי בצבא או מקומות עבודה אחרים. וככה בדיוק זה מתנפח.

 

גם מספרית, החישובים שלך מתבססים על זה שיותר אורחים משאירים רווח יותר גדול לזוג. אני לא בטוח שזה נכון אוטומטית. הממוצע בצ'קים ששמים לעמיתים בעבודה שאני מכיר הוא בין 300 ל-400. לא יודע כמה מהעלויות פר מוזמן זה מכסה.

 

 אין סיבה להזמין מי שלא חשוב  לך

וגם אם הזמנתם אותם כי לא נעים, אם אין קשר ביניכם הם פשוט לא יבואו וימציאו משהו, לגיטימי לגמרי

לפני 1 שעה, סלע כתב:

רבותיי בקר טוב

אתם מתווכחים וזה הולך ומשתפר ככל שהשרשור מתרחב.

אבל,,, ויש אבל גדול.

האיש שיודע הכל, המנטור האולטימטיבי טרם אמר את דברו.

חכו בסבלנות, אולי זה עוד יגיע...

 

מבחינתו

חתונה בחצר עם 20 איש זה אולטימטיבי

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

הכל בסדר, גם כשאתה מארח אותי אצלך בבית ואומר שכל אחד יביא משהו, זה לא בעיה שלי שאתה מארח

אני יכול להביא בשר ששוכב לי במקפיא כבר כמה חודשים או לקפוץ לסופר לקנות סטייק עין ב 49.90,  אני לא באמת חייב להביא לך הכי טוב שאני יכול

יש ב AMPM יינות ב 19.90, נביא שני בקבוקים נסגור את הפינה

 

מה זה הדוגמה הגרועה הזו?

 

אצלנו כשאומרים שכל אחד יביא משהו,נניח ארוחות שישי או חג שעושים עם החברים. עושים רשימה של מה שצריך להביא-אלה שאוהבים לבשל יבשלו,אלה שמעדיפים לקנות יתבקשו להביא שישיית בירות או משהו קנוי אחר.

 

כשמחליטים מראש מה מביאים חוסכים אי נעימות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

יבגני, כשמזמינים 300-400 אורחים כמעט בוודאות חלק גדול מהם מוזמנים בשביל להשתתף בעלויות האירוע. התעשייה הזאת התנפחה לגדלים האלה בגלל הסבסוד של האורחים כי הזוג המאושר אומר לעצמו "אירוע יעלה לנו 200 אלף שקל, אבל יביאו מתנות ובנטו נוציא 60 אלף מהכיס שלנו". אם העלויות היו נספגות ב-100% על ידי הזוגות החתונות היו הופכות להיות הרבה יותר שפויות מבחינת גודל והוצאות וגם המחירים בתעשייה היו יורדים דרסטית. 

 

אני באמת חושב שהתגובות שלך נובעות מחוסר הבנה של אוכלוסיות מסויימות

חתן שיש לו עסק  עם מאות לקוחות שהם חברים שלו וברגע שרואים בפייסבוק שהוא מתחתן הם פונים אליו ואומרים לו אנחנו רוצים לבוא ואוי לך אם לא תזמין

לא כל האנשים בעולם עובדים במשרד עם 5-10 אנשים ויש להם עוד 20-30 חברים קרובים 

יש אנשים שעובדים בעבודות אחרות ומתערבבים יום יום עם המון אנשים שנהפכים לחברים שלהם כבר שנים

יש אנשים שגדלו בכל מיני מושבים עמוסים באוכלוסיה שכל אחד מכיר את השני ויש להם מאות מכרים

או סתם איש קבע או שוטר, לא חסר.

 

אתה לוקח את המקרה הפשוט של בנאדם שיש סביבו 5-10 אנשים בעבודה יום יום ועוד 20-30 חברים

ואומר "אם מזמינים יותר זה רק בשביל המתנה"

 

מי שמזמינים רק בשביל המתנה לא נשאר עד 5 בבוקר אתה חייב להבין את זה

יש לי אנשים שמגיעים אליי לפגישה עם חבר שלהם חתן שחיתנתי לפני שנה, הוא בא ומוכר להם בלי שאני בכלל אדבר

זה נשמע לך כמו "אנשים שהזמינו רק בשביל מתנה"?

