Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 דקות, David32 כתב:

די כבר

זה ''פורשה'' לא ''פורש''.

 

פורום של חובבי רכב לא?

תלוי אם אתה גרמני או אמריקאי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

 

לא יודע אין לי רכב כזה אני חוסך כסף לשים צקים בחתונות

אם היית חוסך במקום לפזר בחתונות אולי היית נוסע על רכב יותר סבבה ;)

  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, Potato כתב:

אם היית חוסך במקום לפזר בחתונות אולי היית נוסע על רכב יותר סבבה ;)

 

תאמין לי אני סבבה עם טויוטה יאריס 2008 לא מתלונן

שוקל לעבור לקורקינט בקרוב

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

מזכיר לי שבסוף 2019 הוזמנתי לחתונה של חבר מהכדורגל (הזמין רק אותי ועוד 3 מהכדורגל, אחד מהם השותף בעסק והחבר הכי טוב שלו). הבחור והמשפחה שלו טחונים מהתחת. לא אשכח שכשהלכנו ירד גשם ומישהו עם ג'יפ של מזראטי חנה באמצע השביל היחיד של היציאה שהיה מקורה ואילץ את כולם ללכת מסביב ולחטוף גשם זלעפות. לא עבדתי, לא היה לי כסף מיותר לבזבז. התלבטתי אם ללכת, בסוף הלכתי, שמתי 250 שקל ועל ה*ין שלי. עשינו לו הרבה שמח והלכנו ב-1 בערך. אם הוא לא מסוגל להעריך את העובדה שבאנו לעשות לו שמח (ועשינו) ומתייחס רק לכסף, אני מרחם עליו (רמז רמז).
וסתם כפיקנטריה, החבר הכי טוב של הבחור התחתן שנה לפניו, והוא (זה שהייתי בחתונה שלו) שם לו (לחבר שלו) 8k ש"ח. לדעתי זה טמטום גמור.

בדיעבד, מזל שזה לא היה אחד מהחבורה של טרנספורטר, אחרת הוא בטח היה מסתכל עליי בעין עקומה לשארית החיים שלי ולא מסכים לשחק איתי באותה קבוצה [emoji3061]

מצד שני, החבר הכי טוב שלי התחתן כמה חודשים לפני, ושמתי לו בכיף 1,600 ש"ח. רק מה, הוא בגישה די דומה לזו של טרנספורטר (למרות שהוא לא מליונר ולא קרוב לזה) - התחיל להתחשבן על מה הביא כל אחד, וממש ציפה (במילים האלו ממש) שהאורחים יכסו לו את האירוע, ובעצם הדבר היחיד מבחינתם שהיה חשוב באירוע הוא לא כמה שמח הוא היה אלא כמה כסף כל אחד שם (עד כדי ריבים בין הדודים במשפחה של הכלה). גם להתארח ולארח איתו זה פרויקט, כי כל הזמן צריך לחשוב מה הוא ואשתו יגידו על מה שאחרים הביאו/לא הביאו, השוואות וכו'. גישה מאוד מתישה ומעייפת שמוציאה את החשק לעשות דברים.

פורסם

בזמנו שמעתי סיפור מדהים בטל ואביעד על משפחה גרוזינית שבה הזוג הטרי התגרש אחרי יומיים בגלל פתיחת הצ'קים בליל החתונה (מסתבר שעושים את זה ביחד עם ההורים (!) עוד באותו הלילה) ומי הביא מה ומאיזה צד

לצערי לא הצלחתי למצוא את הקטע

פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, pl7410 כתב:

בזמנו שמעתי סיפור מדהים בטל ואביעד על משפחה גרוזינית שבה הזוג הטרי התגרש אחרי יומיים בגלל פתיחת הצ'קים בליל החתונה (מסתבר שעושים את זה ביחד עם ההורים (!) עוד באותו הלילה) ומי הביא מה ומאיזה צד

לצערי לא הצלחתי למצוא את הקטע
 

 

לא להתגרש

אבל ברור שבודקים ורושמים מה כל אחד הביא

כל מי שנתת לו צק עשה את זה

לפני 23 דקות, Blaz00r כתב:

