Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז למה בעצם עם ישראל עף על סקודה?


Doron_Z
שימו לב! השרשור הזה בן 2076 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כעם ישראל הולך כמו עדר. מה שאחד קונה כולם קונים. מה שמקבל פרסום טוב יותר אותו יקנו.

אנשים בוכים פה על השירות והמחירים בצ'מפיון. בתור בעלים של יונדאי אני יכול לומר לך בוודאות שהמצב במוסכי יונדאי לא כ"כ טוב כמו שאנשים נוטים לחשוב.

אני התאכזבתי מ 3 מוסכים מורשים של יונדאי, לא אומר שאחרים לא טובים אבל זה אומר לא מעט. בצ'מפיון יש לי איזה 2 מוסכים שאני מכיר והם בהחלט בסדר גמור גם מבחינת מחיר וגם מבחינת אמינות.

אז לשלוף נתונים ולומר שסקודה בלי אמינה בלי שום בסיס, לא מוביל את השרשור הזה לאף מקום.

כמו שאמרתי - למה שלא תביא נתונים על החלפת מערכת היגוי ביונדאי וקיה? התשובה היא שהיצרן בחיים לא יסכים לזה וק"ו היבואן.

ומר ישראלי מעולם לא יודה שהוא פראייר ובגלל זה אין תביעה ייצוגית ואין רעש בעיתונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 329
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא אמרתי שהסקודה לא אמינה באופן אבסולוטי, רק אמרתי שהיא לא אמינה יותר מרכב צרפתי.

 

מה שכן אמרתי והנחתי בהודעה שלי זה שרכבים יפנים וקוריאניים הם מעל השאר מהבחינה הזו, יכול להיות שאני טועה במקרה הזה ואני חלק ״מהעדר״ אבל זו ההנחה שיצאתי מתוכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Night Driver

אני רושם משהו על מנוע ואתה מדבר איתי על חלונות וגיר?

סקודה זה לא פולקסווגן. זה מנוע פולקסווגן והם נחשבים אמינים למיטב ידיעתי הדלה (אם כי קצת מוזר לטעון לאמינות לחברה כמו פולקסווגן אחרי הדיזל גייט).

 

ושוב, ברור שלכל חברה יש פאלטות פה ושם, אפילו לטויוטה שהשם הנרדף שלה זה אמינות, הייתה פאדיחה גדולה עם הברקסים לפני כמה שנים (אם אני זוכר נכון). עשו ריקול גדול ולא פגע באמינות כי הסה"כ טוב.

 

אני אגלה לך סוד אבל רק אם תבטיח לא לספר לאף אחד.

 

סקודה, סיאט ופולקסוואגן משתמשים בדיוק באותם המכלולים. להגיד שמנוע בסקודה הולך ובפולקסוואגן לא זה כמו להגיד שאייגו יותר אמיניה מ C1.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי שהסקודה לא אמינה באופן אבסולוטי, רק אמרתי שהיא לא אמינה יותר מרכב צרפתי.

 

מה שכן אמרתי והנחתי בהודעה שלי זה שרכבים יפנים וקוריאניים הם מעל השאר מהבחינה הזו, יכול להיות שאני טועה במקרה הזה ואני חלק ״מהעדר״ אבל זו ההנחה שיצאתי מתוכה.

 

מעניין, כי הפולו של ההורים שלי למרות שעלתה ביוני 2006 לכביש נוסעת כמו חדשה והם לא רוצים ולא חושבים אפילו למכור אותה, כי הם מאוד מרוצים.

אגב המזגן שם עובד פצצה, הרבה יותר טוב מהיונדאי I20 שלי. ואם אתה ממש סקרן, אז קבל סקירה ארוכת טווח על היונדאי

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?630182-%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%9B%D7%AA-%D7%98%D7%95%D7%95%D7%97-4-5-%D7%A2%D7%9D-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-I20-2009-%D7%A9%D7%92%D7%9E%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%A2%D7%9C-202000-%D7%A7-quot-%D7%9E

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר שאני אבין,

אתה מנסה לנסות להדגים על הכלל לפי פריט בודד? הופלסווגן שברשות הוריך מדגימה את את המצב של מכוניות היצרן מהשנים האחרונות? על אף שאפילו לא חולקים אותו מנוע וגיר? רכב מהדור שהתגבור הגה עוד היה הידראולי, כנראה אפילו לא אותה שלדה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני טוען שעד שהיצרנים לא יראו שקיפות ללקוחות, ויראו לכולם את נתוני התקלות, לעולם לא נדע ב 100% איזה רכב אמין יותר ואיזה לא.

