Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז למה בעצם עם ישראל עף על סקודה?


Doron_Z
שימו לב! השרשור הזה בן 2067 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בחייאת בחייאת, גם מוטי הפנסיונר יתחיל לנהוג ככה?

 

וגם ילדה בת 18 שהוציאה רשיון?

 

כשמייצרים רכב זה לא רק לקהילת חובבי המוטוריקה,אלא בהתאמה כללית לאוכלוסיה כללית . מלבד רכבי נישה.

 

פה ואג טעו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 329
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

וזה לא טוב, ורק מוכיח שהרוב המוחלט לא יודע לנהוג.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

 

אני לא יודע אם הרוב המוחלט יודע לנהוג או לא.

 

אבל בארץ זחילה בפקקים אחד ממצב הנהיגה הנפוצים ביותר לרוב האנשים וגיר שלא בנוי לזה מהווה בעיה גדולה מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שב-DSG היבש יש 7 הילוכים קדמיים, התיבה מקבילה לתיבה עם 6 הילוכים קדמיים (מבחינת יחסי ההעברה), כאשר להילוך הראשון יחס העברה מאד קצר בדיוק בשביל ל"זחול" ללא לחיצה על דוושת הבלם. בפקקים "איילון סטייל", לרב אין בעיה, כי התנועה זורמת (במהירות נמוכה, אבל זורמת ללא צורך ל"זחול" על הבלמים).

 

פקק שמהירות הזחילה בו היא כזאת שמאלצת התקדמות תוך לחיצה על דוושת הבלם, הוא משהו די קיצוני, אם כי בטוח קיים במתארים עירוניים צפופים מאד (מרכז ת"א באזור עבודות הרכבת?).

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע אם הרוב המוחלט יודע לנהוג או לא.

 

אבל בארץ זחילה בפקקים אחד ממצב הנהיגה הנפוצים ביותר לרוב האנשים וגיר שלא בנוי לזה מהווה בעיה גדולה מאוד.

 

אין שום בעיה לזחול עם הגיר. יש בעיה עם נהגים שלא יודעים לנהוג. בחיאתכ, יש לי מעל 100K ק"מ עם גיר חד-מצמדי וקרוב ל-100K עם דו מצמדי. אפשר בלי הרבה בעיה להתנהל בפקקים. דורש טיפה מודעות, שאנשים מתעקשים לא להפעיל.

 

המוצר פגום בלי קשר לזה. זאת בעיית נהיגה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שב-DSG היבש יש 7 הילוכים קדמיים, התיבה מקבילה לתיבה עם 6 הילוכים קדמיים (מבחינת יחסי ההעברה), כאשר להילוך הראשון יחס העברה מאד קצר בדיוק בשביל ל"זחול" ללא לחיצה על דוושת הבלם. בפקקים "איילון סטייל", לרב אין בעיה, כי התנועה זורמת (במהירות נמוכה, אבל זורמת ללא צורך ל"זחול" על הבלמים).

 

פקק שמהירות הזחילה בו היא כזאת שמאלצת התקדמות תוך לחיצה על דוושת הבלם, הוא משהו די קיצוני, אם כי בטוח קיים במתארים עירוניים צפופים מאד (מרכז ת"א באזור עבודות הרכבת?).

 

יש לי רק שאלה קטנה? הלך לך ברכב פעם המכנוטרניקס? או רק המצמדים?

ממה שאני מבין רק המצמדים ועלה לך כ2000 שקל בלבד שאתה אומר שזה לא נורא ואתה רואה את זה כמו נוזל גיר DSG6 שעולה לא מעט להחליפו.

ביום שהמכנוטרניקס יילך לך ותראה שחדש (לא משופץ עם 3 חודשי אחריות במקום לא מסודר) עולה 8000 שקל, תשנה את דעתך.

כאן בפורום זה קרה לעשרות אנשים! למעשה אין שבוע שזה לא עולה כאן לעוד לקוח, חלקם צריכים להתחנן כמו מסכנים לצמפיון, חלקם משלמים חלקית וחלקם משלמים מלא.

מצב זה לא תקין ולמעשה מהווה אות קלון ליבואן/יצרן.

 

לשם השוואה בפורד אכן הגיר דפוק (לא נכנס לעניין אם כעת יש מענה טכני או שעדיין אין) אך היבואן נתן גיבוי מלא ללא ויכוח לכולם! כן, גם למי שקנה מחברות הליסינג, צמפיון ישראל לא נתנו גיבוי

בסין הממשל פשוט הכריח אותם לתת גיבוי אחרת הם היו מתאדים משם, מיליארד סינים לא טועים. (גם להם זה התקלקל על ימין ועל שמאל עד שבאה האחריות המורחבת וממילא שאיפה של היצרן לא לשווק שם את הגיר הזה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שגם את קרסו צריך לתבוע על עניין כשל מחשב הגיר שלהם בגירים דו מצמדיים.

הם עושים הון עתק לא כשר על גב הלקוחות לדעתי האישית בלבד כמובן.

אם אתה רואה שהמוצר שלך לא עומד בסטנדרטים וכושל בק"מ נמוך אל תשווק אותו, אם אתה משווק אותו לפחות תתן עליו שירות ללא עלות לתקופה ארוכה.

