Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
רכבים קנה סיד מפנקת 2008 126 כח סוס ויונדאי גטס 2006 1.6 ספורט מפנקת עם סאן רוף

לא נעים, פורום רכב בישראל 2018, אנשים קוראים ליונדאי גטס בת 12 מפנקת... [emoji23]

 

אפשר להגיד המון דברים על יונדאי גטס (חלקם אפילו טובים!) אבל אפילו המהנדסים הקוריאנים שתכננו אותה היו מתגלגלים מצחוק אם הם היו שומעים שמישהו התייחס לרכב הזה בתור מפנק.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

  • תגובות 329
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא נעים, פורום רכב בישראל 2018, אנשים קוראים ליונדאי גטס בת 12 מפנקת... [emoji23]

 

אפשר להגיד המון דברים על יונדאי גטס (חלקם אפילו טובים!) אבל אפילו המהנדסים הקוריאנים שתכננו אותה היו מתגלגלים מצחוק אם הם היו שומעים שמישהו התייחס לרכב הזה בתור מפנק.

 

יונדאי ספורט 1.6 מהירה זריזה מזגן מקפיא 4 כריות אויר הגה חשמלי גלגלי מגנזיום 4 חלונות חשמל והגג נפתח פינוק אמיתי. המושבים שלה סבירים לחלוטין והמרחב נעים גם לאדם גבוה ורחב. זה ממש לא אבזור בסיסי ומנוע ה1.6 משייט שקט.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

רועי, זה שיש לך גטס לא הופך את הגטס לרכב נפלאות, גם אם תעצום את העיניים ממש חזק.

 

מדובר ברכב עם מתלים לא נוחים, זווית גלגול גדולה, אחיזה סבירה לכל היותר, מושבים סטנדרטיים לחלוטין, פלסטיקה קשיחה ולא נעימה, מנוע זללן, ב1.6 ביצועים סבירים וזהו.

 

למען האמת, לא רק שהוא לא מפנק - הוא מייצג את ההיפך.

פורסם

איך פתאום נזכרתם ברכב הזה? ארכאולוגיה מודרנית בתקופה שיונדאי הציעה בעיקר מחיר זול, הייתה נחותה מכל מתחרה מערבית אחרת.

פורסם
אפילו המהנדסים הקוריאנים שתכננו אותה היו מתגלגלים מצחוק אם הם היו שומעים שמישהו התייחס לרכב הזה בתור מפנק

האחראי על הנוחות והפינוקים בגטס זה כנראה מהנדס צפון קוריאני.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

להזכיר את יונדאי בת'רד של סקודה זה פשוט עולב מוטורי. לפות''ח- עם ישראל מבין את האיכות של רכב גרמני במחיר של מאזדה אע''פ האמינות הלא יציבה של vag. רכב קונים בסופו של דבר כדי להנות.

פורסם
מצד שני מותג פולקסוואגן הולך ונהיה "מת" בארץ.

אתה צודק בדיוק כמו אפל, סמסונג וסוני הולכים וגוססים...

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק התבוננת בטבלת המכירות לאחרונה? אני לא חושב שהוא מגזים כשהוא אומר שדגם פולקסווגן ידע פה ימים הרבה יותר טובים, המספרים שלו נישתיים מאוד יחסית למותג כזה ענק.

פורסם
חבל שלא פנה לכנופיות הטיפולים השוטפים הם הצליחו להשיג את החלק בעלות של כ10₪ והעבודה עליהם בהתנדבות. בפעם האחרונה הם היו כל כך מקסימים שרכשו את החלק הזה בשקיות של עשר והנהג לא היה צריך להביא את החלק איתו נתנו אותו מתנה!! אני ה״המטומטם״ לדבריכם שמחזיק 2 רכבים קנה סיד מפנקת 2008 126 כח סוס ויונדאי גטס 2006 1.6 ספורט מפנקת עם סאן רוף. אתם יודעים מה ההבדל בין הרכבים שלי לסקודות

שלכם? שאת הרכבים שלי אני מתקן עם מברג מתחת לבית וקונה חלקים בגרושים ברשת. מה שמתקלקל זה זוטות מהיר וזול לטיפול. ואגב תנסו לעלות מדרכה קטנה ליד הבית עם סקודה רק בזהירות על הקרטר..

