Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לקרוב משפחה שלי היתה סיטרואין C4 מהעבודה, הוא נתקע כמה פעמים בכביש ופשוט לא סבל את הרכב,

2 הרכבים אחריו היו של VAG, אוקטביה וגולף, והוא מרוצה עד הגג, למה?

כי הוא טוען שמדובר ברכבים יותר כיפים, איכותיים, ואמינים יותר, כן כן לא היו לא תקלות DSG בכלל.

 

בדיוק לתקופה אחרונה דברתי איתו לגבי הרכבים הצרפתיים שבאמת מעניינים היום, כמו 3008, הוא שאל לגבי זה, צי הרכב שלהם אמר שעם צרפתיות לא מתעסקים.

 

עם כל הכבוד הדוגמא של הקרוב משפחה היא לא מספיק רצינית.

 

מספיק מבט בפורום הזה ובתיעודים מחו״ל כדי לראות שבשנים האחרונות רכבי וואג יכולים לסבול מלא מעט תקלות, גם נקודתיות וגם סדרתיות.

 

בלי להכנס לדיון של מי יותר אמין, בנאדם סביר לא יכול לקבוע שיש יתרון אמינות מובהק לטובת הגרמניות על הצרפתיות, זה לא באמת פקטור כשמשווים ביניהן.

  • תגובות 329
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הסקודה חוגגת בליסינג, ואני מבין למה.

קיבלתי פעמיים בתור רכב חלופי אוקטביות 1.2 שפרשו מליסינג להשכרה, הנוחות של הרכב יחסית לקיה סיד שבה אני מתנייד ביומיום בהחלט גרמו לי להעדיף את האוקטביה.

וגם כוח לא ממש חסר לה לשיוטים בבינעירוני.

לרדת לאילת עם הקיה לעומת לרדת לאילת עם האוקטביה זה הפכים גמורים לחוליות בגב.

פורסם

אין פה כמעט אף אחד שיכול לתת הסבר טוב למה.

לגבי הצרפתיות, יש להם ירידת ערך גדולה. למה יש הרבה סיבות, חלק מזה מן הסתם בשם הרע שנדבק להם לפני הרבה שנים, אבל בפועל, תקנה טויוטה ותקנה צרפתית, אחרי 5 שנים עם אותם תנאים, יהיה הרבה יותר קל למכור את הטויוטה מאשר את הצרפתית ותהיה לצרפתית ירידת ערך וזה שיקול שלא מעט ישראלים עושים וגם חברות הליסיניג...

 

לגבי סקודה, נסעתי לפני הרבה שנים על אוקטביה דיזל ידנית שעברה את ה1,000,000 קילומטר והייתה ממשיכה אם לא היו גונבים אותה. וזאת סתם דוגמא קטנה למה הרכבים של סקודה מוצלחים...

שילוב של מנוע חזק מבית טוב (פולסווגן), איכות סבירה, מחיר לא רע, אמינות וסחירות.

פורסם

פולקסווגן זה בית טוב?

 

ולציין אמינות (וגם סחירות) בתור תכונה בולטת של סקודה?

 

אני מציע לך להתעדכן במידע רלבנטי.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

green

מנועי פולסווגן בהחלט נחשבים אמינים. יש להם בעיות בגיר, אבל לא במנוע...

לגבי סחירות ואמינות, זה לא יפני או קוריאני, אבל בהחלט מספיק להרבה מאוד אנשים ולכן הנתונים מדברים...

אגב, בהחלט יכול להיות שהמידע שלי לא מעודכן. בשנים האחרונות בכלל נסעתי בשוטף על קטנוע, אני די חדש בפורום ולא ממש קורא ספרות מקצועית והניסיון שלי הוא לא גדול (נהג וותיק יחסית אבל לא נסעתי על המון רכבים).

