Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 329
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש המון 208 וC3 מהשכרה על הכביש - בעיקר של אלדן האמת ואף פעם לא שמעתי על בעיה שכזאת.

 

היא טובה מהגרנד קופה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

היא באה עם מערכות בטיחות מקוריות מהיצרן - מבחינתי זה מספיק כדי להעדיף אותה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

כבודה של הגראנד קופה במקומו מונח אבל אם מדברים על כבודה: תא המטען גראנד קופה 503 ליטר .

אוקטביה :590 ליטר.

במשפחה עם ילדים : זה קריטי.

זה עוד לפני שהזכרנו בלימה אוטונומית.

אני מכיר חבר שלקח C4 מודל 2015 בחברה שלו. כבר 4 פעמים נעצר עם תקלה משביתה. כל פעם משהו אחר. הוא לא ידע ולא עניין אותו מה בדיוק כי תוך שעתיים הגיע רכב חלופי.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

פשוט, איכות גרמנית במחירים נורמאלים לעומת פולקסווגן ומקבלים די הרבה, רכבים חזקים יחסית, מרווחים ומאוד פרקטיים,

אני יכול להעיד על עצמי אחרי שתי אוקטביות 1.8TSI ועם סופרב שבדרך (הכל ליסינג)...

המינוס הוא האמינות, היו כל מיני תיקונים (דווקא הקלאצ'ים לא דרשו החלפה אבל דברים אחרים התקלקלו פה ושם).

 

לדעתי הקוראניות בראש לא רק בגלל האמינות אלא גם בגלל המראה החיצוני שלדעתי טוב יותר משמרנות הגרמנית/צ'כית ולעיצובים שהולכים ומדרדרים בכל מתיחת פנים (אוקביה עם החזית המוזרה לדעתי אחרי המתיחת פנים מרחיקה לקוחות).

פורסם

אני יכול להעיד מנסיון אישי אחרי רכישת שתי יונדאי חדשות שכל מי שנכנס לסוכנות יוצא עם רכב. קודם כל יש להם מגוון עצום של מכוניות וסיגנונות ושנית לא מעניין אותם כמה כסף יש לך. ימצאו לך פיתרון.

פורסם
מורשת החיפושית, אותו רכב פשוט עם קירור אויר שנסע ונסע ונסע. ואחותה ה"דאבל קבינה".

 

בעבר גם לצרפתות היה מוניטין טוב מאד, תחשוב 403-404-504. או 2CV או R4. לא ברור לי מתי זה התקלקל, כנראה שהיתה סיבה.

רנו 19, 309, וזו שנתנה מכה שעד היום סיטרואן לא התאוששה ממנה: BX

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

היתה לנו 19 מבתחית דגם 1990 (כלומר המשלוח השני או השלישי שהגיע ארצה) - חיה במשפחה איזה 8 או 10 שנים, עד כמה שזכור לי חוץ מחולשה לא היתה בעיה. ולא לשכוח - האקספרס הנפוצה היתה מבוססת עליה (לפחות מנוע ה"אנרג'י" בעל 80 כ"ס). וזה אחרי 3 רנו 14 ששתים מהן היו סבירות לגמרי, השלישית היתה כנראה הכלאה של שני טוטאלים.

 

בי איכס - אכן היתה מכה. לפחות היתה מעוצבת היטב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

לא היתה ולא תהיה מכונית משפחתית נוחה יותר מה BX.

והיא גם היתה מרווחת, היו לה ביצועים טובים, לפחות בגירסה הידנית והתנהגות כביש מצויינת.

רק חבל שאיכותה היתה ירודה, והיא זו שגרמה לירידת ערך גבוהה.

על הכל עמישראל מוכן למחול, רק לא על פגיעה בכיסו.

וזה גמר אותה.

