Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 דקות, David32 כתב:

למסגר.

 

אתה כנראה לא מבין שאם אנשים פה פושטים רגל מעניין להם את התחת מה קורה עם חיזבאללה בצפון

יש יותר סיכוי שמישהו יוריד אותם בבית שלהם ולא שאיזה מחבל שנכנס למוצב בצפון יגיע אליהם לבית בגולן וירה בהם

לא מעניין פה אף אחד כרגע אם יפול או לא יפול טיל 

אם איראן תגיע או לא תגיע לפצצה

 

אנשים רוצים כסף שלא ימותו מרעב

פורסם
לפני 12 דקות, Transporter כתב:

 

עד שתהיה פה הפיכה

 

אני חשבתי שהסלוגן בהפגנות הוא הגנה על הדמוקרטיה.

חשבתי שהמפגינים רוצים להציל את המדינה מלהפוך לדיקטטורה?

 

אני מבין שאתה חושב שההפגנה היא לצורך הפיכה שלטונית לא דרך הקלפי ?  

כלומר בדיוק הפוך למה שהמפגינים אומרים? 

 

זה מה שרץ בקבוצות של הימין ברשת..

 

IMG-20200802-WA0032.thumb.jpg.5b27ef07956e39c8fe24bf25f6a3c9d9.jpg

 

 

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

 

אני חשבתי שהסלוגן בהפגנות הוא הגנה על הדמוקרטיה.

חשבתי שהמפגינים רוצים להציל את המדינה מלהפוך לדיקטטורה?

 

אני מבין שאתה חושב שההפגנה היא לצורך הפיכה שלטונית לא דרך הקלפי ?  

כלומר בדיוק הפוך למה שהמפגינים אומרים? 

 

זה מה שרץ בקבוצות של הימין ברשת..

 

IMG-20200802-WA0032.thumb.jpg.5b27ef07956e39c8fe24bf25f6a3c9d9.jpg

 

 

 

אם המדינה מתרסקת צריך להחליף ממשלה

אין מה לעשות

יש לך פתרון אחר? לי אין

 

היום אני יושב עם החברה במרפסת בסיטארה

אומרת לי שממש בא לה שנלך לאיזו מסעדה גדולה בראשון שלא רציתי ללכת כי אמרו שמפוצץ שם

פתאום נזכרתי 

איך המארחת אומרת לי שמפוצץ ?

אין הגבלה ל 20 איש במסעדות ?

איך מקום שמכיל 200-300 איש מפוצץ אם מותר לו להכניס רק 20 ?

פורסם
לפני 20 דקות, Pika007 כתב:

קורולה, באמת שאין טעם לנסות להסביר, אפילו אם תשים את המספרים אחד ליד השני בצורה הכי אובייקטיבית ויבשה שיש- לא מתאים לו? יתעלם.

בוא נעשה טיפה חשבון- 13 מלונות באילת, 10 ימים, 33 נדבקים. המלונות באילת כרגע בתופסה מאוד גבוהה. נניח שכולם מלונות בינוניים, אפילו לא גדולים- 400 איש למלון, ונניח שהתחלופה היא אחרי 5 ימים (למרות שהכיוון הוא יותר 3 במציאות)

מתוך 10.5K אנשים (תחת סט הנחות בסיס שדי מכסח את המספר ביחס למציאות) נדבקו 33 וזה נחשב חריג ומדאיג.

 

בסוף יוני ותחילת יולי דווח על חתונות שנדבקו בהן, באירוע בודד, בין 18 ל 25 איש. (על מספר של כאלו בפרק זמן די קצר) 

בהתחשב במספר הנוכחים בחתונה ממוצעת או אפילו די גדולה, ניתן לראות שבאירוע בסגנון חתונה הסיכון להידבק הוא פי 5 עד 15. 

אבל כמובן שצריך לסגור קודם כל את בתי המלון, לא?

 

 

ב 10 ימים נרשמים 20,000 נדבקים מתוך אוכלוסייה של 9 מיליון .

זה 1 ל 450.

לפי החישוב שלך ב 10 ימים נדבקו 33 בבתי מלון מתוך 10,500 איש 

זה 1 ל 330

כלומר בית מלון רק בקצת יוצר מסוכן מלהסתובב רגיל באוכלוסייה הכללית 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, korola כתב:

 

ב 10 ימים נרשמים 20,000 נדבקים מתוך אוכלוסייה של 9 מיליון .

זה 1 ל 450.

