Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש ב- 50,000 - כל הכבוד לניסאן !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יואב, אני מתנגח,

נראה לי שאתה פשוט לא יודע איך לנהוג על הגיר הזה, אצלי לא מתחבט ולא מתבלבל, אולי הבעיה אצלי שלמדתי לעבוד איתו, כנראה שהתרגלתי למחלה :)

 

bagira

תשובה ל4 - 69K מ0ק"מ, אם אני לא טועה זה נמכר חדש ב89K בלובינסקי לפני הנחות, שבמחיר הזה ברור לי שזה ממש לא שווה, אך זה כבר לא רלוונטי, הרכב כבר לא משווק יותר לארץ.

נראה לך זה יופי , אבל חסר אחיזה במציאות.

יש לי מספיק ניסיון עם חד מצמדי כפי שציינתי, וזה בסנדרו (לפחות בסטפווי) מגיב בצורה הגרועה ביותר מאלה שניסיתי.

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם לחזור לנושא השרשור,

אחלה מחיר לרכב חדש עם אחריות ומימון.

האם הוא שווה את הכסף או לא? אני מניח שעבור אנשים מסויימים הוא שווה.

כמו שבמחיר יותר גבוה מזה אנשים רכשו סוזוקי אלטו, והיו מבסוטים.

אתם כנראה תעדיפו לרכוש רכב אחר, בהחלט יימצא מי שהרכב הזה יספק אותו.

רועש, גס, לא נוח, עגלה, מיושן, - לא מעניין אף אחד. מי שירכוש את את הרכב הזה במקום אימפרזה או קורולה ישנות מתחילת שנות ה 2000 - ירגיש שעשה קפיצת מדרגה משמעותית.

רכב משלוחים כמו שבגירה כתב כאן - מושלם. בתחזוקה תקופתית נכונה לא תהיה שום תקלה גם לא ב 200,000 ק"מ.

רכב בסיסי כחלופה לחברות השכרה - מצויין. תחבורה בסיסי ויעילה.

תנסו להתסכל קצת דרך משקפיים של אחרים, לא מנקודת המבט הצרה שלכם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

זה רכב שיכול להיות רכישה מצויינת לפיצריה.

 

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

מדובר על רכב סביר לגמרי לתנועה בסיסית מא' לב', ואחד החסכוניים בקטגוריה הן בגירסה הידנית, והן בגירסה האוטומטית.

 

לגבי החסרונות you get what you pay

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מעולם לא נהגתי לא ב-C1 המחודשת ולא במיקרה.

אבל אני בכלל לא בטוח שה- C1 עדיפה.

 

אני אישית לא מחבב רכבים עם מנוע 3 צילינדרים שלא אוזן כהלכה. (באיביזה 1.0 טורבו למשל לא הצלחתי להרגיש אותו או את הרעידות).

 

C1 עדיפה משמעותית.

תנסה ותראה

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

במה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
עוד 13K, צ'ק.

גיר רובוטי, לא ממש נוח?, באזזזזזז

התשובה הכי לא מועילה שיצא לי להיתקל בשרשור הזה,

חביבי, אני מעדיף לנסוע עם ה301 רובוטית שלי לכל מקום ותהיה לי הרבה יותר נוחה מכל מיקרה, פיקנטו, i10 סופר אוטומט, ואחרי 54K ק"מ היא עדיין סופר נוחה, וכן בלי הגיר הסופר אוטומט פלנטרי רציף כפול מצמדים אורטופדי שלך.

 

נסעתי על פג'ו 107 כ-3.5 שנים והרובוטי החד-מצמדי שם נוראי. עם הזמן כבר התרגלתי.

עכשיו אני נוהג על גיר רציף ואתמול נהגתי עליה וזו הייתה חוויה לא הכי נעימה. בנסיעות בין-עירוניות אפשר לחיות איתו אבל בפקקים/זחילות/תנועה עירונית איטית זה יכול להיות ממש מעצבן.

אני מחזיק בדעה הלא מבוססת שרוב רובם של האנשים, לא יסתדרו/יאהבו את הגיר הזה.

אולי בגירים של PSA המצב יותר טוב, לא ניסיתי.

 

אם היו מתמחרים את המיקרה ב- 50 אלף עם הגיר הרציף, זה היה יכול להיות עסקה בכלל לא רעה...

