Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז למה בעצם עם ישראל עף על סקודה?


Doron_Z
שימו לב! השרשור הזה בן 2076 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לקרוב משפחה שלי היתה סיטרואין C4 מהעבודה, הוא נתקע כמה פעמים בכביש ופשוט לא סבל את הרכב,

2 הרכבים אחריו היו של VAG, אוקטביה וגולף, והוא מרוצה עד הגג, למה?

כי הוא טוען שמדובר ברכבים יותר כיפים, איכותיים, ואמינים יותר, כן כן לא היו לא תקלות DSG בכלל.

 

בדיוק לתקופה אחרונה דברתי איתו לגבי הרכבים הצרפתיים שבאמת מעניינים היום, כמו 3008, הוא שאל לגבי זה, צי הרכב שלהם אמר שעם צרפתיות לא מתעסקים.

 

עם כל הכבוד הדוגמא של הקרוב משפחה היא לא מספיק רצינית.

 

מספיק מבט בפורום הזה ובתיעודים מחו״ל כדי לראות שבשנים האחרונות רכבי וואג יכולים לסבול מלא מעט תקלות, גם נקודתיות וגם סדרתיות.

 

בלי להכנס לדיון של מי יותר אמין, בנאדם סביר לא יכול לקבוע שיש יתרון אמינות מובהק לטובת הגרמניות על הצרפתיות, זה לא באמת פקטור כשמשווים ביניהן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 329
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הסקודה חוגגת בליסינג, ואני מבין למה.

קיבלתי פעמיים בתור רכב חלופי אוקטביות 1.2 שפרשו מליסינג להשכרה, הנוחות של הרכב יחסית לקיה סיד שבה אני מתנייד ביומיום בהחלט גרמו לי להעדיף את האוקטביה.

וגם כוח לא ממש חסר לה לשיוטים בבינעירוני.

לרדת לאילת עם הקיה לעומת לרדת לאילת עם האוקטביה זה הפכים גמורים לחוליות בגב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין פה כמעט אף אחד שיכול לתת הסבר טוב למה.

לגבי הצרפתיות, יש להם ירידת ערך גדולה. למה יש הרבה סיבות, חלק מזה מן הסתם בשם הרע שנדבק להם לפני הרבה שנים, אבל בפועל, תקנה טויוטה ותקנה צרפתית, אחרי 5 שנים עם אותם תנאים, יהיה הרבה יותר קל למכור את הטויוטה מאשר את הצרפתית ותהיה לצרפתית ירידת ערך וזה שיקול שלא מעט ישראלים עושים וגם חברות הליסיניג...

 

לגבי סקודה, נסעתי לפני הרבה שנים על אוקטביה דיזל ידנית שעברה את ה1,000,000 קילומטר והייתה ממשיכה אם לא היו גונבים אותה. וזאת סתם דוגמא קטנה למה הרכבים של סקודה מוצלחים...

שילוב של מנוע חזק מבית טוב (פולסווגן), איכות סבירה, מחיר לא רע, אמינות וסחירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

green

מנועי פולסווגן בהחלט נחשבים אמינים. יש להם בעיות בגיר, אבל לא במנוע...

לגבי סחירות ואמינות, זה לא יפני או קוריאני, אבל בהחלט מספיק להרבה מאוד אנשים ולכן הנתונים מדברים...

אגב, בהחלט יכול להיות שהמידע שלי לא מעודכן. בשנים האחרונות בכלל נסעתי בשוטף על קטנוע, אני די חדש בפורום ולא ממש קורא ספרות מקצועית והניסיון שלי הוא לא גדול (נהג וותיק יחסית אבל לא נסעתי על המון רכבים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשתי מילים - חוכמת ההמונים. בקצת יותר הרחבה, זה היצרן הכי משתלם מבחינת עלות תועלת, שקל למטר או איך שלא תקראו לזה. רוב הסקודות מובילות בצמרת הקטגוריות שלהן וכנראה שזה לא מקרה. הצניעות הצ'כית עם הטכנולוגיה הגרמנית יצרה משוואה שקשה לאחרים לחקות, אפילו לא מבית הקונצרן עצמו. לדוגמה הסופרב, מכונית פרימיום לכל דבר ועניין שנמכרת במחירי מכוניות עממיות בסדר גודל שלה אז למה שאנשים ירצו משהו אחר? ולגבי מי שכותב שזה בגלל הליסינג, אז כן אבל הפוך גוטה הפוך. אם לא היה ליסינג בישראל לא היו מוכרים פה כל כך הרבה מכוניות כמו יונדאי מאזדה וטויוטה ובטח שהן לא היו מובילות את המכירות בכזה הפרש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