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

אין סיבה להזמין מי שלא חשוב  לך

וגם אם הזמנתם אותם כי לא נעים, אם אין קשר ביניכם הם פשוט לא יבואו וימציאו משהו, לגיטימי לגמרי

 

ואין שום סיכוי שבעולם שיש לך 500-400 איש שחשובים לך(חילקתי 800-1000 בחצי בהנחה וכל אחד מגיע עם בן זוג חסר חשיבות).

 

אין לאנשים כזה מעגל חברתי ובלתי אפשרי לשמור על קשר קבוע עם 500 איש.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, Potato כתב:

מה זה הדוגמה הגרועה הזו?

 

אצלנו כשאומרים שכל אחד יביא משהו,נניח ארוחות שישי או חג שעושים עם החברים. עושים רשימה של מה שצריך להביא-אלה שאוהבים לבשל יבשלו,אלה שמעדיפים לקנות יתבקשו להביא שישיית בירות או משהו קנוי אחר.

 

כשמחליטים מראש מה מביאים חוסכים אי נעימות.

 

אצלנו כשאומרים למישהו להביא יין יודעים שהוא יביא את הכי טוב שיש

ולא יין של בישול ב 19.90

אתה יודע למה? כי חברים שלי לא מרגישים פראיירים שהם באים אליי ומביאים יין יקר שהם היו רוצים לשתות אצלהם בבית

הם יודעים שהם באים אליי אני מביא את הנתחים הכי איכותיים שמצאתי

והם לא מרגישים כאילו "הם באים לכסות לי את הארוחה"

כשאומרים לבנאדם להביא פלטת פירות הוא יכול לשים  שם מלון ותפוח, אבל הוא ישים אננס כי הוא יודע שזה  הפרי שהכי אוהבים.

וככה גם כשמדובר במתנה לאירוע

 

אני אישית שאני מזמין לא אוהב לבקש כלום מאף אחד

אנשים מביאים לבד מתוך נימוס ותמיד מביאים דברים שהם היו רוצים שיהיו  על השולחן אצלהם בבית ולא מרגישים "מנוצלים"

בכלל כל הגישה הזאת של "דפקו אותי שהזמינו אותי" זה עצוב שיש דברים כאלה

אני  בכל הגל הראשון הייתי מארח 3-4 פעמים בשבוע אנשים שהיו מארחים אותי בדיוק באותה צורה ובהכי שפע שיש

לפני 3 דקות, Potato כתב:

 

ואין שום סיכוי שבעולם שיש לך 500-400 איש שחשובים לך(חילקתי 800-1000 בחצי בהנחה וכל אחד מגיע עם בן זוג חסר חשיבות).

 

אין לאנשים כזה מעגל חברתי ובלתי אפשרי לשמור על קשר קבוע עם 500 איש.

 

בוא נתחיל בזה שחתונה  זה שני אנשים גם החתן וגם הכלה

הגיוני שלכל אחד מהם יש המון קליקות של חברים.

זה לא איזה "תרחיש" זה פשוט קורה. 

מאות אנשים שנשארים עד הבוקר אלה לא חברים  של האבא בני 70

 

כמובן שחוץ מ 300-400 צעירים יש עוד משפחות, מבוגרים, בני  דודים וכו'

 

אף אחד לא ביקש לשמור על קשר קבוע היום יש פייסבוק ויש לי שם חברים שאני מכיר שנים אבל לא כל כך בקשר איתם, רק בפייסבוק וכשאני אתחתן הם יגיעו ואף אחד לא יביא לי 250

 

עובדתית הדברים האלה מתקיימים ערב ערב

אנחנו לא מדברים על משהו שלא קיים

אני יכול לעלות לכאן מאות סרטונים של אירועים כאלה

או של אירועים שיש לזוג משפחות מאוד קטנות וחוץ מ 120 איש משפחה יש 300 חברים

זה קיים וזה קורה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

אצלנו כשאומרים למישהו להביא יין יודעים שהוא יביא את הכי טוב שיש

ולא יין של בישול ב 19.90

אתה יודע למה? כי חברים שלי לא מרגישים פראיירים שהם באים אליי ומביאים יין יקר שהם היו רוצים לשתות אצלהם בבית

