Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא אוהב את הגופיות לאו דווקא שלך שפציפית

ובקשר להלבשה של אופיס דיפו..

 

שלשה דברים

1. לא ידעתי על זה בכלל

2. לא אוהב שנוגעים לי באוטו , אם זה משהו שאני יכול לעשות לבד אני מעדיף

3. ברגע שאתה עושה את זה לבד אתה מרגיש כאילו זה שווה הרבה יותר ..

אני אומר את זה מנסיון

ממש נהניתי לשבת ולהאבק שם עם הכיסויים ולחשוב על דרכים מקוריות להלביש את זה מתחת לכסאות ומתחת לספסל ...!

ממש חויה

פורסם

גם לי ברכב יש את הכיסויים הנ"ל, וגם אני חיפשתי הרבה זמן עד שמצאתי כיסוי שאני אוהב, שלא לוקחים בשבילו 300 שקל..

 

 

תתחדש אחי, כיסויים יפים

פורסם

טוב לדעת... אפשר לשאול במקרה אם היו צבעים אחרים מאלו שבתמונות כאן? אני מחפש יותר משהו בכיוון של אדום/בורדו או כחול כהה....

...Carpe Diem

פורסם

זכור לי שראיתי גוון שחור עם קצוות אדמדמות..בכללי לא התעכבתי סתם הייתי באייס קניתי שטויות..אגב בנאדם נחש מה..הצלחתי סוף סוף לתקן את כל הנזילה וכל הרדיאטור בעצמי כולל החזרה שלמה ותקינה מחדש[אפילו יותר טוב ממה שהיה לפני הפירוק] של הדש קיצר אני מרוצה גם ביגלל שזה תוקן וגם ביגלל שיצא יותר יפה ממה שהיה הדשבורד והכי חשוב מהעובדה שחסכתי 1600 שקל...!!האטימה בסוף בוצעה עם דבק סיליקון אדום בטמפ של עד 650 מעלות .שהמליץ לי מוסכניק קרוב שלי

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

או סבבה!!!

העיקר שהצלחת לסדר את זה... אז הדשבורד לא מקרקש לך בנסיעה? זה כבר טוב...

אני יקפוץ לשם בהזדמנות... אני עדיין מעוצבן מהקטע שכמעט לא היה להם את השטיחי אלומיניום... רק האחרון במזל נשאר...

(לאיפה הלכה החתימה של יום שישי במנוש...? :) )

...Carpe Diem

פורסם

הדשבורד כפי שאמרתי יושב טוב יותר מבעבר ואין שום קירקושים..החתימה המדוברת הלכה בעיקבות פניה של אחד המנהלים בבקשה אישית ממני להוריד את החתימה אז הורדתי למען הסדר והטעם הטוב.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
טוב לדעת... אפשר לשאול במקרה אם היו צבעים אחרים מאלו שבתמונות כאן? אני מחפש יותר משהו בכיוון של אדום/בורדו או כחול כהה....

ראיתי שם אדום , כחול והאפור שיש לי .

×
×
  • תוכן חדש...