Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם למערך השיווק יש גבול.

אז כנראה שיש הרבה פחות תקלות ממה שנדמה לכולם שיש.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 329
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

או הרבה יותר קיבעון, או שעיקר המכירות באירופה עדיין ידני.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

בואו נגיד ככה, אף אחד מאיתנו לא היה ממליץ לחברים/ בני משפחה לקנות את הגולף. פשוט לא היינו מעיזים לקחת על עצמינו את האחראיות הזו, גם אם הרכבים שופרו מבחינת אמינות וכו׳

 

זה מזכיר לי שהייתי לפעמים נוסע עם חברים בלילה לתל אביב והייתי ממליץ לחנות באיזור מסויים נידח כי מה הסיכוי שיבוא עכשיו פקח ותפסיקו לפחד ויאללה קחו סיכון קטן מה כבר יקרה, איך שהיו אומרים לי שהקנס עלי אם קורה משהו הייתי מתקפל :lol:

 

ככה גם הגולף, עד שלא נראה שינוי טוטאלי אצל וואג, לא משנה מה, תמיד יש חשש...

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
פורסם

זה כן. זה בדיוק ההבדל בין תיאוריה לפרקטיקה, כמאמר הבדיחה הידועה. כשמכונית מצוינת לקנות בכסף לא שלך וכשאתה לא צריך למכור אותה, כנראה שהיא לא כזאת מצוינת. וודאי לא ראש מעל קבוצתה כמו שעשו ממנה כאן.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני המלצתי לאבא שלי ולאחותי לרכוש מכונית עם DSG. הסברתי להם איך לא להתנהג עם הגיר (ע"ע זחילות על הבלם) והם נהנים ממכוניות מצויינת.

 

שוב חוזר למה שכבר כתבתי, ההיסטריה לגבי הגיר הזה חצתה כל פרופורציה של הגיון.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
זה כן. זה בדיוק ההבדל בין תיאוריה לפרקטיקה, כמאמר הבדיחה הידועה. כשמכונית מצוינת לקנות בכסף לא שלך וכשאתה לא צריך למכור אותה, כנראה שהיא לא כזאת מצוינת. וודאי לא ראש מעל קבוצתה כמו שעשו ממנה כאן.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

 

גם אלפא רומאו מעולם לא הייתה שיא האמינות .... ועובדה שהיה לה קהל יעד לא קטן.

 

גם אלפא רומאו לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות מכספו - ועדיין חושב שזה רכב בן זונה.

 

במבט כללי.

 

גם ב.מ.וו לא שיא האמינות ואחלה רכבים.

 

קרוז לא הייתי ממליץ לאף אחד כי אין ערך מוסף בשום סעיף+אמינות לקויה.

 

הגולף ראש מעל קבוצתה - לפחות בגרסאת הקומפורטליין.

פורסם

אני מוכרח לומר שבשנים האחרונות דווקא המלצתי על אלפא בלב שלם, מתוך ניסיון :) כולל התיבה הדו-מצמדית ;)

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אני המלצתי לאבא שלי ולאחותי לרכוש מכונית עם DSG. הסברתי להם איך לא להתנהג עם הגיר (ע"ע זחילות על הבלם) והם נהנים ממכוניות מצויינת.

 

אשמח אם תוכל להסביר גם כאן בקצרה איך להתנהג עם הגיר.

 

תודה.

פורסם
אשמח אם תוכל להסביר גם כאן בקצרה איך להתנהג עם הגיר.

 

תודה.

כמו עם גיר ידני - להימנע מלזחול כשהמצמד לא משולב עד הסוף. לא לרכב על המצמד בעליות ופקקים. דורש קצת קשב לאוטו, מה לעשות. בפועל לא באמת מסובך, אם יש טיפה נכונות וניסיון.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

הגולף טובה יחסית לקטגוריה שלה, רכבי האצ׳בק קומפקטיים.

 

קטגורייה מצליחה רק באירופה.

 

בשאר העולם לרבות בישראל, הקטגורייה מקרטעת, אנשים חושבים שקטגוריות אחרות עדיפות.

 

כלומר הגולף היא ראש לשועלים ולכן כל הדיון לגבי טיבה, בישראל לא ממש רלבנטי.

 

גם לגופו של עניין הגולף סובלת מנכות קשה, נפח תא המטען שלה (לפחות בגירסה המיובאת לישראל) פשוט מגוחך, מתוך 380 ליטר מוצהרים, יש ביום טוב כ- 300 ליטר, אולי פחות (זאת ההתרשמות שלי).

 

זה לא רכב שמתאים לשימוש משפחתי, מתאים לזוגות לכל היותר, אז הוא יכול להיות עשוי מזהב גם, זה לא ישנה את זה שהוא לא רלבנטי ולא בגלל אמינות.

 

באירופה נמכרת גירסת סטיישן מוצלחת שהייתה יכולה להצליח גם בישראל הרבה יותר וצ׳מפיון מסיבותיהם בוחרים לא לייבא אותה לישראל.

 

מעבר לכך הגולף כבר רכב וותיק ואותות הזמן כבר נראים.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
זה עדייו לא הופך אותה לרכב פחות טוב כרכב.

 

בטח שכן בדיוק כמו שהפוקוס הקודמת היתה זבל של רכב בגלל הגיר ההרבה יותר אמין מה DSG.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
בטח שכן בדיוק כמו שהפוקוס הקודמת היתה זבל של רכב בגלל הגיר ההרבה יותר אמין מה DSG.

 

לגיר של הפוקוס אין ערך מוסף גם כשהוא תקין.

 

אני הייתי בצד שמתנהל מול המחלקה הטכנית - אגב, חבר'ה מעולים.

 

DSG כשהוא תקין,הוא מעולה.

 

כשהוא לא ... הוא לא.

 

פוקוס גם לאחר החלפת מצמדים נוטה ליסוע גרוע.

 

מלבד ממירים קטליטיים, תושבות מנוע,מדחסי מזגן, וכן הלאה וכן הלאה.

 

בגולף החצי נחמה?

כשהיא נוסעת היא נוסעת טוב.

 

הנקודה החלשה של הואגיות מעבר לאמינות מוטלת בספק - היא יבואן עצל ושבע.

 

מי טען שהגיר של הפוקוס אמין יותר מ Dsg ?

ומאיפה הנתונים על כך?

 

לי יש מאות לצורך השוואה - ולך?

פורסם (נערך)
מכונית מצוינת לקנות בכסף לא שלך וכשאתה לא צריך למכור אותה,

 

וזה בדיוק למה עם ישראל עף על סקודה.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אשמח אם תוכל להסביר גם כאן בקצרה איך להתנהג עם הגיר.

 

תודה.

 

לא לזחול עם רגל על דוושת הבלם לאורך זמן. מצב זה זהה להתקדמות עם חצי קלאצ' ברכב עם גיר ידני, לאורך זמן המצמד מתחמם ונשחק.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 


×
×
  • תוכן חדש...