הם יודעים שהם באים אליי אני מביא את הנתחים הכי איכותיים שמצאתי

והם לא מרגישים כאילו "הם באים לכסות לי את הארוחה"

כשאומרים לבנאדם להביא פלטת פירות הוא יכול לשים  שם מלון ותפוח, אבל הוא ישים אננס כי הוא יודע שזה  הפרי שהכי אוהבים.

וככה גם כשמדובר במתנה לאירוע

אז אצלי במעגל חברים השכר הממוצע עומד על בערך 4000 בחודש ואתה לא מצפה מבן אדם להביא יין ב150 שקל.

בדיוק בגלל זה מתחשבים בכולם ומחלקים ככה שלא יהיה מצב שאני שמתי 200 ואתה שמת 20.

לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

אני אישית שאני מזמין לא אוהב לבקש כלום מאף אחד

אנשים מביאים לבד מתוך נימוס ותמיד מביאים דברים שהם היו רוצים שיהיו  על השולחן אצלהם בבית ולא מרגישים "מנוצלים"

בכלל כל הגישה הזאת של "דפקו אותי שהזמינו אותי" זה עצוב שיש דברים כאלה

אני  בכל הגל הראשון הייתי מארח 3-4 פעמים בשבוע אנשים שהיו מארחים אותי בדיוק באותה צורה ובהכי שפע שיש

לארח אנשים 3-4 פעמים בשבוע זה להגדיל את הקניה השבועית בכמה מאות ש"ח,וזה אם האירוח שלך מסתכם בבמבה קולה ובוטנים.

 

לא לכולם יש את האפשרות והיכולת להוציא כאלה סכומים כל שבוע או אפילו חד פעמי.

אז מה?יהיו בלי חברים?

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

קח תמונה מתחתונה של 1200

לפי החושך בכל האולם את המבין שזה לא מצולם ב 22:00

לא הצלחתי לתפוס את כל הרחבה בעדשה שלי

 

יש כל כך הרבה אירועים כאלה

אתה פשוט לא חשוף אליהם זה הכל

 

ד"א לא צריך ללכת רחוק

לא חסר בר מצוות עם 800-1000 איש

 

121212.png

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 8 דקות, Transporter כתב:

יש לי אנשים שמגיעים אליי לפגישה עם חבר שלהם חתן שחיתנתי לפני שנה, הוא בא ומוכר להם בלי שאני בכלל אדבר

זה נשמע לך כמו "אנשים שהזמינו רק בשביל מתנה"?

 

נשמע כמו חבר חרא,

במקום לעזור לו לצמצם עלויות הוא בא משכנע אותו לשים עוד כסף על שיט שהוא כנראה לא צריך רק כי להוא היה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
Just now, Potato כתב:

לארח אנשים 3-4 פעמים בשבוע זה להגדיל את הקניה השבועית בכמה מאות ש"ח,וזה אם האירוח שלך מסתכם בבמבה קולה ובוטנים.

 

לא לכולם יש את האפשרות והיכולת להוציא כאלה סכומים כל שבוע או אפילו חד פעמי.

אז מה?יהיו בלי חברים?

 

לא הבנתי את הטענה שלך

אני הזמנתי אנשים אליי כי כמעט ולא יצאתי  מהבית.

אמרתי את זה כדי להסביר  לך  שלא כל אחד שמזמינים אותו חושב ש"דפקו אותו" וצריך לדפוק את בעל האירוע או בעל הבית

הזמנתי אנשים שאני יודע שהם יזמינו אותי ויארחו אותי אותו דבר, ונתתי להם מכל הלב  בדיוק כמו שאני רוצה שיארחו אותי

ברגע שאתה מתנהג ככה יתנהגו אלייך בחזרה זה הכל

אין לי חברים שבאים אליי הבייתה וחושבים לדפוק אותי כי הזמנתי אותם

 

×
×
  • תוכן חדש...