Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש ב- 50,000 - כל הכבוד לניסאן !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קנית היום ב 50.0 ועוד שלוש שנים הוא שווה 35.0? נראה לך סביר?

אתה היית קונה עכשיו מיקרה ידנית ב 35.0 כשאפשר חדשה עם מימון ב 50.0 ?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תמיד חלמתי לקנות ישירות מהיבואן רכב מיושן ידני ללא ביקוש, תמורת כמעט אותו סכום כסף שיאפשר לי לקנות רכבים חדישים יותר עם גיר אוטומטי ב-0 ק"מ , תודה ניסאן עשיתם לי את היום !

פורסם
רכב עם נוחות של מלגזה, בטיחות מתקדמת יחסית לשנות ה 90, מה טוב בו לא הבנתי?.

זו בושה שהיבואן עוד מוכר כאלו.

היבואנים עושים לנו תרגילים ואנחנו כמו פתי אוכלים את זה.

 

איזה תרגיל?

חסר מכוניות לא נוחות ובלי מערכות בטיחות מתקדמות שעולות עשרות אחוזים יותר?

פורסם
קנית היום ב 50.0 ועוד שלוש שנים הוא שווה 35.0? נראה לך סביר?

אתה היית קונה עכשיו מיקרה ידנית ב 35.0 כשאפשר חדשה עם מימון ב 50.0 ?

זה מחיר של ימי מכירות, לוי יצחק או יד 2 לא מתחשבים בזה. המחיר הרשמי הוא 75900.

פורסם

יש איזה בון טון יללני בצרכנות ישראלית מודרנית שפשוט מעצבן (ומבאס), הכל לא טוב, הכל יש אופציה יותר טובה ואם לא, זה מיושן, זה חורק, היבואן חזיר ולא יודע מה עוד.

 

כאילו, וואלה! ימות המשיח אשכרה הגיעו, רכב חדש לחלוטין (לא אפס ק"מ, לא משומש קלות) ב 50K ש"ח וממשיכים לבכות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הייתי זורם אם המשפט שלך בהקשר ההיסטורי של זה אם היה מדובר ברכב עם ביקוש למשל פיקנטו או i10 שלפתע מקבל תג מחיר של 0 ק"מ דרך היבואן , אבל מה לעשות אני בתור צרכן ישראלי קטן ובכיין גם מסתכל על תוכן העסקה ולא רק על השוס של רכב יבואן במחיר 0 ק"מ , סליחה.

פורסם (נערך)

סתם שאלה,

למי שמחפש רכב "זונה" כמה שיותר חדש לניצול מקסימלי כמה שנים ואז למכור ב-10 אלף, למה לא ללכת על איזה רכב ידני זול בן שנה כמו MG3 או סנדרו? ע"פ יד 2 עם מיקוח מאמין שיהיה אפשר לקנות אותם ב-35 אלף. האם שנת אחריות אחת שווה כול כך הרבה לאנשים?

 

יום אני לא יודע אם אקבל 20 על הפיאסטה. אז הפסדתי 50 לארבע שנים וחצי נכון לעכשיו (קניתי בשבעים ביום מכירות)



אם אני הולך על המימון, נותן עכשיו 16, נשארתי עם עודף לשנה של תשלומים לפחות. עוד שלוש שנים רוצה למכור, אף אחד לא יזכור שקניתי בחמישים. כמה המחיר ירד, נניח 40? ריאלי שיהיה שווה 35? וצריך להחזיר אז עוד 25 כי זה סוף תקופת המימון, אז אני ביתרה של 10 אלף.

 

מאוד נאיבי מצידך. זה משאלת לב שלא מעוגנת במציאות. כמו שרשמתי,כנס ליד 2 ותיראה מספיק רכבים בני שנה ב-38-40 אלף(לפני מיקוח)

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
פורסם
רכב עם נוחות של מלגזה, בטיחות מתקדמת יחסית לשנות ה 90, מה טוב בו לא הבנתי?.