עריכה אחרונה על ידי חן פרחי

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ה19 הייתה אמינה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
החברות שבדקנו קיבלו את ההחלטה השניה, מסיבה פשוטה - אם הן ייקחו על 208 עלות-חודשים של 700 שקל יותר, העלות תתקרב, או אפילו תהיה זהה לעלות של רכב קומפקטי (למשל קורולה או מאזדה 3), ועם כל הכבוד, בכ"ז לרכב קומפקטי יש ייתרונות ברורים על רכב סופר-מיני, ורבים מהלקוחות פשוט לא יירצו לרכוש כאלה (אם לא כולם)..

 

אצלי בעבודה, סקודה ראפיד ויונדאי איוניק מוצעות באותו מחיר בערך (כאשר איוניק עדיפה בכל פרמטר). אוקטביה עם מנוע ליטר עולה 500 שקל יותר.

 

כנראה שגם על סקודה זה לא פסח.

 

עדיין, אלה שמרגישים שהם התקדמו בחיים, וקורולה/אוריס/נירו/איוניק קטנות עליהם, לוקחים אוקטביה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הרנו 19 היתה מכונית אמינה מאד אפילו, כל עוד הגיעה עם מזגן מקורי.

והיא גם היתה איכותית למדי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הבעיה שלה היתה שהיתה חלשה - או לטפס בעוקף נו"ש או להפעיל מזגן. לא שניהם יחד.

 

שלנו הגיעה עם מנוע 1400 ומזגן מקורי. אין לי מושג מה היתה אמינות דגם ה-1700.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני חושב שסקודה נותנת אחלה תמורה לכסף ויש להם רכבים מעולים.

נראה כאילו בארץ יצא לה שם של יצרן איכותי וזה מבלי לשלם את הפרמיה שיש בVW.

אני נזכר בהייפ שהיה פה סביב הקודיאק ולא זכור לי כזאת התעניינות בג'יפון, סקודה עושים משהו טוב.

פורסם (נערך)
הבעיה שלה היתה שהיתה חלשה - או לטפס בעוקף נו"ש או להפעיל מזגן. לא שניהם יחד.

 

שלנו הגיעה עם מנוע 1400 ומזגן מקורי. אין לי מושג מה היתה אמינות דגם ה-1700.

 

מנהיגה ב- 1700 של אחותי באותה תקופה, היא היתה בעלת ביצועים חזקים מאד בפועל, גם בקנה מידה של היום. הנוחות שלה הייתה משהו לא מהעולם הזה, פשוט לא הרגישו כלום בכביש, נוחות ברמה של סיטרואנים של אותה התקופה ועם מתלים רגילים. אין רכבים מודרנים שמתקרבים לכך.

 

אבל ההגה היה מעורפל לחלוטין והתנהגות הכביש סבלה מרכות מוגזמת על גבול סיכון נפשות עם תת היגוי חריף ולוחמת הגה מוגזמת (אולי הייתה תקלה ברכב).

 

ולמה ההבדל בין סקודה לצרפתיות, אני נוכחתי באופן אישי פעם אחר פעם בשיחות עם אנשים שבסקודה ופולקסווגן לא נדבקה תדמית אמינות ירודה, מלבד הפורום ועוד כמה מביני עניין אין לאנשים מושג.

 

הייתי לאחרונה במכון בדיקה לרכישת רכבים, היה שם אדם עם טויוטה פריוס והתחלנו לדבר, התברר שהוא עשה את הבדיקה במסגרת עסקת טרייד אין בה הוא רוכש לאישתו פולקסווגן גולף חדשה.

 

לפני כן הייתה לאישתו פריוס קודמת.

 

שאלתי למה בחרתם גולף, הוא ענה שהבן שלו בן ה- 17 החליט שאחרי 2 פריוס צריך לגוון ולעבור לגולף. זאת הסיבה היחידה, הוא לא ידע כלום כלום על הרכב ולא ידע כלל שיש גיר dsg ברכב.

 

למעשה הוא חשב שפולקסווגן גולף פלוס שנת 2008 שהיה שם הוא אותו הרכב שהוא עומד לקנות.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...