Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש ב- 50,000 - כל הכבוד לניסאן !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אחרי הצבא הלכתי לעבוד אצל גיסי בחברת הבמות והתפאורות שהקים. עבדנו בכל הארץ, וכשלא היה מדובר בקונסטרוקציה שדרשה משאית, השתמשנו בפיג'ו J5 עם הגה כח (נו, שדרש הרבה כח), ובאונו 1.0 שלוש דלתות, 1986 שהיתה הרכב הפרטי של גיסי. מי שלא ראה ארבעה ז'לובים דחוסים בפחנוע הזה בדרך לי-ם עם רגלי במה בתא המטען (בזנטים מרובעים), לא ראה כלום מימיו. עלה את הקסטל כמו ענק...

 

בקיצור, עשינו הכל ולא חלמנו על שום דבר מעבר לגדלים האלו, פשוט לא היה כסף ליותר.

 

מי זה היה?

 

אני באמצע שנות ה 80 לקחתי מאבא סובארו האצבק וחבר אחר לקח מאבא פיאט 124 סטיישן וביחד עזרנו לגיל טייכמן בצעדיו הראשונים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
עם יד על הלב - עד כמה היית בטוח שהסנדרו תשרוד את זה אם לא היית רואה במו עיניך?

למה נראה לך שהמיקרה לא תשרוד?

 

כבר נתקלתי בלא מעט מיקרות ידניות בתור בתור רכבי משלוחים, אז בטח אפשר לבדוק.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
ואיך הסתרנו לפני 25 שנה כשעשינו את זה בפיאט אונו וסובארו ג'אסטי?

הן בוודאות לא היו יותר נוחות.

הזכרת לי נשכחות...

15 שנה על בסיס יומיומי מהמרכז לב"ש.

אונו 70SL 86

אונו טורבו 87

אונו 70IES 94

שרדתי כדי לספר.

אה, גם אוסטין מטרו 86 ודייהטסו שרייד 84 השתתפו בחגיגה.

פורסם
משפט על סנדרו 1.2 שנת 2016.

רכב עבודה שמונע על גפ"מ(גז) ועובד 24/7 (רכב סיור).

עבר 230 אלף קילומטר, 0 תקלות עד היום הזה.

החודש שזה בערך אחרי הK230 ק"מ התחיל לאכול שמן, ויש צורך להוסיף/לבדוק שמן בתדירות שבועית.

בולם או קפיץ עדיין לא ידוע מה בדיוק הבעיה, התחיל לחרוק גם.

יש לציין שתנאי העבודה של הרכב לא קלים בכלל.

מה שכן, לרוב הטיפולים בוצעו/מבוצעים בדיוק בזמן 20K, לפחות עד ל100K הראשוניים, אחר כך היו סטיות של מאות עד אלפי י קילומטרים.

 

השאלה האם המיקרה הייתה שורדת את זה? לא בטוח.

רכב נוסף מסוג סיאט איביזה שרד פחות טוב את אותן תנאי העבודה,

לא נציין את כל הפרטים.

 

כמו שכתבתי בהודעה הקודמת, אני מכיר חברה שקיבלה דרך חברת הליסינג שאני עובד בה עשרות של מיקרות, הק"מ הממוצע שהם החזירו אותן היה בסביבות ה-250 אלף (הכי נמוך שהחזירו היה אם אני זוכר נכון בערך 160 אלף בערך וזה היה חריג, הכי גבוה שאני ראיתי היה 295 אלף בערך) וכולן עשו את עבודתן נאמנה ללא תקלות משמעותיות למעט הגיר הרציף שזאת נקודת תורפה של ניסאן וגם זה היה קורה בק"מ די גבוה. הרכבים שלהם היו חורשים את כל הארץ והעובדים לא היו מתלוננים יותר מדי. נכון שהרכב לא נוח, רועש, מתקרקש ולא הכי אידאלי לנסיעת כאלה, אבל זה לא אומר שהוא לא מסוגל.

פורסם
מי זה היה?

 

אני באמצע שנות ה 80 לקחתי מאבא סובארו האצבק וחבר אחר לקח מאבא פיאט 124 סטיישן וביחד עזרנו לגיל טייכמן בצעדיו הראשונים.

לחברה קראו "בים-בימות". אבל אנחנו מדברים על 1993/4, טייכמן כבר היה ידוע בענף. אני בהחלט זוכר אירועים בהם הקמנו את הבמה וטייכמן את התאורה. סביר להניח שגיסי מכיר אותו אישית.

פורסם (נערך)
עם יד על הלב - עד כמה היית בטוח שהסנדרו תשרוד את זה אם לא היית רואה במו עיניך?

למה נראה לך שהמיקרה לא תשרוד?

פעם הבאה באיטליה, תעשו טובה הציצו וראו כמה פנדות דור ראשון, בנות עשרים פלוס אלו הצעירות שבהן, מדלגות שם כמו עיזות בשבילי ההרים, ייתר לכם את השאלה.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
פורסם

זה לא אומר דבר על אמינות הרכב.

 

ברומניה באיזורי פריפרי יש עוד הרבה דאצ'יות ישנות מהדגם "גם האתה יכול 88" ועוד הרבה דוגמאות דומות.

