Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בשביל זה צריך לשנות את החוק של דמי אבלטה. אתה יודע מה זה לשנות חוק?! השרים יצטרכו לעשות משהו! רק זה יקח 3 שנים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא צריך לשנות כלום, ולא צריך לאיים על אנשים. יש מספיק אנשים בבית שמקבלים דמי אבטלה זעומים, תציעו להם קצת יותר- והם בהחלט ילכו לעבוד גם בלשכת האבטלה.

 

מעל לכל, זה לא שדרושים עשרות אלפי אנשים, יושבים כרגע בבית מעל חצי מליון איש, מספיק שאחד מכל 2000 יגיד  "כן" ונסגר העניין.

פורסם
לפני 7 דקות, Potato כתב:

תבוא לעבוד או שלא תקבל דמי אבטלה.

בעיקר שמדובר בעובדים לא מיומנים,אף אחד לא ציפה ממהנדס חשמל להפוך לפקידה במשרד הפנים.

 

ואיפה שמים את הגבול? רתך כן? אולי איש מכירות? שליח עם רישיון לטוסטוס?

 

לפני 1 דקה, Pika007 כתב:

לא צריך לשנות כלום, ולא צריך לאיים על אנשים. יש מספיק אנשים בבית שמקבלים דמי אבטלה זעומים, תציעו להם קצת יותר- והם בהחלט ילכו לעבוד גם בלשכת האבטלה.

 

מעל לכל, זה לא שדרושים עשרות אלפי אנשים, יושבים כרגע בבית מעל חצי מליון איש, מספיק שאחד מכל 2000 יגיד  "כן" ונסגר העניין.

 

לא חסר בשוק משרות לאנשים לא מיומנים, סופרים, משלוחים וכו' רק מחפשים עובדים לפי כמות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

לא חסר בשוק משרות לאנשים לא מיומנים, סופרים, משלוחים וכו' רק מחפשים עובדים לפי כמות.

 

חסרות בהחלט. ואת זה אני אומר לך בתור אדם שחיפש מעל חודשיים משרה זמנית גם בתור שליח פיצה אם צריך, כל דבר שיכניס כמה גרושים.

אכן לא חסרות למי שמחפש שינוי קריירה של ממש להיות קופאי בסופר גם אחרי סוף המשבר. זמני? לא לוקחים.

פורסם

אני יודע שבראש העין ופתח תקווה מחפשים הרבה. גם זמניים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
Just now, m3x7r3m3 כתב:

אני יודע שבראש העין ופתח תקווה מחפשים הרבה. גם זמניים.


נכון, ובכל מקום שיש בו שירותים כמו WOLT. 
ואז יש את הדבר הקטן שנקרא "מחוץ לגוש דן".

פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, Pika007 כתב:

לא צריך לשנות כלום, ולא צריך לאיים על אנשים. יש מספיק אנשים בבית שמקבלים דמי אבטלה זעומים, תציעו להם קצת יותר- והם בהחלט ילכו לעבוד גם בלשכת האבטלה.

 

מעל לכל, זה לא שדרושים עשרות אלפי אנשים, יושבים כרגע בבית מעל חצי מליון איש, מספיק שאחד מכל 2000 יגיד  "כן" ונסגר העניין.

 

בכדי להתקבל לעבודה בשירות התעסוקה בימינו אתה צריך איזה תואר במדעי הדשא. בדרך כלל המשרות האלה תפוסות חזק חזק על-ידי עובדים למשך שנים רבות. גם אם מחפשים עובד בשירות התעסוקה הם יעדיפו תחילה להוציא מכרז פנימי במייל לעובדים בשירות התעסוקה.

ככה הדברים עובדים במשרדי הממשלה (מכרז פנימי) לעובדים לתפקידים מסויימים.

 

חדש לך ? לא לי המבין יבין.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני 50 דקות, Pika007 כתב:

הייתה לנו קרוב לחצי שנה לתגבר, ולשכור עובדים שיעשו עבודה חיונית תמורת משכורת במקום לתת להם להמשיך לשבת בבית ו.... לקבל אבטלה.

זה עוד פן של ניהול כושל של המשבר. מצד אחד קשה למי שצריך לקבל שירות לקבל אותו, ומצד שני מפספסים הזדמנות לבצע צעד שיועיל וימנע בזבוז.

 

צריך תקציב, מיון, גיוס, הכשרה ותפעול של המון בירוקרטיה פנימית. צריך להכין תשתית לכל העובדים האלה. נניח ויגייסו עובדים יחלפו לפחות 5-6 חודשים עד שהם יבינו איך עובדים בכלל ועד אז ההצפה הראשונית של המשבר תחלוף. בשורה התחתונה בזבזת המון זמן וכסף על קליטה של עובדים שעכשיו אין לך מה לעשות איתם. 

 

לפעמים הפיתרון הטוב ביותר הוא פשוט לא לעשות כלום. ותלונות תמיד יהיו גם אם מחר תביא עוד 10,000 עובדים. כל אחד חשוב שהמקרה האישי שלו הכי חשוב, אין אף אחד אחר בעולם הזה וכולם צריכים לקרקר סביבו. בקיצור אין מה להתרגש. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 36 דקות, Pika007 כתב:

לא צריך לשנות כלום, ולא צריך לאיים על אנשים. יש מספיק אנשים בבית שמקבלים דמי אבטלה זעומים, תציעו להם קצת יותר- והם בהחלט ילכו לעבוד גם בלשכת האבטלה.

