Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, Nemesis כתב:

הבעיה היא שהוא דוחף את עצמו ואת עיסוקיו בצורה כזו בוטה שאנשים כל כך בהלם שהם מרגישים צורך להגיב.

 

איזה עצוב

יש אנשים עם בעיות יותר גדולות בחיים

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 1 דקה, מרק10 כתב:

 

לא. קיבלנו מענק 750 שקלים בכדי לקנות מוצרים באיביי/אמזון בדיוק בשביל המטרה הזו.

עוד לא קיבלנו כלום ככל הידוע לי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 6 שעות, יבגניפ כתב:

אתה באמת לא רואה את הדיסוננס אה?

 

אתה לא צריך לחשוב מה כל אחד יביא, אבל אתה יודע להסביר שאף אחד לא יביא יין מהמבצעים מapmp כי זה מבזה אותך. והחבר הקמצן חייב לפתוח את הכיס כשהוא בא אליך.

למה? החברות נמדדת בזה? ואם אתה מימלא לארג - מה איכפת לך מה הוא מביא?

....

גם ב"חוסר מחשבה" וה"פרגון" הזה יש אינסוף מחשבה. 

גם להשאיר 15-20% טיפ זה סמל סטטוס. וגם לשלוח צק בלי שהגעת לאירוע.

כמו בגדים. כמו רכב. כמו מגורים.

וזה מאוד חשוב לך. וזה גם בסדר. אבל לפחות למד להכיר בזה שהפוזה חשובה לך. 

 

עריכה אחרונה לפני 6 שעות על ידי יבגניפ

 

בוא נתחיל בזה שנסכם שיש אנשים קמצנים

זה לא או שאתה עשיר או שאתה רעב ללחם ואין שום דבר באמצע

יש אנשים עם המון כסף שהם פשוט קמצנים.

כשהייתי ילד עבדתי במסעדה, היו באים אנשים שמרוויחים משכורות מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד יפות ומתווכחים על שקלים, מי שם יותר, מי חייב למי 2 שקל, דברים הזויים

אני לא רוצה  להסתכל בכלל כמה כסף אנשים חייבים לי מינואר פברואר ולא פניתי אליהם בגלל המצב, ואני לא מוטרד מזה, נחזור לשיגרה נסגור מה שצריך

יש אנשים שפשוט קמצנים ברמה שהם מרגישים שאם היו חבר שם עליהם 5 שקל והם מחר ישימו עליו 7 שקל הם לא ישנו בלילה

ברור לי שאם יש כאן אנשים כאלה הם לא יתנדבו לספר שהם כאלה. אבל אני לא מקיף את עצמי באנשים  כאלה.

 

בנאדם שמחשבן לחברים שלו הוא לא חבר. ותאמין לי שלא צריך פורש בחניה בשביל לא להתווכח על 2 שקל או עוד 150 שקל במתנה לחתונה...

להשאיר טיפ זה ממש לא סמל סטטוס

הייתי עובד במסעדה, הרווחתי 5000-7000 שקל בחודש

הייתי הולך למסעדה, אוכל, משאיר קצת יורת מ 10%

להגיד לך אם זה תמיד היה 15% או 12% או 13.5 אני לא יודע

אבל בחיים לא השארתי 10% כי ידעתי שיש מישהו שעובד מהבוקר עד הלילה בשביל הכסף הזה.

 

יש אנשים שהולכים למסעדה ורק מחכים לרגע שהמלצר יתעכב שניה, שהמנה תהיה קרה, שמשהו לא יהיה טעים, בשביל להגיד שלא מגיע לו טיפ (כאילו שהמלצר הוא השף)

אם אתה לא מבין מה הבעיה כאן וחושב שרק מי שגר במגדל ומרוויח טוב טוב יכול או צריך לתת יותר מ 10% טיפ, אין לי מה להגיד לך

פורסם
לפני 17 דקות, Transporter כתב:

כל עוד אתה מביא בדיוק מה שאתה היית רוצה לקבל זה בסדר

המשפט הנכון הוא: כל עוד אתה מביא בלי ציפייה לקבל בחזרה זה בסדר.

 

לפני 11 דקות, Transporter כתב:

בנאדם שמחשבן לחברים שלו הוא לא חבר

אהה...🙄

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 2 דקות, Blaz00r כתב:

המשפט הנכון הוא: כל עוד אתה מביא בלי ציפייה לקבל בחזרה זה בסדר.

 

אהה...🙄

 

תקרא לזה איך שאתה רוצה

כשמזמינים אותי אני מביא את הכי טוב שאני יודע

אף אחד לא מנצל אותי ולא מזמין אותי "כי אני הפראייר שיביא הרבה"

כולנו פראיירים באותה מידה ואנחנו סבבה עם זה

וזה לא קשור לכסף זה קשור לאיזה בנאדם אתה

כשאני משאיר טיפ אני לא מרגיש פראייר. ידעתי לאכול ידעתי לשים טיפ

פורסם
לפני 11 דקות, Transporter כתב:

הזמנת אותי אלייך אמרת לי תביא משהו לשתות, אני אביא בדיוק מה שהייתי רוצה שאתה תביא אליי

זה הכי פשוט שיש

כשכל אחד מהצדדים מתנהג ככה אף אחד לא מרגיש פראייר, ההפך רק רוצים לתת יותר כדי לא להרגיש לא בסדר.

