Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 3.6.2020 בשעה 23:24, מרק10 כתב:

חברים,

 

לא מטריד אותכם שהמדינה "זורקת" מילארדים של שקלים לעסקים ולא מטפלת במובטלים עצמם ?

 

המון מובטלים קיבלו במהלך תקופת האבטלה רק 60-80 אחוז מהמשכורת וגם זה תייכף הולך להעלם בגלל שתקופת האבטלה קצובה בזמן שנעה בין 50-175 ימים.

 

מה קורה עם כול הנכים ?

 

מדינת מפגרת.

צריכים הכשרות מקצועיות אבל זה צריך כל הזמן לא רק עכשיו.

אבל מה הקשר לנכים? הם המשיכו לקבל את הקצבאות גם בזמן הקורונה. איך הם נפגעו מהקורונה בדיוק?

 

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 1 שעה, wa11a כתב:

צריכים הכשרות מקצועיות אבל זה צריך כל הזמן לא רק עכשיו.

אבל מה הקשר לנכים? הם המשיכו לקבל את הקצבאות גם בזמן הקורונה. איך הם נפגעו מהקורונה בדיוק?

 

 

כנראה שאתה לא מכיר נכים, חוץ מקצבאות נכים מקבלים מעטפת שלמה של תמיכה.

נכון הקצבאות לא נפגעה , אבל הרבה מהמעטפת הזאת בהחלט נפגעה.

 

 

 

פורסם
לפני 1 שעה, wa11a כתב:

אבל מה הקשר לנכים? הם המשיכו לקבל את הקצבאות גם בזמן הקורונה. איך הם נפגעו מהקורונה בדיוק?

 

1. בגלל הקורונה ביטוח לאומי ומוסדות הרווחה היו סגורים לקבלת קהל ולכן הם לא קיבלו שירותים שהם זכאים להם.

 

2. חלק גדול מהנכים אשר זכאים לקצבת נכות יצאו לעבודה בזכות חוק לרון המאפשר להם קבלת קצבת נכות וגם הכנסה מעבודה עד גובה מסויים מבלי שהקצבה נפגעת.

אולם בגלל הקורונה רבים מהנכים הוצאו לחל"ת או פוטרו וההכנסה שלהם ירדה בגלל חוקי הביטוח לאומי. לחלק מהנכים הזכאים לדמי אבטלה תייכף מסתיימת לה תקופת הזכאות לכן לא תהייה להם בכלל הכנסה לא מעבודה ולא מדמי אבטלה.

 

איזה כייף לי :)

פורסם

טוב, אז אולי המצב לא כל כך נורא כמו שנראה?

 

דוח התעסוקה של מאי פורסם, ונוספו 2.5 מיליון משרות במקום ירידה של 7.5 מיליון כפי שחזו הכלכלנים. האבטלה ירדה ל-13.5% במקום 14% (הצפי היה שתעלה לכיוון ה-20%)...

 

טראמפ חוגג. 

פורסם
לפני 1 דקה, garicho כתב:

טוב, אז אולי המצב לא כל כך נורא כמו שנראה?

 

דוח התעסוקה של מאי פורסם, ונוספו 2.5 מיליון משרות במקום ירידה של 7.5 מיליון כפי שחזו הכלכלנים. האבטלה ירדה ל-13.5% במקום 14% (הצפי היה שתעלה לכיוון ה-20%)...

 

טראמפ חוגג. 

 

זאת לא חוכמה גדולה שיש יותר עובדים כי הממשל מממן את כל המשכורות, אבל לאורך כמה זמן? אצלנו ל-300 אלף ממיליון המובטלים כבר נגמרו ה"הטבות" לפני שבוע ויהיה מעניין לראות איך הדברים יתפתחו

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

פורסם
לפני 20 דקות, G. P. Magnus כתב:

 

זאת לא חוכמה גדולה שיש יותר עובדים כי הממשל מממן את כל המשכורות, אבל לאורך כמה זמן? אצלנו ל-300 אלף ממיליון המובטלים כבר נגמרו ה"הטבות" לפני שבוע ויהיה מעניין לראות איך הדברים יתפתחו


תשמע, למרות הכל האנליסטים טעו ב-10 מיליון משרות. זה המון. אפילו אם מדובר בהזרמה כספית של המדינה. זה פסיכולוגיה. אנשים רואים שהמצב פחות נורא וזה משפיע המון. אולי ההתאוששות תיהיה באמת V ולא U...

