Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש ב- 50,000 - כל הכבוד לניסאן !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איזה רכב היום מבצע את העבודה הזו?

קח בחשבון שבק"מ הזה תגמר לך האחריות אחרי שנתיים כי למיטב ידיעתי היא מוגבלת ל-100 אלף ק"מ.

 

דאציה סנדרו סטפווי ידנית עם הרחבת אחריות ל 150K ק"מ.

בינתיים, טפו טפו טפו אבל היא חדשה עדיין, 2017 וכבר עם 68 אלף ק"מ.

 

כל מי שציין שהוא מעדיף C1, כבודו במקומו מונח וכולנו מכבדים את זה לאללה, אבל אם אפשר, כמה נימוקים רציונליים, במה C1 ככ יותר טובה מהמיקרה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עם כל הכבוד ל-C1 שהוזכרה פה כמה פעמים כעדיפה, במה היא עדיפה לדעתכם? לא שאני מבטל את היתרונות שלה מול המיקרה, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שלרוב האנשים הניסאן תהיה בחירה עדיפה. היא מרווחת יותר משמעותית (ומי שיסיע מאחורה כיסאות בטיחות ירגיש את זה עוד יותר טוב בזכות גישה הרבה יותר נוחה למושבים האחוריים), היא יכולה להסיע ברמת החוק 3 נוסעים מאחורה (והיא יכולה להכיל שם 3 ילדים), יש לה חלונות אחוריים נורמליים ולא נפתחים לחרך(אם כי התפעול ידני), יש פתחי אוורור למזגן באמצע הדשבורד (מה שבסיטרואן אין) ויש לה מוניטין אמינות מכובד (שוב, מה שלסיטרואן אין. לא נכנס לזה אם מוצדק או לא, אבל כנראה יעזור בזמן המכירה בעתיד).

 

אז כן, המיקרה מיושנת, לא עדכנית, רועשת, לא נוחה, לא מלוטשת וכן, כנראה שלזוג או נהג יחיד ה-C1 תיתן תמורה טובה לא פחות ואפילו איכותית ומהנה יותר. אבל למיקרה יש לא מעט יתרונות מולה ואני בטוח שהרוב המוחלט של הלקוחות הפוטנציאלים יעדיפו את הניסאן. מי שלא מחפש מהרכב שלו משהו מעבר מאשר להגיע מנקודה לנקודה בהחלט ימצא את המיקרה כאופציה ראויה. במיוחד למי שלא מעוניין בכל הטרטור שיש בלחפש רכב יד שנייה. ד"א אני בהחלט יכול להעיד על הרכב שהוא די אמין, אני מכיר חברה שקיבלה כאלו בליסינג והיא החזירה אותן עם 250 אלף ק"מ בממוצע בלי תקלות מיוחדות למעט גיר (ברובן), אבל בק"מ די גבוהים כמו 170-200 אלף.

 

לגבי ממליצי הסנדרו הרובוטית, התנסיתם ברכב? נסעתי על הרבה רכבים רובוטיים עם מצמד בודד, וזה שבסנדרו בהחלט אחד הפחות טובים שיצא לי לפגוש. נסיעה איטית אם הגיר הזה פשוט בלתי נסבלת. ידנית בהחלט יכולה להיות אופציה טובה, אבל עדיין לפחות מבחינת מוניטין אמינות רוב האנשים יעדיפו את המיקרה.

פורסם
אני חייב לציין שזה מעורר לי מחשבות להחליף את הפםיאסטה שלי - 2014, ידני עם 75000, יד ראשונה.

נכון, הפיאסטה עולה על המיקרה בכמעט כל קנה מידה, חוץ מהמנוע, אבל מה לעשות, בשביל רכב לרכבת, ונסיעות עירוניות, זה מספק, ועל הדרך התקדמתי בחמש שנים, לרכב חדש + אחריות, עם מימון מעולה. וגם כלכלית זה משתלם.