 

כשאנחנו מארחים אנחנו בדכ לא מבקשים מאחרים להביא דבר. סוגרים מראש מה יהיה (איזה אוכל/שתיה/נשנושים) ומי שרוצה להביא משהו אקסטרא מוזמן (כמעט ולא קורה) . או לחלופין יש ערבים בהם כל אחד מביא משהו וגם זה זורם. זה העניין, אנחנו לא מצפים או רוצים משהו מעבר לכך.

 

אני מבין שבמעגל החברים שלך זה אחרת, אחלה. ומי שהתבקש להביא משהו מצופה (?) ממנו להביא משהו שהוא איכותי (כי זה מה שהצד השני היה רוצה שיהיה אצלו?). זה יכול לעבוד אם כולם באותו מעמד/הכנסה פלוס מינוס ועם מערכת ציפיות ברורה מראש. מצד שני העניין עם ה"רוצים להביא יותר" יכול להכביד על אנשים בתוך הקבוצה. אולי לא רואים את זה, לא שומעים את זה אבל זו יכולה להיות בעיה (השופוני). עוד בעיה שקבוצה כזו היא הומוגנית מידי, ואני לא בטוח כמה זה טוב. בעוד בקבוצה שלנו קל למצוא הייטקיסטים, מתמחים (עו''ד), חברה במשרות זוטרות וסטודנטים בחצי משרה (במקרה הטוב) ועדיין כולם נהנים, כי לא מצופה מאף אחד לעמוד באיזה סטנדרט. אנחנו נהנים מהחברה והרבה פחות מהחומריות (סוג האלכוהול, סוג הבשר, סוג האננס או איפה קלו את הפיצוחים).

 

מצד שני, אולי אנחנו מקרה של ביטוח לאומי, לא יודע 

 

 

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 2 שעות, מרק10 כתב:

לרווקים עדיף לצאת מהבית לעבודה במפעל/משרד גם בכדי להתאוורר גום בכדי למצוא בן/בת זוג תוך כדי תנועה.

Wat" Photographic Print by FlashmanBiscuit | Redbubble

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

כשאני משאיר טיפ אני לא מרגיש פראייר. ידעתי לאכול ידעתי לשים טיפ

 

מה הקשר בין לדעת לאכול לבין לשלם בשחור לנותן השירות שלך מחיר שאינו קבוע מראש ואתה אפילו לא חייב לשלם.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, Gosser1860 כתב:

 

כשאנחנו מארחים אנחנו בדכ לא מבקשים מאחרים להביא דבר. סוגרים מראש מה יהיה (איזה אוכל/שתיה/נשנושים) ומי שרוצה להביא משהו אקסטרא מוזמן (כמעט ולא קורה) . או לחלופין יש ערבים בהם כל אחד מביא משהו וגם זה זורם. זה העניין, אנחנו לא מצפים או רוצים משהו מעבר לכך.

 

 

לפעמים ישלי נתחים שווים שקניתי ובספונטני הזמינו אותי, אני פשוט מביא

או יין, או כל דבר

מביא בדיוק מה שהייתי מביא לעצמי.

הכוונה היא שאני אף פעם לא חושב שדופקים אותי או שמזמינים אותי בשביל להביא. ובגלל זה אני מביא בכיף

 

גם כשאני מזמין ואומר לחבר שאין מספיק יין ויביא יין אני יודע שיביא יין טוב

לא בגלל שיש לו כסף אלא בגלל שהוא עושה את זה מהלב. זה הכל

 

זה אותו דבר בחתונה, אותו דבר כשאתה משאיר טיפ

זה עניין של אופי

אני קונה סטייקים כל כך טובים שגם אם יגידו לי ש 3 חברים מביאים סטייקים אני אביא את הסטייקים שלי + מה שביקשו ממני

כי בא לי שכולם יהנו מהם. זאת הגישה לדעתי

ולא "את הטוב נשמור בבית...נביא מה שרציתי להפטר ממנו"

 

פורסם

עזבו שטויות 

מתחילים להריח את הכסף האמיתי

116268494_10158243201005255_4001486928456317775_o.jpg

Just now, pl7410 כתב:

אתה שוב ושוב מעלה את נושא האוכל (שבכלל אצל עצמאים זה נושא מרתק שראוי לבחינה) וגם את איתמר השמן

זהו

 

אני מעלה כל מה שנראה לי לנכון

אתה לא חייב להסכים או לקרוא

×
×
  • תוכן חדש...