Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

נו בסדר

זה לא ביג דיל

גם פקטורי נותנים הטבות כאלה  ואחרות  בלי קשר לקורונה

זה לא מראה שהם במצב קשה

חוץ מזה שאני לא חושב שיש עסק מהסוג הזה שלא קיבל כאפה במרץ אפריל מאי....הייתי עושה אותו דבר

זה לא אומר שהם ריקים כרגע

 

יכולים לשחק עם המחירים בתפריט , להגדיל את המינימום לסועד, לתת התראה בטלפון על מינימום הזוי כדי שתגיד שיש לך שובר ואז ידחפו אותך בשעות מתות

 

נשמע כמו הרבה מאוד עבודה למי שמפוצץ בעבודה בלי השטיקים האלה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 33 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

נשמע כמו הרבה מאוד עבודה למי שמפוצץ בעבודה בלי השטיקים האלה

 

כולם  צריכים לכסות את הבור של מרץ אפריל מאי

וכולם נלחמים אחד בשני

אין בעיה לעשות מניפולציות עם שוברים אני לא צריך להסביר  לך

 

בכל מקרה למרות כל הסיפורים שאנשים לא  יוצאים מהבית  אני אומר לך חד משמעית לא הצלחתי להשיג סוויטות ווילות פנויות 

 

 

מה שכן

אני חושב שבאיזורים שהוא כתב  למעלה חדרה וכל מיני מקומות שכוחי אל

מיזם כמו GET DELIVERY שעובד גם בסגנון WOLT יכול לעבוד טוב

כבר תקופה אני חושב על זה

אין את הזמן ליישם כל מה שעובר לי בראש

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

כולם  צריכים לכסות את הבור של מרץ אפריל מאי

וכולם נלחמים אחד בשני

אין בעיה לעשות מניפולציות עם שוברים אני לא צריך להסביר  לך

 

אתה מסכים איתי שלקוח סטנדרטי של המסעדות האלה מוציא יותר ממה שהם מקבלים על השובר הזה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

https://www.ynet.co.il/article/rkjMa4V11P

 

ציטוט

לפי הנתונים, ביממה הראשונה מאז השקת היישומון ביום שני שעבר, 44,098 משתמשים התקינו את היישומון, ובפרק הזמן הזה 17,079 גם הסירו אותה.

 

מצד אחד.

מצד שני גוגל טוענת שיש מעל מיליון התקנות אם אפשר לסמוך על הנתון בגוגל פליי.

 

הכי מצחיק שיש המון ביקורות שטוענות שהאפליקציה שותה את הסוללה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

אחרי שהמגן 1 לא התריע לי על מפגש עם חולה מאומתת (קרה בעבודה, וקיבלתי הודעה מהמנהל שלי), ומצג שני מתן לאשתי התראת שווא (על שהות במקום בו לכאורה שהה חולה, שלא הוםיע ברשימות) הסרתי את האפליקציה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

אתה מסכים איתי שלקוח סטנדרטי של המסעדות האלה מוציא יותר ממה שהם מקבלים על השובר הזה?

 

לא יודע כמה הם קיבלו עליו ומה הדיל שלהם עם מי שמחלק אותו

לא יודע אם העלו את המחירים ואז נתנו שובר הנחה או איזה קומבינה עושים על מי שקיבל אותו

מסעדות קיבלו בראש כמו כולם בגל הראשון וצריכות להחזיר את העבודה במיוחד בשעות המתות

זה שיש שוברים לא אומר שהמסעדות יושבות ריקות..אמרתי לך לגבי הצימרים עשרות מקומות כיבו את הטלפונים שלא יציקו להם כי הכל מלא

פורסם

זוכרים מי אמר לכם שמלונות מסוכנים ?

במדינה מתוקנת היו שואלים את השמן איך הוא מסביר שרק לפני שבועיים הוא אמר שהכל נקי והכל תקין שם

33 מקרים ב 10 יום

פחחח

 

 

117139783_10216905171613997_1066907618118117561_o.jpg

פורסם
לפני כשעה, David32 כתב:

https://www.ynet.co.il/article/rkjMa4V11P
מצד אחד.

מצד שני גוגל טוענת שיש מעל מיליון התקנות אם אפשר לסמוך על הנתון בגוגל פליי.

 

הכי מצחיק שיש המון ביקורות שטוענות שהאפליקציה שותה את הסוללה.

 

אפליקציה פח אשפה לכן חלק גדול מסיר אותה כמה שעות אחרי ההתקנה.

 

מדינת הייטק/סטארטאפ לא מסוגלים לכתוב אפליקציה שתעבוד כמו שצריך.

 

מי כתב את האפליקציה ?

איזה כייף לי :)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אנשים לא רוצים להיכנס לבידוד ככה סתם בגלל אפליקציה שאומרת להם למרות שהם לא מרגישים כלום. בתקופה קשה כזו בידוד בזמן הלא נכון יכול לדפוק לך את היכולת להתפרנס.

למה לך בעצם להתקין את זה?

אתה הולך עם מסכה לכל מקום, שומר על מרחק מאנשים אחרים, דואג לשטוף ידיים בכל הזדמנות, מה כבר תעזור לך אפליקציה?

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

לא מבין למה שמישהו בכלל יתקין את האפליקציה הזאת. אנשים רוצים בכוח להפוך לעבדים של האילומינטי? 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

לא מבין למה שמישהו בכלל יתקין את האפליקציה הזאת. 

 

נניח והמדינה הייתה נותנת מענק של 50 שקלים לכול יום שהאפליקציה מותקנת ועובדת אצלך בטלפון היית מתקין ?

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...