Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לגיר של הפוקוס אין ערך מוסף גם כשהוא תקין.

 

אני הייתי בצד שמתנהל מול המחלקה הטכנית - אגב, חבר'ה מעולים.

 

DSG כשהוא תקין,הוא מעולה.

 

כשהוא לא ... הוא לא.

 

פוקוס גם לאחר החלפת מצמדים נוטה ליסוע גרוע.

 

מלבד ממירים קטליטיים, תושבות מנוע,מדחסי מזגן, וכן הלאה וכן הלאה.

 

בגולף החצי נחמה?

כשהיא נוסעת היא נוסעת טוב.

 

הנקודה החלשה של הואגיות מעבר לאמינות מוטלת בספק - היא יבואן עצל ושבע.

 

מי טען שהגיר של הפוקוס אמין יותר מ Dsg ?

ומאיפה הנתונים על כך?

 

לי יש מאות לצורך השוואה - ולך?

 

שניהם לא להיט מבחינת אמינות ושניהם מתפקדים טוב כשהם תקינים.

 

לגבי מאיפה הנתונים אז הם מחבר שעובד כקצין רכב בחברת ליסינג והשכרה מהגדולות בארץ.

 

עריכה: הגיר של הפוקוס גמר מצמדים אבל לא נתן תקלות שחייבו אותך לעזוב הכל ולהיכנס מחר למוסך גם אם האוטו עדיין מקרטע.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 329
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
לדעתי, הגיר DSG הוא פצצה - הגיר של המאזדה איטי משמעותית להבדיל. היופי ב-DSG, הוא שגם עם מנוע ה-125 כ"ס, הגולף מרגישה זריזה יותר מהמזדה. הוא יודע לסחוט כל שביב של כח מהמנוע ועם פלאפים מאחורי ההגה לא צריך כלום יותר.

לא באמת יודע, נוהג די יומיומי על אוקטביה חדשה 1.4 150 סוסים, אם יש משהו ש"דופק" את חויית הנהיגה לטעמי זה הגיר וההתנהגות ההססנית שלו, את הכוח ויש ממנו קצת מביאים הסוסים לא הגיר.

ותוספת מאוחרת, אבל נדרשת, אני גם נוהג על בורה בת 18.5 עם מנוע 2 ליטר וגיר פלנטרי עתיק ארבעה הילוכים, האוטו איטי יותר מהסקודה, אין ספק, אבל התגובה המיידית של הגיר הזקן הזה בכל מצב ובכל מהירות, החיבור הכמעט אורגני בין הלחיצה ועוצמתה להענות הגיר ובעקבותיו 115 הסוסים ( שאולי נשארו מהם 12 ), אין להם פשוט תחליף בכל הרובוטים האלו. תביא לי גיר רובוטי שיידע להתנהג ככה, אני מיד חוזר בתשובה.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
פורסם
שניהם לא להיט מבחינת אמינות ושניהם מתפקדים טוב כשהם תקינים.

 

לגבי מאיפה הנתונים אז הם מחבר שעובד כקצין רכב בחברת ליסינג והשכרה מהגדולות בארץ.

 

עריכה: הגיר של הפוקוס גמר מצמדים אבל לא נתן תקלות שחייבו אותך לעזוב הכל ולהיכנס מחר למוסך גם אם האוטו עדיין מקרטע.

 

גם אני קצין רכב ...

 

וחבר שלך טועה , מחשב גיר גם לא נותן לך להניע .

 

גם בואג מצמד שחוק לא תוקע אותך -אלא מכטרוניקס .

 

בצי שלי "דלק מוטורס" הגיעו לחניה שלי לטפל בתקלות .

פורסם
גם אני קצין רכב ...

 

וחבר שלך טועה , מחשב גיר גם לא נותן לך להניע .

 

גם בואג מצמד שחוק לא תוקע אותך -אלא מכטרוניקס .

 

בצי שלי "דלק מוטורס" הגיעו לחניה שלי לטפל בתקלות .