זו בושה שהיבואן עוד מוכר כאלו.

היבואנים עושים לנו תרגילים ואנחנו כמו פתי אוכלים את זה.

 

במחיר שלה איזה רכב חדש אחר מציע יותר?

 

למה יקנו מיקרה ולא סנדרו או mg? לניסן יש תדמית יפנית, לשני האחרות לא.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
תמיד חלמתי לקנות ישירות מהיבואן רכב מיושן ידני ללא ביקוש, תמורת כמעט אותו סכום כסף שיאפשר לי לקנות רכבים חדישים יותר עם גיר אוטומטי ב-0 ק"מ , תודה ניסאן עשיתם לי את היום !

איזה רכבים חדישים יותר עם גיר אוטומט אתה קונה כמעט באותו הסכום ב 0 ק״מ?

פורסם
סתם שאלה,

למי שמחפש רכב "זונה" כמה שיותר חדש לניצול מקסימלי כמה שנים ואז למכור ב-10 אלף, למה לא ללכת על איזה רכב ידני זול בן שנה כמו MG3 או סנדרו? ע"פ יד 2 עם מיקוח מאמין שיהיה אפשר לקנות אותם ב-35 אלף. האם שנת אחריות אחת שווה כול כך הרבה לאנשים?

 

הריביות והמימון שונות לחלוטין בין רכב חדש לרכב משומש.

אני חושב שגם תחשיבי הזיכוי/ קיזוז מעמ, אבל פה אני לא בטוח.

 

הייתי זורם אם המשפט שלך בהקשר ההיסטורי של זה אם היה מדובר ברכב עם ביקוש למשל פיקנטו או i10 שלפתע מקבל תג מחיר של 0 ק"מ דרך היבואן , אבל מה לעשות אני בתור צרכן ישראלי קטן ובכיין גם מסתכל על תוכן העסקה ולא רק על השוס של רכב יבואן במחיר 0 ק"מ , סליחה.

העניין הוא שונה.

 

אפשר להסתפק ב"לא מתאים לי, תודה" או ב "לא עונה על צרכיי", אבל אנשים (ואני לא מדבר אישית עליך אלא על תופעה בחברה הישראלית שמיוצגת פה בשרשור נאמנה לא רק על ידך) מרגישים איזה צורך בילתי מתפשר להוכיח שזו עיסקה רעה שרק פראייר ילך עליה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

^

הכותרת הבומבסטית מדברת על זה שזה עיסקת המאה - אנשים בטבעיות כולה מצננים את הכותרת בזה שבוא נשים דברים על השולחן, מדובר ברכב נחות ומיושן שנמכר במחיר שתאכלס מתאים לו ולא איזה שוס חד פעמי נדיר במינו(הרי גם הC1 נמכרת בסביבות המחיר הנ"ל וגם הסנדרו הידנית שלא מזמן נמכרה פה נמכרה באיזור ה55 אלף) - קרסו לא "שברו את השוק" אלא הציגו מתחרה ביינונית עם לוגו יפני לקטגוריה שחוץ ממחיר אין צורך לככב בה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

זורם איתך, אם לא "שברו את השוק", איזה רכב חדש תמליץ ב 50K ש"ח במקום?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

רכב עם תג מחיר של 50K אפשר לחלק לשתי תקופות, לפני הולדת סוזוקי אלטו ואחרי הולדת סוזוקי אלטו.

כשהאלטו הושקה עם תג מחיר של 50K הארץ רעשה וגעשה, אנשים בכו, זקנים קמו ממנוחתם, וגר זאב עם כבש.

לאחר כמה שנים ההתלהבות פחתה, הכבש כבר לא כזה חבר יש כבש מיד 0, אבל זו עדיין עסקה טובה מאוד לאנשים מסויימים.

 

מי אמר שאנשים בארץ לא הפכו למפונקים בהקשר של תמחור רכבים, מספיקה אלטו אחת מהודו כדי לשנות סטנדרטים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5


×
×
  • תוכן חדש...