Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וטיימינג? משאבות מים? ראשי מנוע פגומים מפס הייצור?

ניקלים שמתקלפים?

 

מצמדים זה בסדר, ומה הסטטיסטיקה לגבי מכטרוניקס?

  • תגובות 329
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קנה סקודה, תהנה ממנה... אבל אל תצפה לשקט נפשי בתחזוקה.

 

אם אתה מוכן לזה ויודע מראש שתקבל רכב זריז,פרקטי, נח ויעיל אבל מצד שני כן ידרוש קצת יותר תשומת לב.

לך על זה בלב שלם.

פורסם

איזה אוטו נותן שקט נפשי? ממה שראיתי לכל יצרן יש בעיות בהטמעת טכנולוגיה חדשה, תראה את האמינות של מנועי הטורבו של יצרנים יפנים דוגמת הונדה אקורד וסיווק או מאזדה cx9, הם לא גבוהות, הם עוברים עכשיו את חבלי הלידה שעברה פולקסווגן לפני 7 שנים.

פורסם

נדמה שאתה מנסה ממש בכוח לשנוא כל דבר שאינו ואג.

כל הליין של מאזדה בארץ נחשב לאמין, כנל טויוטה, רוב דגמי פורד... לא חסרים עוד דוגמאות.

פורסם

מי שחושב שפולקסוואגן מפתחת מנועים כדי שהוא יהיה ראשון ברמזור טועה ובגדול.

 

הם מפתחים מנועים לצורך מעבר מבחני זיהום אוויר.

פורסם

אם התגובה הייתה בשבילי, היפניות אמינות מאוד, ללא ספק עדיפות על האירופאיות, יחד עם זאת, כאשר הם נכנסים, באיחור לרכבת הטורבו וגיר רובוטי, הם נתקלו באותם בעיות שיצרנים אחרים נתקלו בהם, מצ"ב סקרי אמינות של קונסיומר ריפורטס, Screenshot_2018-08-24-15-42-46-015_org.consumerreports.carguide.jpegScreenshot_2018-08-24-15-42-11-996_org.consumerreports.carguide.jpegScreenshot_2018-08-24-15-41-18-364_org.consumerreports.carguide.jpeg

פורסם

^

סליחה, מה רע בערבוב טכנולוגיה של ישן עם חדש? מה רע במנוע טורבו משודך לתיבה פלנטרית מהדורות האחרונים, בדומה לפיג'ו החדשים או אופל? דווקא בתיבות האלו חל שיפור משמעותי בשנים האחרונות.

 

אני מתנייד בין היתר באופל אסטרה K עם הקונפיגורציה הנ"ל. בשימוש יומיומי, אין שום הבדל בינה לבין הוואגיות למינהן. וסליחה, מעניין לי את התחת "פתיחות" ברכב משפחתי. ואני לא צריך לשמור על התיבה או "לחשוש", כמו רבים שפותחים שרשורים על איזו וואגית שקנו ומוסיפים משפט "נקווה שהקלאצ'ים יחזיקו". בעיניי, לקנות מוצר שמחזיק בחובו חלק שתצטרך אולי להחליף מוקדם מהצפוי (במתחרים), זו פשוט צרכנות רעה, אלא אם המוצר הזה בעל עדיפות עליונה על המתחרים. סורי, אין שום דבר מיוחד בליאון סטנדרטי שמצדיק רכישה שלו על פני משהו אחר (אם אתם מדברים על קופרות למיניהן זה סיפור אחר, וממילא לא אותה תיבה). חוץ מזה שעוד לא פתחתי פה על צ'מפיון עצמם והשירות ה"פחות טוב" שלהם (מניסיוני, ואני עדין), שזה נושא לשרשור אחר בכלל.

 

ומני, אני מסכים לחלוטין שזו לא בעיית אמינות - אלא שאני טוען שאת הלקוח ההדיוט זה לא צריך לעניין. מבחינתו, לבוא אליו אחרי לא-יודע-כמה-קילומטר-אבל-מוקדם-ממה-שהוא-מצפה-כסטנדרט-של-תיבה-"אוטומטית" (סליחה על הניסוח המסורבל), זו תקלה. ואין איש מכירות אחד של וואג שיגיד את זה במהלך מכירה, וברור למה. זה שהמחיר אמור להיות זול יותר בגלל שיש הרבה מכוניות על הכבישים, שוב לא מעניין את הלקוח הפרטי (ההדיוט, כאמור), כי במתחרים עם גיר "טיפש" לא אמורה להיות תקלה בכלל (הסכמנו שזו לא תקלה אבל אני משתמש במילה הזו כי ככה אותו לקוח הדיוט יראה את זה).

פורסם

יוחאי, אנחנו מסכימים.

ד"א לגבי ה-DSG מול תיבה פלאנטרית מודרנית, אני מניח שהרובוטית זולה יותר לייצור ולכן יצרן בגודל של VAG מעדיף אותה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

אני לא יודע מה ההשפעה על תקני זיהום אוויר בשימוש בגיר רובוטי כפול מצמד לעומת גיר פלאנטרי מודרני כמו ZF8 של BMW או התיבות המתקדמות של אייסין, אבל בכל מקרה VAG לא נשארים לבד עם ה-DSG. קונצרן יונדאי/קיה מרחיב את השימוש בה (זאת אותה הטכנולוגיה בדיוק, כולל עניין המצמדים) - גם בארץ עם הסיד/i30, סטוניק/i20, ספורטאז׳/טוסון ואיוניק/נירו - וגם BMW עדכנו את הגיר במיני והחליפו את התיבה הפלאנטרית 6 הילוכים המצויינת ברובוטים כפולת מצמד 7 הילוכים חדשה.

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אין לי בעיה עם תיבות כפולות מצמדים- שהיצרן יתן אחריות מורחבת (נניח 5 שנים) .

ואז 3000 שקל ירגישו טוב יותר.

 

אבל שילוב של גיר רגיש+ יבואן מגעיל... גורם להרבה המולה סביב נושא זה.

פורסם

להבנתי בדגמי ה- dsg הראשונים של וואג, המצמדים תפקדו באופן לקוי ללא קשר לבלאי רגיל של מצמדים (מקילומטרז נמוכים בהם אין בלאי מצמדים) והוחלפו ע״י וואג למצמדים משופרים.

 

אני חושב שכך גם היה בפורד פוקוס ששם ההשפעה באה לידי ביטוי בתפקוד לקוי של הגיר ואולם שם גם החלפה למצמדים המשופרים לא שיפרו את תפקוד התיבה.

 

כעת מועלית טענה שבוואג מדובר בבלאי רגיל של מצמדים, אולי כן ואולי לא, אני לא יודע. וואג בוודאי יודעים.

 

אני לא שמעתי על החלפת מצמדים בגירים של יצרנים אחרים באופן שגרתי עקב בלאי.

 

אולי בגלל שהכמויות של הרכבים של היצרנים האחרים עם גירים כפולי מצמדים היא נמוכה.

 

מלבד דגמי רנו שמוכרים כמויות גדולות של רכבים עם גירים כפולי מצמדים, האם גם שם ישנה החלפת מצמדים עקב בלאי? והאם באותה כמות וקילומטרז כמו בדגמי וואג? (האם זה לא אותו הגיר כמו בפורד פוקוס? ואם כן כיצד אין את הבעיות שהיו בפוקוס?)

 

האם בגירים כפולי מצמד רטובים של וואג יש גם צורך בהחלפת מצמדים עקב בלאי והאם באותה כמות וקילומטרז כמו בגירים עם המצמדים היבשים?

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...