Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דווקא בתור ליסינג (איפה שאמינות, שרידות לאורך זמן ושמירת ערך לא משחקים תפקיד) קורולה זה רכב הכי פחות אטרקטיבי משלושתן.

 

בתור קונה פרטי לא הייתי מסתכל בכיוון משהו שהוא לא קורולה/אוריס.

זה הדדי...גם סקודה לא הייתה מתקרבת אלייך גם עם מקל של מטאטא :-P

איזה כייף לי :)

  • תגובות 329
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כאחד שנוהג על אוקטביה 1400 הדגם עם ה150 כ"ס, רכב ליסינג. אני יכול לומר לך שכרכב חברה זו בחירה מעולה בגלל הביצועים החריגים לקטגוריה, המרווח, תא מטען, האבזור. דלק ואמינות לא מעניין (למרות שבדלק הוא מאוד חסכוני). כרכב פרטי אין סיכוי שהייתי קונה למרות שכבר עברתי 42 אלף קמ עם הסקודה בשנה, בינתיים בלי תקלות. אני יודע שזה לא מדד אבל לא בדיוק מה שמספרים, אמשיך לעדכן ;)

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

סקודה רביעית שלי.

סופרב 2010 DSG7 , סופרב 2012, RS-2015, סופרב 4X4-2017.

רכב אמין גם אמין,

שירות מעולה,

והכי חשוב: חזק, יציב, מרווח, תא מטען בגודל של סטיישן

הקיצר, אחלה תמורה לכסף.

ועד היום לא היתה לי בעיה למכור את הרכב הלאה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם (נערך)

אני בספק אם נשארו הרבה רכבים היום, שיהיו אמינים וזולים לאחזקה לטווח ארוך. אולי דור נוכחי של קורולה/יאריס/קאמרי, וגם לא בטוח שהמגמה תימשך בדור החדש. אולי כן, כי בלי אמינות לטויוטה לא יהיה מה למכור. אולי גם סוזוקי ככה.

 

בשביל יורוטראש למינהו (ואני חושש שלא רק יורוטראש), בכלל צריך אשכים של פלדה וחשבון בנק שופע, כדי להחזיק מעבר לתקופת האחריות.

 

היצרן רוצה שתקנה אוטו חדש כל 3 שנים, לא 15. זאת אחת הסיבות למחירים גבוהים של חלפים, סירבול בתהליכי תיקון, והכנסת מערכות מורכבות שלא לצורך. כדי לגרום לך לחשוב שאוטו בן 2.5 זאת נבלה סרוחה שתתחיל לעשות צרות, וצריך להעיף אותה, לקנות חדש, ולקראת סוף תקופת האחריות goto begin.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אף יצרן לא רוצה לייצר רכב שאי אפשרות להחזיק אחרי 3 שנים, כי רכב כזה אי אפשר למכור, וזה בתורו משליך על ירידת ערך עצומה, שמשליכה בחזרה על המכירות.

 

מצד שני, אף יצרן גם לא מתכנן רכבים שישרדו 15 שנים בלי תקלות, כי גם זה לא מעניין את מי שקונה רכב חדש, יד שניה או יד שלישית, ולכן בקושי משפיע על ירידת הערך.

 

בסה"כ יש טרייד אוף די ברור בין רכבים מתוחכמים ומאובזרים יותר לבין אמינות. אף אחד לא יקנה רכב לא מאובזר, לא בטיחותי וחלש רק כי הוא יהיה אמין ל-20 שנה.

 

וגם ההנחה שלך כאילו אי אפשר להחזיק שום רכב אירופאי מעל 3 שנים על הכביש, תסלח לי, היא לא מאוד חכמה (ובטח לא נכונה). אתה לא מצליח להפריד בין הניסיון הפרטי שלך למציאות הכוללת.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

אז מה לדעתך משך הזמן הממוצע שרכב היום יכול להחזיק אם ככה?

 

הרי אתה גם מסכים שרכבים היום הם פחות אמינים מבעבר, רק נראה שאתה לא מסכים עם הזמן (3 שנים) שוואדים נתן.

 

יש לי חבר שקנה מאזדה 3 חדשה השנה וגם לי יש קליאו ידנית בת כמה חודשים, מעניין אותי מתי יהיה עדיף לכל אחד מאיתנו להפטר מהרכב לפני שיתחיל לעשות צרות.

פורסם

גם אני מחזיק בסקודה שלישית במהלך ה-10 השנים האחרונות (הקודמות - פביה סטיישן ידנית, רומסטר TSI ידנית) כאשר הסקודה ייטי (הנהדרת) הנוכחית נמצאת בבעלותי כבר 4.5 שנים ואני לא מתכוון להחליף אותה בקרוב.

