Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

אני קונה סטייקים כל כך טובים שגם אם יגידו לי ש 3 חברים מביאים סטייקים אני אביא את הסטייקים שלי + מה שביקשו ממני

!!!!!

מ.ש.ל

פורסם
לפני 1 דקה, pl7410 כתב:

קיבוץ חצור. קהל של ביטוח לאומי

 

הם לא מעניינים אותי והוא לא מעניין אותי

כל הכבוד לו וכל הכבוד לעסקים שפתחו היום נגד ההנחיות

אולי בעלי האולמות יפסיקו לחפש  מענק של 50 אלף וילמדו לפתוח בכוח

לפני 1 דקה, Blaz00r כתב:

!!!!!

מ.ש.ל

 

אז אל תזמין אותי שלא נביא יותר מדי בטעות ותרגיש חייב לי

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

הם לא מעניינים אותי והוא לא מעניין אותי

כל הכבוד לו וכל הכבוד לעסקים שפתחו היום נגד ההנחיות

אולי בעלי האולמות יפסיקו לחפש  מענק של 50 אלף וילמדו לפתוח בכוח

 

 

גם אם בעלי אולמות יפתחו נגד ההנחיות אני בכלל לא בטוח שיגיעו אנשים.

מילא לחרוג מכמות המוזמנים,תבוא משטרה יהיה קצת שוק וצעקות ואולי איזה קנס אבל האירוע יימשך.

אבל אם תפתח כשאסור לגמרי תבוא משטרה,תוריד לך את השאלטר ותחלק לכולם דוחות-המתחתנים ייצאו מופסדים מכאן ומכאן.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם



 
אני מעלה כל מה שנראה לי לנכון
אתה לא חייב להסכים או לקרוא


ואני שמח לקרוא כל מה שאתה כותב, רק ניסיתי משהו
פורסם
לפני 3 דקות, Blaz00r כתב:

חחח

למה לא דווקא בכיף. אבל כל עוד תביא באמת מכל הלב ולא תצפה לתמורה על מה שהבאת, מיידית או עתידית.

 

נזמין אותך קודם שנראה אם שווה לי לבוא

פורסם
לפני 1 דקה, Potato כתב:

המתחתנים ייצאו מופסדים מכאן ומכאן.

פשוט מסבירים את המצב ומבקשים שכול מוזמן יוסיף 20-30 שקל אקסטרא בשביל לכסות את הקנס.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, Potato כתב:

 

גם אם בעלי אולמות יפתחו נגד ההנחיות אני בכלל לא בטוח שיגיעו אנשים.

מילא לחרוג מכמות המוזמנים,תבוא משטרה יהיה קצת שוק וצעקות ואולי איזה קנס אבל האירוע יימשך.

אבל אם תפתח כשאסור לגמרי תבוא משטרה,תוריד לך את השאלטר ותחלק לכולם דוחות-המתחתנים ייצאו מופסדים מכאן ומכאן.

 

 

דיי חבר תשחרר

אנשים מתים להתחתן

אנשים כל כך מחכים לזה שבעל האולם רק יגיד להם יש אישור והם יתייצבו עם כל הקהל שלהם

אז במקום 500 יביאו 450

במקום 300 יביאו 220

הכל טוב

אנשים רוצים חתונות, אנשים רוצים מסעדות, אנשים רוצים ברים, רוצים קניונים, רוצים לטוס, המלונות מלאים

הכל בסדר

 

אף אחד לא יקבל דוחות

במקרה הכי גרוע בעל האולם

נראה את המשטרה מחלקת דוחות למאות אירועים כל יום, ונראה מי ישלם את זה

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

לא יודע כמה מישהו יתייצב,אני לא הייתי הולך לחתונה עכשו בידיעה שהערב הזה עלול לעלות לי בשבועיים בידוד.

לא שווה לי את הסיכון-אשלח צ'ק בדואר/העברה בביט בשביל המתנה ואחסוך את הסיכון.

 

ממש הקניונים מלאים...הייתי בגרנד בחיפה,במלחה בירושלים ובקניון בעיר שההורים גרים בה,הם על 20% תפוסה מיום שישי רגיל באותו השבוע.

