Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק מי ששיחק World Of Warcraft יבין מה זה Kek. וגם אז רק אם שיחק בצד ה Alliance והפסיד לאיזה Horde ימ"ש ושם זיכרם, בDuel Arena כשאתה Stunlocked ולא מסוגל לזוז וההוא מכרע את החבר שלך, ואז שגומרים איתו עושים עליך אמבוש 2 נגד אחד.

 

אבל סקודה אחלה אוטו.

  • תגובות 329
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ובנוסף לצרפתיות אין תדמית אמינות טובה בעומת שלסקודה שהיא רכב גרמני יש.

הפאביה לא הצלחה גדולה אבל האוקטביה ולדעתי בקרוב הקארוק שיתחיל לבתפוס נתח שוק הם המוכרים הגדולים שלה.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

למה לרכב גרמני יש תדמית אמינות טובה בניגוד לצרפתיות? זה בכלל לא נכון ולפי מדגם לא מייצג בפורום הגרמניות ״מככבות״ מבחינת בעיות אמינות וגם לפי מדגם מהחיים האמיתיים בין חברים אני לא רואה שום אינדיקציה לכך שצרפתיות פחות אמינות מגרמניות.

 

יפניות וקוריאניות? אין ויכוח, אבל לאמר שגרמני כן אמין וצרפתי לא זה כבר נשמע לי הזוי.

פורסם

למה זי דורבו,ועם ישראל אוהב לבזבז דלק שלא שלו.

ועכשיו ברצינות,ליסינג ליסינג ליסינג,עד שלא נדע בדיוק מה הם המספרים המדוייקים שהולכים לליסינג אי אפשר להבין כלום מטבלות מכירה.

יותר מזה,אני בטוח שסיאט נמכרת יותר לשוק הפרטי מאשר סקודה למרות ההבדלים בכמות מסירות.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
רק מי ששיחק World Of Warcraft יבין מה זה Kek. וגם אז רק אם שיחק בצד ה Alliance והפסיד לאיזה Horde ימ"ש ושם זיכרם, בDuel Arena כשאתה Stunlocked ולא מסוגל לזוז וההוא מכרע את החבר שלך, ואז שגומרים איתו עושים עליך אמבוש 2 נגד אחד.

 

אבל סקודה אחלה אוטו.

 

אוי, העלית בי זכרונות נפלאים וצחוק. תודה לך.

 

וכן. הייתי ציני. אבל חלקית. כי אני שונא את הבני 40 שמתלהבים מרכבים כמו קיה נירו. התופעה הזו אף פעם לא תסתיים בארץ. שוב, אין לי שום דבר נגד קיה - אבל אני שונא את התופעה של הנהירה למכוניות

מהסוג הזה.

2016 BMW M235i.

פורסם
אולי כי אנשים התחילו סוף סוף להבין שיפניות וקוריאניות זה אשפה?

 

kek.

 

אני חושב שאתה יכול לאמר את זה אולי על הקוריאניות והרוב פה בטח יסכימו איתך אבל אתה ממש לא יכול לאמר את זה על יפניות. מאזדה 3 למשל הוא אחלה של רכב ששייך לרמות הכי גבוהות בקטגוריה שלו.

פורסם (נערך)
למה לרכב גרמני יש תדמית אמינות טובה בניגוד לצרפתיות? זה בכלל לא נכון ולפי מדגם לא מייצג בפורום הגרמניות ״מככבות״ מבחינת בעיות אמינות וגם לפי מדגם מהחיים האמיתיים בין חברים אני לא רואה שום אינדיקציה לכך שצרפתיות פחות אמינות מגרמניות.

 

יפניות וקוריאניות? אין ויכוח, אבל לאמר שגרמני כן אמין וצרפתי לא זה כבר נשמע לי הזוי.

מורשת החיפושית, אותו רכב פשוט עם קירור אויר שנסע ונסע ונסע. ואחותה ה"דאבל קבינה".

