Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה dsg יש ב-A3 2017?


serg90
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

ראיתי שיש בקרוב ימי מכירות ל-A3.

בדקתי באתר של אאודי, וכל המידע שמצאתי זה "תיבת s-tronic שבעה הילוכים" בכל הדגמים.

האם מדובר באותו DSG יבש ובעייתי שכדאי לוותר, או שיש סיכוי שזה ה-DQ381 שפולקסווגן הכניסו לאחרונה?

לא הצלחתי למצוא על זה מידע באינטרנט, ומבחינתי זה עניין של דיל ברייקר.

פורסם

DSG 7 מגיע אבל אם אתה יד 00 ואתה מוציא את הרכב מהחברה אין לך ככ מה לדאוג כל עוד יש לך גם אחריות על התיבת הילוכים.

לפי דעתי (לא בטוח) אבל יש אחריות על תיבת ההילוכים ל-5 שנים , כמו שעשו ברכבים משנתונים קודמים עם DSG 7 שהרחיבו להם את תקופת האחריות.

כך שלפחות 5 שנים אתה בראש שקט שלא תצטרך להוציא על זה שקל.

בכל מקרה הגיר DSG 7 בשנת 2017 הוא הרבה פחות בעייתי מהגיר DSG 7 בשנת 2014-15

קח בחשבון פשוט שזה גיר יותר עדין ואם אתה מתכנן לעשות שיפורים לרכב שלך כדוגמת תוכנה וכו' הגיר יתקלקל לך מהר מהצפוי.

פורסם

עד כמה שידוע לי ברכבים החדשים האחריות היא לשנתיים...או 3.

 

לא זוכר מה אאודי מציעים, ב VAG זה מתחלק, חלק נותנים שנתיים חלק שלוש.

פורסם (נערך)
עד כמה שידוע לי ברכבים החדשים האחריות היא לשנתיים...או 3.

 

לא זוכר מה אאודי מציעים, ב VAG זה מתחלק, חלק נותנים שנתיים חלק שלוש.

 

 

AUDI A3 בארץ באה עם 3 שנות אחריות מפגוש לפגוש. (סימוכין)

לרכבים החדשים אין אחריות מורחבת לתיבת ההילוכים מעבר ל3 שנים האלו.

 

לגבי תיבת ההילוכים, אם אני לא טועה, השנה* פתרו את כל הבעיות.

 

 

* את המילה "השנה" ניתן להחליף בכל מספר מ2012 ועד 2017.

עריכה אחרונה על ידי stum
פורסם

איך אתה יודע אם "פתרו את כל הבעיות" אם זה רק מהשנה?

אין שום ניסיון עם האמינות של מה ששינו (אם שינו משהו) השנה.

אני מזכיר, ייעוץ לא מבוסס זו עבירה על חוקי הפורום.

 

יש פה כמה תגובות קלולס.

אם אתם לא יודעים את התשובה, אל תענו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני חושב כשמישהו אומר ״השנה פתרו את כל הבעיות״ שיביא קישור למה הוחלף על מנת לפתור את הבעיות או להצהרה רשמית של היצרן/יבואן כי אחרת הוא פשוט מטעה אנשים!

דרך אגב, גם נציגי צ'מפיון לא מהססים לצאת בהצהרה הזאת כשאתה הולך לאולמות התצוגה..

דוגמא אישית: כשאבא שלי הלך לקנות את האוקטביה החדשה אי שם בסוף 2013 טענו שמדובר בדגם חדש שחף מכל תקלות הגיר הידועות לשמצה.. מפה לשם בתקופה שהרכב אצלו הוחלפו מצמדים ומח גיר!

 

Meir_g. - זה לא מכוון אליך, הבנתי שאמרת בציניות

פורסם

חבר שקל לרכוש A4 קואטרו, קיבלנו את הרכב למבחן של יום שלם.

בפקק של כביש גהה בדרכנו חזרה אל "אלופי בני ברק", הגיר החל לדפוק דפיקות גסות מאוד במעבר בין ההילוכים, זאת למרות ניסיונותינו הכנים להפחית ככל הניתן את העומס עליו.

 

נציגת המכירות הבטיחה לנו בפתוס "שזו בעיה ידועה שנפתרה בדגם הבא".

 

למתעניינים - האירוע מסוף קיץ 2016.

פורסם
DSG 7

בכל מקרה הגיר DSG 7 בשנת 2017 הוא הרבה פחות בעייתי מהגיר DSG 7 בשנת 2014-15

זה מה שאמר לי איש המכירות ב -2013 לגבי הגיר של הגולף.

רק שהוא אמר שהבעיות בדגם החדש נפתרו לעומת הגיר בדגמים של 2010 - 2012.

אז עשיתי הזמנה ושמתי מקדמה.(באמת רכב מגניב הגולף הזה).

לאחר הרבה לבטים, למחרת בבוקר ביטלתי ההזמנה, והלכתי להזמין רכב פחות מגניב, אבל עם גיר שלא צריך עדיין להוכיח אמינות.

זה מוזר שבכל שנה הם משכנעים (ומצליחים) את הקונים שלהם, שהגיר השנה הוא לא כמו בשנה שעברה...

פורסם

אני רק רוצה לדעת האם בשתי הגרסאות (2.0, 1.4) מדובר באותו DSG 7 ישן ששופר, או שמדובר בגיר הרטוב החדש של VW, שאמור לשרת את הגרסאות הבחירות של הקונצרן?

ובלהוציא את גרסאות ה-S/RS מהכלל, החל מהצורה החדשה (2013 והילך), האם היו גרסאות ששודכו ל-DSG 6?

פורסם

1.4 : DQ200 DSG7 מצמדים יבשים, הגיר ה"בעייתי"

2.0 : DQ381 DSG7 מצמדים רטובים, גיר חדש מחליף את ה DQ250 DSG6 הוותיק וה"טוב", אין עדיין אינדקציות לבעיות, חדש מידי.

פורסם (נערך)

הבנתי, אז זה די פוסל לי את האופציה של ה-1.4 בשנתון הנוכחי.

מה לגבי גרסאות ה-1.8 בדגמים הקודמים (2013-2016), מדובר ב-DSG6 או גם DSG7?

ובכללי, A3 1.8 מ-2013 נחשב לאמין יחסית?

מצטער על השאלות החופרות, אבל זה הדבר האחרון שאני צריך לדעת כדי להחליט אם לחפש את האוטו הזה או לא.

עריכה אחרונה על ידי serg90
×
×
  • תוכן חדש...