 

אם יבואן מקרר יודע שהוא מוכר מקרר שהכרטיס שלו הולך אחרי 5 שנים בסטיסטיקה גבוהה הוא פושע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שב-DSG היבש יש 7 הילוכים קדמיים, התיבה מקבילה לתיבה עם 6 הילוכים קדמיים (מבחינת יחסי ההעברה), כאשר להילוך הראשון יחס העברה מאד קצר בדיוק בשביל ל"זחול" ללא לחיצה על דוושת הבלם. בפקקים "איילון סטייל", לרב אין בעיה, כי התנועה זורמת (במהירות נמוכה, אבל זורמת ללא צורך ל"זחול" על הבלמים).

 

פקק שמהירות הזחילה בו היא כזאת שמאלצת התקדמות תוך לחיצה על דוושת הבלם, הוא משהו די קיצוני, אם כי בטוח קיים במתארים עירוניים צפופים מאד (מרכז ת"א באזור עבודות הרכבת?).

 

אין שום בעיה לזחול עם הגיר. יש בעיה עם נהגים שלא יודעים לנהוג. בחיאתכ, יש לי מעל 100K ק"מ עם גיר חד-מצמדי וקרוב ל-100K עם דו מצמדי. אפשר בלי הרבה בעיה להתנהל בפקקים. דורש טיפה מודעות, שאנשים מתעקשים לא להפעיל.

 

המוצר פגום בלי קשר לזה. זאת בעיית נהיגה.

 

תסבירו לי רגע, כי אני כנראה מפספס משהו.

 

אתם בפקק. כזה שנוסעים בו לאט לאט. מתקדמים 2-3 מטרים. עוצרים. עוד קצת. עוצרים. ככה זה הפקק. אל תגידו לי שלא נתקלתם בכאלה. היו לי כאלה מדי בוקר ומדי ערב.

איך אני אמור לנהוג בפקק כזה?

 

כי ברכב אוטומטי אני בדרך כלל עוזב את הברקס ועוד לפני שיש לי זמן ללחוץ על הגז אני כבר כמעט בפגוש של הרכב שלפניי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אליהו,

הייטי שלי ידנית. לאבא שלי ייטי עם DSG 7 שנת 2016 שנוסעת במתאר עירוני בעיקר (לא פקוק) ללא צורך בהחלפה של איזשהו מכלול. לפני זה הייתה לו אוקטביה שנת 2010, החליפו לו סט מצמדים לאחר שהבחין ברעידות והחליפו לו מכאטרוניקס כחלק מקמפיין שרות יזום של היצרן.

 

לאחותי פביה עם DSG בת 4 - גם היא נוסעת במתאר עירוני ללא פקקים וגם היא לא עברה שום החלפה של מצמדים או מכאטרוניקס.

 

"אין שבוע שאין תלונה על מכאטרוניקס" - אני חושב שאתה קצת מגזים. רב התלונות בפורום רלוונטיות למכוניות ישנות יחסית. כמו כן, כך בחשבון שזה הגיר הכי נפוץ על כבישי ישראל...

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסבירו לי רגע, כי אני כנראה מפספס משהו.

 

אתם בפקק. כזה שנוסעים בו לאט לאט. מתקדמים 2-3 מטרים. עוצרים. עוד קצת. עוצרים. ככה זה הפקק. אל תגידו לי שלא נתקלתם בכאלה. היו לי כאלה מדי בוקר ומדי ערב.

איך אני אמור לנהוג בפקק כזה?

 

כי ברכב אוטומטי אני בדרך כלל עוזב את הברקס ועוד לפני שיש לי זמן ללחוץ על הגז אני כבר כמעט בפגוש של הרכב שלפניי.

 

כמו שאני נוהג ברכב בידני שלי, עוזב את הבלם ללא לחיצה על הגז עד אשר צריך ללחוץ עליו שוב...

אם זה מתאר הנסיעה הקבוע שלך, אז הגיר הזה לא מתאים לך.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משחררים את הרגל מדוושת הבלם. אם מדובר בפקק "קשה" עם מהירות זחילה אפסית אשר מחייבת אותך ללחוץ על הבלם תוך כדי תנועה, אז תמתין לפני התקדמות (תשאיר יותר מרווח). אם זה התוואי היומי שלך, אז הגיר הזה לא בשבילך.

 

בלי קשר לגיר, זו צורת ההתקדמות הנכונה בפקק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה מתאר הנסיעה הקבוע שלך, אז הגיר הזה לא מתאים לך.

 

למה? זה לא באמת מסובך לנהוג נכון בפקק עם גיר רובוטי, חד או דו מצמדי, זה לא ממש משנה. פשוט לא רוכבים על מצמד חצי משולב, כמו שלא עושים את זה עם גיר ידני. ומרגישים את זה בקלות.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל התסכול על Dq200, והאמינות שלו יחסית לתיבה אוטומטית רגילה, מנסיון שלי תיבה רציפה פשוט מתסכלת לנהיגה, לא משנה של איזה יצרן( בהחלט יש טובות יותר יחסית) וגם פה רמת אמינות לא גבוהה. ראה ערך ניסאן אבל לא רק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם אתה משאיר מרווח מלפניך, נכנסים לך 10 רכבים באמצע..

 

לא.

 

וגם אם כן - הנוסעים בקרון האחרון של הרכבת (אנלוגיה לפקק, במקרה הזה) לא באמת מגיעים מאוחר יותר מנוסעים בקרון הראשון, אתה יודע.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני ברכב ידני ואני פשוט עוזב את הבלם - לא קורה כלום.

אני צריך לשלב את הקלאץ בשביל שהרכב יתחיל להתגלגל קדימה.

 

וואלה ?!

עכשיו אני מבין למה אני לא מתקדם לשום מקום... ;-)

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2067 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...