פורסם

מעדכן:

לפי המדדים שנשלחים אלינו, מצב העבודה חזר להיות 80% דומה למה שהיה לפני הקורונה.

מה שהתשנה עכשיו מאוד בחנות חשמל- אפס שעות נוספות.

היינו רגילים לבוא 6:45 לנקות מעט להדליק המחשבים,קפה קטן.

היום רק ב7 נפתח השער ואתה מוצא את עצמך עם כל הקבלנים שמתים לצאת מוקדם לעבודה ועוד לא הדלקת המחשב.

כנ"ל גם ב17:00, אין אפילו דקה להחליף בגדים {בא באופניים} בום מכבים את האור, יותר דייקנים מרשת ב'.

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם (נערך)
לפני 38 דקות, garicho כתב:


תשמע, למרות הכל האנליסטים טעו ב-10 מיליון משרות. זה המון. אפילו אם מדובר בהזרמה כספית של המדינה. זה פסיכולוגיה. אנשים רואים שהמצב פחות נורא וזה משפיע המון. אולי ההתאוששות תיהיה באמת V ולא U...

 

מראה מה האנליסטים האלה שווים. 

 

מסכן Martenson השקיע כל כך הרבה אנרגיה בחודשים האחרונים בטיפוח נרטיב שאנחנו צועדים אל עבר "new dark age" ובסוף מתפרסמים כאלה נתונים. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

שלוש אותיות - PPP. בשביל שה SBA 'יוותר' על ההלוואה, עסקים נדרשים לשמר 60% מכמות האנשים ב Payroll.

 

לדוגמא, בגן של הבת שלי כל הגננות חזרו לתעסוקה מלאה, למרות שאף ילד לא חזר עדיין לגן. הם באות כל יום לגן לנקות, ולנקות, ולנקות...

 

במילים אחרות, לא יודע עד כמה הנתון הזה מייצג את החוסן האמיתי של הכלכלה האמריקנית.

 

עריכה - אני עם דמעות בעיניים - זה נשמע כמו מערכון של SNL:

 

עריכה אחרונה על ידי tzahico

No worries 8)

פורסם (נערך)

אני התעסקתי די הרבה עם PPP בחודשיים האחרונים אז יש לי ניסיון. ראשית PPP ניתן על first come first served basis עד שנגמר הכסף והכסף נגמר די מהר. אומנם הייתה עוד פעימה, אבל גם היא אזלה די מהר. שנית, לדעתי הסכומים שהוקצו לא היו מספיק מהותיים בשביל לשאוב חזרה 10 מיליון עובדים רק על סמך ה-PPP. לא מומחה בתחום התעסוקה רק משתף את השקפתי החפיפה מלמעלה.

 

עם זאת שאיבה מהירה של כוח עבודה לשוק לא בהכרח מעידה על איתנות הכלכלה אמריקאית. מעסיקים מגייסים עובדים כי הם אופטימיים ומאוד יכול להיות שיתחיל גל פיטורים נוסף עוד מספר חודשים כאשר התחזיות האופטימיות לא יתגשמו. 

 

* גילוי נאות מקצועי ב-PPP יש סעיף של מחילה, אבל לדעתי מי שלא צריך PPP שלא יקח כי קודם כל זה לא טוב לקחת כסף ממי שאולי באמת זקוק לו ושנית גם בהלוואות סטודנטים יש סעיף מחילה וכולנו יודעים מה קרה עם זה. 

 

אלו היו השני סנט שלי בנושא

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

אמת.