לפי החישוב שלך ב 10 ימים נדבקו 33 בבתי מלון מתוך 10,500 איש 

זה 1 ל 330

כלומר בית מלון רק בקצת יוצר מסוכן מלהסתובב רגיל באוכלוסייה הכללית 

 

 

 

....וזה חישוב שמעגל מספרים למטה חזק.

תתקשר לגמזו שישלח משהו לבדוק כמו שצריך, בסוף נמצא שהממוצע בבתי המלון באילת נמוך מהממוצע הכללי הארצי. סנסציה.

 

  

לפני 1 דקה, David32 כתב:

OVER 9000

WHAT 9000?!

עריכה אחרונה על ידי Pika007
פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

 

אם המדינה מתרסקת צריך להחליף ממשלה

אין מה לעשות

יש לך פתרון אחר? לי אין

 

ואיך אתה מחליף?  איך בוחרים את הממשלה הבאה?

עושים הפיכה?

נשיאת בית המשפט העליון תקבל את הפיקוד על ההגה?

נשיא המדינה?

הרמטכ"ל? 

מנהיג העצמאים ?

איך בוחרים את מי בוחר את המנהיג הבא?

כי ברור לכולם שאם הולכים עוד פעם לבחירות באותו אופן מקבלים שוב את אותה תוצאה.

צריך לשנות את השיטה במקביל להפיכה. 

זה הפיתרון היחיד שיש לך?  כי הוא עלול להיות הרבה יותר גרוע מהמצב הנוכחי 

 

 

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

היום אני יושב עם החברה במרפסת בסיטארה

אומרת לי שממש בא לה שנלך לאיזו מסעדה גדולה בראשון שלא רציתי ללכת כי אמרו שמפוצץ שם

פתאום נזכרתי 

איך המארחת אומרת לי שמפוצץ ?

אין הגבלה ל 20 איש במסעדות ?

איך מקום שמכיל 200-300 איש מפוצץ אם מותר לו להכניס רק 20 ?

 

Just now, Pika007 כתב:

 

....וזה חישוב שמעגל מספרים למטה חזק.

תתקשר לגמזו שישלח משהו לבדוק כמו שצריך, בסוף נמצא שהממוצע בבתי המלון באילת נמוך מהממוצע הכללי הארצי. סנסציה.

 

עם גמזו אני לא מדבר, בפעם האחרונה ביקשתי שישלח לי את החומר שהוא לוקח. 

הוא לא הסכים. 

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, pl7410 כתב:

אבל אצלך הכל בסדר, אתה מציע עבודות ואנשים לא באים, אז לא נראה שהמצב כל כך רע, לא?

 

עד שכל העסקים שלי יחזרו לעבוד לא יהיה בסדר

שידחפו את המענקים לתחת אני לא צריך אותם בשביל לעשות כסף

 

לפני 12 דקות, korola כתב:

 

ואיך אתה מחליף?  איך בוחרים את הממשלה הבאה?

עושים הפיכה?

נשיאת בית המשפט העליון תקבל את הפיקוד על ההגה?

נשיא המדינה?

הרמטכ"ל? 

מנהיג העצמאים ?

איך בוחרים את מי בוחר את המנהיג הבא?

כי ברור לכולם שאם הולכים עוד פעם לבחירות באותו אופן מקבלים שוב את אותה תוצאה.

צריך לשנות את השיטה במקביל להפיכה. 

זה הפיתרון היחיד שיש לך?  כי הוא עלול להיות הרבה יותר גרוע מהמצב הנוכחי 

 

 

ראש הממשלה יתפטר

גנץ ירגיש גבר ויעשה הכל כדי ללכת לבחירות

לא ממש משנה מה יקרה

העיקר שאנשים באמת  יצביעו משהו אחר

 

אני לא יכול לשלוט על מה שאנשים יצביעו

אבל אולי עם כל הלחץ הוא יבין שצריך לפתוח הכל וזהו

 

המתים ממילא לא יוכלו להפגין

 ואלה שרעבים ללחם עם קול הרבה יותר חזק מאלה שמת להם איזה אבא או סבא בן 96

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, Transporter כתב:

 

אבל אולי עם כל הלחץ הוא יבין שצריך לפתוח הכל וזהו

 

 

אני מת לראות אותם פותחים הכל,  הכל חופשי חופשי .

אתה חושב שתוכל לעשות חתונות, אני  חושב שאם הכל יהיה פתוח לאף אחד לא יהיה חשק לעשות חתונות.