מזכיר לי שבסוף 2019 הוזמנתי לחתונה של חבר מהכדורגל (הזמין רק אותי ועוד 3 מהכדורגל, אחד מהם השותף בעסק והחבר הכי טוב שלו). הבחור והמשפחה שלו טחונים מהתחת. לא אשכח שכשהלכנו ירד גשם ומישהו עם ג'יפ של מזראטי חנה באמצע השביל היחיד של היציאה שהיה מקורה ואילץ את כולם ללכת מסביב ולחטוף גשם זלעפות. לא עבדתי, לא היה לי כסף מיותר לבזבז. התלבטתי אם ללכת, בסוף הלכתי, שמתי 250 שקל ועל ה*ין שלי. עשינו לו הרבה שמח והלכנו ב-1 בערך. אם הוא לא מסוגל להעריך את העובדה שבאנו לעשות לו שמח (ועשינו) ומתייחס רק לכסף, אני מרחם עליו (רמז רמז).
וסתם כפיקנטריה, החבר הכי טוב של הבחור התחתן שנה לפניו, והוא (זה שהייתי בחתונה שלו) שם לו (לחבר שלו) 8k ש"ח. לדעתי זה טמטום גמור.

בדיעבד, מזל שזה לא היה אחד מהחבורה של טרנספורטר, אחרת הוא בטח היה מסתכל עליי בעין עקומה לשארית החיים שלי ולא מסכים לשחק איתי באותה קבוצה emoji3061.png

מצד שני, החבר הכי טוב שלי התחתן כמה חודשים לפני, ושמתי לו בכיף 1,600 ש"ח. רק מה, הוא בגישה די דומה לזו של טרנספורטר (למרות שהוא לא מליונר ולא קרוב לזה) - התחיל להתחשבן על מה הביא כל אחד, וממש ציפה (במילים האלו ממש) שהאורחים יכסו לו את האירוע, ובעצם הדבר היחיד מבחינתם שהיה חשוב באירוע הוא לא כמה שמח הוא היה אלא כמה כסף כל אחד שם (עד כדי ריבים בין הדודים במשפחה של הכלה). גם להתארח ולארח איתו זה פרויקט, כי כל הזמן צריך לחשוב מה הוא ואשתו יגידו על מה שאחרים הביאו/לא הביאו, השוואות וכו'. גישה מאוד מתישה ומעייפת שמוציאה את החשק לעשות דברים.

 

אף אחד לא מבקש מאנשים שעל סף פשיטת רגל לשים 1000 שח

אלא על אנשים נורמלים שעובדים ומתפרנסים ממוצע

לא מדבר איתך על אנשים שהשוק האפור רודף אחריהם

ולא נראה לי שכל האורחים שלו הם אנשים עם חובות לכל העולם

 

אני לא מצפה שאף אחד יכסה לי את האירוע

כשאני מארח אנשים אני קונה הכל לבד

אבל כן אם בנאדם יבוא ויביא לי בקבוק יין של המבצעים ליד הקופה ב AMPM עדיף שלא יביא כלום. זה לבזות אותי

אני מכיר את חברים שלי ויודע מי יכול להביא מה.

אני זה לא דוגמא כי באמת שחברים שלי מפרגנים בדיוק כמוני ואני לא צריך לחשוב בכלל מה כל אחד יביא.

זה בדיוק העניין ברגע שכולם נותנים מכל הלב אתה תמיד רוצה לתת יותר ואתה עושה את זה בכיף

 

ולא צריך להיות עשיר בשביל זה 

חברים טובים נשארים עד הסוף ועושים שמח

וגם נותנים מתנה שמכבדת אותם ואותך

זה לא אחד במקום השני

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

משהו שהגיע השבוע בואטסאפ:

 

 זוג מרוקאי חזר מארוחת ערב אצל חברים אשכנזים, והכניס את עצמו לבידוד אחרי שחשב שאבד את חוש הטעם.

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מצחיק 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אף אחד פה לא מדבר על שוק אפור, חובות, ופושטי רגל.

 

בשנת 2020 -   300-350 ש"ח מתנה לחתונה שזה לא חבר קרוב או משפחה קרובה נחשב הנורמה.

כשמתכננים תקציב לחתונה יוצאים מנקודת הנחה ש300 שקל לאדם זה מה שיגיע. זה התקציב המקסימלי.

 

חלק יביאו יותר (בתקווה) חלק יביאו פחות וחלק לא יביאו ולא יגיעו.

זה בכל אופן, במעמד הביניים, מה שעוד נשאר ממנו לפחות. 

 

אגב, יכול להיות שאתה מבלי ידיעתך, על אף הטויוטה 2008 שבבעלותך, נמצא או מאמין שאתה נמצא, במעמד גבוה יותר.

עריכה אחרונה על ידי stum
תיקנתי
  • רעיון טוב! 1
פורסם

לצערן, גם פרות ביפן.