פורסם

בשתי מילים - חוכמת ההמונים. בקצת יותר הרחבה, זה היצרן הכי משתלם מבחינת עלות תועלת, שקל למטר או איך שלא תקראו לזה. רוב הסקודות מובילות בצמרת הקטגוריות שלהן וכנראה שזה לא מקרה. הצניעות הצ'כית עם הטכנולוגיה הגרמנית יצרה משוואה שקשה לאחרים לחקות, אפילו לא מבית הקונצרן עצמו. לדוגמה הסופרב, מכונית פרימיום לכל דבר ועניין שנמכרת במחירי מכוניות עממיות בסדר גודל שלה אז למה שאנשים ירצו משהו אחר? ולגבי מי שכותב שזה בגלל הליסינג, אז כן אבל הפוך גוטה הפוך. אם לא היה ליסינג בישראל לא היו מוכרים פה כל כך הרבה מכוניות כמו יונדאי מאזדה וטויוטה ובטח שהן לא היו מובילות את המכירות בכזה הפרש.

פורסם
green

מנועי פולסווגן בהחלט נחשבים אמינים. יש להם בעיות בגיר, אבל לא במנוע...

לגבי סחירות ואמינות, זה לא יפני או קוריאני, אבל בהחלט מספיק להרבה מאוד אנשים ולכן הנתונים מדברים...

אגב, בהחלט יכול להיות שהמידע שלי לא מעודכן. בשנים האחרונות בכלל נסעתי בשוטף על קטנוע, אני די חדש בפורום ולא ממש קורא ספרות מקצועית והניסיון שלי הוא לא גדול (נהג וותיק יחסית אבל לא נסעתי על המון רכבים).

 

באמת אין להם בעיות במנועים??..

 

מה עם ה1.8 של הסופרב הקודמת?רינגים ב40,50 אלף קילומטר,צריכת שמן מטורפת מהיום הראשון,וה1.2 עם הבעיות עם הטיימינג,וה 1.4 עם מגדש על+טורבו??

וזה רק מה שאני עכשיו ברגע..

פורסם
green

מנועי פולסווגן בהחלט נחשבים אמינים. יש להם בעיות בגיר, אבל לא במנוע...

לגבי סחירות ואמינות, זה לא יפני או קוריאני, אבל בהחלט מספיק להרבה מאוד אנשים ולכן הנתונים מדברים...

אגב, בהחלט יכול להיות שהמידע שלי לא מעודכן. בשנים האחרונות בכלל נסעתי בשוטף על קטנוע, אני די חדש בפורום ולא ממש קורא ספרות מקצועית והניסיון שלי הוא לא גדול (נהג וותיק יחסית אבל לא נסעתי על המון רכבים).

 

המנועים הצרפתיים לא פחות אמינים אם לא הרבה יותר ועדיין אוטו זה לא רק מנוע או רק גיר.

 

אם יש תקלה משביתה או אפילו לא משביתה אבל שדורשת ממך לבוא למוסך השבוע ממש לא אכפת לך אם זה מנוע, מכטרוניק או קונקטור חשמלי.

 

מה שמוכר רכבים זה יחס עלות-תועלת, שיווק ומה יש לשכן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

Ron.P

קראת בכלל את ההודעה שלי שאתה מצטט?

רשמתי מפורשות שהמידע שלי לא רחב ויכול להיות שאני טועה, אבל זה הרושם שלי.

תהיה בטוח שרוב האנשים במדינה שקונים רכבים מבינים עוד פחות ממני, אבל יש חוכמת המונים והציבור לא תמיד מטומטם כמו שחושבים...

 

אגב, אתה לא הראשון שמגיב בצורה כזאת בלי לקרוא ולהבין על מה מגיבים וזה מתחיל להימאס עלי.

פורסם

קרנף, אתה כתבת שמנועי פולקסוואגן בהחלט נחשבים אמינים. זו קביעה מאוד חד משמעית ואליה מתייחסים.

 

אין יצרן שאין לו איזו נפילה במהלך השנים אבל ההבדל הוא בהתייחסות. קונצרן VAG זכור לרע עם החלונות הנופלים למשל, עם המנועים שמתו, DSG ועוד פאלטות שלא זכו למענה הולם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

Night Driver

אני רושם משהו על מנוע ואתה מדבר איתי על חלונות וגיר?

סקודה זה לא פולקסווגן. זה מנוע פולקסווגן והם נחשבים אמינים למיטב ידיעתי הדלה (אם כי קצת מוזר לטעון לאמינות לחברה כמו פולקסווגן אחרי הדיזל גייט).

