Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 41 דקות, Transporter כתב:

 

המצב האמיתי שכרגע הכל מלא

עכשיו ראיתי את השובר..אתה עושה צחוק?

נותן 20% הנחה ?

מאיזה מחיר? מהמחיר שהם קבעו לפני שהם פרסמו את המבצע? 

מה אתה ילד

 

היום התחלתי לחפש וילות בצפון לסופש של חברים

עד עכשיו לא מצאתי שום דבר פנוי

לא משנה כמה הצעות הצעתי להם הכל מלא

 לפחות עד אמצע ספטמבר 

מתוך אולי 50 מקומות שהתקשרתי, לפחות 70% הטלפונים מנותקים כי נמאס להם שמטרידים אותם

 

וזה כשהמקומות עובדים ב 30% יותר מהמחיר שהם אמורים למכור

 

לא לא, בוא נתקן

אנשים מאוד רוצים לעבוד

בתנאי שהם כל  היום במזגן

בתנאי שאין עבודה פיזית

בתנאי שזה לא 5-6 ימים בשבוע

בתנאי שזה לא 10-12 שעות ביום

בתנאי שזה 2 רמזורים מהבית

 

רק תסדר להם את הדברים האלה והם באים לעבוד

 

זה שאתה מתחייב להם לשכר סופר מכובד זה לא משנה כל עוד אתה לא  יכול להתחייב גם לכל מה שכתוב למעלה

מאוד מפתה לקבל  20,000+מעמ בחודש

אבל אם צריך להזיע אז מה פתאום...פחות מ 60,000 אין מה לדבר

 

 

לא אתנגד.

יש לך הצעה בשבילי?

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, SlowRide כתב:

זה משפט של מישהו שבחיים לא היה במקומות האלה חוץ מאולי פעם אחת בשירות הצבאי שהוא נסע לבסיס באוטובוס.

 

אסור היה לשלוח אותי למקומות האלה הייתי צריך לחזור לפני החשיכה הבייתה

אבל כן יש  לי חברים מחדרה אור עקיבא וכולם עובדים

אף אחד לא יושב בבית מחפש פרנסה

ואף אחד לא עצמאי

לפני 4 דקות, Ragnar כתב:

 

 

לא אתנגד.

יש לך הצעה בשבילי?

 

אם יש לך רישיון ג או הוצאת רישיון לפני 2004 

יכול לבדוק לך

כרגע צריך בעיקר בשפלה

אתה עוסק פטור \ מורשה?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 48 דקות, Transporter כתב:

התפיסה שלי הרבה יותר גרועה מזה אבל אני מכבד פה את אלה שיש להם אנשים מבוגרים במשפחה

אין קשר בין התפיסה לבין  זה שניפתח  או לא

השבוע כבר 2 זוגות הודיעו שהאירועים שלהם מתקיימים באולם

שבוע הבא יש 1 ועוד כמה שמבררים

 

נדמה לך שאין קשר.

 

לפני 45 דקות, Transporter כתב:

המצב האמיתי שכרגע הכל מלא

עכשיו ראיתי את השובר..אתה עושה צחוק?

נותן 20% הנחה ?

מאיזה מחיר? מהמחיר שהם קבעו לפני שהם פרסמו את המבצע? 

מה אתה ילד

 

לא יודע מה ראית, כי מה שפרסמתי זה לא שובר.

 

לפני 3 דקות, Transporter כתב:

אסור היה לשלוח אותי למקומות האלה הייתי צריך לחזור לפני החשיכה הבייתה

 

מפחד מהחושך?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

קב"ן תכיר זה הצב שלי, אני חייב להאכיל אותו בשעה 18:00 או שאני יורה פה בכולם.

בום פטור יומיות.

 

עריכה אחרונה על ידי stum
  • מצחיק 1
פורסם
לפני 5 דקות, m3x7r3m3 כתב:

לא יודע מה ראית, כי מה שפרסמתי זה לא שובר.

 

 

זה גיפט כארד שנותן 20% הנחה בפרוצידורה כזאת או אחרת באחת המסעדות

אם זה מה שאני חושב

לפני 6 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מפחד מהחושך?

 

היו ימים

לפני 1 דקה, stum כתב:

בום פטור יומיות.

 

 

ממש לא

יומיות זה עד 17:00

 

לפני 6 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

נדמה לך שאין קשר.

 

 

אז אתה אומר שיש מצב שהם רואים את המתווה שלי לבודד את המבוגרים ובגלל שלא אוהבים אותו לא נותנים לנו לעבוד?

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

זה גיפט כארד שנותן 20% הנחה בפרוצידורה כזאת או אחרת באחת המסעדות

אם זה מה שאני חושב

 

אז זה לא מה שאתה חושב.

זה תעשה כרטיס אשראי של הייטקזון ותקבל שובר 300 שקל שאפשר לנצל במסעדות האלה.

 

לפני 3 דקות, Transporter כתב:

אז אתה אומר שיש מצב שהם רואים את המתווה שלי לבודד את המבוגרים ובגלל שלא אוהבים אותו לא נותנים לנו לעבוד?

