Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז למה בעצם עם ישראל עף על סקודה?


Doron_Z
שימו לב! השרשור הזה בן 2066 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 329
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קנה סקודה, תהנה ממנה... אבל אל תצפה לשקט נפשי בתחזוקה.

 

אם אתה מוכן לזה ויודע מראש שתקבל רכב זריז,פרקטי, נח ויעיל אבל מצד שני כן ידרוש קצת יותר תשומת לב.

לך על זה בלב שלם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה אוטו נותן שקט נפשי? ממה שראיתי לכל יצרן יש בעיות בהטמעת טכנולוגיה חדשה, תראה את האמינות של מנועי הטורבו של יצרנים יפנים דוגמת הונדה אקורד וסיווק או מאזדה cx9, הם לא גבוהות, הם עוברים עכשיו את חבלי הלידה שעברה פולקסווגן לפני 7 שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדמה שאתה מנסה ממש בכוח לשנוא כל דבר שאינו ואג.

כל הליין של מאזדה בארץ נחשב לאמין, כנל טויוטה, רוב דגמי פורד... לא חסרים עוד דוגמאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם התגובה הייתה בשבילי, היפניות אמינות מאוד, ללא ספק עדיפות על האירופאיות, יחד עם זאת, כאשר הם נכנסים, באיחור לרכבת הטורבו וגיר רובוטי, הם נתקלו באותם בעיות שיצרנים אחרים נתקלו בהם, מצ"ב סקרי אמינות של קונסיומר ריפורטס, Screenshot_2018-08-24-15-42-46-015_org.consumerreports.carguide.jpegScreenshot_2018-08-24-15-42-11-996_org.consumerreports.carguide.jpegScreenshot_2018-08-24-15-41-18-364_org.consumerreports.carguide.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

סליחה, מה רע בערבוב טכנולוגיה של ישן עם חדש? מה רע במנוע טורבו משודך לתיבה פלנטרית מהדורות האחרונים, בדומה לפיג'ו החדשים או אופל? דווקא בתיבות האלו חל שיפור משמעותי בשנים האחרונות.

 

אני מתנייד בין היתר באופל אסטרה K עם הקונפיגורציה הנ"ל. בשימוש יומיומי, אין שום הבדל בינה לבין הוואגיות למינהן. וסליחה, מעניין לי את התחת "פתיחות" ברכב משפחתי. ואני לא צריך לשמור על התיבה או "לחשוש", כמו רבים שפותחים שרשורים על איזו וואגית שקנו ומוסיפים משפט "נקווה שהקלאצ'ים יחזיקו". בעיניי, לקנות מוצר שמחזיק בחובו חלק שתצטרך אולי להחליף מוקדם מהצפוי (במתחרים), זו פשוט צרכנות רעה, אלא אם המוצר הזה בעל עדיפות עליונה על המתחרים. סורי, אין שום דבר מיוחד בליאון סטנדרטי שמצדיק רכישה שלו על פני משהו אחר (אם אתם מדברים על קופרות למיניהן זה סיפור אחר, וממילא לא אותה תיבה). חוץ מזה שעוד לא פתחתי פה על צ'מפיון עצמם והשירות ה"פחות טוב" שלהם (מניסיוני, ואני עדין), שזה נושא לשרשור אחר בכלל.

 

ומני, אני מסכים לחלוטין שזו לא בעיית אמינות - אלא שאני טוען שאת הלקוח ההדיוט זה לא צריך לעניין. מבחינתו, לבוא אליו אחרי לא-יודע-כמה-קילומטר-אבל-מוקדם-ממה-שהוא-מצפה-כסטנדרט-של-תיבה-"אוטומטית" (סליחה על הניסוח המסורבל), זו תקלה. ואין איש מכירות אחד של וואג שיגיד את זה במהלך מכירה, וברור למה. זה שהמחיר אמור להיות זול יותר בגלל שיש הרבה מכוניות על הכבישים, שוב לא מעניין את הלקוח הפרטי (ההדיוט, כאמור), כי במתחרים עם גיר "טיפש" לא אמורה להיות תקלה בכלל (הסכמנו שזו לא תקלה אבל אני משתמש במילה הזו כי ככה אותו לקוח הדיוט יראה את זה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוחאי, אנחנו מסכימים.

ד"א לגבי ה-DSG מול תיבה פלאנטרית מודרנית, אני מניח שהרובוטית זולה יותר לייצור ולכן יצרן בגודל של VAG מעדיף אותה.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע מה ההשפעה על תקני זיהום אוויר בשימוש בגיר רובוטי כפול מצמד לעומת גיר פלאנטרי מודרני כמו ZF8 של BMW או התיבות המתקדמות של אייסין, אבל בכל מקרה VAG לא נשארים לבד עם ה-DSG. קונצרן יונדאי/קיה מרחיב את השימוש בה (זאת אותה הטכנולוגיה בדיוק, כולל עניין המצמדים) - גם בארץ עם הסיד/i30, סטוניק/i20, ספורטאז׳/טוסון ואיוניק/נירו - וגם BMW עדכנו את הגיר במיני והחליפו את התיבה הפלאנטרית 6 הילוכים המצויינת ברובוטים כפולת מצמד 7 הילוכים חדשה.

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי בעיה עם תיבות כפולות מצמדים- שהיצרן יתן אחריות מורחבת (נניח 5 שנים) .

ואז 3000 שקל ירגישו טוב יותר.

 

אבל שילוב של גיר רגיש+ יבואן מגעיל... גורם להרבה המולה סביב נושא זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להבנתי בדגמי ה- dsg הראשונים של וואג, המצמדים תפקדו באופן לקוי ללא קשר לבלאי רגיל של מצמדים (מקילומטרז נמוכים בהם אין בלאי מצמדים) והוחלפו ע״י וואג למצמדים משופרים.

 

אני חושב שכך גם היה בפורד פוקוס ששם ההשפעה באה לידי ביטוי בתפקוד לקוי של הגיר ואולם שם גם החלפה למצמדים המשופרים לא שיפרו את תפקוד התיבה.

 

כעת מועלית טענה שבוואג מדובר בבלאי רגיל של מצמדים, אולי כן ואולי לא, אני לא יודע. וואג בוודאי יודעים.

 

אני לא שמעתי על החלפת מצמדים בגירים של יצרנים אחרים באופן שגרתי עקב בלאי.

 

אולי בגלל שהכמויות של הרכבים של היצרנים האחרים עם גירים כפולי מצמדים היא נמוכה.

 

מלבד דגמי רנו שמוכרים כמויות גדולות של רכבים עם גירים כפולי מצמדים, האם גם שם ישנה החלפת מצמדים עקב בלאי? והאם באותה כמות וקילומטרז כמו בדגמי וואג? (האם זה לא אותו הגיר כמו בפורד פוקוס? ואם כן כיצד אין את הבעיות שהיו בפוקוס?)

 

האם בגירים כפולי מצמד רטובים של וואג יש גם צורך בהחלפת מצמדים עקב בלאי והאם באותה כמות וקילומטרז כמו בגירים עם המצמדים היבשים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2066 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...