 

ושוב, ברור שלכל חברה יש פאלטות פה ושם, אפילו לטויוטה שהשם הנרדף שלה זה אמינות, הייתה פאדיחה גדולה עם הברקסים לפני כמה שנים (אם אני זוכר נכון). עשו ריקול גדול ולא פגע באמינות כי הסה"כ טוב.

פורסם

 

תמיד אמרו לי שעם ישראל מחפש רכב שקודם כל יהיה אמין במחיר טוב ועם פוזה מסויימת, ושפחות מעניינים אותו ביצועים או יחידות הנעה וגיר מתקדמות, כמו גם אבזור והתנהגות או נוחות יוצאת דופן. אז למה עם ישראל בכל זאת אוהב כל כך סקודה?



 

תגיד, ביקשת מיונדאי ומקיה שיספרו לך לכמה אנשים יש בעיות חשמל ברכב? ביקשת מהם לומר לך כמה אנשים החליפו מסרק הגה וקופלונג במחיר שערורייתי של 6500 ש"ח במוסך המרכזי? (היה שרשור כזה לפני כמה ימים).

מניין לך הנתונים הללו שסקודה לא אמינה? תביא נתונים ונדבר.

אני אומר את זה כבעלים של I20.

אגב להורים שלי יש פולו 2007 ידנית אצלם משנת 2011 עד היום נכנסת למוסך מטיפול לטיפול ונוסעת הרבה יותר יפה מהיונדאי I20 שלי למרות שה I20 יותר חדשה.

פורסם
Night Driver

אני רושם משהו על מנוע ואתה מדבר איתי על חלונות וגיר?

סקודה זה לא פולקסווגן. זה מנוע פולקסווגן והם נחשבים אמינים למיטב ידיעתי הדלה (אם כי קצת מוזר לטעון לאמינות לחברה כמו פולקסווגן אחרי הדיזל גייט).

 

ושוב, ברור שלכל חברה יש פאלטות פה ושם, אפילו לטויוטה שהשם הנרדף שלה זה אמינות, הייתה פאדיחה גדולה עם הברקסים לפני כמה שנים (אם אני זוכר נכון). עשו ריקול גדול ולא פגע באמינות כי הסה"כ טוב.

ומה עם כשל המנועים הגדול של הקורולה ב2003-2004?.

 

או כשל במנועים של הונדה אינסייט לפני 10 שנים?.

 

לישראלים נוח יותר "לסלוח" ליצרן יפני, הם ממש, מאמינים לעצמם שכל פעם שיש בעיה ברכב יפני זה "בלאי" ולא קרה כלום בזמן שיש תקלה ברכב צרפתי זה "לא אמין וצרפתי" סוג של תופעה שמאפיינת אנשים ששילמו יותר על מדבקה תוצרת יפן ועדיין נכנסים למוסך.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
תגיד, ביקשת מיונדאי ומקיה שיספרו לך לכמה אנשים יש בעיות חשמל ברכב? ביקשת מהם לומר לך כמה אנשים החליפו מסרק הגה וקופלונג במחיר שערורייתי של 6500 ש"ח במוסך המרכזי? (היה שרשור כזה לפני כמה ימים).

מניין לך הנתונים הללו שסקודה לא אמינה? תביא נתונים ונדבר.

אני אומר את זה כבעלים של I20.

אגב להורים שלי יש פולו 2007 ידנית אצלם משנת 2011 עד היום נכנסת למוסך מטיפול לטיפול ונוסעת הרבה יותר יפה מהיונדאי I20 שלי למרות שה I20 יותר חדשה.

 

אין לי נתונים שסקודה לא אמינה, אבל אין לי גם נתונים שצרפתיות לא אמינות ובכל זאת עם ישראל משוכנע שזה המצב בעוד שבמקרה של סקודה נראה שאנשים משוכנעים שהרכב אמין יותר מצרפתיות אחרת הם לא היו יושבים ככה גבוה בצמרת. אני ניסיתי עם השרשור הזה להבין למה זה המצב ומאיפה הגיעה התפיסה הזו כי מהתרשמות כללית שלי רכבים גרמניים לא אמינים יותר מצרפתיים.


×
×
  • תוכן חדש...