green

מנועי פולסווגן בהחלט נחשבים אמינים. יש להם בעיות בגיר, אבל לא במנוע...

לגבי סחירות ואמינות, זה לא יפני או קוריאני, אבל בהחלט מספיק להרבה מאוד אנשים ולכן הנתונים מדברים...

אגב, בהחלט יכול להיות שהמידע שלי לא מעודכן. בשנים האחרונות בכלל נסעתי בשוטף על קטנוע, אני די חדש בפורום ולא ממש קורא ספרות מקצועית והניסיון שלי הוא לא גדול (נהג וותיק יחסית אבל לא נסעתי על המון רכבים).

 

באמת אין להם בעיות במנועים??..

 

מה עם ה1.8 של הסופרב הקודמת?רינגים ב40,50 אלף קילומטר,צריכת שמן מטורפת מהיום הראשון,וה1.2 עם הבעיות עם הטיימינג,וה 1.4 עם מגדש על+טורבו??

וזה רק מה שאני עכשיו ברגע..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

green

מנועי פולסווגן בהחלט נחשבים אמינים. יש להם בעיות בגיר, אבל לא במנוע...

לגבי סחירות ואמינות, זה לא יפני או קוריאני, אבל בהחלט מספיק להרבה מאוד אנשים ולכן הנתונים מדברים...

אגב, בהחלט יכול להיות שהמידע שלי לא מעודכן. בשנים האחרונות בכלל נסעתי בשוטף על קטנוע, אני די חדש בפורום ולא ממש קורא ספרות מקצועית והניסיון שלי הוא לא גדול (נהג וותיק יחסית אבל לא נסעתי על המון רכבים).

 

המנועים הצרפתיים לא פחות אמינים אם לא הרבה יותר ועדיין אוטו זה לא רק מנוע או רק גיר.

 

אם יש תקלה משביתה או אפילו לא משביתה אבל שדורשת ממך לבוא למוסך השבוע ממש לא אכפת לך אם זה מנוע, מכטרוניק או קונקטור חשמלי.

 

מה שמוכר רכבים זה יחס עלות-תועלת, שיווק ומה יש לשכן.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Ron.P

קראת בכלל את ההודעה שלי שאתה מצטט?

רשמתי מפורשות שהמידע שלי לא רחב ויכול להיות שאני טועה, אבל זה הרושם שלי.

תהיה בטוח שרוב האנשים במדינה שקונים רכבים מבינים עוד פחות ממני, אבל יש חוכמת המונים והציבור לא תמיד מטומטם כמו שחושבים...

 

אגב, אתה לא הראשון שמגיב בצורה כזאת בלי לקרוא ולהבין על מה מגיבים וזה מתחיל להימאס עלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרנף, אתה כתבת שמנועי פולקסוואגן בהחלט נחשבים אמינים. זו קביעה מאוד חד משמעית ואליה מתייחסים.

 

אין יצרן שאין לו איזו נפילה במהלך השנים אבל ההבדל הוא בהתייחסות. קונצרן VAG זכור לרע עם החלונות הנופלים למשל, עם המנועים שמתו, DSG ועוד פאלטות שלא זכו למענה הולם.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Night Driver

אני רושם משהו על מנוע ואתה מדבר איתי על חלונות וגיר?

סקודה זה לא פולקסווגן. זה מנוע פולקסווגן והם נחשבים אמינים למיטב ידיעתי הדלה (אם כי קצת מוזר לטעון לאמינות לחברה כמו פולקסווגן אחרי הדיזל גייט).

