Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז למה בעצם עם ישראל עף על סקודה?


Doron_Z
שימו לב! השרשור הזה בן 2061 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

את האמת, אני קצת לא מבין איך גם אפשר עם גיר ידני להתנהל בפקקים בלי להרים חצי קלאץ׳ כדי להתקדם מעט בכל פעם ולעצור.

 

אם אני מרים חצי קלאץ׳, נותן קצת גז ומשחרר את הקלאץ׳ (הפרוצדורה הרגילה של תחילת נסיעה) אני כבר מתקדם יותר מדי לעבר הרכב הבא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 329
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תראה, אתה מתוחכם מדי בשבילי.

 

לא הבנתי את סודות הנהיגה הנכונה בגיר DSG7 בפקקים.

 

אם תוכל להסביר את זה בצורה פשוטה - עשה ואל תעשה בגיר DSG7 על מנת שנראה עם זה קומפטבילי עם המציאות, או יפה רק לנייר (או למסך) אני ממש אשמח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני מרים חצי קלאץ׳, נותן קצת גז ומשחרר את הקלאץ׳ (הפרוצדורה הרגילה של תחילת נסיעה) אני כבר מתקדם יותר מדי לעבר הרכב הבא.

 

שמור (הרבה) יותר רווח מהרכב שלפניך, ואל תמהר להאיץ מיד כשהפקק מתחיל לזוז. נסה לזחול דרך כל הפקק עם מצמד משולב לגמרי: ברכב רובוטי זה אומר לשחרר את הבלמים עד הסוף.

 

באופן כללי, להתקדם דרך הפקק בקביעות ללא עצירות תכופות זה תמיד רצוי.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל זה בדיוק מה שכולם עושים בפקקים. ואם אתה משאיר מרווח מלפניך, נכנסים לך 10 רכבים באמצע..

 

אם עושים את זה נורמלי, לא נכנס אף אחד. וכמו שאמרו לך, אם נכנס - לא קרה כלום.

 

את האמת, אני קצת לא מבין איך גם אפשר עם גיר ידני להתנהל בפקקים בלי להרים חצי קלאץ׳ כדי להתקדם מעט בכל פעם ולעצור.

 

אם אני מרים חצי קלאץ׳, נותן קצת גז ומשחרר את הקלאץ׳ (הפרוצדורה הרגילה של תחילת נסיעה) אני כבר מתקדם יותר מדי לעבר הרכב הבא.

 

אז תעדן את התנועות ותעבוד על המרחק מהרכב שלפנים. נראה שאתה מזנק חזק מדי בשביל נהיגת פקק.

 

תראה, אתה מתוחכם מדי בשבילי.

 

לא הבנתי את סודות הנהיגה הנכונה בגיר DSG7 בפקקים.

 

אם תוכל להסביר את זה בצורה פשוטה - עשה ואל תעשה בגיר DSG7 על מנת שנראה עם זה קומפטבילי עם המציאות, או יפה רק לנייר (או למסך) אני ממש אשמח.

 

מאד פשוט - לשחרר בלם, לתת טיפה גז שהמצמד ישתלב במלואו, לגלוש. לא לעשות את זה עם רגל על הבלם, לא להחזיק את הרגל על הגז בעליה כאילו שאתה עם ממיר מומנט. זה לא יפה רק למסך ויש לי מספיק ניסיון מעשי עם זה.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, עם DSG נוהגים כמו ברכב ידני. אם אתה נהג שגומר קלאץ' ב 50K בידני סביר להניח שתגמור אותו בערך באותו הקצב גם ב DSG ואם אתה עושה 200K עליו אז סביר להניח שזה מה שתעשה גם ב DSG.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמעט מדויק. אם אתה נהג שגומר קלאץ' בידני ב-50K, ב-DSG כנראה תגמור אותו ב-30K. אם אתה שומר על הקלאץ', כנראה תגמור אותו באותו קצב בשניהם.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שנאתי את צורת הנהיגה הזאת עם גיר ידני ואני אשנא אותה גם עם גיר dsg.

 

זאת צורת נהיגה שלכאורה נינוחה, שכן לאן אתה ממהר ומה הדחיפות לזנק מייד כשצריך לזנק, למה לא לחכות קצת שהתנועה תתקדם?

 

בפועל זאת צורת נהיגה שגורמת בדיוק ההיפך, תחושת חוסר נינוחות, חוסר טבעיות, מצריכה תכנון ומחשבה מיותרים, גורמת לחוסר נעימות כלפי מי שאיתך ברכב ומהנהגים סביבך שלא מבינים מי האיבציל הזה ומי נתן לו רישיון נהיגה.

 

זאת צורת נהיגה שמרגיזה את הרכבים סביבך.

 

לא תודה.

 

למה אני צריך לנהוג ככה ברכב חדיש? יש לי תשובה, אני לא צריך יש רכבים עם גירים נורמאליים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע, אם זה מרגיז אותך, כנראה שהבעיה אצלך. לי הרבה יותר רגוע ככה. מצד שני, אני לא משווה בולבולים עם שאר יושבי הפקק, אולי זה העניין.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמור (הרבה) יותר רווח מהרכב שלפניך, ואל תמהר להאיץ מיד כשהפקק מתחיל לזוז. נסה לזחול דרך כל הפקק עם מצמד משולב לגמרי: ברכב רובוטי זה אומר לשחרר את הבלמים עד הסוף.

 

באופן כללי, להתקדם דרך הפקק בקביעות ללא עצירות תכופות זה תמיד רצוי.

 

מצמד משולב לגמרי הכוונה היא לקלאץ׳ לא לחוץ, בעצם הרגל לא נוגעת במצמד נכון?

 

כי באינטואיציה כשאתה אומר מצמד משולב לגמרי זה נשמע כאילו ללחוץ על הקלאץ׳ עד הסוף, מה שמן הסתם לא נשמע הגיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, הכוונה היא גיר משולב לגמרי - כלומר, דוושת המצמד לא לחוצה.

ב-DSG, דוושת הבלם לא לחוצה.

ד"א ב-DSG אין צורך לתת גז, מספיק להוריד את הרגל מדוושת הבלם וההילוך הראשון (המאד קצר) ישולב והרכב יתקדם. סיוע של קצת גז דרוש רק בזינוק בעלייה תלולה.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיפתחו כבר פתרונות ייצור ואגירת חשמל מתקדמים, יהפכו את הרכבים החשמליים למיינסטרים, ובתקווה תיבת הילוכים תלך לעולם שאליו הלכו הקרבורטור, הדיסטריביוטור והצ׳וק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צורת הנהיגה הנ"ל חוסכת במספר הזינוקים, גם זינוק רגיל עם שחרור בלם מלא (וכפועל יוצא מכך שילוב מצמד מלא), גורמת לשחיקת המצמדים.

 

אתה מוצא את עצמך נוהג ברכב מודרני ומנסה לחסוך בזינוקים כדי לחסוך בשחיקת המצמדים.

 

כלומר אתה נמנע אפילו מנהיגה רגילה ושגרתית כדי למנוע בלאי מואץ, מילא היית נמנע מנהיגה ספורטיבית כדאי למנוע בלאי כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא נמנע מנהיגה שגרתית. זאת הנהיגה השגרתית שלי. אני משתדל להימנע מנהיגה לא נכונה באופן כללי.

אתה מתרץ נהיגה לא נכונה (זה תקף גם לישיבה לא נכונה, מבט לא נכון, אחיזת הגה לא נכונה - כל אספקט שהוא) בשגרה. צריך פשוט להטמיע הרגלים נכונים.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2061 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...