 

שאני חושב על זה, הסיכוי שהמכונית הבאה שלי תהיה מבית סקודה הוא נמוך כיוון שהמוצרים הנוכחיים שלהם פחות מדברים אלי (כאחד שהחזיק רומסטר ומחזיק ייטי, אני מניח שאתם יכולים להבין למה), אך כלקוח של מספר אקזמפלרים לאורך זמן, אני יכול להעיד שאני מאד מרוצה מהמוצרים שלהם - הם מתוכננים לעילא, בנויים היטב ונעימים מאד לנהיגה ונסיעה ומנסיוני אמינים וסחירים מאד (את הפביה סטיישן מכרתי תוך יומיים ואת הרומסטר תוך שבועיים - שתיהן י-ד-נ-י-ו-ת ושתיהן נמכרו במחיר מצויין).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

הרכבים היום יותר אמינים מבעבר, הבעיה היא כשמתקלקל משהו, זה גם הרבה יותר יקר לתקן, כי לרוב מחליפים מכלול שלם, במקום לתקן חלק קטן בתוכו, כי החלק הקטן לרוב לא ניתן להשיג, או לא ניתן להגיע אליו.

 

נוספו גם מערכות שלא היו קודם, שגם הן מתקלקלות, וגם אותן עולה הון לתקן.

 

רכבים היום בנויים בצורה יותר חד פעמית.

 

 

אף יצרן לא רוצה לייצר רכב שאי אפשרות להחזיק אחרי 3 שנים, כי רכב כזה אי אפשר למכור, וזה בתורו משליך על ירידת ערך עצומה, שמשליכה בחזרה על המכירות.

 

אם כולם יעשו ככה, לא תהיה לך ברירה. תלך לאן שלא תרצה, תקבל את אותו הדבר.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

האנשים בישראל מחפשים את המנוע הגרמני ואת הכוח בגלל זה יש עלייה במכירות של סקודה לדעתי למרות שהיא לא זולה יותר מהקוריאניות למשל.

פורסם

אם זה היה נכון אז היו גם מסתערים על סיאט ופולקסווגן אבל כמו שאתה רואה מדובר בחברות די שוליות בארץ, במיוחד פולקסווגן עצמה למרבה האירוניה.

 

וכל אלו שאומרים שהיו להם כמה סקודות בעשור האחרון, קודם כל זה שאתם מחליפים את הרכב לעיתים יחסית קרובות זה לא מעיד על האמינות של הרכב, ודבר שני גם אם הסקודה שלכם גילתה אמינות, מה זה אומר? שכל הדיווחים של הבעיות הטכניות שאחרים דיווחו עליהם במשך השנים זו פיקציה?

 

אז יופי שנפלתם טוב, אבל עדיין דגמי פולקסווגן עד לא מזמן לא זכו לאמינות יוצאת מהכלל.

פורסם
אני טוען שעד שהיצרנים לא יראו שקיפות ללקוחות, ויראו לכולם את נתוני התקלות, לעולם לא נדע ב 100% איזה רכב אמין יותר ואיזה לא.

זה הכל.

אנשים רצים לקנות יונדאי וקיה. ניסיתם לראות כמה תקלות יש במערכת היגוי? חיישנים? מישהו נתן את הדעת בהגשת תביעה ייצוגית? לא.

כי למר ישראלי קשה להודות שהוא פראייר שהוא קונה יונדאי וקיה. רק לפני כמה ימים היה פה אחד שביקשו ממנו במורשה יונדאי 6500 ש"ח לתיקון מערכת היגוי, הוא פנה לשירות של יונדאי (זו הייתה I35 שנת 2014 ) והם כמובן לא לקחו אחריות.

אגב הוא תיקן את זה בסוף ב 950 ש"ח ע"י החלפת קופלונג.

אז איפה כל בעלי יונדאי וקיה שיקימו קול צעקה? איפה כל ה"עיתונאים" החכמים שיקימו קול צעקה? נאדה. שקט. אסור לדבר על יונדאי וקיה. קל וחומר על יפאניות.

 

חבל שלא פנה לכנופיות הטיפולים השוטפים הם הצליחו להשיג את החלק בעלות של כ10₪ והעבודה עליהם בהתנדבות. בפעם האחרונה הם היו כל כך מקסימים שרכשו את החלק הזה בשקיות של עשר והנהג לא היה צריך להביא את החלק איתו נתנו אותו מתנה!! אני ה״המטומטם״ לדבריכם שמחזיק 2 רכבים קנה סיד מפנקת 2008 126 כח סוס ויונדאי גטס 2006 1.6 ספורט מפנקת עם סאן רוף. אתם יודעים מה ההבדל בין הרכבים שלי לסקודות

שלכם? שאת הרכבים שלי אני מתקן עם מברג מתחת לבית וקונה חלקים בגרושים ברשת. מה שמתקלקל זה זוטות מהיר וזול לטיפול. ואגב תנסו לעלות מדרכה קטנה ליד הבית עם סקודה רק בזהירות על הקרטר..

חבל רכש סופרב 2.0 טורבו חדשה מחברה האוטו אוכל שמן התחמם בעליות מאילת הלכה משאבת מים!! גיר דופק ידית הילוכים מתקלפת ומערכת אדפטית שנזקקה ללא מעט כחולים וכיוונים רכב שעשה כ50,000 ק״מ.

לא רוצה טורבו לא רוצה חשמלי ולא רוצה חיישנים רוצה רכב שנוסע טוב ושיהיה שקט בראש ובכיס. לדעתי כל החסכון בדלק יוצא על אחזקה יקרה בסוף ובזבוז זמן.

ובתור דובדבן עלויות הביטוח ממש יקרות וחייב מערכת איתור מדובר ברכב גניב.

בהצלחה לכולם.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?


×
×
  • תוכן חדש...