 

 

זה רק אומר שבאותם מקומות, לאנשים עם הכנסה לא גבוהה משתלם יותר להחזיק רכב ישן מאשר לקנות חדש.

 

 

פורסם

ברור שמי שיכול יקנה פרארי או מזארטי, גם באיטליה, אף אחד לא מחזיק בגרוטאה בגלל אידיאלוגיה, או חסרון כיס מובנה. העובדה שהמכוניות הללו מסתובבות שם ובתנאים לא פשוטים מצביעה על כך שהן עושות זאת מבלי להתפרק ומבלי שבעליהן יבלו יום כן, יום לא במוסך, שאז אחזקתן באופן הגיוני יקרה יותר ממעבר לאוטו חדש יותר.

פורסם

רועי, זה לא קשור.

 

אני יכול לעלות תמונות של לאדות, סקודות פייבוריט והדגמים שהיו לפניה, דאצ'יות ישנות ועוד מכוניות שעובדתית רמת האמינות שלהן לא גבוהה נוסעות באיזורים מסויימים בעולם ומשמשות את הבעלים שלהן במשך 30-40 שנה.

 

 

פורסם

כן קשור. יש אמינות ויש פשטות, ושתיהן כרוכות זו בזו.

לפייבוריט למשל יש בעיה כרונית עם ראש המנוע אבל קלה להפליא לתחזוקה/תיקון.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

זה נכון. וגם אותן פנדות משנות ה 80-90 באיטליה דורשות תחזוקה מעבר לטיפול פעם בשנה. שאת חלקה מבצע בעל הרכב בעצמו וחלקה במוסך השכונתי או מוסך של היישוב, בעלות נמוכה. כזאת שלא גורמת לו להחליף לרכב יותר חדש.

 

 

פורסם (נערך)

לא כל כך מבין את הטיעון שלך. שאל כאן מישהו שהתלהב מאיזו דצ׳יה, איך תתנהג לאורך שנים ולאותו מרחק ניסן מיקרה. עניתי שבאיטליה רואים המוני מכוניות מאותה קטגוריה שיכולות מבחינת גילן להיות סבתא רבא של הדצ׳יה דנן ועדיין הן על הכביש וגם נוסעות בו לא מעט. מעריך בזהירות, למרות שלא צריך כי מה זה פנדה לעומת מיקרה, שמיקרה תחזיק לפחות כמו פנדה כזו. לא ניסיתי ולא מנסה לטעון שבכל עשרות השנים שהן נוסעות הן לא ראו מוסך, או את ידיו המקצועיות של בעליהן ( כפי שאתה סבור ) מעבר לטיפול שנתי. אין אוטו כזה.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
פורסם
הC1 היא ממש לא פורשה, ואני לא מדבר על מנוע שידביק אותך לכסא, או שסיפק אדרנלין כלשהו עם כח G שיבלבל לך את חוקי הפיזיקה, אלא הנאה מזריזות, שלדה והתנהגות דינמית בנסיעה רגועה.

 

(אצלינו זה 108, אותו רכב) , אם תסע איתה לצפון למשל לכבישי נוף מפותלים, אתה תהנה מאוד מהנהיגה וההתנהגות הכללית של הרכב, ואני אומר את זה מניסיון, כך שמי שמחפש רכב פרקטי וכמה שיותר קרוב למשפחה במחיר הזה, המיקרה עדיפה ללא ספק, אך הC1 עדיפה למי שמחפש רכב זול וחסכוני שיספק תחבורה יעילה בתוך העיר ולהנות מטיולים רגועים בכבישים מפותלים (ויש גם אנשים מבוגרים כאלה, שזה בדיוק מה שהם מחפשים, כמו אמא שלי למשל)

 

נכון כל אחד יעדיף בנסיעה כזו לנהוג על MX5, 911, או כל רכב ספורטיבי אחר, אך לא כולם יכולים להרשות לעצמם, ובגלל זה, אני מדבר על price point ספציפי.

אין c1 ידנית אצל היבואן - אזל המלאי.

ובהקשר הזה אני חייב להזכיר את שיטת" מצליח" המכוערת של היבואן לובינסקי - נציג המכירות מתקשר לאחר השארת פרטים , נותן מידע על ה c1 הידנית כולל מחיר ויוצא מגדרו כדי לקבוע פגישה , מתקשרים 6 פעמים כדי לוודא שאנחנו באמת מגיעים ואז אנחנו מגיעים לסוכנות במועד שנקבע רק כדי לגלות שאזל המלאי של הידניות (פשוט "שכחו" לספר על זה בשיחה הטלפונית שעתיים קודם לכן) ומנסים להלביש עלינו c1 רובוטית (אלקטרונית לדבריהם) שהיא" הרבה יותר טובה ובמחיר ללא תקדים" . כשראו שאנחנו קמים והולכים ניסו להציע את הmg .

פורסם

עדין מוכרים את ה-MG3?

חשבתי שהשיווק פסק ומחכים למתיחת הפנים ובנתיים מתמקדים בקרוסאובר שלהם.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...