 

אני אומר שהתפיסה משפיעה על ההתנהלות, וההתנהלות משפיעה גם על ההדבקות וגם על הנראות של הענפים האלו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

 

אני אומר שהתפיסה משפיעה על ההתנהלות, וההתנהלות משפיעה גם על ההדבקות וגם על הנראות של הענפים האלו.

 

אתה טועה

היחידים שמשפיעים על הענף הם בעלי האולמות

שחלק מהם כל כך מטומטמים שרוצים לקבל 50 אלף ולשבת בבית

וגם שישלמו להם שכ"ד וגם שישלמו חל"ת וגם ארנונה

אנשים טמבלים בעיקר

אני בקבוצה שלהם. יש שם אנשים נורמלים שמבינים עסקים ויש אנשים  טמבלים שכבר מזמן היו צריכים להוריש את האולם לאיזה נכד

 

בינתיים פותחים לנו את התרבות

במקביל עובד על עסק חדש

לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:
לפני 7 דקות, Transporter כתב:

 

 

אז זה לא מה שאתה חושב.

זה תעשה כרטיס אשראי של הייטקזון ותקבל שובר 300 שקל שאפשר לנצל במסעדות האלה.

 

אז תראה מה זה השובר הזה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני כשעה, Transporter כתב:

 

זה שאתה מתחייב להם לשכר סופר מכובד זה לא משנה כל עוד אתה לא  יכול להתחייב גם לכל מה שכתוב למעלה

מאוד מפתה לקבל  20,000+מעמ בחודש

אבל אם צריך להזיע אז מה פתאום...פחות מ 60,000 אין מה לדבר

 

בוא נעשה קצת סדר, כי נראה לי שאתה מערבב.

 

אתה לא מציע להם "עבודה" כשכירים בשכר של 20 אלף, אלא עבודה כקבלן משנה, שזה שונה לגמרי.

 

אם נלך על 700-1000 שקל ל-10-12 שעות עבודה, זה יוצא שכר של כ-70-80 ש"ח לשעה, ברוטו.

 

תוריד מזה הפרשות סוציאליות, מס הכנסה, תשלומים לרואה חשבון ועוד הוצאות שונות, ולאיזה שכר נטו מגיעים?

שלא לדבר על כך שלרוב האנשים זה לא רלוונטי בכלל לא להיות שכיר.

 

זה אומנם לא שכר רעב, אבל כנראה גם לא ביצת זהב, כמו שאתה מנסה להציג.

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, gadik6 כתב:

 

בוא נעשה קצת סדר, כי נראה לי שאתה מערבב.

 

אתה לא מציע להם "עבודה" כשכירים בשכר של 20 אלף, אלא עבודה כקבלן משנה, שזה שונה לגמרי.

 

אם נלך על 700-1000 שקל ל-10-12 שעות עבודה, זה יוצא שכר של כ-70-80 ש"ח לשעה.

 

תוריד מזה הפרשות סוציאליות, מס הכנסה, תשלומים לרואה חשבון ועוד הוצאות שונות, ולאיזה שכר נטו מגיעים?

שלא לדבר על כך שלרוב האנשים זה לא רלוונטי בכלל לא להיות שכיר.

 

כל מי שעוסק מורשה \ פטור ונמצא בבית זה משתלם לו

אתה מציג את זה כאילו 20 אלף בחודש לפני מעמ זה משכורת בושה

"תשלומים לרואה חשבון"

הם משלמים ככה או ככה

הם לא פותחים תיק במס הכנסה כדי לעבוד איתי 4 חודשים

 

בוא תחסוך ממני את החישוב הזה שאין מאחוריו שום הגיון.

מזכיר לי איזה טמבל שדיבר איתי ואמר לי "אני מחשב כמה פעמים אני מכבה את הסטרטר"  אין בעיה אבא תמשיך לחשב את המינוס בבנק ושב בבית

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 8 דקות, Transporter כתב:

אתה טועה

היחידים שמשפיעים על הענף הם בעלי האולמות

שחלק מהם כל כך מטומטמים שרוצים לקבל 50 אלף ולשבת בבית

וגם שישלמו להם שכ"ד וגם שישלמו חל"ת וגם ארנונה

אנשים טמבלים בעיקר

אני בקבוצה שלהם. יש שם אנשים נורמלים שמבינים עסקים ויש אנשים  טמבלים שכבר מזמן היו צריכים להוריש את האולם לאיזה נכד

 

בינתיים פותחים לנו את התרבות

במקביל עובד על עסק חדש

 

באמת נראה לך שבעלי האולמות הם אלה שקובעים?

 

לפני 9 דקות, Transporter כתב:

אז תראה מה זה השובר הזה

 

אמרתי בדיוק מה זה, אם אתה עושה כרטיס אשראי של הייטק זון אתה מקבל שובר 300 ש"ח שאתה יכול לנצל בכל אחת מהמסעדות ברשימה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

באמת נראה לך שבעלי האולמות הם אלה שקובעים?