 

C1 עדיפה משמעותית.

תנסה ותראה

 

יש לי עדיין טראומה מהדור הראשון... :roll:

פורסם

הדור הנוכחי של הצרפתיות טוב יותר.

נוח ושקט יותר.

לדעתי גם הרובוט מכיול טוב יותר אך עדיין מורגש טוב מאוד זה חד מצמדי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני חייב לציין שזה מעורר לי מחשבות להחליף את הפםיאסטה שלי - 2014, ידני עם 75000, יד ראשונה.

נכון, הפיאסטה עולה על המיקרה בכמעט כל קנה מידה, חוץ מהמנוע, אבל מה לעשות, בשביל רכב לרכבת, ונסיעות עירוניות, זה מספק, ועל הדרך התקדמתי בחמש שנים, לרכב חדש + אחריות, עם מימון מעולה. וגם כלכלית זה משתלם.

ליאור.

פורסם

חביבי, אני מעדיף לנסוע עם ה301 רובוטית שלי לכל מקום ותהיה לי הרבה יותר נוחה מכל מיקרה, פיקנטו, i10 סופר אוטומט, ואחרי 54K ק"מ היא עדיין סופר נוחה, וכן בלי הגיר הסופר אוטומט פלנטרי רציף כפול מצמדים אורטופדי שלך.

 

 

מעדיף לנסוע - תסע בכייף.

 

רק תבין שיש אנשים שפחות מתלהבים מהגיר הזה וזו זכותם. זכותם גם לכתוב את זה בפורום. לתקוף אותם בכל הזדמנות - זה לכל הפחות לא לעניין.

 

 

פורסם

בטיחות סבירה? הנה דו"ח המבחן שלה (2010) - והנה מבחן של מכונית אחרת מ-2011 (מבחן מעט מחמיר יותר) שקיבלה ציונים דומים וממש לא מזמן נבחנה שוב וקיבלה 0 כוכבים. אז עכשיו בוא תגיד לי אתה אם הבטיחות שלה סבירה או לא.

 

אני חייב לציין שהם יצאו קצת זבלים :) הרעיון של לקחת מכונית ישנה שכבר עברה את המבחן בעבר

 

 

:wink:

 

הם כבר יצאו זבלים, אז מה, אני לא אנצל את זה לפחות כדי להעביר נקודה? :lol:

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
התקדמתי בחמש שנים, לרכב חדש + אחריות, עם מימון מעולה. וגם כלכלית זה משתלם.

ליאור.

 

כלכלית, משתלם לך להמשיך להחזיק את הרכב ולנסוע ברכב עדיף משמעותית.

פורסם

מכונית קטנה, פשוטה, ואמינה במחיר טוב.

למי שצריך רכב שני להתניידות עירונית בלי כאב ראש (ואחריות), המייקרה במחיר הזה היא אופציה טובה מאוד.

פורסם

רכב עם נוחות של מלגזה, בטיחות מתקדמת יחסית לשנות ה 90, מה טוב בו לא הבנתי?.

זו בושה שהיבואן עוד מוכר כאלו.

היבואנים עושים לנו תרגילים ואנחנו כמו פתי אוכלים את זה.

פורסם (נערך)
כלכלית, משתלם לך להמשיך להחזיק את הרכב ולנסוע ברכב עדיף משמעותית.

היום אני לא יודע אם אקבל 20 על הפיאסטה. אז הפסדתי 50 לארבע שנים וחצי נכון לעכשיו (קניתי בשבעים ביום מכירות)

אם אני הולך על המימון, נותן עכשיו 16, נשארתי עם עודף לשנה של תשלומים לפחות. עוד שלוש שנים רוצה למכור, אף אחד לא יזכור שקניתי בחמישים. כמה המחיר ירד, נניח 40? ריאלי שיהיה שווה 35? וצריך להחזיר אז עוד 25 כי זה סוף תקופת המימון, אז אני ביתרה של 10 אלף.

ואם אני נשאר עם הפיאסטה עוד שלוש שנים, היא תיהיה שווה פחות מזה לצערי אחרי שמונה שנים...ופה אני עם רכב חדש בחמש שנים.

(נכון שחסרות שנתיים מימון שזה שווה ערך ל 7000 ש"ח אבל הרעיון ברור)

ליאור.

עריכה אחרונה על ידי bjlb

×
×
  • תוכן חדש...