זה הכל.

אנשים רצים לקנות יונדאי וקיה. ניסיתם לראות כמה תקלות יש במערכת היגוי? חיישנים? מישהו נתן את הדעת בהגשת תביעה ייצוגית? לא.

כי למר ישראלי קשה להודות שהוא פראייר שהוא קונה יונדאי וקיה. רק לפני כמה ימים היה פה אחד שביקשו ממנו במורשה יונדאי 6500 ש"ח לתיקון מערכת היגוי, הוא פנה לשירות של יונדאי (זו הייתה I35 שנת 2014 ) והם כמובן לא לקחו אחריות.

אגב הוא תיקן את זה בסוף ב 950 ש"ח ע"י החלפת קופלונג.

אז איפה כל בעלי יונדאי וקיה שיקימו קול צעקה? איפה כל ה"עיתונאים" החכמים שיקימו קול צעקה? נאדה. שקט. אסור לדבר על יונדאי וקיה. קל וחומר על יפאניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אגלה לך סוד אבל רק אם תבטיח לא לספר לאף אחד.

 

סקודה, סיאט ופולקסוואגן משתמשים בדיוק באותם המכלולים. להגיד שמנוע בסקודה הולך ובפולקסוואגן לא זה כמו להגיד שאייגו יותר אמיניה מ C1.

 

Night Driver

בוא נסכם שאני לא אגיב לך ואתה לא תגיב לי, כי זה שיח חרשים.

אני אמרתי שהמנוע בסקודה זהה לפולקסווגן ולכן אמרתי שהוא נחשב אמין (למיטב ידיעתי). איך הגעת מאותו מנוע לתקלה על חלונות ברכבי פולקסווגן אין לי שמץ של מושג...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל לא צריך להעלב. הקונצרן ידוע במנועים אוכלי שמן ובעייתיים בתחילת דרכו עם הטורבואים צנומי הנפח ועד היום בגירים הבעייתיים שלו. אתה זה שכתבת איכות סבירה, אמינות וסחירות של בית פולקסוואגן ופשוט טענתי שזה ממש לא המצב.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברגע שקורות תקלות באחוז גבוה של מכוניות, המכירות נעצרות כמעט כליל ושוק היד השנייה נפגע אנושות.

ע"ע סיטרואן BX ופורד פוקוס דור שלישי.

גם אם האמינות של תוצרת VAG רחוקה משלמות, ואני לא מכיר מכונית אחת שאמינה ב 100%, המצב הרבה מאד פחות נורא ממה שזה משתקף כאן.

המכירות המצויינות ממשיכות, ושוק היד השנייה ער למדי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא בדיוק נכון, אחוז מוחלט מהרכבים שצויידו בתחילת הדרך עם ה Dq200 סבלו מבעיות, אבל המכירות המשיכו כך גם לגבי מנועי tsi דור ראשון בייחוד 1.8 ועם 1.4 כפול המגדשים, יש חברות שהצרכן מוותר להם יותר ויש כאלה שפחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלחת אותי ל-urban dictionary כדי להבין מה זה kek. לא יכולת להשתמש בביטוי השגור lol?

 

לגבי המשפט שכתבת - אם אתה ציני - אי מקבל את זה. אם היית רציני - מעניין לראות מה מסתובב בכל מיני מדינות.

 

סתם, מתוך מראה עיניים ולא סטטיטסיקה רשמית או ספירה מדוקדקת:

 

בבלגיה המון דאצ'יה.

 

באיסלנד המון סוזוקי ויטארה וקרוסאובר בגרסאות 4X4. אני שכרתי דווקא אוקטביה סטיישן כיון שהובטח לי דיזל 4X4.

 

בקנדה האירופיות היחידות שראיתי היו וולבו, מרצדס, ב.מ.וו, אודי, פולקסואגן ו... פיאט 500. לעומת זאת כמות אדירה של קאיה\יונדאי\טויוטה ומאזדה (בלטו מאד ה-3 מדור ראשון).