 

מעל לכל, זה לא שדרושים עשרות אלפי אנשים, יושבים כרגע בבית מעל חצי מליון איש, מספיק שאחד מכל 2000 יגיד  "כן" ונסגר העניין.

הדיון הזה כבר היה כמה עמודים קודם.

רוב האנשים שמקבלים דמי אבטלה זעומים באזור שכר המינימום עבדו בעבודות האלה לפני המשבר. למה להם לחזור לעבוד בשביל טיפה מעל המינימום כשהם יכולים לרבוץ בבית ולקבל על זה דמי אבטלה? ברגע שזה יהיה לא משתלם להישאר בבית אנשים ילכו לעבוד גם תמורת שכר מינימום, אבל כדי שזה יקרה צריך להקטין משמעותית את דמי האבטלה ולאפשר לאנשים לעבוד תוך כדי שהם מקבלים דמי אבטלה מופחתים.

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

די, נו, בוא לא ניכנס לסאגת המלצרים 2. לא דרושה שום הכשרה מסובכת, בטח לא של חצי שנה (?!) בשביל עבודה בלשכת התעסוקה. שבועיים-שלושה וסגרת עניין.

 

  

לפני 11 דקות, מרק10 כתב:

ככה הדברים עובדים במשרדי הממשלה (מכרז פנימי) לעובדים לתפקידים מסויימים.

 

חדש לך ? לא לי המבין יבין.

טאטע אין הימל.

 

 

פורסם
Just now, Pika007 כתב:

די, נו, בוא לא ניכנס לסאגת המלצרים 2. לא דרושה שום הכשרה מסובכת, בטח לא של חצי שנה (?!) בשביל עבודה בלשכת התעסוקה. שבועיים-שלושה וסגרת עניין.

 

סבבה. מה שתגיד. 

פורסם
לפני 15 דקות, Pika007 כתב:

די, נו, בוא לא ניכנס לסאגת המלצרים 2. לא דרושה שום הכשרה מסובכת, בטח לא של חצי שנה (?!) בשביל עבודה בלשכת התעסוקה. שבועיים-שלושה וסגרת עניין.

 

די ביזי סקעדזשועל אין הימל.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 2 שעות, m3x7r3m3 כתב:

מישהו מזהה אחת מהמסעדות פה?

 

image.thumb.png.e8a50f92427dd6e35fff80292daadcdb.png

 

יש שם  המון מסעדות מוכרות

מה הבעיה עם זה  לא הבנתי ?

 

לפני 2 שעות, yotams4 כתב:

הוא הולך לנתק קשר עם החברים משם אם ידע לאיזה רמה ירדו

 

 

מה זה מעניין אותי למה יש לי כסף מושקע שם

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Potato כתב:

 

תבוא לעבוד או שלא תקבל דמי אבטלה.

בעיקר שמדובר בעובדים לא מיומנים,אף אחד לא ציפה ממהנדס חשמל להפוך לפקידה במשרד הפנים.

 

אנשים שעובדים במשרד התעסוקה רחוקים מלהיות עובדים לא מיומנים. מתדלק אפשר להכשיר ב-2-3 ימים ואפשר גם לגייס כמעט כל אדם מרחוב, אבל עבודה במשרד התעסוקה גם בתפקיד פקידותי מחייבת יכולות. העובדים צריכים להיות ייצוגיים. העובדים צריכים להיות מסוגלים לתת שירות. (תתפלא כמה לא יודעים) העובדים צריכים להיות מסוגלים לתפעל תוכנות מחשב. העובדים צריכים להיות מסוגלים לענות על שאלות של מבקשי עבודה. העובדים צריכים להיות בקיאים בכל התוכניות הרלוונטיות ובבירוקרטיה של משרד התעסוקה. זה ממש לא "בואו נגייס 500-600 פקידים, נראה להם איפה הכיסא ויאללה דברים יזרמו". 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 45 דקות, Pika007 כתב:

 

חסרות בהחלט. ואת זה אני אומר לך בתור אדם שחיפש מעל חודשיים משרה זמנית גם בתור שליח פיצה אם צריך, כל דבר שיכניס כמה גרושים.

אכן לא חסרות למי שמחפש שינוי קריירה של ממש להיות קופאי בסופר גם אחרי סוף המשבר. זמני? לא לוקחים.

 

לא חסר שום דבר

אנשים לא רוצים לעבוד

אני בשבועות האחרונים עובד על עסק חדש, תחום שהרבה זמן רציתי לגעת בו ולא יצא

מציע לאנשים סכומים של 700-1000 + מעמ ליום

פניתי קודם כל לאנשים מהתחום שלנו שידעתי שניפגעו ואין להם בעיה עם קצת עבודה פיזית(ולא מחפשים לשבת במשרד עם מזגן בשביל 7000 שקל)

אין היענות..אנשים לא רוצים

 

×
×
  • תוכן חדש...