Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחייאת בחייאת, גם מוטי הפנסיונר יתחיל לנהוג ככה?

 

וגם ילדה בת 18 שהוציאה רשיון?

 

כשמייצרים רכב זה לא רק לקהילת חובבי המוטוריקה,אלא בהתאמה כללית לאוכלוסיה כללית . מלבד רכבי נישה.

 

פה ואג טעו.

  • תגובות 329
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
וזה לא טוב, ורק מוכיח שהרוב המוחלט לא יודע לנהוג.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

 

אני לא יודע אם הרוב המוחלט יודע לנהוג או לא.

 

אבל בארץ זחילה בפקקים אחד ממצב הנהיגה הנפוצים ביותר לרוב האנשים וגיר שלא בנוי לזה מהווה בעיה גדולה מאוד.

פורסם (נערך)

למרות שב-DSG היבש יש 7 הילוכים קדמיים, התיבה מקבילה לתיבה עם 6 הילוכים קדמיים (מבחינת יחסי ההעברה), כאשר להילוך הראשון יחס העברה מאד קצר בדיוק בשביל ל"זחול" ללא לחיצה על דוושת הבלם. בפקקים "איילון סטייל", לרב אין בעיה, כי התנועה זורמת (במהירות נמוכה, אבל זורמת ללא צורך ל"זחול" על הבלמים).

 

פקק שמהירות הזחילה בו היא כזאת שמאלצת התקדמות תוך לחיצה על דוושת הבלם, הוא משהו די קיצוני, אם כי בטוח קיים במתארים עירוניים צפופים מאד (מרכז ת"א באזור עבודות הרכבת?).

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
אני לא יודע אם הרוב המוחלט יודע לנהוג או לא.

 

אבל בארץ זחילה בפקקים אחד ממצב הנהיגה הנפוצים ביותר לרוב האנשים וגיר שלא בנוי לזה מהווה בעיה גדולה מאוד.

 

אין שום בעיה לזחול עם הגיר. יש בעיה עם נהגים שלא יודעים לנהוג. בחיאתכ, יש לי מעל 100K ק"מ עם גיר חד-מצמדי וקרוב ל-100K עם דו מצמדי. אפשר בלי הרבה בעיה להתנהל בפקקים. דורש טיפה מודעות, שאנשים מתעקשים לא להפעיל.

 

המוצר פגום בלי קשר לזה. זאת בעיית נהיגה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
למרות שב-DSG היבש יש 7 הילוכים קדמיים, התיבה מקבילה לתיבה עם 6 הילוכים קדמיים (מבחינת יחסי ההעברה), כאשר להילוך הראשון יחס העברה מאד קצר בדיוק בשביל ל"זחול" ללא לחיצה על דוושת הבלם. בפקקים "איילון סטייל", לרב אין בעיה, כי התנועה זורמת (במהירות נמוכה, אבל זורמת ללא צורך ל"זחול" על הבלמים).

 

פקק שמהירות הזחילה בו היא כזאת שמאלצת התקדמות תוך לחיצה על דוושת הבלם, הוא משהו די קיצוני, אם כי בטוח קיים במתארים עירוניים צפופים מאד (מרכז ת"א באזור עבודות הרכבת?).

 

יש לי רק שאלה קטנה? הלך לך ברכב פעם המכנוטרניקס? או רק המצמדים?

ממה שאני מבין רק המצמדים ועלה לך כ2000 שקל בלבד שאתה אומר שזה לא נורא ואתה רואה את זה כמו נוזל גיר DSG6 שעולה לא מעט להחליפו.

ביום שהמכנוטרניקס יילך לך ותראה שחדש (לא משופץ עם 3 חודשי אחריות במקום לא מסודר) עולה 8000 שקל, תשנה את דעתך.

כאן בפורום זה קרה לעשרות אנשים! למעשה אין שבוע שזה לא עולה כאן לעוד לקוח, חלקם צריכים להתחנן כמו מסכנים לצמפיון, חלקם משלמים חלקית וחלקם משלמים מלא.

מצב זה לא תקין ולמעשה מהווה אות קלון ליבואן/יצרן.

 

לשם השוואה בפורד אכן הגיר דפוק (לא נכנס לעניין אם כעת יש מענה טכני או שעדיין אין) אך היבואן נתן גיבוי מלא ללא ויכוח לכולם! כן, גם למי שקנה מחברות הליסינג, צמפיון ישראל לא נתנו גיבוי

בסין הממשל פשוט הכריח אותם לתת גיבוי אחרת הם היו מתאדים משם, מיליארד סינים לא טועים. (גם להם זה התקלקל על ימין ועל שמאל עד שבאה האחריות המורחבת וממילא שאיפה של היצרן לא לשווק שם את הגיר הזה).

פורסם

אני חושב שגם את קרסו צריך לתבוע על עניין כשל מחשב הגיר שלהם בגירים דו מצמדיים.

הם עושים הון עתק לא כשר על גב הלקוחות לדעתי האישית בלבד כמובן.

אם אתה רואה שהמוצר שלך לא עומד בסטנדרטים וכושל בק"מ נמוך אל תשווק אותו, אם אתה משווק אותו לפחות תתן עליו שירות ללא עלות לתקופה ארוכה.

 

אם יבואן מקרר יודע שהוא מוכר מקרר שהכרטיס שלו הולך אחרי 5 שנים בסטיסטיקה גבוהה הוא פושע

פורסם
למרות שב-DSG היבש יש 7 הילוכים קדמיים, התיבה מקבילה לתיבה עם 6 הילוכים קדמיים (מבחינת יחסי ההעברה), כאשר להילוך הראשון יחס העברה מאד קצר בדיוק בשביל ל"זחול" ללא לחיצה על דוושת הבלם. בפקקים "איילון סטייל", לרב אין בעיה, כי התנועה זורמת (במהירות נמוכה, אבל זורמת ללא צורך ל"זחול" על הבלמים).

