Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז למה בעצם עם ישראל עף על סקודה?


Doron_Z
שימו לב! השרשור הזה בן 2059 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 329
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

התקלות בתיבת ההילוכים לא נפתרו במלואן, אבל המצב היום טוב בהרבה מבעבר.

וגם אם מתרחשת תקלה, זה רחוק מלהיות סוף העולם.

הכל מוכר באחריות והתיקון על חשבון היצרן.

 

ואללה. יש לך את זה בכתב? אני בספק. אחרי שנתיים / שלוש , גם עם רכב חדש שסיים אחריות, אף אחד לא ירק לכיוונך בצמפיון כשתגיע עם תקלה בגיר.

 

שאתה מחליף רפידות בבלמים שלך, זה נחשב קילקול?

מצמד הוא מוצר מתבלה, כמו רפידות. אין בין זה ל-״גיר DSG7 מתקלקל״ דבר וחצי דבר.

 

כמוצר מתבלה להגדרתך, הוא אמור להופיע בספר טיפולים של הרכב שיש צורך להחליפו לאחר X ק"מ / שנים. לא זכור לי כזה דבר. גם מכטרוניק לצורך העניין הוא מוצר מתבלה?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

מצמדים כמוצר מתבלה להגדרתך, הוא אמור להופיע בספר טיפולים של הרכב שיש צורך להחליפו לאחר X ק"מ / שנים. לא זכור לי כזה דבר. גם מכטרוניק לצורך העניין הוא מוצר מתבלה?

 

בספר הרכב מופיע מתי להחליף רפידות? האם מופיע בספר הרכב מתי יש להחליף מצמד בגיר ידני?

וכמובן שמכאטרוניקס הוא לא מוצר מתבלה

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רפידות זה מוצר בטיחותי, אז מכאן יכול להיות ההבדל.

האם יש הוראה לבדוק מצמד של גיר ידני?

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן יש.

 

כבל מצמד, וכל מה שבעצם לא מצריך פירוק של הגיר.

 

עזוב, בוא נהיה ריאליים....

אחלה רכבים,בקרת איכות קצת פחות....

 

המצמדים לא מפחיד.

 

יחידה פנימית,ראשי מנוע, טיימינג וכן הלאה... כן מפחיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן יש.

 

כבל מצמד, וכל מה שבעצם לא מצריך פירוק של הגיר.

 

עזוב, בוא נהיה ריאליים....

אחלה רכבים,בקרת איכות קצת פחות....

 

המצמדים לא מפחיד.

 

יחידה פנימית,ראשי מנוע, טיימינג וכן הלאה... כן מפחיד.

אני לא מכיר בספר הרכב הוראה לבדוק כבל מצמד, אשמח לראות דבר כזה.

 

אני סופר ריאלי ומחובר היטב לקרקע, ובניגוד להרבה מגיבים מכיר את המכוניות מאד מקרוב (עברו אצלי 3 מכוניות בעשור האחרון ועוד 2-3 מכוניות במשפחתי הקרובה).

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה תתפכח אחרי שתיפול בפח עם רכב DSG7 לאחר האחריות שצריך להחליף לו מכנוטרניקס ומצמדים בכ8000 שקל.

זה נכון שזה רק מצמדים ב2000 שקל, פשוט המחירים האלו לא נכונים.

 

החישוב שלך שזה רכיב מתבלה וצריך לחשב את זה כחלק משגרת הטיפולים אכן מדויק, רק שמדובר בסכומים שיותר נושקים ל8000 שקל, מה שאין בחברות אחרות ומכאן בא הכשל (הכלכלי והמכני).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר בספר הרכב הוראה לבדוק כבל מצמד, אשמח לראות דבר כזה.

 

אני סופר ריאלי ומחובר היטב לקרקע, ובניגוד להרבה מגיבים מכיר את המכוניות מאד מקרוב (עברו אצלי 3 מכוניות בעשור האחרון ועוד 2-3 מכוניות במשפחתי הקרובה).

 

עברו אצלי מאות, מוזמן לקרוא אם יתחשק לך סיכום 3 שנים שלי עם אוקטביה.

 

וגם עכשיו עם ואגית.

 

אחלה רכבים, ועדיין... תמיד יש הפתעות עם הרכבים הללו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...

אני סופר ריאלי ומחובר היטב לקרקע, ובניגוד להרבה מגיבים מכיר את המכוניות מאד מקרוב (עברו אצלי 3 מכוניות בעשור האחרון ועוד 2-3 מכוניות במשפחתי הקרובה).

מני, גם אצלי במשפחה (אצל אחותי, שהיא [היתה] לקוחה שבוייה של צ'מפיון) עברו שני גולפים ו-Q3. ואף אחד מהם לא חף מבעיות הגיר הידועות. וזה, אגב, לא משנה כי הסטטיסטיקה מורכבת יותר ממני וממך. כמו שאני טוען שהאסטרה J שהיתה לי היא רכב אמין כי אצלי היתה חפה מתקלות, אבל MAX.M יספר על נסיונו מעשרות (מאות?) אסטרות שלא.