 

בעבר גם לצרפתות היה מוניטין טוב מאד, תחשוב 403-404-504. או 2CV או R4. לא ברור לי מתי זה התקלקל, כנראה שהיתה סיבה.

 

אני חושב שאתה יכול לאמר את זה אולי על הקוריאניות והרוב פה בטח יסכימו איתך אבל אתה ממש לא יכול לאמר את זה על יפניות. מאזדה 3 למשל הוא אחלה של רכב ששייך לרמות הכי גבוהות בקטגוריה שלו.

מאזדה 3 היא אחד הדגמים שלא סבלתי - היתה לי כזו בליסינג, 3 שנים של דפיקת הראש בתקרה (ואני לא בעל ממדים חריגים, לפחות לא בציר Z) וקושי לטפס את הכרמל. אבל על האמינות אין עוררין, וכנראה שהדגמים שצוידו במנועים מתאימים למשקל המרכב (2 ליטר ומעלה) התנהגו הרבה יותר טוב.

 

וכאמור (אולי בשרשורים אחרים) פעמיים שכרתי אוקטביה סטיישן דיזל (אחת רובוטית והאחרת ידנית) ובשני המקרם נהניתי מחברתן שבוע. כמובן שאין לי מושג מה עלויות האחזקה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כן, דיברתי על הדגם של ה 2 ליטר כמובן, זה רכב שמתברג גבוה בלא מעט מבחנים והשוואות שראיתי, הפידבק שקיבלתי ממנו עד עכשיו (למרות שמודה שלא נהגתי בעצמי) באינטרנט ובקרב אנשים הוא שמדובר ברכב פצצה.

פורסם
לפיג'ו וסיטרואן אין מה להציע לציי רכב.

סקודה אוקטביה וראפיד חביבות מאוד על קהל משתמשי הליסינג.

טבלת המנסירות משקפת בדיוק את השוק המוסדי.

מעניין היה לדעת כמה סקודות נרכשו ע"י אנשים פרטיים.

הקארוק הוא המבחן האמיתי של המותג בארץ. הוא עדיין חדש כאן וקשה לחזות אם הצלחת החדירה שלו לשוק תחזיק לאורך זמן.

 

למה לפיג׳ו וסיטרואן אין מה להציע לציי רכב?

 

אלו שאומרים שהם אחלה רכבים או ש DSG זה לא סוף העולם, סבבה אני מבין אבל זה גם נכון לצרפתיות וגם לקנות רכב צרפתי זה לא סוף העולם מבחינת אמינות אם נשווה לרכב גרמני, יש מצב אפילו שמדובר בשדרוג קטן מהבחינה הזו.

פורסם

כי הצרפתיות תמיד היו בתחתית הרשימה, בנוסף בפייסבוק לא מעט פעמים אנשים שמחפשים רכב רושמים ״לא צרפתיות״.

 

בנוסף תסתכל תגובה של אנשים בפייסבוק כשרנו מעלה מודעת פירסום:

״לא להתקרב לצרפיות״

צרפתיות פח

ועוד.

 

בארץ לרכב צרפתי לא הייתה תדמית טובה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אין קשר לתדמית צרפתית . לא בשוק הליסינג . מי שלוקח רכב בליסינג (במיוחד תפעולי ) אמינות ממש לא משחקת. האוקטביה היא המשפחתומטית עם תא המטען הכי טוב בחתך, אבזור טוב, מנוע מצויין, גיר מהיר וחיוב חודשי משתלם.

שילוב מנצח.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)
למה לפיג׳ו וסיטרואן אין מה להציע לציי רכב? ו.

 

בליסינג קונים כמויות של משפחתיות קטנות (ראפיד) ומשפחתיות בינוניות (אוקטביה).

אין כרגע ללובינסקי שום מתחרה בקטגוריות הללו.