 

ושוב, ברור שלכל חברה יש פאלטות פה ושם, אפילו לטויוטה שהשם הנרדף שלה זה אמינות, הייתה פאדיחה גדולה עם הברקסים לפני כמה שנים (אם אני זוכר נכון). עשו ריקול גדול ולא פגע באמינות כי הסה"כ טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

תמיד אמרו לי שעם ישראל מחפש רכב שקודם כל יהיה אמין במחיר טוב ועם פוזה מסויימת, ושפחות מעניינים אותו ביצועים או יחידות הנעה וגיר מתקדמות, כמו גם אבזור והתנהגות או נוחות יוצאת דופן. אז למה עם ישראל בכל זאת אוהב כל כך סקודה?



 

תגיד, ביקשת מיונדאי ומקיה שיספרו לך לכמה אנשים יש בעיות חשמל ברכב? ביקשת מהם לומר לך כמה אנשים החליפו מסרק הגה וקופלונג במחיר שערורייתי של 6500 ש"ח במוסך המרכזי? (היה שרשור כזה לפני כמה ימים).

מניין לך הנתונים הללו שסקודה לא אמינה? תביא נתונים ונדבר.

אני אומר את זה כבעלים של I20.

אגב להורים שלי יש פולו 2007 ידנית אצלם משנת 2011 עד היום נכנסת למוסך מטיפול לטיפול ונוסעת הרבה יותר יפה מהיונדאי I20 שלי למרות שה I20 יותר חדשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Night Driver

אני רושם משהו על מנוע ואתה מדבר איתי על חלונות וגיר?

סקודה זה לא פולקסווגן. זה מנוע פולקסווגן והם נחשבים אמינים למיטב ידיעתי הדלה (אם כי קצת מוזר לטעון לאמינות לחברה כמו פולקסווגן אחרי הדיזל גייט).

 

ושוב, ברור שלכל חברה יש פאלטות פה ושם, אפילו לטויוטה שהשם הנרדף שלה זה אמינות, הייתה פאדיחה גדולה עם הברקסים לפני כמה שנים (אם אני זוכר נכון). עשו ריקול גדול ולא פגע באמינות כי הסה"כ טוב.

ומה עם כשל המנועים הגדול של הקורולה ב2003-2004?.

 

או כשל במנועים של הונדה אינסייט לפני 10 שנים?.

 

לישראלים נוח יותר "לסלוח" ליצרן יפני, הם ממש, מאמינים לעצמם שכל פעם שיש בעיה ברכב יפני זה "בלאי" ולא קרה כלום בזמן שיש תקלה ברכב צרפתי זה "לא אמין וצרפתי" סוג של תופעה שמאפיינת אנשים ששילמו יותר על מדבקה תוצרת יפן ועדיין נכנסים למוסך.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד, ביקשת מיונדאי ומקיה שיספרו לך לכמה אנשים יש בעיות חשמל ברכב? ביקשת מהם לומר לך כמה אנשים החליפו מסרק הגה וקופלונג במחיר שערורייתי של 6500 ש"ח במוסך המרכזי? (היה שרשור כזה לפני כמה ימים).

מניין לך הנתונים הללו שסקודה לא אמינה? תביא נתונים ונדבר.

אני אומר את זה כבעלים של I20.

אגב להורים שלי יש פולו 2007 ידנית אצלם משנת 2011 עד היום נכנסת למוסך מטיפול לטיפול ונוסעת הרבה יותר יפה מהיונדאי I20 שלי למרות שה I20 יותר חדשה.

 

אין לי נתונים שסקודה לא אמינה, אבל אין לי גם נתונים שצרפתיות לא אמינות ובכל זאת עם ישראל משוכנע שזה המצב בעוד שבמקרה של סקודה נראה שאנשים משוכנעים שהרכב אמין יותר מצרפתיות אחרת הם לא היו יושבים ככה גבוה בצמרת. אני ניסיתי עם השרשור הזה להבין למה זה המצב ומאיפה הגיעה התפיסה הזו כי מהתרשמות כללית שלי רכבים גרמניים לא אמינים יותר מצרפתיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2076 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...