Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש ב- 50,000 - כל הכבוד לניסאן !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה הכל ענייו של תקציב.

 

למשל מכונית פאר עם מתלי אוויר שעולה 400 אלף שקל מתאימה יותר לכיסוי מרחקים מיונדאי איוניק.

 

 

נהגתי במיקרה גם בבינעירוני, זה לא עינוי. נכון שזה לא האוטו הכי נוח והכי מבודד ומעודן...ולא משהו קרוב. אבל לא יותר גרוע ממיצובישי ספייס סטאר, סוזוקי סלריו וכו', שלא מוצעות בדגם שעולה 50 אלף.

 

אז אם יש לך 50 אלף שקל וצריך לנסוע 150 ק"מ ביום, זה עדיף לדעתי על רכב ברמה גבוהה יותר משומש.

 

 

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

150 ק"מ ביום עם הכרכרה הזאת?

רק אם אתה שכיר שעובד בשביל בגירה, אולי...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש בכלל מכוניות מיני שיהיה נעים לנסוע בהן 150 ק"מ ביום?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

פיקנטו (הדגם היוצא) סבירה.

ספארק 1.4 - סבירה בהחלט לגמיעת מרחקים אם כי המושב וסביבת הנהג מעט צפופים.

 

אני לא יודע למה נוצר כאן איזה רושם בפורום, שבשביל מרחקים של למעלה מ-100 ק"מ נדרש באופן כמעט מוחלט ואוטומטי איזה סופר-מיני/משפתחתית אחרת הנסיעה תהיה מאד קשה/לא נוחה וכמעט ולא ברת ביצוע.

אני מודה אני לא נוסע מרחקים כל כך גדולים אבל אני אוהב את יתרונות המיני (מבחינת תמרון ומימדים)

אני מניח שגם ברכב שהוא שיא הנוחות והפאר צריכים מדי פעם לעשות עצירות ולחלץ איברים.

פורסם
יש בכלל מכוניות מיני שיהיה נעים לנסוע בהן 150 ק"מ ביום?

 

גם אני חוקב שהספארק, כשבחנתי אותם לפורום באחד הימים נסעתי כ 300ק״מ.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

גם לפני 30 שנה, כשרוב המכוניות היו נוחות עוד פחות מהמיקרה, אנשים היו נוהגים 150 ק"מ ביום והם עדיין בחיים.

רוכשי המיקרה הם לא אלה שמחפשים תחבורה לקילומטרים רבים. ואם במקרה יצטרכו לעשות 150 ק"מ ביום, לא יקרה כלום. יש דברים גרועים יותר בחיים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מדובר על השוואה ביחס למכוניות מודרניות אחרות, לא על צרכים קיומיים.

גם לפני 30 שנה היו מכוניות נוחות הרבה יותר מהמיקרה הזאת, אבל זה לא קשור. אפשר גם לעמוד ברכבת 150 ק"מ ביום ולא למות אבל גם זה לא קשור.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
150 ק"מ ביום עם הכרכרה הזאת?

רק אם אתה שכיר שעובד בשביל בגירה, אולי...

 

באמת עכשיו אני מבין את הזימון לשימוע שקיבלתי לועדה לזכויות אדם באו"ם.

פרופורציות, בן אדם, כולה לנהוג במיקרה חדשה, לא לקחת קטינה קולומביאנית ולהפוך אותה לשפחת מין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ואיך הסתרנו לפני 25 שנה כשעשינו את זה בפיאט אונו וסובארו ג'אסטי?

הן בוודאות לא היו יותר נוחות.

 

 

פורסם
יש בכלל מכוניות מיני שיהיה נעים לנסוע בהן 150 ק"מ ביום?

 

אני עשיתי את זה בפיג'ו 108 כבר כמה פעמים, היה לי נוח ונהניתי, ולא הרגשתי עייף או סובל, אפילו לא לרגע.

פורסם (נערך)
באמת עכשיו אני מבין את הזימון לשימוע שקיבלתי לועדה לזכויות אדם באו"ם.

פרופורציות, בן אדם, כולה לנהוג במיקרה חדשה, לא לקחת קטינה קולומביאנית ולהפוך אותה לשפחת מין.

אני מתנצל שלא הצלחתי להבהיר שמדובר בבדיחה. הכול ברוח טובה. :wink:

לענייננו - פיקנטו מתנהגת בסדר גמור בסביבה בינעירונית ולא מעייפת בכלל,

סתם בתור דוגמה אחת של משומשת קלות עדיפה בהרבה לדעתי האישית והבלתי מחייבת בעליל.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
ואיך הסתרנו לפני 25 שנה כשעשינו את זה בפיאט אונו וסובארו ג'אסטי?

הן בוודאות לא היו יותר נוחות.

אחרי הצבא הלכתי לעבוד אצל גיסי בחברת הבמות והתפאורות שהקים. עבדנו בכל הארץ, וכשלא היה מדובר בקונסטרוקציה שדרשה משאית, השתמשנו בפיג'ו J5 עם הגה כח (נו, שדרש הרבה כח), ובאונו 1.0 שלוש דלתות, 1986 שהיתה הרכב הפרטי של גיסי. מי שלא ראה ארבעה ז'לובים דחוסים בפחנוע הזה בדרך לי-ם עם רגלי במה בתא המטען (בזנטים מרובעים), לא ראה כלום מימיו. עלה את הקסטל כמו ענק...

 

בקיצור, עשינו הכל ולא חלמנו על שום דבר מעבר לגדלים האלו, פשוט לא היה כסף ליותר.

פורסם (נערך)

משפט על סנדרו 1.2 שנת 2016.

רכב עבודה שמונע על גפ"מ(גז) ועובד 24/7 (רכב סיור).

עבר 230 אלף קילומטר, 0 תקלות עד היום הזה.

החודש שזה בערך אחרי הK230 ק"מ התחיל לאכול שמן, ויש צורך להוסיף/לבדוק שמן בתדירות שבועית.

בולם או קפיץ עדיין לא ידוע מה בדיוק הבעיה, התחיל לחרוק גם.

יש לציין שתנאי העבודה של הרכב לא קלים בכלל.

מה שכן, לרוב הטיפולים בוצעו/מבוצעים בדיוק בזמן 20K, לפחות עד ל100K הראשוניים, אחר כך היו סטיות של מאות עד אלפי י קילומטרים.

 

השאלה האם המיקרה הייתה שורדת את זה? לא בטוח.

רכב נוסף מסוג סיאט איביזה שרד פחות טוב את אותן תנאי העבודה,

לא נציין את כל הפרטים.

עריכה אחרונה על ידי JaIgor
פורסם

עם יד על הלב - עד כמה היית בטוח שהסנדרו תשרוד את זה אם לא היית רואה במו עיניך?

למה נראה לך שהמיקרה לא תשרוד?


×
×
  • תוכן חדש...