ג'יפונים? לובינסקי עדיין לא השכילו לייבא את ה-3008 עם מנו 1200 טורבו במחיר מוזל שיתאים לציי הרכב וללקוחות הפרטיים של ספורטאז' 1600.קארוק 1.0 יעשה בקטגוריית הג'יפונים את מה שעשתה האוקטביה למאזדה 3 ויונדאי אלנטרה בליסינג.

עריכה אחרונה על ידי markb205

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)

אולי הסיפור הבא ייתן לך תשובה לשאלה:

 

אחרי שבחנתי רכבים, רציתי פיג'ו 208 בליסינג (שיניתי דעתי מבעבר). אלי הכי מדבר השילוב של נוחות/התנהגות/כח, ובעוד ל- VAG -יות (איביזה,פאביה) יש עדיפות-מה בכל מה שקשור לכח, אחרי שבדקתי ,לגבי נוחות - בעיני הפיג'ו עדיפה.

 

פנינו לחברות הליסינג הגדולות, וכאן מתחיל הסיפור: העלות החודשית ללקוח גבוהה במאות שקלים בין ה- 208 לתאומות מקונצרן VAG.

לשמחתי, היינו מוכנים לשלם את ההפרש במחיר, חתמנו על החוזה וחיכינו לאוטו...

והאוטו לא הגיע

ואז אחרי בירורים מול חברת הליסינג הזוכה, התברר שאין צפי להגעת הרכב.

תשובה רשמית למה היא ביטלה, לא קיבלנו (היה חוזה חתום,כן?), אבל מבירורים לא רשמיים שעשיתי, התברר שחברות הליסינג הגדולות (שאיתן היינו במשא ומתן) קיבלו החלטה איסטרטגית לא לעבוד יותר עם פיג'ו/סיטרואן(!).

פניתי לנציג של אחת מהן, אחרי שפניתי בתור לקוח פרטי. הוא אמר - "אם אתה רוצה את ה- 208 בליסינג מימוני, אין בעיה. אם אתה רוצה לשכור, אפשרי.גם עם ליסינג תפעולי אין בעיה - ובלבד שתתחייב לרכוש את הרכב בתום התקופה. אבל בליסינג שבסופו הרכב נשאר אצלנו - את זה אני לא יכול לעשות".

 

אני רק יכול לשער מה הסיבה לכך:

אתה מבין, בניגוד לחלק מלקוחות פרטיים, בחברות הליסינג שווי השוק והמחיר הוא הכל.

הן מתייחסות לכל רכב כלעסק, כלומר כמה כסף עולה להן כל רכב בחודש, וכמה הן יכולות להרוויח עליו.

מזה נגזרת העלות החודשית שהן גובות מכל לקוח, והתחשיב שלפיו הן מגיעות לאותה עלות.

 

וכאן לאמינות ולשווי-שוק יש תפקיד משמעותי (ממש כמו לחברות הביטוח):

 

אם סטטיסטית רכב נחשב לאמין (וכשאני כותב "סטטיסטית" זה גם כולל את הניסיון וכמות התקלות שיש לכל חברת-ליסינג עם כל רכב), זה אומר שסטטיסטית יש לו פחות תקלות, וזה אומר פחות הוצאות על גרירה, פחות הוצאות על הבאת רכב חליפי, ופחות הוצאות על תיקונים לא-צפויים (ושבכל אחד מהשלבים מעורבים עובדים של החברה. זמן=כסף). סטטיסטית, רכב פחות אמין גורר יותר הוצאות לא-צפויות , ולכן המחיר שייקחו עליו בכל חודש יהיה גבוה יותר(שזה הסיכון שלהן לתקלה לא-צפויה).

בקטע הזה, אני חושב שסטטיסטית פיז'ו לא נופלת בהרבה מרכבים יפניים, אבל זאת רק השערה. אפשר לבדוק בקלות בדוחות הפנימיים של חברות הליסינג ולראות כמה תקלות בממוצע יש ל-208, לעומת, נגיד, טויוטה יאריס (אם הן ייתנו לראות...).