מה שאתה באמת רוצה, זה שיסגרו הכל , כולל הנהג הזה של האוטובוס, שרצית שיפטרו אותו בגלל שהוא בלי מסיכה.

מבחינתך שהל יהיה סגור, ורק ארועים והופעות יהיו פתוחים. 

האמת אם הייתי במקום גמזו , לא הייתי פותח הכל , אבל מהמקום שאני נמצא, אני מת שהוא יפתח הכל.

עריכה אחרונה על ידי korola
  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, korola כתב:

אני מת לראות אותם פותחים הכל,  הכל חופשי חופשי .

אתה חושב שתוכל לעשות חתונות, אני  חושב שאם הכל יהיה פתוח לאף אחד לא יהיה חשק לעשות חתונות.

מה שאתה באמת רוצה, זה שיסגרו הכל , כולל הנהג הזה של האוטובוס, שרצית שיפטרו אותו בגלל שהוא בלי מסיכה.

מבחינתך שהל יהיה סגור, ורק ארועים והופעות יהיו פתוחים. 

האמת אם הייתי במקום גמזו , לא הייתי פותח הכל , אבל מהמקום שאני נמצא, אני מת שהוא יפתח הכל.

 

אמרת את זה גם במרץ כשהיה פה באמת פחד וטעית

גם היום תראה מה הולך במלונות

אני לא מצליח לתפוס וילה פנויה עד החגים 

בכלל לא עונים לטלפונים בוילות כולם מלאים לא טורחים בכלל לענות לטלפון
בוא תראה לי איפה כל האנשים שמפחדים ? מי מפחד בדיוק ?

אנשים אומרים חתונה בבית ל 20 איש, מגיעים 150

אומרים להם תשמרו על השקט שלא יבואו משטרה

 

רציתי ללכת למסעדה אמרה לי שבמקום מלא

איך מקום יכול להיות מלא ? אין הגבלה ל 20 איש ?

 

אז לשאלתך הכל כבר פתוח  חוץ מאירועים 

זה הדבר היחיד שסגור

אין לי בעיה שיסגרו הכל כי ממילא רוב העסקים שלי סגורים

אין לי בעיה שיפתחו הכל כי ממילא הכל פתוח..

ככה או ככה אפשר רק להרוויח

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

לא קראתי את הכמה עמודים אחרונים אבל אני רק רוצה לעדכן,

התארחתי אצל חבר היום. הוא ואשתו אמרו לא להביא כלום, אבל רציתי להביא בקבוק יין. בעודי עומד מול מדף היינות בסופר (שופרסל שלי, לא AMPM), פתאום חשתי ברוחו של שחר נושפת לי בעורף. במשך כמעט 2 דקות עמדתי קפוא ולא ידעתי מה לעשות. בסוף בחרתי יין כלשהו שלא אגיד את מחירו, אבל הבקבוק נגמר וכולם היו מבסוטים ואמרו שהיין היה מוצלח וטעים. סוף טוב הכל טוב 😀

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 1 דקה, Blaz00r כתב:

לא קראתי את הכמה עמודים אחרונים אבל אני רק רוצה לעדכן,

התארחתי אצל חבר היום. הוא ואשתו אמרו לא להביא כלום, אבל רציתי להביא בקבוק יין. בעודי עומד מול מדף היינות בסופר (שופרסל שלי, לא AMPM), פתאום חשתי ברוחו של שחר נושפת לי בעורף. במשך כמעט 2 דקות עמדתי קפוא ולא ידעתי מה לעשות. בסוף בחרתי יין כלשהו שלא אגיד את מחירו, אבל הבקבוק נגמר וכולם היו מבסוטים ואמרו שהיין היה מוצלח וטעים. סוף טוב הכל טוב 😀

 

כל עוד לא הבאת להם יין של בישול הכל טוב

יש אנשים שלא באמת אכפת להם מה הטעם של היין כמו שיש אנשים שאוכלים בשר צמיגי באירועים ואומרים שטעים

 ל AM PM יש בלו נאן חמוד כשמקררים אותו ממש ממש ממש

לא יין שהייתי מביא למישהו שמארח ומשקיע אבל בטח זה עובר אצל חלק מהאנשים

 

פורסם
לפני 8 דקות, Blaz00r כתב:

התארחתי אצל חבר היום. הוא ואשתו אמרו לא להביא כלום, אבל רציתי להביא בקבוק יין.

אני מתנצל שאני שוב עם הסיינפלד... אבל זאת סדרה אדירה.

 

 

 

ספוילר

 

 

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...