Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנתון 2015-2016

חשוב שמושב הנהג יהיה סופר נוח ומרווח עם אפשרות כיוונון לינארית של גב המושב.

מיועד לנהג בודד ב90% מהזמן. לא ישבו אחורה.

גיר אוטומטי לא רובוטי אבל חסכוני בדלק (אפשר היברידי)

מערכת שמע ומולטימדיה מקורית ואיכותית. (אין לי רצון להתעסק בהתקנות)

תקציב עד 120K ואפשרי גם ליסינג פרטי.

נהג ותיק

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בתקציב של 120 אלף שקל - אני חושב שטויוטה יאריס היברידית חדשה מהיבואן תתאים, במיוחד מבחינת החסכון בדלק וזה שיש לך שקט עם רכב חדש מבחינת תקלות.

מבחינת מערכת מולטימדיה אינני יודע אבל שווה לברר מול הסוכנות.

אם אתה רוצה תקציב נמוך יותר - כמובן שיש עוד אופציות.

 

אגב אם נוחות ממש חשובה לך לא מזמן פרסמו פה מבצע על פלואנס דיזל ליסינג 0 ק"מ ב 103000 שקל אם אני זוכר נכון.

פורסם

הנקודה היא שככל שהרכב גדול יותר כמות האיבזור תרד באותה רמת מחיר.

אני לא ממש צריך רכב יותר גדול מסופר-מיני ולכן מחפש את מירב הנוחות החיסכון בדלק והאיבזור.

האם יאריס אמורה להיות נוחה מבחינת מושב הנהג ?

נהג ותיק

פורסם

תוסיף גם פיג׳ו 208. יכול להיות שמה שמרווח ונוח לי יגרום לך לסבל, ולהיפך. שב באולם תצוגה בכל אחת מהמכוניות הללו ותגיע למסקנה הכי טובה לבד.

פורסם

באם ברצונך ברכב סופר מיני אני ממליץ על



הרכב פיג'ו 208 1.2 טורבו אוט' 6 הילוכים.

דגם Access יעלה לך פחות מ- 90,000 ש"ח.

דגם Active Pro יעלה לך קצת מעל 90,000 ש"ח.

 

כמובן רק לאחר שביצעת נסיעת מבחן ברכב.

פורסם

נכון, הבן שלי קנה 208 Access.

אני לא נהגתי עליה, ואני מניח שאין הבדל בין הACTIVE ל-ACCESS מבחינת נוחות הנסיעה.

האם החיסכון בדלק בין ה208 ליאריס ההיברידית יהיה משמעותי אם בשנה אני נוסע פחות מ10K ?

נהג ותיק

פורסם

"נכון, הבן שלי קנה 208 Access."



 

אז ההמלצה שלי לגבי הפיג'ו 208 מיותרת.

 

באם באפשרותך, קבל את חוות דעתו של בנך

ואולי יסכים לאפשר לך לבצע נסיעת היכרות עם הרכב.

 

בנסועה שציינת "אני נוסע פחות מ10K"

מחיר הרכישה של היאריס ההיברידית גבוה

ממחיר הרכישה של הפיג'ו 208.

כך שהחיסכון בעליות הדלק בהתאם לנסועה הצפוייה על ידך

לא משמעותית ביחס להפרשי מחיר הרכישה של הרכבים.

 

פורסם

נכון, אני אסע ב208 וגם ביאריס ונראה מה יותר נוח לי.

צריך להכניס למשוואה גם את ירידת הערך של שני הדגמים האלה.

אני מניח שיאריס יותר קל למכור.

נהג ותיק

פורסם

האם יש יבואנים שמוכנים להתחייב לטרייד-אין בעוד 3 שנים במחיר מחירון ? האם שווה לעשות ליסינג פרטי ל30 חודש ?

נהג ותיק

פורסם

תבדוק בלובינסקי אם אתה קונה מהם לדעתי תוכל לקבל מהם התחייבות כזו (אני מכיר מישהו שקיבל התחייבות מהם ב 2013 ולא מזמן החליף את הרכב וקיבל כמעט מחירון על ה 208 הישנה שלו).

פורסם

מוזר שכולם ממליצים על 208 רק לא מזמן ראיתי אשכול שמישהו קנה 208 וכבר יש לו בעיה בממיר הקטליטי...אז אני שואל על רמת האמינות של הרכב הזה ...מבחינת מיכלולים ואמינותם

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...