Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש ב- 50,000 - כל הכבוד לניסאן !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לכל מיני עסקים קטנים (ולא רק קטנים) שליחויות קטנות עם רכבים קטנים (אפילו ראיתי פנדה של צ'יטה[זה יצא מוזר]).

 

אני לדוגמא, עושה משלוחים לאוכל של חיות, קונה כזאת מיקרה ב 50 אלף, נהנה מרכב חדש ואמין ועוד עם אחריות.

מחזיק אותו 4 שנים עם אמינות מלאה+אחריות, מוכר אותו אחרי 4 שנים ו 180 אלף ק"מ, סתם לדוגמא, ב 10 אלף?

 

אחלה עיסקה.

איזה רכב היום מבצע את העבודה הזו?

קח בחשבון שבק"מ הזה תגמר לך האחריות אחרי שנתיים כי למיטב ידיעתי היא מוגבלת ל-100 אלף ק"מ.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זורם איתך, אם לא "שברו את השוק", איזה רכב חדש תמליץ ב 50K ש"ח במקום?

 

נכון ל-ה-ר-ג-ע? יאפ, יש מצב שלא(יצא המצב שרוב המתחרות "נשרו" לביינתים, למרות שאני כמעט בטוח שאם תיכנס לסוכונת של סיטרואן וקצת תתמקח תוכל לרכוש C1 LIVE במחיר הזה שאישית הייתי מעדיף) - האם עדיין מדובר פה במציאה מדהימה? לא, מדובר בתמחור סביר ביחס למוצר.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)
מעדיף לנסוע - תסע בכייף.

 

רק תבין שיש אנשים שפחות מתלהבים מהגיר הזה וזו זכותם. זכותם גם לכתוב את זה בפורום. לתקוף אותם בכל הזדמנות - זה לכל הפחות לא לעניין.

 

אני מבין, ואין לי בעיה עם זה,

אך גם זכותי לכתוב שאני ממש לא אוהב את מה שכתוב כאן:

 

סנדרו זה עוד 13 אלף שקל וגיר רובוטי חד מצמדי לא ממש נוח.

 

מי שלא אוהב את הגיר הזה זו זכותו, והגיוני שזה מעצבן, אך להתחיל לתת חוות של ילד בן 10, ממש לא לעניין, זה משקף רמת פורום ירודה ולא מקצועית, ואף מטעה.

גיר מעצבן, הבנתי, אך בגללו הרכב לא נוח? ולא בטיחותי (ששמעתי את זה בשרשור אחר)?, נו באמת.

עם כל הרצון הטוב לפגוע בתדמית של לגיר הזה, כאן מגיע באזזזזז, וכל אחד שלא מבין, פשוט תגיד לו שהרכב לא נוח בגלל הגיר, יענה לך יפה שלום ואחורה פנה.

 

יש איזה בון טון יללני בצרכנות ישראלית מודרנית שפשוט מעצבן (ומבאס), הכל לא טוב, הכל יש אופציה יותר טובה ואם לא, זה מיושן, זה חורק, היבואן חזיר ולא יודע מה עוד.

 

כאילו, וואלה! ימות המשיח אשכרה הגיעו, רכב חדש לחלוטין (לא אפס ק"מ, לא משומש קלות) ב 50K ש"ח וממשיכים לבכות.

 

ברוך הבא לישראל, זה מר ישראלי:

 

יש רכב ידני ב50, לא טוב לי, הוא נחות ופשוט.

יש רכב משפחתי ב70, לא טוב לי, הוא רובוטי.

יש רכב משפחתי ב100, לא טוב לי, הוא מרעיש.

יש ג'יפון ב110, לא טוב לי, תא קטן, ואיכות ירודה.

יש משפחתית ב130, לא טוב לי, צוספת קטנה אני קונה ג'יפון.

יש ג'פון ב150, לא טוב לי, מנוע קטן וזללן על מרכב כבד, מוסיף ממש עוד טיפה ויש לי רכב 7 מקומות.

יש לך SUV 7 מקומות ב180, לא טוב לי, מתיחה קטנה ואוכל לקנות רכב פרימום.

 

אם אפשר להתלונן, למה לא?!

עריכה אחרונה על ידי Wildlands
פורסם

סבבה, מקובל, ואני מסכים איתך שגירים אחרים נעימים יותר,

אך תסכים איתי שאין לזה קשר בנוחות הרכב.

פורסם

יש לזה קשר לנוחות הנסיעה, לא דווקא מבחינה ספיגת שיבושים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

הקטע העצוב (או אולי המעודד) הוא שנסיעה על 90 קמ"ש במיקרע מרגישה כמו 30 קמ"ש באיוניק. 90 קמ"ש באיוניק מרגישים כמו 160 קמ"ש במיקרע.

 

ההסבר לזה הוא ככל הנראה בידוד רעשים מוצלח יותר במיקרע (כן, כן) וגיר (לפחות בגירסה הרציפה) שמרגיש נינוח יותר במהירויות שיוט. לא שהסל"ד באיוניק פסיכוטי (2,000 סל"ד ל 100~ קמ"ש) אבל היא פשוט רועשת יותר ומרגישה פחות יציבה (לפחות האקזמפלר שלי).

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

אם כל הקונים היו בפורום, שוק המיני היה נכחד עוד בחיתוליו.

פורסם

אני לא חושב, לא מעט שירשורי יעוץ עוסקים ברכבים קטנים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היה לי כזה חדש בשנת 2015, האמת שכבר אז היה דגם חדש בחו''ל.

מחיר טוב לרכב חדש, הרכב עצמו סביר בה''כ.

 

Sent from my MI 8 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

היתרון הכי גדול פה זה אחריות יצרן ועלויות אחזקה ושימוש מינימליות.

מציעים פה רכב בסיסי מאד אבל עם ראש שקט ל4 שנים, לדעתי אחלה עסקה לתחבורה בסיסית. אם אישתי היתה צריכה עכשיו רכב לנסיעות ת"א-ר"ג כל יום כנראה שזה מה שהיינו קונים לה. החיסרון הכי גדול פה זה הבטיחות, אבל לדעתי זה לא כזה קריטי. השקט הנפשי שהרווחת מאי התכתשות עם כל מיני חרטטנים בבדיקות לפני קניה והתעסקות בענייני תחזוקת רכב משומש שלא באמת אכפת לך ממנו והעיקר שיסע, יעזור להרגיע את החרדות הקיומיות שלך מחוסר בכוכבי בטיחות.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא שאני מזלזל בבטיחות אבל אבסולטית לא ניראה לי ש-4 כוכבים ב-2010 זה רע כול כך, במיוחד תוספת של בטיחות אקטיבית(מה שאין במחני NCAP עד כמה שאני יודע)

הרי מגאן ה"אלופה בבטיחות" קיבלה ב-2002 ציון ממש במעט טוב יותר מהמיקרה.

פורסם

נהגתי על הגרסא האוט' מהשכרה איזה 20 ק"מ ומההתרשמות הקצרה שלי היא לא הייתה כזאת גרועה כמו שמתארים וכמו שציפיתי, לא הרגשתי שהיא רועשת או איטית בצורה חריגה ביחס לרכבי מיני / סופר מיני אחרים שיצא לי לנהוג עליהם.


×
×
  • תוכן חדש...