  • מעניין 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
 אף אחד לא מבקש מאנשים שעל סף פשיטת רגל לשים 1000 שח
אלא על אנשים נורמלים שעובדים ומתפרנסים ממוצע
לא מדבר איתך על אנשים שהשוק האפור רודף אחריהם
ולא נראה לי שכל האורחים שלו הם אנשים עם חובות לכל העולם

מי דיבר על פשיטת רגל? היה לי מספיק כסף ברוך השם, אמרתי שלא היה לי *כסף מיותר לבזבז*, ומבחינתי 250 ש"ח לחבר מהכדורגל במצב שהייתי בו זה מספיק.

 כשאני מארח אנשים אני קונה הכל לבד
אבל כן אם בנאדם יבוא ויביא לי בקבוק יין של המבצעים ליד הקופה ב AMPM עדיף שלא יביא כלום. זה לבזות אותי

אם היין טעים (ואל תחרטט שאתה מבדיל בטעם, 99% מהאנשים לא יבדילו בין יין ב50 שקל ליין ב300 שקל) - מה לעזאזל משנה המחיר שלו? צר לי שזו צורת המחשבה שלך, שאתב אומר על *חבר* שעדיף שלא יבוא אם הוא מביא יין בפחות מהסטנדרט שאתה רגיל אליו. אני אנחש ניחוש פרוע שרוב החברים עליהם אתה מדבר הם לא חברי ילדות (שגדלת איתם וככה"נ כל אחד נמצא בסטטוס אישי מקצועי וכלכלי שונה), אלא "חברים" מהנישה בה אתה עובד ככה שנוצרה חבורה שמתדלקת את השופוני אחד של השני (תרתי משמע).

 אני מכיר את חברים שלי ויודע מי יכול להביא מה.
אני זה לא דוגמא כי באמת שחברים שלי מפרגנים בדיוק כמוני ואני לא צריך לחשוב בכלל מה כל אחד יביא.
זה בדיוק העניין ברגע שכולם נותנים מכל הלב אתה תמיד רוצה לתת יותר ואתה עושה את זה בכיף

זה מה שאתה חושב, ושים לב לפרדוקס כאן. אתם כולכם נכנסתם לתוך vicious cycle בו יש סטנדרט מסויים שצריך לעמוד בו ומי שלא עומד בו הוא מוקצה (במילים שלך). ממש מכל הלב…

ולא צריך להיות עשיר בשביל זה 
חברים טובים נשארים עד הסוף ועושים שמח
וגם נותנים מתנה שמכבדת אותם ואותך
זה לא אחד במקום השני

בדיוק, זה לא אחד במקום השני. עצם זה שנשארת ועשית לבנאדם שמח והיית חלק מאלו שסגרו את האירוע (**ולא משנה באיזה שעה הוא נגמר**), מראה הרבה יותר מכמה כסף שמת במעטפה (אם אתה חושב שזה שזרקת למישהו 500 שקל ולא הגעת לאירוע מראה על הערכה כלשהי, אז צר לי, זה בדיוק ההפך. הכי קל זה לזרוק כסף ולצאת ידי חובה. ואם אלו שאתה עושה להם את זה חושבים הפוך, אז רחמיי). וזה מה - כמו שאתה כותב לאחרים בכל תגובה שניה - חייב להבין.
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 12 דקות, Blaz00r כתב:

בדיוק, זה לא אחד במקום השני. עצם זה שנשארת ועשית לבנאדם שמח והיית חלק מאלו שסגרו את האירוע (**ולא משנה באיזה שעה הוא נגמר**), מראה הרבה יותר מכמה כסף שמת במעטפה (אם אתה חושב שזה שזרקת למישהו 500 שקל ולא הגעת לאירוע מראה על הערכה כלשהי, אז צר לי, זה בדיוק ההפך. הכי קל זה לזרוק כסף ולצאת ידי חובה. ואם אלו שאתה עושה להם את זה חושבים הפוך, אז רחמיי). וזה מה - כמו שאתה כותב לאחרים בכל תגובה שניה - חייב להבין.