 

אבל הגורם היותר משמעותי הוא שווי השוק של הרכב:

החברה צריכה לדעת (או לשער לפי מצב השוק והעבר) בכמה תוכל למכור את הרכב.

במידה והמחירון של הרכב גבוה יחסית, כנראה שהיא תשיג מחיר יותר גבוה על מכירת רכב הליסינג שלה, מה שאומר שבתום התקופה, ההפסד על הרכב יהיה פחות גבוה, וזה יתורגם לעלות חודשית נמוכה יותר.

אני משער שזה מה שהביא את החברות לקבל את ההחלטה: מחיר המחירון של ה-208 נמוך משמעותית מזה של רכבים יפניים, וגם נמוך ממחיר של רכבי VAG.

אם תבדוק במגרשי הרכב, תגלה עשרות רכבי פיג'ו 208 למכירה, ששוכבות שם חודשים ,ואין קונה.

מצב חברות הליסינג לא שונה בהרבה מהמגרשים, ואחרי שנאלצו למכור רכבים כאלה במחירים נמוכים מאד (אפילו יותר נמוכים מהקו התחתון שלפיו עשו תמחור - בחלק מהמקרים בסיטונות לסוחרי-רכב במחירים מצחיקים), היו לחברות 2 ברירות - או לבקש עוד יותר על רכבים צרפתיים (למשל 700 שקל יותר בכל חודש על רכב צרפתי, לעומת רכב יפני ), או לפסיק למכור אותם.

 

(דרך-אגב, גם לגניבות של רכב יש משמעות - ככל שהרכב גניב יותר, כך המחיר החודשי שלו יעלה. אבל במקרה של 208, אני משער שזה גורם זניח).

 

החברות שבדקנו קיבלו את ההחלטה השניה, מסיבה פשוטה - אם הן ייקחו על 208 עלות-חודשים של 700 שקל יותר, העלות תתקרב, או אפילו תהיה זהה לעלות של רכב קומפקטי (למשל קורולה או מאזדה 3), ועם כל הכבוד, בכ"ז לרכב קומפקטי יש ייתרונות ברורים על רכב סופר-מיני, ורבים מהלקוחות פשוט לא יירצו לרכוש כאלה (אם לא כולם).

צריך לקחת בחשבון גם, שאם חברת ליסינג מתחייבת על דגם מסויים, זה אומר שגם מול היבואן היא צריכה למכור בכל שנה מכסה של מינימום רכבים, ו(ככל הנראה) המנהלים של חברות הליסינג פשוט החליטו "לרדת מזה".

 

שוב- הכל השערות, אבל יש הגיון מאחורי ההשערות.

 

בסוף קיבלתי החלטה וקיבלתי איביזה, ואם אתם רוצים ארחיב לגבי הרכב, אבל בגדול ה-208 התאים לי כמו כפפה ליד ואפילו שהוא לא היה ספורטיבי או מרווח כמו האיביזה, הנוחות העדיפה היתה שווה בעיני... חבל.

 

אם יש לאחרים סיפורים דומים על כך, אשמח שתשתפו.

 

זאת דעתי בכל-אופן ואני מקווה שעזרתי במשהו.

עריכה אחרונה על ידי ntd
פורסם
אין קשר לתדמית צרפתית . לא בשוק הליסינג . מי שלוקח רכב בליסינג (במיוחד תפעולי ) אמינות ממש לא משחקת. האוקטביה היא המשפחתומטית עם תא המטען הכי טוב בחתך, אבזור טוב, מנוע מצויין, גיר מהיר וחיוב חודשי משתלם.

שילוב מנצח.

 

היא טובה מהגרנד קופה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
היא טובה מהגרנד קופה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

כל עוד הגרנד קופה מגיעה עם אבזורי בטיחות שהיו סטנדרט לפני 10 שנים, בהחלט כן.


×
×
  • תוכן חדש...