 

פקק שמהירות הזחילה בו היא כזאת שמאלצת התקדמות תוך לחיצה על דוושת הבלם, הוא משהו די קיצוני, אם כי בטוח קיים במתארים עירוניים צפופים מאד (מרכז ת"א באזור עבודות הרכבת?).

 

אין שום בעיה לזחול עם הגיר. יש בעיה עם נהגים שלא יודעים לנהוג. בחיאתכ, יש לי מעל 100K ק"מ עם גיר חד-מצמדי וקרוב ל-100K עם דו מצמדי. אפשר בלי הרבה בעיה להתנהל בפקקים. דורש טיפה מודעות, שאנשים מתעקשים לא להפעיל.

 

המוצר פגום בלי קשר לזה. זאת בעיית נהיגה.

 

תסבירו לי רגע, כי אני כנראה מפספס משהו.

 

אתם בפקק. כזה שנוסעים בו לאט לאט. מתקדמים 2-3 מטרים. עוצרים. עוד קצת. עוצרים. ככה זה הפקק. אל תגידו לי שלא נתקלתם בכאלה. היו לי כאלה מדי בוקר ומדי ערב.

איך אני אמור לנהוג בפקק כזה?

 

כי ברכב אוטומטי אני בדרך כלל עוזב את הברקס ועוד לפני שיש לי זמן ללחוץ על הגז אני כבר כמעט בפגוש של הרכב שלפניי.

פורסם

אליהו,

הייטי שלי ידנית. לאבא שלי ייטי עם DSG 7 שנת 2016 שנוסעת במתאר עירוני בעיקר (לא פקוק) ללא צורך בהחלפה של איזשהו מכלול. לפני זה הייתה לו אוקטביה שנת 2010, החליפו לו סט מצמדים לאחר שהבחין ברעידות והחליפו לו מכאטרוניקס כחלק מקמפיין שרות יזום של היצרן.

 

לאחותי פביה עם DSG בת 4 - גם היא נוסעת במתאר עירוני ללא פקקים וגם היא לא עברה שום החלפה של מצמדים או מכאטרוניקס.

 

"אין שבוע שאין תלונה על מכאטרוניקס" - אני חושב שאתה קצת מגזים. רב התלונות בפורום רלוונטיות למכוניות ישנות יחסית. כמו כן, כך בחשבון שזה הגיר הכי נפוץ על כבישי ישראל...

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
תסבירו לי רגע, כי אני כנראה מפספס משהו.

 

אתם בפקק. כזה שנוסעים בו לאט לאט. מתקדמים 2-3 מטרים. עוצרים. עוד קצת. עוצרים. ככה זה הפקק. אל תגידו לי שלא נתקלתם בכאלה. היו לי כאלה מדי בוקר ומדי ערב.

איך אני אמור לנהוג בפקק כזה?

 

כי ברכב אוטומטי אני בדרך כלל עוזב את הברקס ועוד לפני שיש לי זמן ללחוץ על הגז אני כבר כמעט בפגוש של הרכב שלפניי.

 

כמו שאני נוהג ברכב בידני שלי, עוזב את הבלם ללא לחיצה על הגז עד אשר צריך ללחוץ עליו שוב...

אם זה מתאר הנסיעה הקבוע שלך, אז הגיר הזה לא מתאים לך.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
משחררים את הרגל מדוושת הבלם. אם מדובר בפקק "קשה" עם מהירות זחילה אפסית אשר מחייבת אותך ללחוץ על הבלם תוך כדי תנועה, אז תמתין לפני התקדמות (תשאיר יותר מרווח). אם זה התוואי היומי שלך, אז הגיר הזה לא בשבילך.

 

בלי קשר לגיר, זו צורת ההתקדמות הנכונה בפקק.

פורסם
אם זה מתאר הנסיעה הקבוע שלך, אז הגיר הזה לא מתאים לך.

 

למה? זה לא באמת מסובך לנהוג נכון בפקק עם גיר רובוטי, חד או דו מצמדי, זה לא ממש משנה. פשוט לא רוכבים על מצמד חצי משולב, כמו שלא עושים את זה עם גיר ידני. ומרגישים את זה בקלות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

עם כל התסכול על Dq200, והאמינות שלו יחסית לתיבה אוטומטית רגילה, מנסיון שלי תיבה רציפה פשוט מתסכלת לנהיגה, לא משנה של איזה יצרן( בהחלט יש טובות יותר יחסית) וגם פה רמת אמינות לא גבוהה. ראה ערך ניסאן אבל לא רק.

פורסם (נערך)
ואם אתה משאיר מרווח מלפניך, נכנסים לך 10 רכבים באמצע..

 

לא.

 

וגם אם כן - הנוסעים בקרון האחרון של הרכבת (אנלוגיה לפקק, במקרה הזה) לא באמת מגיעים מאוחר יותר מנוסעים בקרון הראשון, אתה יודע.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אם אני ברכב ידני ואני פשוט עוזב את הבלם - לא קורה כלום.

אני צריך לשלב את הקלאץ בשביל שהרכב יתחיל להתגלגל קדימה.

 

וואלה ?!

עכשיו אני מבין למה אני לא מתקדם לשום מקום... ;-)

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 


×
×
  • תוכן חדש...