 

אתה לא יכול הלגיד "זה לא אחד במקום השני" ואז להגיד "נשארתי עד הסוף אז לא מעניין כמה שמתי" שזה בעצם כן אחד במקום השני

 

להשאר עד הסוף זה מראה שהזוג  חשוב לך וזה הדבר שאני הכי הייתי רוצה שיעשו בחתונה שלי

ולשים סכום שלא מבייש אותך ואותם זה חשוב לא פחות. אני לא חושב  שעוד 150 שח  יהרגו אותך

אני לא הולך לאירועים לא בגלל שבאה אליי בחורה הבייתה וזה יותר חשוב, אלא בגלל שיש לי עבודה בשעות האלה וכולם יודעים ומבינים את זה

גם היום עם הקורונה אני סגור עד יוני 2021 

אני לא יכול ללכת לכל מי שמזמין אותי אבל כן שולח מעטפה אם זה בנאדם חשוב לי

 

לפני 14 דקות, Blaz00r כתב:

זה מה שאתה חושב, ושים לב לפרדוקס כאן. אתם כולכם נכנסתם לתוך vicious cycle בו יש סטנדרט מסויים שצריך לעמוד בו ומי שלא עומד בו הוא מוקצה (במילים שלך). ממש מכל הלב…

 

אתה רואה את זה בתור דבר רע

כמו להשאיר טיפ במסעדה

אף אחד לא יהרוג אותך אם תשאיר 2 שקל או לא תשאיר  בכלל

אבל זה מראה מי  אתה

 

ואין פה שום קשר לכמה אתה עשיר

פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

 

תאמין לי אני סבבה עם טויוטה יאריס 2008 לא מתלונן

שוקל לעבור לקורקינט בקרוב

מה קרה למונית?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, Blaz00r כתב:


אם היין טעים (ואל תחרטט שאתה מבדיל בטעם, 99% מהאנשים לא יבדילו בין יין ב50 שקל ליין ב300 שקל) - מה לעזאזל משנה המחיר שלו? צר לי שזו צורת המחשבה שלך, שאתב אומר על *חבר* שעדיף שלא יבוא אם הוא מביא יין בפחות מהסטנדרט שאתה רגיל אליו. אני אנחש ניחוש פרוע שרוב החברים עליהם אתה מדבר הם לא חברי ילדות (שגדלת איתם וככה"נ כל אחד נמצא בסטטוס אישי מקצועי וכלכלי שונה), אלא "חברים" מהנישה בה אתה עובד ככה שנוצרה חבורה שמתדלקת את השופוני אחד של השני (תרתי משמע).

 

קודם כל מבדילים

דבר שני יין זה רק דוגמא

אני יכול גם לקנות המבורגר של זוגלובק ולהביא "כדי להגיד שהבאתי"

מצד שני אני יכול לטחון בשר כמו שאני טוחן לבית שלי וכמו שאני הייתי  מגיש לאורחים שלי, או להביא סטייק ממקום שאני קונה לעצמי, ולא לקנות חבילה של  סטייקים מעובדים קפואים כי זה הכי זול שמצאתי

 

אתה חייב להבין שזה לא עניין של "הביא פחות מהסטנדרט" כמו "הרגיש שמנצלים אותו כשהוא מביא משהו"

אין לי חברים כאלה אז אין לי דוגמא לתת

יש  לי חבר אחד טוב שהוא מאוד קמצן ברמה מגעילה, הבנאדם שכיר וקנה פנטאוז ברעננה  רק בגלל שכבר 40 שנה הוא לא חי ולא מבזבז שקל

אבל כשהוא  בא אליי הוא  פותח את הכיס כי הוא יודע איך אני מארח ולא רוצה לבייש  את עצמו 

לפני 1 דקה, Potato כתב:

מה קרה למונית?

 

אין כסף הכל הלך על מתנות לחתונות

לפני 18 דקות, Blaz00r כתב:
לפני 44 דקות, Transporter כתב:
 


מי דיבר על פשיטת רגל? היה לי מספיק כסף ברוך השם, אמרתי שלא היה לי *כסף מיותר לבזבז*, ומבחינתי 250 ש"ח לחבר מהכדורגל במצב שהייתי בו זה מספיק.

 

אני לא יודע מה זה חבר מהכדורגל

אם זה חבר שאני לא קשור אליו אני  פשוט לא הולך ואם אני הולך אני שם מתנה נורמלית

עוד 250 לא היה הורג אותך

אם הבנאדם עד כדי כך לא מעניין אותך פשוט תמציא תירוץ ואל תלך. מה הבעיה?

גם היום יש המון אנשים שאומרים "יש קורונה אני לא בא"

לא באים ולא שולחים מתנה. אלה אנשים שלא היו באים בכל מקרה

 

אני מקבל המון הזמנות  לאירועים בכל קיץ (עשרות)

אנשים שאין לי קשר אליהם אני פשוט לא עונה להם

והם יודעים שקיבלתי את ההודעה. לא מעניין אותי

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...