אותו דבר מסעדות וברים,שלחתי לך תמונה משלשום,אמרת היה צום קהל דתי(למרות שאין קשר),הנה במוצ"ש בדיוק אותו המצב.

סטודנטים בחופש,תלמידים בחופש-למה הכל ריק?

 

אז יש שתי מסעדות שאתה מכיר שטוענות שהן מלאות,הרוב בכלל לא במצב הזה...

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, Potato כתב:

ממש הקניונים מלאים...הייתי בגרנד בחיפה,במלחה בירושלים ובקניון בעיר שההורים גרים בה,הם על 20% תפוסה מיום שישי רגיל באותו השבוע.

אותו דבר מסעדות וברים,שלחתי לך תמונה משלשום,אמרת היה צום קהל דתי(למרות שאין קשר),הנה במוצ"ש בדיוק אותו המצב.

סטודנטים בחופש,תלמידים בחופש-למה הכל ריק?

 

אז יש שתי מסעדות שאתה מכיר שטוענות שהן מלאות,הרוב בכלל לא במצב הזה...

 

עברתי היום ליד יומנגס ברופין

אלוהים ישמור מה שהולך שם בבחוץ

אולי הם פספסו שאמור להיות 30 ולא 300

לא יודע איזה תמונות שלחת לי

אני פה בתל אביב והכל מלא.

 

אני מתקשר למקומות שהזמנתי מקום ולפני שאני בא אני שואל אם מלא בקטע מגעיל. רובם אומרים כן אז מבטל את ההזמנה

סיטארה

סוהו

סרפינה

ווסט סייד

 

אין מה לדבר בכלל על ללכת בערב ולשבת בלי לפחד שמישהו ינשום עלייך

 

ולמה מתווכחים על זה בכלל ? אין קשר לאירועים

הקהל יודע מי יגיע כי עושים אישורי הגעה 

לא יודע אם זה ברור לך או לא אבל בבתים אנשים עושים היום 150-200 איש בלי להתבלבל בכלל

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

איכס יומנגס,מעבר לגימיק החד פעמי לא ברור לי למה אנשים הולכים לשם.

אכלתי דברים יותר טעימים בפחות כסף.

 

ושוב,לא יודע מה מלא בתל אביב,לא הייתי בה מאז 2014,חיפה וירושלים דיי מתות(וזה שתי הערים הכי גדולות אחרי תל אביב).

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, Potato כתב:

איכס יומנגס,מעבר לגימיק החד פעמי לא ברור לי למה אנשים הולכים לשם.

אכלתי דברים יותר טעימים בפחות כסף.

 

ושוב,לא יודע מה מלא בתל אביב,חיפה וירושלים דיי מתות(וזה שתי הערים הכי גדולות אחרי תל אביב).

 

נכון

מקום מזעזע

עוד לפני הטעם המגעיל של הבשר, הטחינה שלהם לא נכונה

אתה בכלל לא מרגיש בשר אתה מרגיש שזה קרטון מלאכותי

 

ד"א גם בחד פעמי זה לא גימיק

מבטיחים לך המבורגרים עם המון דברים שאין לי מושג איך הם מתחברים  בכלל

אתה נותן ביס ואין שום מרקם של בשר

ציפס מזעזע, הדבר היחיד שסבבה שם זה המילקשייק

לא זוכר שום גימיק חוץ מזה שהרגשתי שעבדו עליי

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, Potato כתב:

הביאו לי מזרק של מייפל בתוך ההמבורגר,אין לי שם אחר לזה חוץ מגימיק.

 

אם זה היה טעים

יש לזה טעם של גופה

על גבול העקיצה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 2 דקות, Potato כתב:

הביאו לי מזרק של מייפל בתוך ההמבורגר,אין לי שם אחר לזה חוץ מגימיק.

 

אני אקח 2 מנות קורונה במקום זה בבקשה, תודה. מעדיף גם לנשנש כמה מטושים.

  • מצחיק 3
×
×
  • תוכן חדש...