 

רק שבפורד 90% מהתקלות היו קלאצ'ים ובואג לא.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כנראה שזאת המוגבלות של הטכנולוגיה הזאת של גיר ללא מערכת קירור, יכול להיות שבמקומות פחות חמים ופחות צפופים הבעיות של המערכת פחות בולטים, יחד עם זאת שקניתי רכב, בחרתי בסיאט אטקה, נחייה ונראה אם השד נורא כ"כ.

פורסם
רק שבפורד 90% מהתקלות היו קלאצ'ים ובואג לא.

 

שוב אתה טועה ומטעה .

 

וחבל.

 

אני לקוח עם כמעט 900 רכבים.

 

אני מכיר את הסטטיסטיקה היטב .

פורסם (נערך)
מה הסיבה שלאחר כל כך הרבה שנים של כשל בגיר/מכטרוניקס

הם לא מצליחים למצוא פתרון ראוי?

לא רוצים כנראה.

 

אולי מבחינתם היתרונות גוברים על החסרונות. חוץ מזה, זה נמכר מספיק טוב גם ככה.

 

כמו במועדון קרב - אם עלות התביעות נמוכה יותר מעלות ריקול, לא עושים ריקול.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
כנראה שזאת המוגבלות של הטכנולוגיה הזאת של גיר ללא מערכת קירור, יכול להיות שבמקומות פחות חמים ופחות צפופים הבעיות של המערכת פחות בולטים, יחד עם זאת שקניתי רכב, בחרתי בסיאט אטקה, נחייה ונראה אם השד נורא כ"כ.

 

עדיין הם חייבים לתת מענה לבעיה.

 

כן, גם לי בא לקחת סיכון...

פורסם
לא לזחול עם רגל על דוושת הבלם לאורך זמן. מצב זה זהה להתקדמות עם חצי קלאצ' ברכב עם גיר ידני, לאורך זמן המצמד מתחמם ונשחק.

 

אז איך אמורים לזחול בתנועה איטית?

פורסם

משחררים את הרגל מדוושת הבלם. אם מדובר בפקק "קשה" עם מהירות זחילה אפסית אשר מחייבת אותך ללחוץ על הבלם תוך כדי תנועה, אז תמתין לפני התקדמות (תשאיר יותר מרווח). אם זה התוואי היומי שלך, אז הגיר הזה לא בשבילך.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

להמתין עוד חצי שניה עד שנפתח מרווח ולהאיץ טיפה יותר, שהמצמד ישתלב.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
משחררים את הרגל מדוושת הבלם. אם מדובר בפקק "קשה" עם מהירות זחילה אפסית אשר מחייבת אותך ללחוץ על הבלם תוך כדי תנועה, אז תמתין לפני התקדמות (תשאיר יותר מרווח). אם זה התוואי היומי שלך, אז הגיר הזה לא בשבילך.

 

 

האמת זו צורת הנהיגה שלי שנים. התוואי שלי אינו כולל מהירות זחילה

אבל הילדים/בת זוג גם נוהגים (לפעמים) ברכב, כך שאני לא יכול ללמד את כולם איך לנהוג נכון בגיר DSG

זה היה מגוחך.

 

טוב כנראה אהיה צריך לחשוב על אלטרנטיבה אחרת,וחבל. (לוקח לי הרבה זמן להתחבר לרכב)

פורסם (נערך)
לא לזחול עם רגל על דוושת הבלם לאורך זמן. מצב זה זהה להתקדמות עם חצי קלאצ' ברכב עם גיר ידני, לאורך זמן המצמד מתחמם ונשחק.

 

אבל זה בדיוק מה שכולם עושים בפקקים. ואם אתה משאיר מרווח מלפניך, נכנסים לך 10 רכבים באמצע..

עריכה אחרונה על ידי outlander

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

וזה לא טוב, ורק מוכיח שהרוב המוחלט לא יודע לנהוג.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...