 

בכל זאת אני ממליץ שמי שלא צריך שלא יקח גם מסיבות מוסריות וגם כי סעיף מחילה עלול להתגלות כלא מחילה. זה בדיוק מה שקרה עם הלוואות סטודנטים בארה"ב. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

בכל זאת אני ממליץ שמי שלא צריך שלא יקח גם מסיבות מוסריות וגם כי סעיף מחילה עלול להתגלות כלא מחילה. זה בדיוק מה שקרה עם הלוואות סטודנטים בארה"ב. 

 

יש לי שתי חברות. על החברה הישראלית לא ביקשתי שקל אחד עזרה, מסיבות מוסריות כמו שכתבת. עדיף שהכסף ילך לעסקים שבאמת צריכים.

 

לגבי החברה האמריקנית - אני שואף להגיע לאותה רמת מוסריות של הגופים בוול-סטריט :)

  • מעניין 2

No worries 8)

פורסם
בתאריך 3.6.2020 בשעה 23:21, korola כתב:


זה לא ימים רבים , אצלי הגשתי את הבקשה לפעימה השלישית ביום שפתחו את הבקשות וקיבלתי כסף לחשבון תוך 8 ימים. 

חבר שחיכה בגלל הדוחות מע"מ של מרץ,אפריל והגיש לא מזמן קיבל את הכסף לחשבון תוך 5 ימים מההגשה. 

 

 

הפעימה הראשונה והשנייה היו קשורות לדוחות של מס הכנסה.

הפעימה השלישית קשורה רק לדוחות של מע"מ , אין קשר לדוחות מס הכנסה השנתיים. 

ואכן מס הכנסה דואג לרואי החשבון ויועצי המס, שתהיה להם עבודה כל השנה ולכן יש להם מכסות לגבי הדוחות

לדוגמא דוחות שנתיים 2017 מרחו את ההגשה שלהם החל ממאי 2018 עד מרץ 2019 .

image.png.e33690d0ddaa6597dcf3166fe06f0657.png

 

 

 

הפעימה הראשונה והשניה היו לעצמאים בלבד.

הפעימה השלישית הכניסה גם עסקים עד מחזור של 20 מליון שקל וגם שכירים בעלי שליטה. 

 

עבור עסקים עד מחזור של 20 מליון , נפתח האתר ב 12/5 והיתה דרישה לבצע את כל דיווחי המע"מ כולל עבור חודש אפריל.

 

אצלנו תמיד מדווחים מוקדם , ולכן כבר ב 12/5 לאחר דיווח המע"מ לחודש אפריל הגשנו את הבקשה.

היום ( לאחר שלושה וחצי שבועות ) התקבלה הודעה שהתקבלה מקדמה בלבד בגובה 20% מהמענק כפי שחושב במחשבון של אתר רשות המיסים. 

גם המענק כפי שחושב היה בערך 10% מהירידה במחזור מול שנה שעברה. 

כך שאתה יכול להבין את גודל הפיצוי שהתקבל. 

 

לגבי שכירים בעלי שליטה , יש דרישה לפני הגשת הבקשה להגיש את הדוח השנתי. (של בעל השליטה ) 

איך זה מסתדר עם הטבלה שהעלת ? לא יודע. הדוח בעיקרון יכול להיות מוגש עד סוף השנה בהתאם להסדר הארכה של רשות המיסים. 

 

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

נתניהו וכץ סיכמו: ביטול מכסים קבוע למוצרים, הארכת משך זכאות לאבטלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כץ החליטו על ביטול קבוע של המכסים ומיסי הקנייה עבור שורה של מוצרים בהיקף של 1.45 מיליארד שקלים בשנה.

בנוסף, הם סיכמו על הארכת משך הזכאות לקבלת דמי אבטלה ב-35 ימים.

 

https://www.ynet.co.il/Ext/Comp/CdaNewsFlash/0,2297,L-5743916_184,00.html

 

ממשיכים וממשיכים.

מה עם החשבון ? עזוב נסתדר יהיה בסדר


×
×
  • תוכן חדש...