 

עניין של התנהלות יבואנים, מוניטין, עלויות, סוגי הרכב המבוקשים ומי יודע איזה סיבות אחרות.

חזרתי משבוע בהולנד ובלגיה ולא ראיתי אפילו פיקנטו אחת ובכלל , מעט מאוד קוראניות. מהיפניות אפשר לראות בעיקר טויוטה. הרוב המוחלט נוסעים על מותגים אירופאים , בעיקר וואגיות , וולוו רנו , פיז'ו ופורד. גם דאצ'יה לא מעט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את מה שאתה אומר.

 

אצלנו במשפחה חמישה רכבים - כולם ממשפחת VAG, וכולם פרטיים ולא בליסינג.

לאבא שלי אוקטביה 1.2TSI, לטענתו הרכב הכי מדוייק שהיה לו אי פעם (ולפני כן היתה לו לאון 1.8TSI, סופרב 2.0TSI, פאסאט 2.0FSI, פורד S-MAX, ועוד טריליון מאזדות וסובארואים בליסינג) - חסכוני, גדול, מרווח, מפנק, נוח, באגאז' עצום. כל מה שהוא צריך באוטו.

לאמא שלי יש פאביה 1.2TSI, אחרי שנים עם 307 2 ליטר, מאזדה לאנטיס וכו' - רק עכשיו אחרי שבע שנים אצלנו היא שוקלת להחליף אותה ב-VAG חדשה יותר. מתלהבת עד היום מהחסכוניות והפרקטיות, ולמרות שהפאביה צרה יחסית (1.64 מ' בלבד, לעומת קרוב ל-1.80 באיביזה מודרנית) - היא מרווחת מאד ל-4 נוסעים (באופן יחסי לשאר הסופרמיני).

יש לנו עוד שתי איביזות במשפחה (דור 3 ודור 4), לי היתה איביזה דור 3 לפני כן, והיום גולף 5 - והיא מכונית סולידית, מרווחת בצורה מפתיעה ביחס למשפחתיות האצ'בק, לא מרגישה מכונית בת 10 - למעט מנוע עצל (1.6 הישן) - ואמינה בצורה מעוררת פליאה, טפו טפו.

 

אז אני מבין היטב למה סקודה אהובה כל כך על הקהל הישראלי. היא פשוט מדוייקת.

 

 

מעניין, כי הפולו של ההורים שלי למרות שעלתה ביוני 2006 לכביש נוסעת כמו חדשה והם לא רוצים ולא חושבים אפילו למכור אותה, כי הם מאוד מרוצים.

אגב המזגן שם עובד פצצה, הרבה יותר טוב מהיונדאי I20 שלי. ואם אתה ממש סקרן, אז קבל סקירה ארוכת טווח על היונדאי

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?630182-%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%9B%D7%AA-%D7%98%D7%95%D7%95%D7%97-4-5-%D7%A2%D7%9D-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-I20-2009-%D7%A9%D7%92%D7%9E%D7%A2%D7%94-%D7%9E%D7%A2%D7%9C-202000-%D7%A7-quot-%D7%9E


   Hapoel Jerusalem BC   

VW Golf 1.4TSI 150HP

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי האוקטביה היא רכב מעולה, חסכוני, חזק, אמין מאד, תא מטען ענק. מבחינתי מקום ראשון. נהגי מוניות לא פריירים. יודעים למה הם קונים אוקטביה, למרות שהם קונים דיזל. רוב השוק בנזין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חזרתי משבוע בהולנד ובלגיה ולא ראיתי אפילו פיקנטו אחת ובכלל , מעט מאוד קוראניות. מהיפניות אפשר לראות בעיקר טויוטה. הרוב המוחלט נוסעים על מותגים אירופאים , בעיקר וואגיות , וולוו רנו , פיז'ו ופורד. גם דאצ'יה לא מעט.

 

עניין גם של שוק מקומי - לדעתי גם בתוך האיחוד קיימות הנחות כאלה ואחרות על רכבים מתוך האיחוד ולכן רואים יחסית הרבה רכבים שכאלו.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גם מס ייבוא על מכוניות שיוצרו מחוץ לאיחוד האירופי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2076 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...