Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחרי מחשבה נוספת החלטתי שגם גיר ידני בא בחשבון.

אלא מה? מסתבר שעקב חוסר ביקוש היבואנים לא מחזיקים מלאי או שהדגם הידני פחות מאובזר.

למשל פייסטה ידנית איננה מאובזרת כמו הדגם האוטומטי ו208 ידנית יש בגירסה אקטיב אך אין צפי למלאי.

כרגע מצאתי רק את הסיוויק האצ'בק שקיים במלאי בגירסה ידנית.

נהג ותיק

פורסם (נערך)

לא טועה- מאובזרת, חסכונית, אחלה אוטו.

למה שלא תצטרף לעדר הקקטוסים (כמובן שההטורבו עדיף) בפורום?

קרא פה על רכבי דיזל- http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?607668-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C-%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%9C%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D&highlight=%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C

עריכה אחרונה על ידי bencl100
פורסם

אז אתם אומרים שכדי לתדלק סולר בזול צריך לנסוע לפתח תקווה או כבר סבא ? ומה אם אני גר ביבנה ? מאז ומעולם אני מתדלק ליד הבית. אז סולר זה לא ככה ?

נהג ותיק

פורסם
אתה יכול להתרשם דרך האינטרנט במחירי סולר באזורך באתר כמו זה.

 

5.40-5.50 המחירים של סולר באזור שלי. מישהו כתב בפוסט שהתייחסתם אליו שהמחיר הרגיל 14-15. זה לא נשמע הגיוני.

נהג ותיק

פורסם

מחירים לדיזל באזור ה15 16 זה בד"כ לרכבי ליסינג (וגם את זה לא יודע אם החברות באמת משלמות) ולא לפרטי.

לא מאמין שיש פרטי שמשלם מחירים כאלה.


×
×
  • תוכן חדש...