Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז למה בעצם עם ישראל עף על סקודה?


Doron_Z
שימו לב! השרשור הזה בן 2062 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין לי בעיה עם תיבות כפולות מצמדים- שהיצרן יתן אחריות מורחבת (נניח 5 שנים) .

ואז 3000 שקל ירגישו טוב יותר.

 

אבל שילוב של גיר רגיש+ יבואן מגעיל... גורם להרבה המולה סביב נושא זה.

תאר לך מה היה קורה לשוק של מערכות היברידיות, אם טויוטה לא היו נותנים אחריות ארוכה עליהן.

 

ואני בטוח שהיו ועדיין יש להן בעיות, ואיכשהו אין המולה על זה שהיברידי זה ח#א, להיפך, הן עולות לכביש בהמוניהן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 329
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כעת מועלית טענה שבוואג מדובר בבלאי רגיל של מצמדים, אולי כן ואולי לא, אני לא יודע. וואג בוודאי יודעים.

אני לא שמעתי על החלפת מצמדים בגירים של יצרנים אחרים באופן שגרתי עקב בלאי.

 

אולי בגלל שהכמויות של הרכבים של היצרנים האחרים עם גירים כפולי מצמדים היא נמוכה.

 

מלבד דגמי רנו שמוכרים כמויות גדולות של רכבים עם גירים כפולי מצמדים, האם גם שם ישנה החלפת מצמדים עקב בלאי? והאם באותה כמות וקילומטרז כמו בדגמי וואג? (האם זה לא אותו הגיר כמו בפורד פוקוס? ואם כן כיצד אין את הבעיות שהיו בפוקוס?)

 

האם בגירים כפולי מצמד רטובים של וואג יש גם צורך בהחלפת מצמדים עקב בלאי והאם באותה כמות וקילומטרז כמו בגירים עם המצמדים היבשים?

 

בלאי של מצמדים, לא ייחודי לגיר של VAG, הוא מובנה בטכנולוגיה של גיר רובוטי כפול מצמד שהינו גיר רגיל (בעצם שני גירים רגילים...) - למה כל כך הרבה אנשים מתקשים להבין את זה?

 

גם בגיר דומה של קונצרן יונדאי/קיה אנשים נאלצים וייאלצו להחליף מצמדים - זה לא טיפול שגרתי, אלא תלוי בלאי (כמו שבמכוניות עם גיר ידני, יש כאלו שהמצמד שלהם מחזיק 200K ק"מ ויש כאלו שמצליחים להשמיד מצמד אחרי כמה עשרות אלפים בודדים של קילומטרים).

 

ראה דוגמה כאן:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?659192-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A1%D7%99%D7%93-%D7%A8%D7%95%D7%A2%D7%93-%D7%91%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9C%D7%AA-%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A2%D7%94&p=5708569&viewfull=1#post5708569

 

בגיר כפול מצמד רטוב (שוב, לא משנה של איזה יצרן - הטכנולוגיה על יתרונותיה וחסרונותיה זהה), המצמדים טבולים בשמן אשר משפר משמעותית את הקירור שלהם, ולכן אורך החיים שלהם ארוך משמעותית. אך גם שם, אורך החיים אינו אינסופי.

 

שוב, בשקלול העלות של החלפת המצמדים, הרגישות אליה קצת חסרת פרופורציה בעיני.

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, אבל למה צריך גיר כזה שנוסף להיותו נזקק להחלפת מצמדים תקופתית, הוא גם מודיע על זה באופן לא כל כך סימפטי לנהגו, זה שכזכור גם צריך הדרכה איך לנהוג באוטו בפקקים בשביל להאריך את ימיו ובחלק מהמקרים גם מודיע לו שהגיר התחמם וצריך להמתין בצד שיתקרר, תוסיף לזה את אופן הפעולה הלא רהוט שלו במהירויות זחילה, את ההשהייה ביציאה מהירה מהמקום ובמיוחד את העובדה שגיר פלנטרי חף מכל השטויות האלו ואז אולי תוכל להצטרף לתמיהה שאינה רק שלי, למה בכלל צריך את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל השאלות שלך במקום.

כפי שהוזכר כבר בשרשור, אני מניח שזה קשור לעלות הנמוכה שלו בעיקר והיכולת הקלה (?) יותר לעמוד בתקני זיהום האוויר. העובדה ש-VAG הם לא היצרן היחיד שדבק בגיר הזה היא אינדיקציה שההשערות הנ"ל נכונות.