 

אם הם בוחרים לשבת בבית ולא להתלונן? ברור

הם יכולים לפתוח נגד ההנחיות

לא בא להם לעבוד

יש שם כאלה שבכלל בחופשה בחו"ל עכשיו או רוצים לשבת עם הנכדים

לא מעניין אותם לעבוד העיקר שיכנס המענק בזמן

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

בזה הם באמת קובעים.

אבל אם הם יקומו ויתלוננו אתה חושב שזה ישנה משהו?

 

ברור שלא

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אמרתי בדיוק מה זה, אם אתה עושה כרטיס אשראי של הייטק זון אתה מקבל שובר 300 ש"ח שאתה יכול לנצל בכל אחת מהמסעדות ברשימה

 

נו בסדר

זה לא ביג דיל

גם פקטורי נותנים הטבות כאלה  ואחרות  בלי קשר לקורונה

זה לא מראה שהם במצב קשה

חוץ מזה שאני לא חושב שיש עסק מהסוג הזה שלא קיבל כאפה במרץ אפריל מאי....הייתי עושה אותו דבר

זה לא אומר שהם ריקים כרגע

 

יכולים לשחק עם המחירים בתפריט , להגדיל את המינימום לסועד, לתת התראה בטלפון על מינימום הזוי כדי שתגיד שיש לך שובר ואז ידחפו אותך בשעות מתות

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

 

כל מי שעוסק מורשה \ פטור ונמצא בבית זה משתלם לו

אתה מציג את זה כאילו 20 אלף בחודש לפני מעמ זה משכורת בושה

"תשלומים לרואה חשבון"

הם משלמים ככה או ככה

הם לא פותחים תיק במס הכנסה כדי לעבוד איתי 4 חודשים

 

בוא תחסוך ממני את החישוב הזה שאין מאחוריו שום הגיון.

מזכיר לי איזה טמבל שדיבר איתי ואמר לי "אני מחשב כמה פעמים אני מכבה את הסטרטר"  אין בעיה אבא תמשיך לחשב את המינוס בבנק ושב בבית

 

אתה קורא בכלל את מה שאתה מגיב עליו?

 

בא בן אדם מתלונן שהוא לא מוצא עבודה כשכיר, אז אתה בתגובה אומר לו שזה שטויות, ואז מספר לו שאתה מחפש "עובדים" בשכר של 20 אלף ואף אחד לא בא.

 

אם אתה מדבר רק על עוסק מורשה, אז מה הקשר של התגובה שלך למה שהוא אמר (על היעדר עבודה לשכירים)?

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, gadik6 כתב:

 

אתה קורא בכלל את מה שאתה מגיב עליו?

 

בא בן אדם מתלונן שהוא לא מוצא עבודה כשכיר, אז אתה בתגובה אומר לו שזה שטויות, ואז מספר לו שאתה מחפש "עובדים" בשכר של 20 אלף ואף אחד לא בא.

 

אם אתה מדבר רק על עוסק מורשה, אז מה הקשר של התגובה שלך למה שהוא אמר (על היעדר עבודה לשכירים)?

 

אני אמרתי באופן כללי שאנשים לא רוצים לעבוד. בלי קשר אליו. אנשים לא רוצים לעבוד

ועוד נתתי דוגמא אנשים מהתחום שלי שאני יודע שיושבים בבית, לא אנשים שרגילים להרוויח 200 אלף בחודש אלא אנשים שמרוויחים 15-30 וכרגע יושבים בבית

אנשים שממילא רגילים לעבודת שטח, כאלה שממילא יש להם רכב גדול שיושב בבית

קיבלו הצעה לעבוד ולעשות כסף טוב

ולא מעוניינים

 

בעצם הם כן מעוניינים אם תתן להם את המשכורת הזאת + משרד   + רכב + לשבת במזגן + בלי עבודה פיזית + רק 4 ימים בשבוע + רק 7-8 שעות עבודה ביום לפי השעות שהם בוחרים 

 

אבל אם הבנת שאני מדבר על עוסק אז למה קשקשת לי פה על תשלומי רואה חשבון  וכו' ? עוסק ממילא משלם אותם איתי או בלעדיי

אז אולי אתה זה שלא קורא

 

אגב

גם בתור  שכיר

לפחות בחדרה, בחיפה יש קניונים, יש חנויות

לך תעבוד בחנות, בשווארמה, בפאנצ'ריה, מה הבעיה ? 

אתה לא מחפש משכורת של  50,000, לך תעבוד בכל עבודה

גם אני עם כל הואגיו והגיפ והמגדל עבדתי בעבר במסעדה בזמן הצבא ואחריו כדי לחסוך כסף..

יש עבודה

צריך לחפש אותה.

 

לא יודע מה המצב בישובים שכוחי אל כמו דימונה קריית שמונה וכו'

אפילו בנהריה אני  מאמין שאפשר למצוא עבודה

כל עוד באמת רוצים לעבוד ולא מתחילים לשים תנאים כמו ששמעתי מהזיות שהתקשרו אליי

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...