 

בנוגע לגיר של וואג, אני הבנתי את הבעייה דווקא מההסבר שלך על איך צריך להתנהל עם הגיר בפקקים (נדמה לי שכתבת את זה בשרשור שעלה על Q2) - התיבה לא באמת אוטומטית.

 

רגע, חכה; אני יודע שהיא תיבה ידנית שבה הרובוט מעביר הילוכים ולא אני. הכוונה שלי היא שהיא פועלת כאוטומטית, וזה אפילו הדיפולט שלה כשאתה נכנס לרכב (אלא אם תזיז את הידית). ושים לב שאני מדבר על אופי הפעולה, לא על הטכנולוגיה. יש העברה ידנית-"אנושית", רובוטית או פלנטרית - זו הטכנולוגיה. אבל "אוטומט"הוא מצב שבו אתה משלב את הידית למיקום מסויים, ומאותו רגע אתה אמור לשכוח מתפעול ההילוכים של הרכב. זה שההתייחסות שלנו ל"אוטומט" היא (מסורתית) כאל תיבה פלנטרית, זה דבר אחר.

 

אבל, לפי ההסבר שלך, אם אני צריך בפקק לא לזחול כהרגלי עם רגל על הבלמים (ולא משנה אם זה עדיף לרכב או לא) כי ככה המצמדים נשמרים יותר טוב בוואג - איפה ה"אוטומט" פה? כל הרעיון הוא לשחרר אותי מתפעול התיבה, כי אחרת אני מעדיף כבר את הקורסה שהיתה לי, הידנית עם קלאץ' שאני ולא רובוט תפעלתי. אם כבר, כל ההצדקה של תיבה אוטומטית זה בפקקים, בדיוק המקום שאתה רוצה להשתחרר מהעברת ההילוכים. אז דווקא שם אני נדרש "לעבוד"?

 

ועזוב אותי - דמיין שאני צריך לגרום לאשתי, שמתנהלת עם הרכב בפקקים באופן קבוע, לנהוג בדרך שרשמת (שאגב, אני מקבל לחלוטין וזה אכן נשמע הגיוני לגמרי, אם רוצים לשמור על המצמדים). לא יקרה, והאמת - אין סיבה שיקרה.

 

ולגבי נושא השרשור - לדעתי לעולם לא נדע על מה עם ישראל עף, כל עוד היקפי הליסינג במדינה נרחבים כל כך, כל עוד היבואנים לא חושפים כמה מכוניות עוברות לידים פרטיות וכמה לליסינג. אני למשל, מכיר כמה וכמה שנוסעים בשמחה בפיג'ו 3008, אבל, כדבריהם: "רק בליסינג. השתגעתי לקנות פיג'ו בכסף שלי לעצמי?".

עריכה אחרונה על ידי yohai71
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוחאי, אני לא חושב שיש לנו ויכוח בכל מה שקשור להגדרת הגיר והאם צריך לעניין את הרוכשים איך הוא עובד. בכל השרשורים בהם התייחסתי לגיר הזה, הקפדתי להבהיר שלא מדובר בגיר אוטומטי "קלאסי". כל מה מה שאני טוען, הוא שהצורך להחליף מצמד היא לא "תקלה בגיר" כמו שרבים נוטים לייחס. כמו שכבר כתבתי בטרדים אחרים, יש אנשים שמאד מתרגשים מהחלפת מצמדים, למרות שאין פה שום דרמה קורעת לב (ושוב, בהשוואה לגיר הרטוב, אחזקתו של הרטוב צפוייה להיות יקרה יותר לאורך זמן בגלל העלות היקרה של החלפת נוזל גיר, למרות ששם אורך חיי המצמדים ארוך משמעותית). מי שמתרגש, שירכוש לעצמו גיר אחר. הכל בסדר.

 

הערתך בקשר לאחוז הרכישות בליסינג נכונה, אך עם כל זאת קבוצת VAG על שלל דגמיה "מעיפים" כל שנה סדר גודל של 25K מכוניות ויותר, כך שעל כבישי ארצנו נעות מעל 150K מכוניות עם הגיר הנ"ל. מה זה אומר? שעלות הטיפול בו אמורה להיות מאד זולה (הכל עניין של economy of scale).

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה תתפכח אחרי שתיפול בפח עם רכב DSG7 לאחר האחריות שצריך להחליף לו מכנוטרניקס ומצמדים בכ8000 שקל.

זה נכון שזה רק מצמדים ב2000 שקל, פשוט המחירים האלו לא נכונים.

 

החישוב שלך שזה רכיב מתבלה וצריך לחשב את זה כחלק משגרת הטיפולים אכן מדויק, רק שמדובר בסכומים שיותר נושקים ל8000 שקל, מה שאין בחברות אחרות ומכאן בא הכשל (הכלכלי והמכני).

 

מכאטרוניקס לא הולך כל כך מהר (ועל תפנה אותי לכל המכוניו, aהיצרן החליף להם את המכאטרוניקס בעקבות קמפיין שרות - זה לא קשור לטיעון שלך), ואני מוכן ללכת איתך לבית משפט על המחיר שנקבתי להחלפת מצמדים - תאמין לי שאני יודע על מה שאני מדבר.

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2059 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...