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואג לא היחידים שדבקו בגיר, הם היחידים שמתעקשים על ה-DQ200.

 

רנו, יונדאי/קיה ואלפא רומיאו משתמשים בגירים דו-מצמדיים, בלי אותו קנ"מ דיווחים על בעיות. ולא, זה לא רק בפורום וזה אפילו לא רק בארץ. המוצר הזה דפוק, וזאת התעקשות מיותרת לשים אותו בכל מכונית ומכונית. עובדה שאת ה-6 הצליחו לסדר.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בדיוק סקודה, אבל אתמול נהגתי בגולף החדשה, הרכב רמה מעל לכל מה שיש בקטדוריה (ולמען האמת גם מסדרה 1 וA קלאס), ויכול להבין למה אנשים מעדיפים את שילוב הגיר-מנוע-מתלים של VAG.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומן,

ראשית, ה-DQ200 עבר אי אילו רביזיות (זה לא באמת "אותו גיר" - מה שמותקן היום זה הדור השלישי כמדומני של הגיר הזה). שנית, גם יצרנים אחרים משתמשים בגירים כפולי מצמד יבשים כמו ה-DQ200 וגם אצל אחרים, הלקוחות חווים רעידות/התחממויות של המצמדים (ולא מספר מבוטל אצל קיה למשל) - הכל עניין של תפוצה. רכבי VAG משווקים עם גירים כאלו כבר כ-10 שנים ויותר, כאשר כל שאר היצרנים החלו לאמץ אותו בפער של כמה שנים אחרי VAG (שלא לדבר על ייבוא לשוק המקומי).

לרנו יש את הבעיות שלה עם הגיר הזה וגם באלפא אני מניח שלקוחות י/עברו החלפת מצמדים, פשוט המספר של אלפות עם הגיר הזה לעומת כל השאר בטל בשישים.

 

לפחות בפורום הזה, רב רובן של התלונות ההמוניות בגיר הזה היו לפני 2015 - בשנים האחרונות כמות התלונות על הגיר הספציפי הזה ירדה משמעותית, ולעומת זאת כמות הדיווחים על התנהגות לא רהוטה / רעידות / התחממות של המצמדים אצל יצרנים אחרים מתחילה להיות נוכחת (מעבר לתקלות במחשבי הגיר של רנו).

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי בגולף 2014 לפני כמה שבועות.

אין בכלל מה להשוואת אותו לרכבים אחרים מבחינת חווית נהיגה ואיכות כללית ברכב.

כמה רמות מעל היפניות למרות שאני די "חסיד" של יפניות. (כי שקט נפשי חשוב לי יותר)

 

כמעט רכשתי את הרכב - אבל אחרי מחשבה שנייה וויתרתי על התענוג תרתי משמע.

כי לא בא לי להיתקע באמצע הערבה בשמש הקופחת. (ולחכות שעות לחילוץ)

 

אבל אחרי הנהיגה בגולף קשה לי להתפשר על רכב אחר בטח לא טויוטה שאני די מחבב את המותג

לכן אני עושה כל מאמץ לא להתפשר ומחפש רכב ידני,לדאבוני כמעט שאין רכבים כאלו

וגם אם יש? קרעו להם את הצורה.

 

חבל שרכב כל כך טוב נופל על גיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, אני חושב שגם אם הגיר או הטורבו יילכו, המזגן עדיין יעבוד, אז לא תהיה בשמש.

 

אלא אם המזגן יילך גם. או המנוע.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין על מה אתם נוהגים ביומיום שהגולף מרגישה שמיים וארץ לעומתו. כן, איכותי, לפחות בשנים הראשונות, עד שמתחיל הבלגן. אבל מהתגובות פה עולה תמונה של מינימום בנטלי. אם להתנתק מהפאנבוייזם, הוולוו הנוכחיות לא נופלות בכל מה שקשור לתאי נוסעים, המאזדות הנוכחיות גם לא, גם הפיז'ו 308 איכותית במידה דומה ואלה רק דוגמאות בשליפה.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת תמוהות קצת התגובות על הגולף, אחלה רכב אבל לא צריך לעשות ממנו ב.מ.וו לעומת שאר הקטגורייה. מאזדה לא פחות איכותית לטעמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 3 ?

בחייך .

 

גם ה308 לדעתי לא מתקרבת -לפחות לא במה שקשור לגימור פנימי .

 

הגולף לא במוו ,אבל בטח לא מאזדה 3 /קורולה/ אלנטרה אנאערף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2062 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...