ליאור.

מכרתי לפני חודשיים פיאסטה 2013 ידנית עם 65K ק"מ ב-28K ש"ח וזה באמת אחלה אוטו.

פורסם

Cars lover

מסכים איתך שמיקרה יש לא מעט יתרונות,

אך לc1 יש כיף שאין במיקרה.

 

בנוסף, כן יש פיתח אוורור באמצע אך הוא מכוון למעלה ולא מתכוונן ידנית

פורסם

שמעו לא צריך ללכת רחוק מדי

 

ע"פ סטטיסטיקת הרכבים שאחד החברים בפורום מספק, המיקרה הידנית מוכרת בערך פי 7 יותר מאשר ה-C1 הידנית.

אז כניראה גם במחיר של 55-60 אלף היא הייתה אופציה הרבה יותר קורצת, ובטח שהיא תהיה עוד יותר גם במחיר של 50 אלף.

פורסם (נערך)
שמעו לא צריך ללכת רחוק מדי

 

ע"פ סטטיסטיקת הרכבים שאחד החברים בפורום מספק, המיקרה הידנית מוכרת בערך פי 7 יותר מאשר ה-C1 הידנית.

אז כניראה גם במחיר של 55-60 אלף היא הייתה אופציה הרבה יותר קורצת, ובטח שהיא תהיה עוד יותר גם במחיר של 50 אלף.

 

כי המיקרה נותנת יותר.

תדמית יפנית,תא מטען גדול יותר,מרווח עדיף מאחור,מנוע חזק יותר ואיבזור טוב יותר.

והסיטרואן באמת איבזור נמוכה ללא המולטמדיה ניראית מאוד מאוד פשוטה בפנים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אכן הסיטרואן ואחיותיה מורשות להסיע 4 אנשים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני מכיר כמה אנשים ש4 מושבים בלבד, זהו דיל ברייקר.

אני למשל אחשוב טוב טוב לפני שאקנה 4 מושבים בלבד.

רוצה מאוד לרכוש אבארט, אבל זה דיל ברייקר בשבילי.

נפסלו גם המיני ובטח שהסיטרואן לא תכנס למשוואה.

גם המקרה לא תהיה שם, אבל בגלל שזו מכונית שיש

בה רק אמינות וחיסכון/חיסרון בכל מקום שאפשר לחסוך עליך.

פורסם

במחיר שלה אין חלופה טובה יותר.

אני חושב ש 50 אלף ש״ח הוגן מאוד עבור רכב זה.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
^

לא שאני חובב של המיקרה, אבל מה בדיוק כיף ב-C1?

 

הC1 היא ממש לא פורשה, ואני לא מדבר על מנוע שידביק אותך לכסא, או שסיפק אדרנלין כלשהו עם כח G שיבלבל לך את חוקי הפיזיקה, אלא הנאה מזריזות, שלדה והתנהגות דינמית בנסיעה רגועה.

 

(אצלינו זה 108, אותו רכב) , אם תסע איתה לצפון למשל לכבישי נוף מפותלים, אתה תהנה מאוד מהנהיגה וההתנהגות הכללית של הרכב, ואני אומר את זה מניסיון, כך שמי שמחפש רכב פרקטי וכמה שיותר קרוב למשפחה במחיר הזה, המיקרה עדיפה ללא ספק, אך הC1 עדיפה למי שמחפש רכב זול וחסכוני שיספק תחבורה יעילה בתוך העיר ולהנות מטיולים רגועים בכבישים מפותלים (ויש גם אנשים מבוגרים כאלה, שזה בדיוק מה שהם מחפשים, כמו אמא שלי למשל)

 

נכון כל אחד יעדיף בנסיעה כזו לנהוג על MX5, 911, או כל רכב ספורטיבי אחר, אך לא כולם יכולים להרשות לעצמם, ובגלל זה, אני מדבר על price point ספציפי.


×
×
  • תוכן חדש...