חבל רכש סופרב 2.0 טורבו חדשה מחברה האוטו אוכל שמן התחמם בעליות מאילת הלכה משאבת מים!! גיר דופק ידית הילוכים מתקלפת ומערכת אדפטית שנזקקה ללא מעט כחולים וכיוונים רכב שעשה כ50,000 ק״מ.

לא רוצה טורבו לא רוצה חשמלי ולא רוצה חיישנים רוצה רכב שנוסע טוב ושיהיה שקט בראש ובכיס. לדעתי כל החסכון בדלק יוצא על אחזקה יקרה בסוף ובזבוז זמן.

ובתור דובדבן עלויות הביטוח ממש יקרות וחייב מערכת איתור מדובר ברכב גניב.

בהצלחה לכולם.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אני גם לא בטוח אם אתה רציני או לא, מה שבטוח שאתה יכול להשתדרג לכרכרה וסוס. אין צורך בביטוח, לא אוכל שמן, ותיקונים ??הצחקת אותי. מקסימום מנתק ועולה על הסוס לבד. דלק?ליטר מים מינרלים עולה היום שקל וזה בכלל ה98 של הסוסים.רוב הסוסים מסתפקים במי ברז .אהה וגם עולה כל מדרכה בלי לפגוע בקארטר-מה שנקרא שטח אמיתי ולא ג'יפון מדרכות.

פורסם

להחזיק סוס עולה הרבה יותר מלהחזיק אוטו, עם כל האוכל, טיפולים אצל וטרינר, איסוף גללים ועוד כל מיני דברים שאני לא מכיר.

 

שים לב שסוס צריך לאכול בין אם אתה רוכב עליו או לא.

 

ואתה לא יכול להגיע איתו רחוק. אתה לא יכול לרכב כל יום 50 ק"מ מהבית לעבודה בכל כיוון.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

למי שכתב על עלויות ביטוח יקרות (ועוד דברים שלא מחוברים למציאות), רק אעדכן ששילמתי השבוע בס"ה 450 ש"ח יותר על קודיאק 2.0 סטייל (חובה+מקיף לשנה) מאשר על יונדאי i35 שהיתה לי.

גם אם נחשב עוד 550 ש"ח למערכת איתור לשנה, זה לא פרמטר קובע ברכישת רכב אצל מישהו שפוי.

זה 3,000/4,000 ש"ח לכל התקופה שהרכב יהיה אצלך, ואצל רוב האנשים שמוציאים 150 אלף ש"ח וצפונה זה לא יהווה ענין...

פורסם

הוא כלום לעומת המחיר הנפשי שאתה משלם על נהיגה במיצובישי אטראז׳

 

stock-photo-young-woman-covering-her-face-with-hands-sitting-depressed-in-car-1023158545.jpeg

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אתה צודק בדיוק כמו אפל, סמסונג וסוני הולכים וגוססים...

 

צחוק צחוק - אבל פולקסוואגן הולך בדרך לא טובה.

המותג שאמור להיות ממוצב מעל סקודה, בכלל לא בכיוון.

קרוסאוברים בארץ פורחים? מדוע אז טיגואן מגיע עם מפרט בטיחות נמוך מהאטקה והקארוק? איפה דגמים כמו טיגואן אולספייס ו-T רוק? דוקא לקרוסאוברים של פולקסוואגן אין תכניות ייבוא?

איך האוקטביה והסופרב עוברים עדכונים למנועים חדשים יותר ושיפור במערכות בטיחות, לעומת זאת מה עם קורה גולף? ופאסאט שממוצבת במחיר מעל סופרב, אבל נחותה ממנה במערכות בטיחות ומבחר הדגמים?

למה לא מייבאים את הארטאון? הפאסאט CC נמכרה פה לא רע וגם סקודה מוכרים גרסאות מפוארות של סופרב במחיר שיכול דומה לארטאון.

איך זה שאוקטביה RS מאובזרת יותר מגולף GTI?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...